coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.6%

68,640 $

3,960,528,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

3,144 $

181,404,184 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

578.3 $

33,366,756 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.6%

179.78 $

10,373,306 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

3,144 $

181,396,106 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.5236 $

30,212 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

6.51 $

375,627 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.4%

0.1531 $

8,834 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سیستم‌عامل بلاک چین تلگرام فردا روی گیت‌هاب متن‌باز می‌شود

19/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
سیستم‌عامل بلاک چین تلگرام فردا روی گیت‌هاب متن‌باز می‌شود
Telegram
Ton
اخبار
بلاک چبن
5995
3 دقیقه

سیستم‌عامل بلاک چینِ تلگرام به نام «TON OS» که برای عرضه در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور برنامه‌ریزی شده بود، فردا به صورت متن‌باز بر روی گیت‌هاب قرار می‌گیرد.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت تلگرام اخیراً عرضه شبکه باز تلگرام و ارز دیجیتال گرام (GRAM) را یک بار دیگر به تاخیر انداخت. این در حالی است که یک پروژه مرتبط با این شبکه و ارز دیجیتال بومی آن، طبق برنامه مراحل تکمیل خود را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی به صورت عمومی عرضه می‌شود.

شرکت تون لبز (TON Labs) که توسعه‌دهنده اصلی این پروژه است، قصد دارد که اجزای اصلی سیستم‌عامل TON OS را فردا به صورت متن‌باز روی سایت گیت‌هاب قرار دهد. میتیجا گوروشفسکی (Mitija Goroshevsky)، مدیرعامل این شرکت نیز روز گذشته این خبر را تایید کرد.

به گزارش فورک لاگ (ForkLog) یکی از پایگاه‌های خبری حوزه ارزهای دیجیتال، این انتشار شامل عرضه تون نود (TON Node) به زبان برنامه‌نویسی راست (Rust)، رابط کاربری خط فرمان این سیستم‌عامل، کیف پول قراردادهای هوشمند چند امضایی TON و چند ابزار مربوط به اعتبارسنج‌های این شبکه می‌شود. در بخش دیگری از این گزارش آمده است که تون لبز برنامه‌هایی نیز برای عرضه مرورگر غیرمتمرکز این شرکت به نام سرف (Surf)، استخر سهام‌گذاری آن به نام دی‌پول (DePool) و توکنی به اسم تون کش (Ton Cash) در دستور کار خود دارد. گفته می‌شود تا یک ماه آینده شاهد عرضه این این نرم‌افزارها و ابزارها باشیم.

این شرکت همزمان با انتشار TON OS به صورت متن‌باز، به بنیاد نرم‌افزار آزاد (Free Software Foundation) که یکی از جنبش‌های اصلی نهضت نرم‌افزار آزاد است، ملحق شد؛ به همین دلیل، تمام اجزا و عناصر TON OS به شکل یک نرم‌افزار آزاد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل عقیده دارند که ایده انتشار یک بلاک چین بدون نیاز به مجوز به صورت متن بسته (Closed Source)، بی‌معنی است. شرکت تون لبز از مدت‌ها قبل بر این عقیده بود که پیوستن به این جنبش باعث بهبود استفاده رایگان از این سیستم‌عامل و شبکه باز تلگرام می‌شود.

شرکت تون لبز می‌گوید:

این به معنای آزادی کاربر در کپی کردن، انتشار، یادگیری، اصلاح و بهبود نرم‌افزار TON و مهم‌تر از همه، شبکه باز تلگرام خواهد بود. مسئله اصلی بررسی میزان کیفیت کدها نیست، بلکه این است که یک فرد حق استفاده از آن را داشته باشد.

این سیستم‌عامل، علی‌رغم وجود پسوند OS (به معنی سیستم‌عامل) در نام آن، به هیچ وجه به عنوان یک رقیب برای سیستم‌عامل‌های موجود مثل iOS، اندروید و ویندوز عمل نخواهد کرد. گوروشفسکی در این باره می‌گوید که این سیستم با هدف فعالیت به عنوان یک سیستم‌عامل برای شبکه بلاک چین تلگرام طراحی شده است.

او در ادامه توضیح داد که TON OS اساساً برای برطرف کردن مشکل ارتباط محدود کاربران با بلاک چین ساخته شده است. این مدیر اجرایی شرکت در ادامه گفت:

ویتالیک بوترین اتریوم را «کامپیوتر دنیا» می داند. اگر اتریوم کامپیوتر دنیا است باید مجهز به یک پردازنده و منابع لازم باشد و بتواند به کاربرانش خدمات ارائه دهد. اما امروزه هیچ سیستم‌عامل یا محیط کاربری برای مدیریت منابع موجود در بلاک چین وجود ندارد. پس اگر ما بلاک چین را یک پردازنده فرض کنیم و برنامه‌ای داشته باشیم که به وسیله این پردازنده اجرا شود و کاربر هم تمایل به استفاده از این برنامه داشته باشد، آنگاه اجزایی خواهیم داشت که تمام این قابلیت‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهند، چیزی که آن را سیستم عامل می‌نامیم.

سیستم‌عامل TON OS با هدف ارائه خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری بر روی بلاک چین طراحی شده است. این سیستم‌عامل همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که به ارائه نرم‌افزارهایی بپردازند که به طور خودکار با این پلتفرم بلاک چینی سازگاری دارند. از جمله اهداف دیگر در ساخت این سیستم عامل می‌توان به پشتیبانی از نرم‌افزارهایی اشاره کرد که عملیات‌های مختلفی مانند انجام تراکنش‌های مرتبط با دارایی‌های مختلف (از جمله ارزهای دیجیتال) را صورت می‌دهند.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که اعتبارسنج‌های مستقل شبکه باز تلگرام می‌توانند صرف‌نظر از دعوی قانونی میان تلگرام و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این بلاک چین را راه‌اندازی کنند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

تلگرام ارز

Hamza

19/اردیبهشت/1399

باوجود مخالفت های آمریکا این ارز منتشر شد تا مقابله ای باشد برای تحقیرها و انگیزه ای برای سرمایه گذاران و رقیبی برای رقبا

11

بلاک چین و تلگرام

nimahz_pz

19/اردیبهشت/1399

بلاک چین به زبان ساده یعنی استفاده از داده های مشترکین دیگر برای تایید داشته ها و داده های شما که میزان کلاه برداری و تخلفات را به میزان قابل توجه کاهش میدهد،پس منطقی است که شبکه های وسیعی چون تلگرام به استفاده از ان رو بیاورند.

5

تلگرام

javad.ghaemi2015

19/اردیبهشت/1399

واقعا دم تلگرام گرم در همه عرصه ها پیشتاز است.بدون دوز و کلک همیشه هوادار کاربرانش است.اینبار درعرصه ارز دیجیتال حرف برای گفتن دارد.زنده باد تلگرام وتلگرام دوستان عزیز.لایک یادت نره داداش

11

نظریه TON OS

zetarf

19/اردیبهشت/1399

همزمان با انتشار TON OS به صورت متن‌باز، به بنیاد نرم‌افزار آزاد (Free Software Foundation) که یکی از جنبش‌های اصلی نهضت نرم‌افزار آزاد است، ملحق شد؛ به همین دلیل، تمام اجزا و عناصر TON OS به شکل یک نرم‌افزار آزاد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل عقیده دارند که ایده انتشار یک بلاک چین بدون نیاز به مجوز به صورت متن بسته (Closed Source)، بی‌معنی است. شرکت تون لبز از مدت‌ها قبل بر این عقیده بود که پیوستن به این جنبش باعث بهبود استفاده رایگان از این سیستم‌عامل و شبکه باز تلگرام می‌شود.

20

بلاک چین تلگرام

fakhi

19/اردیبهشت/1399

این به معنای آزادی کاربر در کپی کردن ،انتشار،یادگیری،اصلاح و بهبود نرم افزار TONو مهمتر از همه،شبکه باز تلگرام خواهد بود.

23

بلاک چین

nusrat Fatima

19/اردیبهشت/1399

تا تاریخ ۱۷ آوریل، موسسه تحقیقاتی ار‌ز دیجیتال در بانک خلق چین که در حال توسعه این سیستم می‌باشد گفته است تحقیق و توسعه یوان دیجیتال به تدریج در حال پیشرفت است و بخش عمده ای از طراحی سطح بالا، تحقیق و توسعه کاربردی و رفع باگ های موجود پایان یافته است.

18

بلک چین ؟

mehzad

19/اردیبهشت/1399

بلاک چین‌ها می‌توانند به صورت خصوصی و برای اهداف خاص در یک نهاد یا سازمان مورد استفاده قرار بگیرند که به آن بلاک چین سازمانی (Enterprise blockchain) هم می‌گویند. البته به عقیده بسیاری از کارشناسان، بلاک چین‌های سازمانی نمی‌توانند هدف اصلی این فناوری یعنی تمرکززدایی را به ارمغان بیاورند.

23

بلاک چین

kavous_35

19/اردیبهشت/1399

واژه بلاک چین ترکیبی از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. در هر بلاک، هر اطلاعاتی می‌تواند ثبت شود؛ از جرم و جنایت‌های یک فرد تا جزئیات تراکنش‌های یک شبکه پولی مانند بیت کوین.

12

تلگرام

farhadardash

19/اردیبهشت/1399

واقعا ارز تلگرام میتواند جز جدید بهترین های ارز دیجیتال قرار بگیرد و رتبه خوبی کسب کند چون طرفدارن زیادی دارد

13

بهترین عملکرد

amiralihomayerazavi

19/اردیبهشت/1399

متن باز بودن هر پروژه ای به جلب اعتماد بیشتر در مردم میانجامد و این دستخوش تغییرات شگرفی در دیجیتال مارکتینگ میشود امنیت بالا خواسته هر کاربری است بنظر من تلگرام عالی عمل میکند و به فکر کاربرانش است البته بیشتر از هر شبکه دیگری

19

بلاک چین تلگرام

mohd askari

20/اردیبهشت/1399

این شرکت همزمان با انتشار TON OS به صورت متن‌باز، به بنیاد نرم‌افزار آزاد (Free Software Foundation) که یکی از جنبش‌های اصلی نهضت نرم‌افزار آزاد است، ملحق شد؛ به همین دلیل، تمام اجزا و عناصر TON OS به شکل یک نرم‌افزار آزاد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل عقیده دارند که ایده انتشار یک بلاک چین بدون نیاز به مجوز به صورت متن بسته (Closed Source)، بی‌معنی است. شرکت تون لبز از مدت‌ها قبل بر این عقیده بود که پیوستن به این جنبش باعث بهبود استفاده رایگان از این سیستم‌عامل و شبکه باز تلگرام می‌شود

10

گزارش کوین تلگراف

Ali7634

19/اردیبهشت/1399

کوین تلگراف بار دیگر تلگرام گرام و ارز را به تاخیر انداخت و معلوم نیست که چه زمانی میخواهد عرضه شود......

24

ارز دیجیتال

muli8523

19/اردیبهشت/1399

بازار ها با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر هستند.کسی نمیداند فردا چه اتفاقی می افتد ولی این اتفاق برای تلگرام و بلاک چین اصلا بعید نیست

10

تغییرات نو

Amethyst

19/اردیبهشت/1399

کم‌کم ممکنه شاهد پدیده های جدیدی باشیم که کاربرد فن‌آوری بلاکچین رو به جذاب ترین شکل ممکنه به عموم مردم عرضه می‌کنه (یا بهتر بگم ارائه میده!) تا پیش از این آشنایی با بلاکچین فقط مختص افرادی بود که حِرفشون تو این زمینه بود مثلا سرمایه گذار یا دانشجوی گرایش های مرتبط... اما کم‌کم همه باهاش سروکار پیدا می‌کنن... نسل جدید تکنولوژی آهسته ولی باشکوه خودشو نشون میده

16

سیستم عاملTonos

زارع

19/اردیبهشت/1399

بزودی برروی تلگرام بصورت ازمایشی وعموم مردم میتوانند ان را مورد استفاده قرار دهند با استفاده از فناوری های نو واستفاده از ارزهای دیجیتال امروزه بران شدند که باروند دنیای نووالکترونیک ازسیستم هایی که اسان وراحت ورایگان درخدمت کاربران قرارگیرد

12

mh9063

mohamad hosin

19/اردیبهشت/1399

" 20سالِ بعد،بابتِ کارهایی که نکردی بیشتر افسوس میخوری تا بابتِ کارهایی که کردی ، پس روحیه ی تسلیم پذیری را کنار بگذار ، از حاشیه ی امنیت بیرون بیا ، جستجو کن ، بگرد ، آرزو کن ، کشف کن ،... "

11

بلاک چین

morteza.a

20/اردیبهشت/1399

فناوری بلاک چین میتونه پیشرفت قابل توجهی داشته باشه‌و قابلیت پیشرفت در این زمینه زیاده فقط نیازب هوشیاری ما داره

1

ارز

mir bahman39

19/اردیبهشت/1399

ارز بالا میاد پایین میاد مثل اله کلنگ.................دیروز تا امروز ....فرق.......... نوسانات قیمت میشه لایک کنید تا لایک کنید لایک

10

ارزش TON OS

Farshad007

19/اردیبهشت/1399

تا به حال که هیچ ارز دیجیتالی نتونسته جای بیت کویین رو بگیره و TON OS هم با ورودش به بازار نسبت به بیت کویین قابل مقایسه نیست.البته که هنوز چیزی در باره این ارز جدید به اون کیفیت معلوم نیست.امیدوارم لااقل سختی استخراجش کمتر از بیت کویین باشه بعد از هاوینگ.

11

حرکت رو بجلو

soheilstar

19/اردیبهشت/1399

تلگرام ب تمم ناملایمات دادگاه های آمریکا آرام آرام به کار خود در عرصه ارزهای دیجیتال ادامه میدهد. از ابتدا پیدا بود به این راحتی عقب نمیکشد. مطمئن باشید پروژ گرام هم بزودی را می افتد

20

علم

hamedjangbogo

19/اردیبهشت/1399

ببینید علم و تکنولوژی با هم چه کارها که نمیتوان کرد سیستم عامل برای ارزهای دیجیتال که هیچ کس تو فکر این نبوده حالا تلگرام تو فکرش هست که راه اندازی کنن

25

تلگرام

yaser.n

19/اردیبهشت/1399

ارز تلگرام میتواند یکی از پروژه های موفق ارز های دیجیتال نو ظهور باشد ، و در سال های آینده در جمع ده ارز برتر قرار بگیرد .

21

ارز کارامد

abolfazlrk

19/اردیبهشت/1399

ارز کار آمد و خوبه ولی یکم نوسان داره ولی خیلی خوب و کار بردی است من خودم دارم هتما از این ارز استفاده کنید

17

گرام

immortall

19/اردیبهشت/1399

من دیدم نسبت ب این ارز خیلی روشنه.مطمئنم پیشرفت خیلی خوبی خواهد داشت.میخاد انگار تبدیل ب ویندوز در سیستم عامل بشه واین ینی کمتر کسی خواهد توانست باهاش رقابت کنه(بجز اتر و بیت)

17

قیمت دلار

خسرو

19/اردیبهشت/1399

سلام به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت بدون هیچ تغییری، 15,700 تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، 15,711 تومان بیشترین قیمت و 15,700 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

12

بلاک چین تلگرام

alireza20tabriz

19/اردیبهشت/1399

تلگرام یکی از پروزه های عالی در دنیای ارز دیجیتال داشته باشد و در سال های آینده نزدیک در جمع برتر جدول ارز دیجیتال باشه.

9

سیستم عامل

adeel mehdi

19/اردیبهشت/1399

بہ این بیان واضح می شود کہ توسعہ دادن این سیستم برای انتشار یک بلاک چین بدون نیاز بہ مجوز بہ صورت متن بستہ بی معنی است

26

تلگرام

mo28101378

19/اردیبهشت/1399

تلگرام را میشه گفت یکی از محبوب ترین اپلیکشن های به یکی از دنیا تبدیل شده ما ایرانی ها هم خیلی از اون استفاده میکردیم من ب شخصه هنوز هم استفاده میکنم فقط ب خاطر امنیتش امیداوارم بعد از این همه شل کن سفت کن ها بالاخره ی نتیجه ای حال بشه

6

تلگرام

hamed delfaraz

19/اردیبهشت/1399

بعد مدتها درگیری و کشمکش بالاخره ارز تلگرام به رسمیت شناخته شده و قراره به زودی وارد مارکت بشه و احتمال زیاد سرو صدای زیادی خواهد کرد

23

تون لبز

saeidyazan

19/اردیبهشت/1399

مرورگر غیر متمرکز سورف شرکت تون لبز به همراه استخر سهام گذاری دی پول میتونن کمک بزرگی به پیشرفت و ترقی این شرکت در ارائه خدمات کنند

24

تلگرام

hasannikkhoo

19/اردیبهشت/1399

طی این چنوقت اخیرشایدمیتوان به جرات گفت اغلب مردم دنیادرگیراین بازیهای مسیولان تلگرام شده اندکه گاهی میگویندارزشان ارایه میشوندوگاهی میگویندنه

13

بازار بزرگ تلگرامی

telesm

19/اردیبهشت/1399

بر اساس اخرین امار منتشره از سوی تلگرام این شبکه احتماعی بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان داره که در ۲۰ کشور رتبه نخست دانلود و استفاده رو داره به همین دلیل یه بازار بسیار بزرگ محسوب میشه و ارز تون را طراحی کرد هرچند امریکا مانع از انتشارش در کشورش شد

32

بلاک چین

nimahz_pz

19/اردیبهشت/1399

بلاک چین یعنی ذخیره و تایید زنجیره ای داده ها توسط سرور های مختلف که سبب کاهش تخلفات ارز دیجیتال شدهاست.بازار ارز های مجازی خیلی سریع در حال پیشرفت است پس نباید انتظار داشته باشیم شبکه های مجازی مثا تلگرام و.... از این فرصت استفاده نکنند.

13

ارز وشرکتها

aiy man.s 95

19/اردیبهشت/1399

نمیدونم چرا به هیچ ارزدیجتیال وبجز بیتکوین نمیتونم نگاه واعتمادکنم، فقط فقط بیتکوین وگرنه هیچکدام اصلا واسه بنده معنایی ندارند بمرگ خودم.

10

ارز دیجیتال تلگرام

alfereddo

19/اردیبهشت/1399

تلگرام بعد از مدتی بی خبر و سکوت در خصوص ارز دیجیتال مختص خودش خلاصه استارت شروع کا رو زده و چون نرم افطار تلگرام یک از معروفترین و محبوب ترن نرم افزارهای جهانی هست پس ارز دیجیتال این شرکت نیز مورد پسند عموم مردم قرار خواهد گرفت

11

سیستم عامل بلاک چین تلگرام

کوین آزاد

19/اردیبهشت/1399

تلگرام اعلام کرد که سیستم عامل بلاک چین تلگرام فردا به صورت متن باز بر روی گیت هاب قرار می گیرد این امر نشان دهنده عدم تسلیم شدن تلگرام در برابر فشار دولت آمریکا و سیستم قوی تلگرام می باشد

21

ارزدیجیتال

moji.ghale

19/اردیبهشت/1399

من فکر میکنم ک ارز gram دارای نواقصی هستش که عرضه ان با مسکل مواجه شده و البته این مسگل له زودی برطرف خواد شد

21

بلاک چین تلگرام

hosein56

19/اردیبهشت/1399

بعد از مدتها کشمش با آمریکا بالاخره فردا ارز دیجیتال تلگرام روی کار خواهد آمد و احتمالا برای ما ایرانیها طبق معمول فیلتر باشه

10

بلاک چین

ramin.b65

19/اردیبهشت/1399

بنظرم بلاک چین دراینده پیشرفتای بینظیری در بازار ارزدیجیتال داشته باشه ومردم ازپیشرفت تکنولوژی بهترین استفاده رو بکنن

12

بلاک چین تلگرام

hasan.kordy

20/اردیبهشت/1399

با توجه به اینکه ارز تلگرام (مشخص بود)با کش وقوسهای زیادی به رسمیت شناخته شد .وبه علت داشتن کاربران زیاد شور وغوغایی بر پا میکند.

5

بلاک چین ؟؟؟

mehzad

19/اردیبهشت/1399

واژه بلاک چین (Blockchain) ترکیبی از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. در هر بلاک، هر اطلاعاتی می‌تواند ثبت شود؛ از جرم و جنایت‌های یک فرد تا جزئیات تراکنش‌های یک شبکه پولی مانند بیت کوین.

27

تحلیل تلگرام

sueartens

19/اردیبهشت/1399

تلگرام جزو پرطرفدارترین سوشیال نتورکهای دنیاست. این انتخاب درستی بود از طرف کمپانی. امید به پیشرفت آن زیاد است.

12

تحلیل

yavarsha

20/اردیبهشت/1399

بنظرم در اینده همه کارهای روزمره با این ارزهای دیجیتال انجام میشه حتی زندگی هم حالت دیجیتالی پیدا میکنه طوری هر کسی یه زندگیه کامل دیجیتالی وبعدهای دیگر خواهد داشت

5

بلاک چین

mehzad

19/اردیبهشت/1399

داده‌های بلاک چین در یک کامپیوتر یا سرور خاص ذخیره نمی‌شوند. هر کامپیوتر یا سیستمی که به شبکه وصل شود، یک نسخه از اطلاعات را دریافت می‌کند. به هر کامپیوتری که به شبکه متصل می‌شود و یک کپی از بلاک چین را دریافت می‌کند، نود (Node) می‌گویند.

22

بیتکوین

lida.sb

19/اردیبهشت/1399

بیت کوین بر خلاف پول‌های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ها در اختیار دولت‌هاست، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد شبکه بیت کوین می‌شوند، باید قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. این قوانین به صورت کدهای برنامه‌نویسی‌ است که در اینترنت توسط همه قابل مشاهده است.

9

پیام رسان محبوب در پی ورود به ارز های دیجیتال

hadiclever

19/اردیبهشت/1399

تلگرام پیام رسان محبوبی در جهان شده است و ارزی به اسمton میتواند برای بازدهی و استفاده بیشتر از تلگرام در جهان و البته فرار از فیلترینگ با کمک تکنولوژی بلاک چین شود

18

ftm

fateme.moeini78

20/اردیبهشت/1399

وقتی ده‌ها کیف پول نرم‌افزاری وجود دارد که امنیت خوبی دارند، امکان پشتیبان‌گیری را فراهم کرده‌اند، نیاز به ایمیل و ثبت‌نام ندارند، از ده‌ها و حتی 100 ها ارز پشتیبانی می‌کنند به نظر نمی‌رسد کیف پول بلاکچین با پشتیبانی از 4 ارز و خطراتی که دارد یک گزینه مناسب برای ایرانیان محسوب شود.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.