coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.4%

69,257 $

3,996,128,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

9.1%

3,358 $

193,756,023 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

583.1 $

33,645,447 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.1%

181.8 $

10,489,860 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,758 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

8.2%

3,329 $

192,105,803 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.9%

0.5293 $

30,541 تومان

XRP

XRP

xrp

2.9%

6.57 $

379,089 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.8%

0.1558 $

8,990 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

همسر استیو جابز هم در ارز دیجیتال تلگرام سرمایه‌گذاری کرده است

17/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
همسر استیو جابز هم در ارز دیجیتال تلگرام سرمایه‌گذاری کرده است
Telegram
Ton
اخبار
3588
دقیقه

لورین پاول جابز (Laurene Powell Jobs) همسر استیو جایز فقید در عرضه اولیه سکه (ICO) گرام، که توکنی برای شبکه باز تلگرام (TON) است، سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش بیت کوینیست، لورین پاول همسر استیو جابز، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق اپل، یکی از اولین سرمایه‌گذاران در پروژه بلاک چینی تلگرام بوده است. با توجه به اینکه حداقل میزان سرمایه برای مشارکت در این پروژه، ۵ میلیون دلار بود، می‌توان متوجه شد که او حداقل ۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است، اما رقم دقیق آن فاش نشده است.

پاول بعد از اینکه همسرش در سال ۲۰۱۱ به خاطر سرطان فوت شد، ۲۰ میلیارد دلار به ارث برد. او در حال حاضر به عنوان یک تاجر و یکی از اعضای امرسون کالکتیو (Emerson Collective)، که یک سازمان برای تغییرات اجتماعی است، فعالیت می‌کند. همچنین پاول در فعالیت‌های بشردوستانه نیز مشارکت دارد.

تلگرام در سال ۲۰۱۹ و در عرضه اولیه گرام، ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. با این حال این شرکت که توسط نیکلای و پاول دوروف بنیان‌گذاری شده است، با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درگیر بوده و تاکنون نتوانسته پروژه خود را راه‌اندازی کند.

لورین پاول یکی از ۳۹ آمریکایی است که در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. چالش اصلی SEC با تلگرام این است که SEC ادعا می‌کند که این غول حوزه پیامر‌رسانی، هیچگاه فروش توکن خود را به ثبت نرسانده است. این امر از نظر این کمیسیون، تخطی از قوانین ایالات متحده آمریکا است.

سرمایه‌گذاران آمریکایی در مجموع حدود ۱ میلیارد دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، قیمت ابتدایی توکن کمتر از ۱ دلار بود. در مجموع، ۱۷۱ فرد یا سازمان از سراسر دنیا در در این عرضه اولیه شرکت کرده و حدود ۲.۹ میلیارد توکن گرام خریداری کرده‌اند.

در اواخر سال ۲۰۱۹، کمیسیون بورس عرضه اولیه تلگرام را به اتهام تلاش برای پر کردن بازارهای آمریکا از توکن‌های دیجیتال که به صورت غیرقانونی فروخته شده‌اند، متوقف کرد.

استفانی آواکیان (Stephanie Avakian) از بخش اجرایی SEC در این مورد گفت:

ادعای ما این است که متهمان نتوانسته‌اند اطلاعات کافی درباره کارکردهای تجاری گرام و تلگرام، وضعیت مالی آن، عوامل ریسک، و شرایط مورد نظر مطابق با قوانین اوراق بهادار را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

علی‌رغم تمام این مسائل، تلگرام در حال کار کردن بر روی پلتفرم بلاک چینی خود است. در ابتدای سال جاری میلادی، این شرکت یک بیانیه عمومی درباره شبکه تون و توکن گرام منتشر کرد.

همچنین در این گزارش اشاره شده است که رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و مالک باشگاه چلسی، و همچنین میخاییل ابیزوف، یکی از وزرای پیشین روسیه نیز در پیش‌فروش سکه گرام سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

توکن

ALIKAD

17/اسفند/1398

در این راه کسانی موفق هستند که درک اقتصادی داشته باشند و بتوانند در مواقعی که میبایست ریسک کنند آن را انجام دهند.

10

گرام

farzad pezeshki

18/اسفند/1398

بزودی ارزش گرام زیاد و زیادتر خواهد شد مثل بیت کوین و کسانی که در ارز گرام سرمایه گذاری کردند اقبال بلندی دارند

1

پشتوانه قوی

khnazhand

17/اسفند/1398

این توکن بر خلاف خیلی از توکن ها جدید پشتوانه قوی مالی داره که همین باعث رغبت بیشتر سرمایه گذاران و خریداران به استفاده و سرمایه گذاری روی آن میشه که این موضوع اولین قدم برای پیشرفت یک ارز دیجیتال خواهد بود

22

ارز دیجیتال

mr_merdasi

17/اسفند/1398

این ی حرکت فوق‌العادست..ی حرکت عالی برای همه ما ک داریم روی آینده همون آینده دیجیتال سرمایه گذاری میکنیم.اینکار باعث میشه خیلی های دیگه بیان و روی این ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنن و این خودش ی پیشرفته ی پیشرفت عالی ک ب نظام اقتصادی کشورها میتونه کمک کنه ونظام بانکداری قدیمی که کلی امکان تغییر درش هست جاش رو ب این نظام دیجیتال بده ک هیچ امکان تغییری نداره

11

عالی

raizo94

17/اسفند/1398

میتونه موفقیت های خوبی کسب کنه باتوجه به ظرفیت های تلگرام. قطعا موفق میشه بین ارزهای دیجیتال. باید منتظر بود و دید

4

سرنابه گذاری پاول

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

17/اسفند/1398

خانم پاول یک منب خوب برای تبلیغات درجامعه است که این بار بازیگران پشت پرده برای پیش برد اهداف وموفقیت بیشتر این خانم را انتخاب کردند خانم پاول همسرخودرا که ار فعالین بنام جامعه بود تازه از دست داده ومبلغ خوبی هم دریافت کرد هنوز تبلیغات فوت همسر ومبلغ رسیده شده به لیشام در اخبارها تمام تشده بود که سرمایه گزاری ایشان ابلاغ شد منبع این سرمایع گذاری که خانم پاول وارد شده درحال پیشرفت شگفت انگیزی ایت که ازسوی مقامات ودولتها وسرمایه گذاران مشهور انتخا شده پس نفوذ وطرف داران خانم پاول مخصوصا خیره را نباید نادیده گرفت

10

پشتوانه

simin1367

17/اسفند/1398

ارزهای دیجیتال روزانه داره پیشرفت میکنه و این امر باعث شده که خیلی از سرمایه داران از لحاظ اقتصادی روی این ارزها حساب کنن روزی میرسه که بیماری کرونا ریشه کن بشه و ارزها رشد چشمگیری پیداکنن و این میتونه فرصت عالی برای سود بردن باشه

6

کرونا ویروس فرصت طلایی

hamid__oshib011

17/اسفند/1398

با بوجود اومدن کرونا ویروس قیمتا بیت کویین ارزون شد که فرصت طلایی تا ماه آینده ویروس از ببین میره چون هوا گرم میشه اون موقع میتونیم با ۳برار صود کنی برا فروشش از دست ندینااا

11

سرمایه گزاری کردن

farzan.kazemeiiiuiu

17/اسفند/1398

واقا خوب درآمدی دارن اینا اگه ما هم میتونستیم تو بانک‌ها واقا اینجوری سرمایه گزاری کنیم چقد خوب میشوود

4

گرام درحال پرداخت توکن

[email protected]

17/اسفند/1398

ارزهایی که برای شروع ،توکن رایگان به سرمایه‌گذاران اهدا میکنند پس از مدت کوتاهی به رشد بسیار سریع میرسند،رابطه این دو باهم دقیقا مثل معتاد کردن کاربر به آن رمزارز میباشد،گرام نیز از همین روش استفاده میکند. لطفا لایک یادتون نره سپاسگزارم

28

خبر امیدوار کننده

everest

17/اسفند/1398

بزودی ارزش گرام اعلام میشه و اونهای که سرمایه گذاری کردند روی گرام، دقیقا اونها برنده هستن چون یه زمانی بیت کوین هم همین داستان داشت که الان شده غول ارز دیجیتال

12

مخالفین رمز ارزهای دیجیتالی

[email protected]

17/اسفند/1398

مخالفت دولتها با رمز ارزهای دیجیتالی مسئله تازه‌ای نیست وقتیکه بانکها عامل اصلی رد یا تقبل این گونه ارزها هستند به این معنی نیست که برای همیشه مخالف اینگونه ارزها باشند بانکها و دولتها از قوانین ضمانتی پیروی میکنند که تا اثبات سود دهی پایور و صددرصدی رمزارزهای دیجیتال ریسک نوسانات شدید و لحظه‌ای متوقف و تمامی مبادلات در چهار چوب تضمینی بانک های بین‌الملل صورت بگیرد .

9

ارز دیجیتال

[email protected]

17/اسفند/1398

این کار استیو جابز خیلی هوشمندانه بود و تو بهترین موقع اقدام به سرمایه گذاری کرد؛چون با وجود این ویروس جدید که خیلی از ملت هارو ترسونده میتونن از ارز دیجیتال کسب درآمد کنن و وقتی که قیمت این ارز ها رفت بالا به بهترین قیمت بفروشنش.این کارش میتونه خیلی هارو به سمت کسب درآمد از ارز دیجیتال بکشونه.از نظر من کارش خیلی خوب بود

5

همسر استیو جابز

zahra110

17/اسفند/1398

اینکه همسر استیو جابز هم در گروه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال وارد شده است گام بزرگی برای موفقیت و مشروعیت ارزهای مجازی است و دلگرمی زیادی برای سرمایه گذاران و تریدرهای ارزهای مجازی است.

9

گرام

parsa._.sh

18/اسفند/1398

روزانه شاهد افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا هستیم که ارز جدید تلگرام نیز از این امر مستثنی نیست هفته گذشته شاهد سرمایه گذاری چلسی بر روی این ارز بودیم و این هفته نیز همسر استیو جابز با این وجود فکر میکنم که ارز تلگرام پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک ارز محبوب را داراست.

5

لورین پاول جابز

alicapitan

17/اسفند/1398

لورین پاول جابز همسر بزرگترین سرمایدار و بنیان گذار شرکت اپل(استیو جابز) رو به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتار اورد وقتی چنین سرمایه دارانی وارد سرمایه گذاری روی این ارزها میشوند یعنی سیل صعودی این ارزها در راه هست که سرمایه انهارا چندیدن برابر کند مثال معروف ما ایرانی ها که پول پول می آورد،خانوم جابز در این پروژه حداقل ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده که باعث دلگرمی کسانی میشود که این ارزهارو در مبالغ پایین خریداری و استفاده میکنن.

11

پشتوانه سازی توکن های جدید

gh.kh

17/اسفند/1398

هر توکنی که پا به عرصه ظهور می گذارد برای عرضه قدرت مندش نیاز به پشتوانه سازی قوی دارد که توکن گرام هم برای اینکه بتواند قدرتمند ظاهرشود با جلب نظر سرمایه گذاران قوی و با پشتوانه سازی از سرمایه این سرمایه‌گذاران می خواهد که با قدرت هر چه تمام تر عرضه شود هر چند دراین میان کمیسیون اوراق بهادار امریکا به طرح. شکایت از تلگرام به دلیل عدم ایجاد این توکن و جذب سرمایه از افراد و سرمایه گذاران برای پیشبرد اهداف دیگر خود ان را یک فریبکاری عنوان نموده ودر حال رسیدگی به این پرونده است هر چند که تلگرام ان رارد کرده است وعلاوه بران کمیییون اوراق بهادار همیشه مخالف عرضه توکن های جدید بوده وخواهد بود ودر نهایت نیز هیچ کاری از پیش نخواهد برد ولی در مسیر عرضه انها سنگ اندازی های زیادی می کند و کلا با عرضه و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال مخالفتی صددرصد ی دارد.

8

پا به پای هم

abbastour

18/اسفند/1398

لورین پاول جابز همسر استیو جایز فقید در عرضه اولیه سکه گرام، که توکنی برای شبکه باز تلگرام است، سرمایه‌گذاری کرده است.

4

سرمایه‌گذاری همسرجابز

Bist1234

18/اسفند/1398

چه چایی بخارا ارزهای دیجیتال،ولی نمیدونم چرا برای توکن تلگرام،این توکن که هنوزم با سازمان بورس آمریکا مشکل داره و هنوز که هنوزم سرمایه اولیه عرضه توکن بازپرس آمریکا کنارنیومده،ولی درکل بازارارزخیلی عالیه فقط اینکه باتجربه باشیوعلمش یه زره داشته باشی

6

تلگرام کوین

mld

17/اسفند/1398

روزانه شاهد افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا هستیم که ارز جدید تلگرام نیز از این امر مستثنی نیست هفته گذشته شاهد سرمایه گذاری چلسی بر روی این ارز بودیم و این هفته نیز همسر استیو جابز با این وجود فکر میکنم که ارز تلگرام پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک ارز محبوب را داراست

18

تلگرام کوین

mld

17/اسفند/1398

روزانه شاهد افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا هستیم که ارز جدید تلگرام نیز از این امر مستثنی نیست هفته گذشته شاهد سرمایه گذاری چلسی بر روی این ارز بودیم و این هفته نیز همسر استیو جابز با این وجود فکر میکنم که ارز تلگرام پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک ارز محبوب را داراست

20

ب زودی

aamir

20/اسفند/1398

این یک تجارت جهانیه ک فعلا در حال رکوده پس همگی منتظر خیزش ان باشید چون در طی دو ماه اینده احتمالا چن برابر شدن ان هست

0

پیشرفت تلگرام

abarmanesh

18/اسفند/1398

اگر این خبر راست باشه میشه گفت شروع شکست پیامرسانهای دیگه هست چرا که خانواده های بزرگ سیستم عاملهای رسانه صف اول استفاده از فضای مجازی حساب میشن و این کارو برای سایر پیام رسانها سخت میکنه

1

استیو جابز

[email protected]

17/اسفند/1398

همسر استیو جابز سرمایه گذار خوبی برای این رمز ارز هست و همین که از طریق ایشون میتوانند یک تبلیغات وسیعی کنند و جذب سرمایه کنند

7

ارز دیجیتال

amin.shiravsni

18/اسفند/1398

این امر میتونه در رسمی کردن ارزهای دیجیتال گام بزرگی باشه، و باید دید نگاه بانک جهانی نسبت به این موضوع چی میتونه باشه

0

ارز دیجیتالی تلگرام

mahdi_bahrami

17/اسفند/1398

این ارز در اینده ی نزدیک می تواند بسیار موفق باشد و می توان شاهد این باشیم که چند سال دیگه جزو ارز های محبوب است

12

توکن

ahmad_namju

17/اسفند/1398

بعد یمدت خوش بینانه نخواهد بود تا یمدت بسرعت پیشرفت خواهد کرد پس از مدتی افت میکنه ولی فعلا بد نیس باید تحقیقات زیادی روش انجام بشه

9

نظام سرمایه داری بد !!!

mouhammad javad

17/اسفند/1398

همچنان که جلوتر می رویم نظام سرمایه داری خود را بیشتر در جهان نشان می دهد ، به نظر من آمریکا کار درستی می کند که جلوی این ارز را می گیرد ، وقتی این ارز دارای پنهان کاری بسیار است چگونه می شود به آن اعتماد کرد ، ولی با این حال خیلی ها برای بدست آوردن پول بیشتر دارند از روی کشور خود رد می شوند!!!!

7

یادآوری

himety

18/اسفند/1398

همون جوری که گوگل فقط تونست یک موتور جستجوی گر خوب باقی بمونه و نتونست توی عرصه شبکه اجتماعی فیس بوک رو زمین بزنه ( با اون همه ادعا و خبرسازیی که کرده بود ) بنظرم تلگرام هم یه پیام‌رسان خوب باقی میمونه و تون ، جز راهکار راحت پرداخت درون تلگرامی هیچ سود دیگری ندارد و حق مثل همیشه با با اصالت ها یعنی بیت کوین میرسه.

8

خوب کاری کرده خب اونم نیاز به پول داره

alirezs5831

17/اسفند/1398

ببین اون که این کارو کرده واسه آیندش سرمایه گذاری کردع ممکنه شما خوشت نیاد خب به تو چه زندگی اونه شاید بخواد بره تو چاه به تو ربطی نداره پس دخالت نکن مرسی که تو جه کردید

9

بیت کویین

hosin68

06/فروردین/1399

بیت کوین بر خلاف پول‌های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ها در اختیار دولت‌هاست، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد شبکه بیت کوین می‌شوند، باید قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. این قوانین به صورت کدهای برنامه‌نویسی‌ است که در اینترنت توسط همه قابل مشاهده است.

0

کار شاخی نکرده

hasanfh

17/اسفند/1398

منم اگه زن استیو جابز با اون همه دارایی و ثروت بودم سرمایه گذاری میکردم نه تنها توی ارز دیجیتال تلگرام بلکه همه ارزهایی که وجود دارند

8

سرمایه گذاری افردا سرشناس یا تبلیغات

arastoo20

18/اسفند/1398

بعد از موفقیت های شرکت های هرمی در استفاده از چهره های سرشناس حالا نوبت ارزهای دیجیتال که از این چهره ها استفاده کنند برای جذب سرمایه این افراد با ورود خود به بازار ارزهای دیجیتال مهر طلایی بر تمام اسناد و تبلیغات این ارزها میزنن ولی این چیزی است که ما میبینیم شاید در پشت این پرده داستان چیز دیگری باشه سرمایه های که از دیده شدن به جیب این افراد میره شاید اینده بازارهای دیجیتال رو تعیین میکنه و قدرت نمایی از چند سال آینده تازه شروع میشه

1

دلیل اصلی مخالفت

[email protected]

17/اسفند/1398

زمانی دیگر دولتها دلیلی بر مخالفت با رمز ارزهای دیجیتال نداردن که مبادلات و محبوبیت از سوی سرمایه گذاران و تاجران اقتصادی همگی و بصورت پذیرش عام شده باشد و در کل مناف اقتصادی دولتها و مردم. بصورت متعادل حفظ شود گذشت زمان شکست ها ، مقاومت .و پیروزی را در عرصه تبادل و حفظ سرمایه ملزم به قبول ارزهای دیجیتالی سوی دولتها میکند

10

ارز های دیجیتال یا آینده!!

Aminamm

18/اسفند/1398

امروزه ارز های دیجیتال بشدت در حال فراگیری است و کم کم در بین مردم تمام جهان درحال جا افتادن است، زیرا همه کم و بیش به این پی میبرند ک ارز های دیجیتال آینده ای نچندان دور است!

2

سرمایه گزاری رو پول دیجیتال خوب سودی داره

emanazadi

18/اسفند/1398

منم اگه جای زن استیو بودم نصف پول خودمو سرملیه گزاری میکردم چون میدونم خیلی تجارت پر سود و منفعتیه با این همه پول کاری نیست ک نتونن انجام بدن برا چند نسل آیندشون پول دارن ک تا آخر عمر عشق و حال کنند

1

ارز

m.r

18/اسفند/1398

با گذشت زمان بیت کوین روند صعودی خود را طی میکند و همه گیری بیشتری در کشور هایی مثل ایران اعم از خرید و فروش با این ارز انجام میگیرد و فرصت مناسبی برای کسب این ارز برای ایرانیان است

0

استون‌جابز

tarahom

17/اسفند/1398

استیون پال جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به‌همراه دوستش استیو وازنیک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت.

12

mahdi_mahdi

17/اسفند/1398

درک اقتصادی و فهم سرمایه گذاری چیزی هست که الان و در این لحظه برای سرمایه داران حائز اهمیت است. شایعاتی هم برای ارز دیجیتالیه تلگرام پراکنده شده که از نظرم جز دروغ چیزی نیستند. ممنون از نگاه گرمتون♡

19

آینده

A.Rahimpour

18/اسفند/1398

آینده ارز دیجیتال تلگرام واقعا با این شرایط و مشارکت افراد خاص و آینده نگر جهان روشن و درخشان خواهد بود

0

سرمایه گذاری

rahimi_20

17/اسفند/1398

خوشبختانه هر روز شاهد پشتوانه و پیگیری افراد مشهوری هستیم و کسانی که روزی به مخالفت با این صنعت قوی می پرداختند امروز پشتیبان ما هستند.

9

ارز دیجیتالی کم کم داره کل جهان فرا میگیره

daniyalmanoochehri

17/اسفند/1398

ارز دیجیتالی کم کم داره کل جهان فرا میگیره و تا چند وقت دیگ یکی از اصلی ترین واحد های پول جهان میشه و سرمایه گذاری روی همیچین چیزی سود زیادی داره و افراد مشهور و پولدار روی همیچین چیزایی سرمایه گذاری میکنن

7

توکن تلگرام

rezasofi

17/اسفند/1398

بلاکچین تُن متن‌باز و در دسترس همگان خواهد بود. پس از راه‌اندازی این پلتفرم، تلگرام هیچگونه امتیاز ویژه‌ای و یا دخالت و مسئولیتی در زمینه مدیریت آن نخواهد داشت. احتمال دارد که تلگرام و کارمندان آن پس از راه‌اندازی این بلاکچین، نسبت به خرید و ذخیره گرام اقدامی نکنند

19

سرمایه گذاری

assl

19/اسفند/1398

سلام دوستان لطفا همه لایک کنند تابقیه هم بتونند استفاده کنند انشالاه ک همه درامد کسب کنند و بتونند ارز دیجیتال بسیار زیادی استخراج کنند ارزوی موفقیت

1

پشتوانه های تلگرام

soheilstar

17/اسفند/1398

این پروژه با پشتوانه های اسمی و مالی که دارد به این راحتی قدم به عقب برنمیدارد و به هر شکل ممکن بلاخره توکن خود را به سرانجام میرساند

18

هدف

shakiba311

17/اسفند/1398

همسر استیو عاقله فکر و عمل را همراه با تجربه که در کنار جابز کرده بود به هدف خود رسید و افکار استیو را در ارز های دیجیتال پیاده کرد

4

رد یا قبول

[email protected]

17/اسفند/1398

وقتی بانکها و دولتها تصمیم به حمایت یا رد ارزهای دیجیتال میکنند که هاوینگها تا زمان آخر صورت گرفته باشد یا نوع ارز پذیرشی دیگر دچار نوسانات لحظه‌ای و فاحش نباشند یا نیاز. صددر صدی تجارت و اقتصاد از سوی دولتی حس شود

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.