coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

68,154 $

3,932,485,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,129 $

180,520,797 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

57,694 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

576.5 $

33,265,781 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

180.34 $

10,405,618 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9988 $

57,631 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

3,129 $

180,561,187 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.5199 $

29,998 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

6.52 $

376,204 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.8%

0.1529 $

8,822 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

روسیه به دنبال مسدودسازی بلاک چین تلگرام!

22/اسفند/1398
افزودن به نشان شده ها
روسیه به دنبال مسدودسازی بلاک چین تلگرام!
Telegram
Ton
Russia
اخبار
4278
دقیقه

یک نهاد دولتی در روسیه از بخش خصوصی خواسته است تا طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مقابله با اینترنت ضد سانسور و فناوری مرتبط با آن از جمله شبکه‌های توری (مش نتورک) را به این نهاد بفرستند. بلاک چین تلگرام که هنوز عرضه نشده هم از جمله این ابزارها عنوان شده است.

به گزارش کوین دسک و به نقل از خبرگزاری فورک لوگ، مرکز فرکانس‌های همگانی رادیو، نهاد کنترل کننده فرکانس‌های رادیویی در روسیه، ۳ مارس (۱۲ اسفند) در اطلاعیه‌ای از شرکت‌ها و اشخاص فعال در حوزه اینترنت خواست تا راهکارهایی را برای مقابله با ابزارهای ضد سانسور ارائه کنند.

در این اطلاعیه آمده است که این نهاد دولتی به دنبال یافتن فناوری‌هایی، به جز روش‌ها و پروتکل‌های معمول، است که به منظور دسترسی به محتوای محدودشده از جمله محتواهای افراط‌گرایانه، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در طرح‌ها و پژوهش‌های ارائه‌شده باید حتما راه‌های مقابله و مسدودسازی چنین فناوری‌هایی نیز ذکر شود.

مقابله با مش نتورک‌ها (Mesh Networks)، پروتکل‌های اینترنت اشیا و پروتکل‌هایی که امکان وب گردی ناشناس را به کاربر می‌دهند، پروژه اینترنت نامرئی (I۲P)، تور، فری نت، زیرونت (Zeronet)، انونت (anoNET) و بلاک چین تلگرام (TON) به عنوان اهداف این تحقیق عنوان شده است.

به گفته این نهاد چنین فناوری‌هایی به منظور ایجاد و ساخت شبکه‌هایی در دارک وب مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که نام بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر این اطلاعیه نیامده است.

هنوز مشخص نیست که دلیل انتخاب موارد این فهرست چیست. در خصوص تلگرام احتمالا شبکه همتا به همتای شبکه باز تلگرام، هاستینگ وبسایت‌ها در این شبکه و سیستم‌های ناشناس در آن، باعث قرارگیری آن در این فهرست شده‌اند.

در وایت پیپر (White Paper) شبکه باز تلگرام آمده است که چنین سیستمی در صورت عرضه کامل می‌تواند به عنوان ابزاری برای گذر از محدودیت‌های اعمال شده توسط ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت عمل کند. در بخش دیگری از وایت پیپر می‌خوانیم:

ناشناس بودن کاربران به وسیله پروکسی‌های شبکه باز تلگرام مهیا خواهد شد. تمام خدمات [در این شبکه] نیز غیر قابل مسدودسازی خواهند بود.

با وجود اینکه تلگرام در یک پرونده حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) گرفتار شده است، اما همچنان شاهد عرضه قابلیت‌های بیشتر در ارتباط با شبکه باز تلگرام هستیم. هفته گذشته این شرکت دستورالعمل‌ها برای ثبت وب‌سایت‌هابر روی دی‌ان‌اس شبکه باز تلگرام (TON DNS) را منتشر کرد. SEC از تلگرام خواسته تا مشخص شدن کامل جزئیات عرضه اولیه سکه آن، تمام فعالیت‌هایش را متوقف کند.

این اولین بار نیست که تلگرام با محدودیت‌های دولتی مواجه می‌شود. در سال ۲۰۱۷ نیز، آژانس اطلاعاتی روسیه از تلگرام خواست که کلیدهای رمزنگاری پیام‌ها در این پیام‌رسان را به آنها تسلیم کند. تلگرام در دادگاه پرونده را به این نهاد اطلاعاتی باخت اما در نهایت از دادن این کلیدها به آنها سر باز زد.

از تابستان سال ۲۰۱۷، روسکومادزا (Roscomnadzor)، نهاد بالا دستِ مرکز فرکانس‌های همگانی رادیو، به دنبال مسدود کردن تلگرام در روسیه است؛ اقدامی که تا به اینجا با شکست مواجه شده است. تلگرام برای دور زدن سازوکارهای دولت از تکنیکی به نام فرانتینگ دامنه استفاده می‌کند. با استفاده از این تکنیک، ترافیک تلگرام توسط دامنه‌های خدماتی مخفی می‌شود.

روسکومادزا در تلاش برای مسدود کردن تلگرام، به اشتباه سرویس‌ها و وب‌سایت دیگر را هدف قرار داد و در نهایت موجب اختلال گسترده اینترنت در این کشور شد. موجی از تمسخر نیز پس از اقدامات، روانه آنها شد.

میجا گوروشفسکی (Mitja Goroshevsky)، مدیر بخش فناوری تون لبز (TON Labs)، استارت‌آپی که بر روی ابزارهای توسعه شبکه باز تلگرام کار می‌کند در اظهارنظری گفته بود که تلاش برای مسدود کردن این شبکه سخت‌تر از پیام‌رسان خواهد بود. او در ادامه افزود:

حتی اگر یک پرده آهنی کشیده و تمام کانال‌های ارتباطی با جهان بیرون قطع شود، باز هم احتمال مسدود کردن [این شبکه] ۵ درصد است. فقط یکبار دیگر آبروی روسکومادزا می‌رود.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که در آتش داغ جنگ سرد هم مردم می‌توانستند با ترانزیستورهای خانگی، رادیوهای آمریکایی را گوش کنند.

برای ایجاد اخلال در عملکرد شبکه، باید بیش از ۳۰ درصد اعتبارسنج‌های آن را هدف قرار دارد. این در حالی است که به گفته گوروشفسکی بیشتر این اعتبارسنج‌ها در خارج از روسیه قرار دارند.

نبود ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات اینترنتی نظیر گوگل و آمازون در روسیه باعث شده تا مسدودسازی فعالیت ارائه‌دهندگان چنین خدماتی آسان شود، همین مسئله نیز سبب شده تا اعتباسنج‌ها علاقه‌ای به فعالیت در این کشور نداشته باشند.

این در حالی است که روسیه دو ماه گذشته موفق شد اینترنت ملی خود را آزمایش کند.)

یک نهاد دولتی در روسیه از بخش خصوصی خواسته است تا طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مقابله با اینترنت ضد سانسور و فناوری مرتبط با آن از جمله شبکه‌های توری (مش نتورک) را به این نهاد بفرستند. بلاک چین تلگرام که هنوز عرضه نشده هم از جمله این ابزارها عنوان شده است.

 

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

ویروس ها

dydyd.oo

23/اسفند/1398

واقعا که خیلی عجیبه روز به روز بیماری های جدیدی میاید وآلان جدید ترین بیماری کرونا هستش ببینم بعدی چیه اگه زنده بمانیم

0

نقش کشور ها روی بیتکوین

morygold

23/اسفند/1398

کشور چین معمولاً برای بیت‌کوین روی خوشی نشان نداده است و با منع پیشنهاد سکه‌های اولیه با این ارز مخالفت کرده است. نظام قانونی این کشور مبادلات بیت‌کوین را در ماه سپتامبر به  دلیل اینکه معامله با ارزهای مجازی می‌تواند به خروج ارز از کشور منجر شود مبادلات آن را ممنوع کرد

1

با سلام

mostafa8228

23/اسفند/1398

بنظر من چون کشور روسیه مورد غضب دولت های غربی و آمریکا قرار گرفته وبا این کار در صدد سو استفاده از اکانت های خارجی بیشتر در صدد جذب اطلاعات اساسی برای ضربه زدن به اون کشورهاست

1

محدودیت های روسیه

pouya.mehri

22/اسفند/1398

روسیه محدودیت هایی روی بیت کوین هم اعمال کرد ولی تاثیر خاصی در بازارش نداشت . راه های دور زدن این ماجرا قطعا بعد از اجرایی شدنش رو میشه که سناریو رو غیر عملی میکنه

16

سیاست و تکنولوژی و تلگرام!

milad.11k

22/اسفند/1398

با سلام به نظرم سیاست قدرتمند تر از قوانین هستش. روسیه هم کشور مرموز و راز آلودیه. این که یه کمپانی ارائه دهنده یه سرویس با درآمد هنگفتی که داره مالیات خوبی هم پرداخت میکنه که این برای هر کشوری یه نعمته و از طرفی با ارائه خدماتی که مردم رو راضی و سرگرم نگه داشته که این هم به نوبه خودش نوعی خوش خدمتی به دولت (روسیه) محسوب میشه، شکی درش نیست. اما ببینید چه منافعی با سانسور نشدن اطلاعات به کشور ها میرسه که حاضرن مردم خودشون رو از یک شرکت خدمترسان (هرچند سطحی مثل پیامرسان ها) محروم کنن و مالیات پرداختی اون شرکت رو نادیده بگیرن فقط برای سانسور و رصد و طبقه بندی اطلاعات مبادله شده بوسیله اون کشور! سایر دوَل هم از این قاعده مستثنی نیستن! ولی روسیه به حدی روی این کمپانی تلگرام زوم کرده که حاضره شرکتی که داره سعی میکنه به‌روز با دنیای خارج از کاخ کرملین بسترهای مبادلاتی فراهم کنه که مردم و کشور رو با جامعه جهانی همگام کنه رو از بین ببره! این کار تو هیچ فدراسیون یا جمهوری یا بهتره بگم هیچ کشوری که سعی میکنه خودش رو قدرتمند نگه داره مصداق نداره! دولت روسیه اگر بخواد با تلگرام و ارز دیجیتال مجموعش درگیر کنه شاید روی کاغذ برنده باشه ولی درنهایت بازنده اصلی هستش! چون دنیای قدیم شاید منتظر میموند که یه عده از دولت ها به هم برسن بعد پیشرفت کنه. اما دنیای بعد از ارزهای دیجیتال دیگه مرز و محدودیتی برای پیشرفت خودش قائل نمیشه!

21

روسیه

[email protected]

22/اسفند/1398

روسیه تو مثلث مرگ قرار گرفته واز سه طرف مستقیم غیر مستقیم تحریم شده وبا این کار داره خودش رو از منجلاب نجات میده تا بتونه با آنها مقابله به مثل کنه

13

علیرضا

alireza hasanzadeh

22/اسفند/1398

برادر من خواهر من لطفا به هم دیگه ارزش قائل بشین به یک دیگر حسودیت نکنین تحلیل های دیگران را لایک کنین به کمک هم دیگه ما میتونیم از ارز دیجیتالی در آمدی کسب کنیم بخدا تنهایی خیلی سخته

16

گرام

mmch18

22/اسفند/1398

باید بلآخره روسیه هم قبول کنه بلاکچین هر دولتی آخر سر مجبور می شه که بلاکچین رو بیاره به نظرم اینا همش الکیه البته شنیدم روسیه با صاحب تلگرام مشکل داره

21

آفند کشورهای دور از سرمایه داری

محرم

23/اسفند/1398

سرمایه داری با پول و خرید مولفه های قدرت جوامع جهانی را زیر چرخ‌های خود میگیرد و کشورهای با حاکمیت بومی تنها تلاش می کنند در مقابل آن از سیستم خود دفاع کنند اما سرمایه داری با اغوای مردمان جوامع، به وسیله زرق و برق ساختگی و مدینه فاضله کاذب خود، آنها را با خود همراه ساخته و در مقابل نظام کشور خودشان قرار می دهد و بازهم قدمی جلوتر می رود تا دنیا را ببلعد و زیر سلطه خود بگیرد و این حرکت روس‌ها نیز یک حرکت آفندی است.

3

بلاک چین

alicapitan

22/اسفند/1398

روسیه با مسدودسازب بلاک چین تلگرام استفاده از بلاک چین را در کشورش برای اقشار مختلف محدود میکند ولی علت اصلی این مسدود سازی و ایجاد محدودیت برای ملت جلوگیری از حملات سایبری که محتوای ان بر اساس جنگ نرم و جنگ روانی هست را تحریم کند تا از کشورش در مقابل ابر قدرتهایی مانند امریکا و انگلیس محافظت نماید.

1

روسیه

aminhaji

22/اسفند/1398

روسیه همیشه مقابله با حملات سایبری رو بلد بوده و همه تمهیداتی که الان داره برای حفظ امنیت وسکوریتی فضای اینترنتی کشورش هست

2

روسیه و نحریم های جهانی

zahra110

22/اسفند/1398

روسیه بدلیل واقع شدن در تحریم های آمریکا نگران است که بلاک چین توسط آمریکا قابل کنترل و قابل دسترسی باشد کما اینکه آمریکا اخیرا قوانینی در این رابطه در دست تدوین دارد لذا اقدام شوری یک نوع پیشگیری است.و تدابیری را در آینده برای کشورش اتخاذ می کند و سعی دارد آر پلتفرم ملی خودش استفاده کند.

12

دولت روسیه دور از دمکراسی مدرن

imanmozaffari

23/اسفند/1398

روسیه از همان روز های اول صحبت درباره رمزارز گرام شروع به مخالفت هایی کرد که نشان دهنده این موضوع بود که منافع اش تعیین و تایید نشده است. چنین رفتارهایی انتظار می‌رفت.

7

روسیه و تفکرات فاشیستی

mostafa yazdan

22/اسفند/1398

در طول تاریخ نشان داده حکومتهای با این فکرات پایدار نیستن و محکوم به شکستن اینگونه تلاشها هم در برخی کشورها اجرا شد و نتیجه ای نگرفتن

18

مشکلات برسرراه تلگرام

alimushtagh@

22/اسفند/1398

تلگرام بااین که (پاول ندود) درسال 2017"درددادگاه توسط قدرت های اطلاعاتی روسیه محکوم شد ومیبایست نسبت به دادن سرکلیدها اقدام کند که اونم انجام ندادحالا بخش تلگرام باز یا تلگرام اشیا که درمقابل فیلترینگ روسیه موفق وتاکنون نتونستند تلگرام متوقف کنند الانم درتلاش ورسم قوانین برعلیه تلگرام علی الاخصوص بخش تلگرام بلاک چین هستن وهدفشان این بخش بیستر چون بدلیل شرایطش ازظهورش وحشت دارند

20

کانال های تبلیغاتی

meam78

22/اسفند/1398

از بس که برنامه های مختلف ضد فیلتر اومده همشم پر شده از کانال های تبلیغاتی که تا خودشون نخوان نمیشه حذفشون کرد آدم خسته میشه از هرچی فضای مجازییه

1

شانس کم فیلتراسیون بلاک چین تلگرام

mrm1

22/اسفند/1398

تلگرام با برنامه ریزی دقیق و حرکت منطقی و درست به درجه ای از محبوبیت و اطمینان بین کاربران رسیده که عملا امکان حذفش رو به شدت پایین میاره. بویژه که اعتماد کاربران رو در مورد حفظ حریم خصوصی جلب کرده.

2

گرام و تلگرام

soheilstar

23/اسفند/1398

هنوز تلگرام کار خود را شروع نکرده است ،مشخص نیست که چرا بعضی از دولتها اینگونه جلوی تلگرام جبهه گیری میکنند. تلگرام با شبکه اجتماعی که دارد میتواند یکسری محدودیت ها را کنار بزند و این موارد مخالف قوانین مالی و اقتصادی بعضی کشورها از قبیل روسیه است.

3

بیت کوین

mohammad.shahpari

23/اسفند/1398

واقعا جای همچین برنامه ای توی ایران خالیه این برنامه خیلی خوبه دست سازندش درد نکنه کاش همه مردم در بیت کوین فعال بودن

0

زندان های تو در تو

amirszpv

24/اسفند/1398

آزادی بیان در تلگرام باعث نگرانی روسیه شده در ایران نیز همینطور اما نمیدانند ماه پشت ابر نمیماند وگرنه یه برنامه مگه چه قد درآمدش واسه کشوری مثل روسیه تاثیر داره

0

مسدودسازی‌

tarahom

22/اسفند/1398

هاتگرام و تلگرام طلایی در حالی در کشور فعالیت خود را آغاز کردند که به عنوان دو پوسته غیررسمی تلگرام شناخته می‌شدند. پس از آنکه دستور قضایی فیلترینگ شبکه پیام‌رسان تلگرام در ۱۰ اردیبهشت ۹۷ از سوی دادستانی تهران صادر شد، قرار بر این شد این دو پوسته در مدت زمان یک ماه پس از فیلترینگ قانونی تلگرام به عنوان مجرایی برای دوران گذار و مهاجرت مردم از تلگرام اصلی به پیامرسان‌های داخلی فعال باشند تا کاربران این پیامرسان بتوانند با ورود به هر کدام از این دو پوسته‌ در مدت زمان تعیین شده به اطلاعات خود در تلگرام اصلی دسترسی پیدا کنند و حساب کاربری خود در تلگرام اصلی را از طریق یکی از این دو درگاه حذف کنند. همچنین مقرر شد پس از پایان مهلت تعیین شده نیز هر دو پوسته به پیام‌رسان ۱۰۰ درصد داخلی تبدیل و ارتباطشان با تلگرام قطع شود. با این حال پس از گذشت مهلت‌های مقرر، این دو پوسته همچنان به فعالیت خود ادامه دادند. کاربران پوسته‌های فارسی تلگرام در هفته‌های هنگام استفاده از این دو نرم‌افزار پیامی‌هایی را از سوی گوگل مبنی بر ناامن بودن برنامه‌های غیررسمی این اپلیکیشن دریافت ‌کردند که در آن پیام به کاربر اعلام شده بود هاتگرام و تلگرام طلایی ناامن و جاسوس‌افزار هستند. گوگل پس از این اعلام در اقدامی که حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کرد، این دو نرم‌افزار را گوشی‌های آنها حذف کرد و این امر باعث شد در هفته‌‌های پایانی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی شاهد کاهش استفاده مردم از این دو نرم‌افزار باشیم.

19

بلاک چین تلگرام

mahyarmohamadi

22/اسفند/1398

شاید به خاطر مشکل یا هر چی اما موضوع اینه که فضای امن برای کاربران مهمتره. تلگرام فضای فراگیرتریه و اگه جلوگیری نشه از این کار ممکنه مشکلات غیر قابل جبرانی پیش بیاد چون کل ارزهای دیجیتال در حدی نیست که به همه افراد برسه

6

روسیه و نحریم های جهانی

zahra110

22/اسفند/1398

روسیه بدلیل واقع شدن در تحریم های آمریکا نگران است که بلاک چین توسط آمریکا قابل کنترل و قابل دسترسی باشد کما اینکه آمریکا اخیرا قوانینی در این رابطه در دست تدوین دارد لذا اقدام شوری یک نوع پیشگیری است.

11

روسیه به دنبال مسدود سازی بلاک چین تلگرام

WWW

24/اسفند/1398

تلاش برای مسدود کردن تلگرام سخت تر از پیام رسان ها خواهد بود.حتی اگر یک پرده آهنی دور آن کشیده و تمام کانال های ارتباطی با جهان از بیرون قطع شود،باز هم احتمال مسدود کردن تلگرام ۵ درصد است.لایک یاد تون نره مرسی

1

تصمیم روسیه به مسدودسازی بلاک چین تلگرام

زارع

22/اسفند/1398

سلام روسیه با بستن بلاک چین تلگرام استفاده از بلاک جین را دراین کشور محدود میکند ولی کاربران وفعالان بلاک چین با این کار مخالف وبالاخره از طریق هر پیام رسانی میتوان به بلاک چین دست پیداکنند مسدودی بلاک چین تلگرام کار ساده ای نیست شاید اگر پیام رسانی رامسدود کنند اسانتر باشد روزی میشود که روسیه هم ازارزهای دیجیتال استفاده کنند این مسدودسازی به علت راه اندازی شبکه ملی ازمایشی روسیه میباشد

20

مسدود سازی بلاکچین روسیه

mkh66

22/اسفند/1398

یک نهاد دولتی روسیه که تا کنون نام آن فاش نشده است از بخش های خصوصی خواسته است تا راهکارهای خود برای محدودسازی و مسدودسازی بلاکچین و شبکه بلاکچین تلگرام را ارائه نماید تا بتوان از ارتباطات سیار و رادیویی مسدود گردد.

22

اقدامات روسیه

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

23/اسفند/1398

درکل احتمال این برنامه روسها بخاطر فشارهای که از طرف اروپا براین کشور واردشده وازطرف دیگر بدست اوردن اخبار واطلاعات بیشتر درتمام زمینه ها ومبارزهبا ریزش ورکود اقتصادی وجلوگیری از خروج اطلاعات ودریک کلمه جنگ بلوکها دراین موقعیت زمانی بصورت جنگ سرد وجاسوشی

3

کرونا و بازار سهام

flower

22/اسفند/1398

میتوان گفت بحرانی که کرونا درست کرده اقتصاد کشورها را دارد متلاشي میکند از سهام گرفته تا شرکتها یکی يکي دارد به ورشکستگی ميرساند شاید هیچکس چنین فاجعه را هم پیش بيني نمیکرد

1

ارزهای دیجیتال و ویروس

Rooli20

22/اسفند/1398

کرونا داره کار خودشو میکنه اول جون ادمارو دونه به دونه گرفت.بعدم داره کارو شغل و سرمایه همه رو میگیره اقتصاد جهانم نابود کرده این نظریه ازپیش تعیین شده بود که اقتصاد دنیا رو هدف بگیره..

20

روسیه و ضد سانسور ها

fatemeh13771998

22/اسفند/1398

روسیه برای جلوگیری از حملات سایبری و مطالبی که محتوای آن ها بر اساس جنگ نرم می باشد را تحریم می کند تا از کشورش در مقابل آمریکا محافظت کند.

15

علت مسدود کردن تلگرام

rezasofi

22/اسفند/1398

یک دادگاه روسی روز جمعه حکم مسدود کردن پیام‌رسان تلگرام را در این کشور صادر کرد. این حکم پس از آن صادر می‌شود که تلگرام اعلام کرد از به اشتراک گذاشتن اطلاعات رمزگذاری‌شده خود با مقامات روس خودداری می‌کند.

26

روسیه وبلاکچین تلگرام

marwan

29/فروردین/1402

سلام این روزها شاهد درگیری دولت ها با ارز دیجیتال وسایت های فضائی مجازی اجتماعی امثال گوگل وتلگرام وتویتر وعیس بوک هستیم والبته مشخصه سر چی؟؟

3

خریدن یا نخریدن

Behnam.Q

22/اسفند/1398

از اونجایی که روسیه با تلگرام و صاحبش مشکل داره، پس طبیعتاً آمریکا و متحدانش ازش حمایت میکنند. البته با شیوع این ویروس معلوم نمیشه چی بر سر دنیا میاد.

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.