coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.3%

69,658 $

4,019,266,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

14.6%

3,525 $

203,401,732 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,758 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

589.7 $

34,026,844 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.1%

185.31 $

10,692,387 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9994 $

57,665 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

14.3%

3,510 $

202,539,117 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.8%

0.5333 $

30,771 تومان

XRP

XRP

xrp

4.2%

6.58 $

379,666 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.9%

0.1577 $

9,099 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

پس از پایان پروژه تلگرام؛ آیا افراد دیگری کار ناتمام را تمام می‌کنند؟- قسمت دوم

29/اردیبهشت/1399
افزودن به نشان شده ها
پس از پایان پروژه تلگرام؛ آیا افراد دیگری کار ناتمام را تمام می‌کنند؟- قسمت دوم
Telegram
Ton
اخبار
ارز دیجیتال
5039
6 دقیقه

قسمت اول

آیا تون هنوز زنده است؟

تون یک پروژه متن‌باز است و تلگرام از پیش تاکید کرده بود که هیچ کنترلی بر بلاک چین نخواهد داشت. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۹ (مهر ۹۸) تمام کد تون را در گیت‌هاب منتشر کرد. این موضوع به انجمن «فری تون» (Free TON)، که گروهی از اعتبارسنجان مستقل است این امکان را داد که در اوایل ماه جاری میلادی یک بلاک چین مبتنی بر تون را راه‌اندازی کند.

نماد توکن فری تون

رون میلو (Ron Millow)، مسئول ارتباطات فری تون و مدیر ارشد توسعه مشاغل در «TON Labs» که یک گروه ثالث از توسعه‌دهندگان زیرساخت‌های بلاک چینی است، در این مورد معتقد است:

فری تون متولد شد؛ چراکه تلگرام نتوانست تون را راه‌اندازی کند. ما از اینکه تیم تلگرام در این دعوی حقوقی شکست خورد بسیار ناراحت هستیم، اما آنها فقط یک جنگ را باختند. یک نرم‌افزار متن‌باز حیات خود را دارد و نمی‌توان آن را متوقف کرد. این موضوع انگیزه لازم را به جامعه تون می‌دهد که کار را از همان‌جایی که متوقف شده است، ادامه دهد.

به گفته میلو، تفاوت اصلی بین تون و فری تون در این است که دومی بدون هیچ‌گونه سرمایه‌گذار راه‌اندازی شده و به جای اتکا به یک نهاد (تلگرام)، توسط یک جامعه راه‌اندازی شده است. میتجا گوروشفسکی (Mitja Goroshevsky)، مسئول فناوری‌های تون و مدیر ارشد فناوری TON Labs نیز معتقد است که توسعه‌دهندگان فری تون مجذوب پروژه خود شده‌اند:

ما با حمایت همه‌جانبه از سرتاسر جهان مواجه شده‌ایم و توسعه‌دهندگان بسیاری می‌خواهند به جامعه ما بپیوندند و به رشد آن کمک کنند. گروه توسعه‌دهندگان ما، بدون در نظر گرفتن سایر گروه‌ها و کانال‌ها، در یک هفته به ۳,۰۰۰ نفر رسیده است که ۲,۰۳۵ نفر از آنان در این لحظه اعلامیه عدم تمرکز فری تون را امضا کرده‌اند.

تردید درباره پروژه‌های منشعب‌شده از تون

با این حال، برخی افراد از جامعه اصلی تون نسبت به این ابتکار عمل مردد هستند. یکی از اعضای موسس بنیاد تون که در توسعه پروژه بلاک چین تون مشارکت داشته، معتقد است که بدون منابع تلگرام و مخاطبان این پیام‌رسان که به نیم میلیارد نفر می‌رسد، پذیرش فری تون توسط عامه مردم بسیار سخت خواهد بود. وی معتقد است:

من فکر می‌کنم هر پروژه‌ای که اکنون یا در آینده بدون پشتیبانی تلگرام راه‌اندازی شود، پذیرش قابل‌ملاحظه‌ای از سوی عموم مردم نخواهد داشت. دلیل علاقه بسیاری از افرادی که از ابتدا در این پروژه مشارکت داشته‌اند، پایگاه کاربری عظیم پیام‌رسان تلگرام بود.

دنیل پرز (Daniel Perez)، رئیس بخش اسپانیایی تون، معتقد است راه‌اندازی تون بدون دوروف «بی‌معنی» است. او نسبت به ابتکار فری تون مردد است. پرز به بیانیه مدیرعامل تلگرام اشاره کرد که در آن به کاربران هشدار داده بود که با پول یا داده‌های خود به پروژه‌هایی که از نام تون استفاده می‌کنند، اعتماد نکنند. پرز گفت:

شک دارم که دوروف به آنها اجازه داده باشد که از نام تون استفاده کرده و پروژه‌ای با نام فری تون‌ راه‌اندازی کنند.

وقتی از یکی از نمایندگان فری تون درباره این موضوع سوال شد، او در پاسخ گفت که بیانیه دوروف شامل حال آنها نمی‌شود؛ چراکه آنها از مردم پول یا اطلاعاتی درخواست نکرده‌اند. او ادعا می‌کند:

جامعه فری تون از بیانیه دوروف حمایت می‌کند. این جامعه هیچ‌گاه از کاربران خود پول یا اطلاعات خصوصی دریافت نخواهد کرد؛ به جز اسم افراد که برای امضای اعلامیه عدم ‌تمرکز ضروری است؛ طبیعی است که بدون اسم، امضایی وجود نخواهد داشت.

این عضو از جامعه فری تون در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که در وب‌سایت این پروژه از کاربران خواسته شده است که اسم، کشور محل سکونت، آدرس ایمیل و نام کاربری تلگرام خود را وارد کنند تا بتوانند وارد شبکه شده و اعلامیه را امضا کنند.

تیم فری تون حدود ۵ میلیارد توکن «تون کریستال» منتشر کرده است که مشابه توکن‌های گرام است. مرورگر بلاک چین فری تون نشان می‌دهد که در زمان نگارش مقاله ۵,۰۰۰,۵۴۷,۷۳۷ توکن تون کریستال وجود دارد که ۸۵ درصد از آن بین مشارکت‌کنندگان و کاربران تون توزیع شده است، ۱۰ درصد برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده است و نهایتا ۵ درصد از آن به عنوان پاداش به اعتبارسنجان تعلق می‌گیرد. تیم فری تون اخیرا اعلام کرد که اولین رقابت اعتبارسنجی را در ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برگزار خواهد کرد.

آیا دیگر پروژه‌ها هم باید نگران باشند؟

وقتی از کارشناسان در مورد انعکاس این اتفاق (متوقف شدن پروژه تون) در صنعت ارزهای دیجیتال سوال شد، بیشتر آن‌ها این سناریو (تعلیق سایر پروژه‌ها) را بعید دانستند.

استیلیانو معتقد است که با این اتفاق، اعتبار بازار کریپتو تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد، در حالیکه قانون‌گذاران در نهایت ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارزهای دیجیتال را به رسمیت خواهند شناخت. استیلیانو می‌گوید:

مشکل فعلی، تعاریف پیچیده اوراق بهادار است که هنوز با واقعیت و پتانسیل اقتصاد رمزپایه سازگار نشده است.

گوفورث نیز در اظهارنظر مشابهی می‌گوید:

پتانسیل‌های بلاک چین در امنیت، دسترس‌پذیری و مقاومت در برابر مداخله نهادهای متمرکز به حدی زیاد است که به هیچ وجه شکست آن را امکان‌پذیر نمی‌دانم. به علاوه، امیدوارم با توسعه بیشتر مقررات، SEC معافیت‌های بیشتری را برای دارایی‌های دیجیتال در نظر بگیرد، حداقل تا اندازه‌ای که ماموریت این نهاد برای تسهیل کارآیی بازارهای سرمایه به خوبی انجام شود.

اما ممکن است شانس لیبرا، که یک پروژه بزرگ دیگر است که با نظارت SEC روبه‌‍‌رو شده، برای راه‌اندازی بیشتر باشد. به گفته تروبریج، لیبرا از مورد تلگرام درس‌هایی گرفته و بعد از گرفتن بازخورد از قانون‌گذاران، حاکمیت غیرمتمرکز شرکت‌ها را ایجاد کرده و تغییرات اساسی در این پلتفرم به وجود آورده است.

لیبرا؛ پروژه‌ای نویدبخش‌تر از تون

از نظر گوفورث، مسئله اصلیِ لیبرا انعطاف‌پذیری در برابر قانون‌گذاران نیست، مسئله این است که آیا کاربران آن را برای استفاده واقعی خواهند خرید یا نه. گوفورث معتقد است:

به طور کلی انتظار می‌رود که لیبرا به عنوان یک استیبل کوین نوسان زیادی نداشته باشد. بنابراین ممکن است برای سفته‌بازی مناسب نباشد. اگر لیبرا به پیشرفت خود ادامه دهد، می‌تواند نقطه اتکای مناسبی در حوزه ارزهای دیجیتال باشد.

اما استیلیانو معتقد است که این موضوع نمی‌تواند سرنوشت این ICO را پیش‌بینی کند و ممکن است لیبرا نیز مانند تون راه به جایی نبرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

تلگرام

gisukamand

31/اردیبهشت/1399

آمریکا همیشه دم از دموکراسی و عدالت میزنه اگه برگرده نگاه کنه به خودش می بینه که تنها کشور یه که بیش از همه زورگویی و بی عدالتی رو ترویج میکنه

1

امیدوار

hamedjangbogo

29/اردیبهشت/1399

هنوز که هنوزه بعد از شکست تلگرام بازم میخوان تلاش کنن برای اجرای طرح های خودشون که معلوم نیست چی میشه

15

قانون ارز

Anti Venom

30/اردیبهشت/1399

مجلسیان محترم یک قانونی رو تصویب کنید که بشه اجرا کرد.وقتی کسی رمز ارز دیجیتال خودرا میفروشد چطور میخوان شناسایی کرده و دستگیر کنند؟؟؟

4

شکست پاول دوروف

shahkar71

29/اردیبهشت/1399

پاول دوروف با این ثروت هنگفتی که از تلگرام بدست آورده باید تمام تلاش خود را برای ارز گرام میکرد من جای اون بودم نصف ثروتمو میدادم برای این پروژه چون آینده در درست ارزهای دیجیتاله

14

توکن های گرام

alireza2731

29/اردیبهشت/1399

طبق گزارش‌های تازه، تنها تعداد کمی از سرمایه‌گذاران پروژه شبکه باز تلگرام (TON)، پس از پایان همکاری تلگرام با این پروژه خواهان حمایت از آن هستند. به گزارش کوین تلگراف، شرکت تلگرام ۱۲ می (۲۳ اردیبهشت)، به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر نقشی در توسعه پروژه بلاک چینیِ شبکه باز تلگرام و عرضه توکن‌های گرام (GRAM) ندارد. با این تصمیمِ تلگرام به نظر می‌رسد که مسئله دعوی قانونی میان این شرکت و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز به انتهای خود رسیده باشد. در حال حاضر می‌توان گفت که فقط تلگرام مانده و بازپرداخت ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه‌ای که از طریق سرمایه‌گذاران و طی عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۸ به‌دست آمده است. پیش از کناره‌گیری تلگرام از پروژه TON، پاول دورف (Paul Durov)، مدیرعامل این شرکت، دو گزینه را پیش روی سرمایه‌گذاران شبکه باز تلگرام قرار داده بود: ۷۲ درصد از سرمایه خود را پس بگیرند یا یک سال دیگر برای عرضه این بلاک چین منتظر مانده و اصل سرمایه به اضافه ۱۰ درصد آن را دریافت کنند.

17

افراد

SYED GAZANFAR ABBAS

29/اردیبهشت/1399

با سلام و عرض ادب از پایان پروژہ تلگرام ؛ آیا افراد دیگری کار ناتمام را تمام می کنند؟ قسمت دوم تلگرام از پیش تاکید کردہ بود کہ ھیچ کنترلی بر بلاک چین نخواھد داشت ۔ ولی باز ھم افرادی بودند کہ تلگرام را کنترل کردند و کار ناتمام را تمام کردند

14

لیبرا

afshin10

29/اردیبهشت/1399

بنظرم بورس دیجیتال و ارز های دیجیتالی درحال پیشرفته و هیچکدوم جلوی پیشرفت دیگری رو نمیگیره چون بازار این ارزها پررونقه

8

بعد از شکست پروژه تلگرام

dehghan8185

29/اردیبهشت/1399

بعد از شکست پروژه تلگرلم، دنبال ی سری مسائل میروند که بتوانند بحث را مهم تر نشان دهند. همچنین با ارزش تر

6

همیشه

@Hosen1380

29/اردیبهشت/1399

مثل همیشه یکی پیدا میشه که کار رو به دست بگیر و کار رو ره تفع خودش ببره ولی اصلا پیدا نمیشن آدمایی که به کشور یا جهان کمک کنند.

3

تلگرام

Naser.e

29/اردیبهشت/1399

این امکان وجود داره که تلگرام دوباره به فکر راه اندازی مجدد توکن خودش باشه یا حتی حق ثبت این توکنو ب شرکت دیه بفروشه بهرحال فعلا چیزی مشخص نی ولی احتمال قوی توکن تلگرام دوباره برمیگرده.

7

مدیر عامل تلگرام

kavous_35

29/اردیبهشت/1399

پاول دروف، مدیرعامل تلگرام، طی پستی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که این شرکت پس از ۲.۵ سال کار بر روی شبکه باز تلگرام (TON)، به دلیل موانع قانونی از سوی آمریکا این پروژه را قبل از راه‌اندازی رسمی رها می‌کند. دورف در پیام خود دادگاه ایالات ‌متحده را عامل این موضوع دانسته است. به گفته دورف، ایالات متحده نه تنها در آمریکا بلکه در کل جهان اجازه توزیع توکن‌های گرام را از این شرکت سلب کرده است.

7

کشتی به گل نشسته

soheilstar

29/اردیبهشت/1399

مسلما پروژه ای با اینهمه سرمایه گذاری و گذراندن مسائل مختلف ، به این راحتی کنار کذاشته نخواهد شد. یک سازمان یا حتی یک فرد با نفوذ و قدرت کافی این کشتی به کل نشسته را راه می اندازد.

21

تلگرام

fazi.a

29/اردیبهشت/1399

این کوین هم مثل بیت کوین و یا دوج کوین که توسط خالق اولیه رها شده و توسط جامعه پذیرنده در روند توسعه خود قرار میگیرد

12

رشد عالی ارز های دیجیتالی در بازار

aryan0061

29/اردیبهشت/1399

به نظرم ارز های دیجیتالی همینجوری به پیشرفت خودش ادامه میده و این خوبه و میتونه در اینده نه چندان دور جای دلار و پول های کاغذی رو به سادگی هر چه تمام تر بگیره

3

تلگرام حذف شد

زارع

29/اردیبهشت/1399

با حذف شدن بلاک چین تلگرام موقعیت خوبی رافعالان حوزه صنعت دیجیتال وهمراهی مردم بتوانندبلاک چینی رابدست اورندودولت ومردم بتوانند ارزی مناسب با کار خود پیدا وارائه دهند

23

کمیت یا کیفیت

Amethyst

29/اردیبهشت/1399

خب به این سرعت نمیشه نسبت به یه پروژه‌ی جدید اعتماد سازی کرد (اونم در بعد وسیعی که نسبت به TON بود) باید زمان بگذره و جزئیات بیش‌تر از کارکرد شبکه و همینطور خط مشی توسعه دهنده هاش رو بشه و تحلیل بشه... فکر می‌کنم دوباره رسیدن به اهدافی که دوروف اینقدر براش زحمت کشید و سرانجامی پیدا نکرد به این سرعت ممکن نباشه! (مگر اینکه کیفیت اون کیفیت نباشه!)

10

پاول دروف

alfereddo

29/اردیبهشت/1399

پاول دروف، مدیرعامل تلگرام، طی پستی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که این شرکت پس از ۲.۵ سال کار بر روی شبکه باز تلگرام (TON)، به دلیل موانع قانونی از سوی آمریکا این پروژه را قبل از راه‌اندازی رسمی رها می‌کند. دورف در پیام خود دادگاه ایالات ‌متحده را عامل این موضوع دانسته است. به گفته دورف، ایالات متحده نه تنها در آمریکا بلکه در کل جهان اجازه توزیع توکن‌های گرام را از این شرکت سلب کرده است.

13

عرصه مناسب

nimahz_pz

29/اردیبهشت/1399

صد در صد اتفاقات اخیر از جمله کرونا ، کاهش قیمت نفت ،رکود بازار طلا و مسکن و ... سبب شده تا سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را یکی از بهترین عرصه های سود بدانند و سبب افزایش تقاضا و در نتیجه قیمت شوند.

8

تلگرام

vahid.pa

30/اردیبهشت/1399

انقد که ارزش ارزهای دیجیتال داره هر روز بالا میره همه ی شبکه ها خلاصه میخوان توش سهیم باشند و یه سودی به جیب بزنند پاول دوروف و تلگرامم که دیگه روش

32

آیاپس از پایان پروژه بلاکچین کسانی دیگر این راه را ادامه می دهند

malek59

29/اردیبهشت/1399

بله همین الان بانکهای آلمان با همکاری کشورهای دیگر شرکتهای دولتی بزرگ و اشخاصی دیگر به فکرسرمایه گذاری دراین بخش هستندوبیشترهم خواهدشد

5

ارزها

aiy man.s 95

29/اردیبهشت/1399

همین اتریوم هم سالهای دور اینطورمسئله ایی داشت کارش تموم شده بودالبته بانام دیگرولی تجزیه وتحلیل ش کردن الان اوج خودرسیده الانم گرام هم همینطورتجزیه میشه وشک نکنیدیکی ازارزهای بنام وآینده دار میشه.البته طراحش هم شرط اوله.

6

تلگرام

SYED GAZANFAR ABBAS

29/اردیبهشت/1399

با سلام و عرض ادب از پایان پروژہ تلگرام ؛ آیا افراد دیگری کار ناتمام را تمام می کنند؟ قسمت دوم تلگرام از پیش تاکید کردہ بود کہ ھیچ کنترلی بر بلاک چین نخواھد داشت ۔ ولی باز ھم افرادی بودند کہ تلگرام را کنترل کردند و کار ناتمام را تمام کردند

10

گرام

Amirmhadi

29/اردیبهشت/1399

به نظر من درسته که فعلأ عرضه رسمی گرام متوقف شد ،اما احتمالأ این یک سیاسته ودوباره تلگرام عرضه گرام رو شروع میکنه ولی قویتر از قبل و میتونه رقیب سر سختی در بازار عرض دیجیتال برای بعضی از ارزهای دیجیتال باشه

11

به ما چه

RezaHadipour

30/اردیبهشت/1399

مگه قهطی پیام رسان اومده. یکی نمی گه اون موقع که پاچه خواری شونه می کردی باید فکر اینجاشو می کردی این عاقبت استراق سمع حریم خصوصی مردمه

3

پادشاه

amin_33

29/اردیبهشت/1399

یکی از بهترین راه های سرماگذاری با وجه به شرایط کرونایی،قیمت نفت و رکود بازار طلا و مسکن ارزهای دیجیتال میباشد.چون فناوری اینده و رو به پیشرفت است و روزبه روز محبوبیت و شناخت بیشتری نسبت به ان ایجاد میشود.

5

گرام

morygold

29/اردیبهشت/1399

مقصر اصلی عدم ادامه فعالیت شرکت تلگرام در حوزه بلاکچین آمریکا است و قوانین آن‌ها باعث شده تا در دادگاهی رای داده شود و عنوان شود که تلگرام نه تنها در آمریکا بلکه اجازه توزیع توکن‌های گرام را در هیچ نقطه‌ای از جهان نداشته باشد

11

قدرت قاضی

alfereddo

29/اردیبهشت/1399

متأسفانه، یک دادگاه در آمریکا جلوی اتفاق افتادن TON را گرفت. چطور؟ تصور کنید چند نفر برای ساخت یک معدن طلا پول بگذارند و سپس طلایی را که از آن بیرون می‌آید تقسیم کنند. بعد یک قاضی می‌آید و می‌گوید: «این افراد در معدن طلا سرمایه‌گذاری کردند، چون به دنبال سود بودند و آنها آن طلا را برای خودشان نمی‌خواستند، بلکه می‌خواستند به افراد دیگر بفروشند. به خاطر همین، اجازه داشتن طلا را ندارند.

14

اتریوم

lida.sb

29/اردیبهشت/1399

اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کند: هیچ‌گونه احتمال از کارافتادگی، سانسور، تقلب یا دخالت افراد شخص ثالث برای برنامه‌هایی که روی اتریوم اجرا می‌شوند، وجود ندارد.

12

ارز‌ تلگرام‌ لغو‌ شد

tarahom

29/اردیبهشت/1399

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل تلگرام اعلام کرده است که با وجود تلاش‌ها بعد از ۲ سال و نیم فعالیت برای ایجاد بستر بلاکچین تلگرام با نام TON، فعالیت تلگرام در حوزه بلاکچین به دلیل موانع قانونی ایجاد شده از سوی دولت ایالات متحده آمریکا متوقف شده و بدین ترتیب ارز دیجیتال گرام قبل از عرضه به پایان رسید و هیچ گاه منتشر نخواهد شد. شرکت تلگرام در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرد که قصد دارد زیرساخت بلاکچین خود را تحت عنوان TON و رمز ارز گرام را تولید و عرضه کند که باعث شد تا اشتیاق برای سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت و تعداد بالای کاربران این پیام رسان افزایش یابد. در نهایت فروش بخشی توکن‌های گرام در سال ۲۰۱۸ برای این شرکت جذب سرمایه ۱.۷ میلیارد دلاری را به دنبال داشت اما در ادامه گرام پس از ماه‌ها جنجال با دادگاه‌های آمریکا به دلیل مشکلات قانونی و صدور حکم کمیسیون بورس آمریکا برای عدم انتشار توکن گرام این شرکت را در پروژه بلاکچین خود و انتشار رمز ارز گرام با چالش روبرو کرد.

19

امریکایی های...

bigcoin

30/اردیبهشت/1399

پروژه ی بسیار خوبی بود که تلگرام با ایجاد یک ارز جدید قصد رقابت با ارزهای بالای جدول را داشت که سازمان بورس امریکا جلوی این کار را به علت نادیده گرفتن قوانین اوراق بورسی امریکا گرفت و پس از طرح دعوی این دو در دادگاه تلگرام بازنده شد و از ادامه مسیر بازماند. متاسفانه کارشناسان معتقدند که با اغاز این طرح توسط تلگرام این بورس امریکا بود که به شدت اقتصاد امریکا را متضرر میکرد و با استفاده از نفوذ برنده دادگاه شدند. این نشون دهنده این است که این ارز اگر وارد بازار میشد به شدت ارزش بالایی بدست می اورد. ممنون میشم با لایکتون حمایت کنید.

1

ارز گرام

zmnizmni

29/اردیبهشت/1399

با سلام و عرض ادب با وجود این که تلگرام الان نقش قابل توجهی در عرضه اولیه ارز های دیجیتال ایجاد میکنه، صاحبان قدرت به خود این شبکه اجازه فعالیت مستقل در این حوزه رو ندادن که باید منتظر واکنش و اقدامات بعدی تلگرام به این برخورد باشیم

9

ارز دیجیتال تلگرام

hosein56

29/اردیبهشت/1399

این پروژه از ابتدا با مخالفت کشور آمریکا روبرو شد و درنهایت با رای دادگاه متوقف شد اگه قرار باشه کسی این پروژه رو دوباره راه اندازی کنه اول باید موافقت آمریکا رو بگیره بعد شروع بکار بکنه وگرنه دوباره متوقف میشه

5

پروژه تلگرام

meysammomeni

29/اردیبهشت/1399

شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) که به طور مخفف TON نامیده می شد قرار بود بستری برای کاربران اپلیکیشن تلگرام فراهم کند تا بدون ارتباط با سرورهای خود فعال بماند و به کاربران رمز ارز های مختلف همچون بیت کوین امکان فعالیت دهد. اپلیکیشن تلگرام که اخیراً به یک رکورد جدید در تعداد کاربران دست یافته بود و بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه را برای خود به ثبت رسانده بود، حالا به نظر می‌رسد که پس از مدت ها درگیری و اختلاف با کمیته امنیت مبادلات ایالات متحده آمریکا، تسلیم شده و اعلام کرده که پروژه پلتفرم بلاک چین و رمز ارز اختصاصی خود تحت عنوان گرام را لغو و از آن چشم پوشی کرده است.

17

زمانبر و هزینه بردار

Bagro

29/اردیبهشت/1399

راه اندازی، امنیت، قانونی بودن و کاربردی شدن هر فعالیتی بویژه ارزهای دیجیتال ک نیاز ب آگاهی و دانش بالا داره زمان و هزینه و همچنین پشتوانه میخاد

17

ارز دیجیتال

tgn271

29/اردیبهشت/1399

این رویه که توقف تلگرام بود فقط جاشو عوض کردن وگرنه تو همین قالب شروع به کار کردن معلوم نیست پشت پرده چه خبره پشتیبانی داره یا نه لایک یادتون نره ها

13

پس از اتمام پروژه تلگرام ایا اارااشخاص دیگری کار را تمام میکنمد؟قیمت ق۲کارکار

hajali110

29/اردیبهشت/1399

کار نشد ندارد موسسین تلگرام سعی خواهند کرد با اصلاح در ماده تبصره تلگرام وبه هر نحو ممکن وبا جلب رضایت دادگاه موافقت ومجوز لازم را کسب خواهند کرد و اصولا داد که ها چنین مجوز ها را در مر حله اول به آسانی نمی دهند

8

بیت کوین

mehdyy

31/اردیبهشت/1399

سلام دراینده نزدیک ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارای ارزش زیادی خواهند شد ودراکثرمعاملات ارز دیجیتال حرف اول را خواهد زد

3

بلاکچین

esaparepor

29/اردیبهشت/1399

قطعا عموم ملت هابه سمت ارزهای دیجیتال روی می آورندچراکه میتوانندآزادانه خریدوفروش ودرحدتوان حتی1دلارسرمایه گذاری کنندومتاسفانه دولت ها دل خوشی ازاین موضوع ندارندوتلاش میکننددرآن دخالت داشته باشند.بلاکچین نوآوری جدیدیست که اغلب کسب وکارها رابه سمت خود میکشاند

7

زمان،اتریوم

sawid.kz

30/اردیبهشت/1399

راه اندازی،امنیت،قانونی بودن و کاربردی شدن هر فعالیتی ب ویژه ارزهای دیجیتال ک نیاز ب اگاهی و دانش بالا داره زمان و هزینه و همچنین پشتوانه میخواد. اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که قراردهای هوشمند را اجرا میکند.هیچگونه احتمال از کارافتادگی،سانسور،تقلب یا دخالت افراد شخص ثالث برای برنامه هایی که روی اتریوم اجرا میشوند وجود ندارد.

1

تلگرام

mehzad

30/اردیبهشت/1399

بنی ام اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند تلکرام باید مارو تو غم خودش شریک بدونه ماهم عضوی از جامعه تلگرام هستیم

3

TON

soofi

29/اردیبهشت/1399

زمزمه‌ها برای عرضه یک ارز دیجیتال از سوی تلگرام، در اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شد و سپس در سال ۲۰۱۸ این شرکت موفق شد در پیش‌فروش خصوصی توکن‌های گرام، ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. در اکتبر ۲۰۱۹ (آبان ۹۸) همه چیز برای عرضه رسمی گرام آماده بود و حتی برای آن کیف پول رسمی ارائه شده بود. اما ناگهان دستوری از سوی کمیسیون بورس آمریکا (SEC)، اجازه توزیع توکن‌های گرام را از این شرکت گرفت. به عقیده کمیسیون بورس آمریکا تلگرام با پیش‌فروش توکن‌های خود قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کرده است. پس از ماه‌ها کشمش تلگرام با دادگاه‌ آمریکا و تلاش نافرجام برای عرضه گرام‌ها، سرانجام امروز اعلام شد که پروژه بلاک چین تلگرام قبل از راه‌اندازی رسمی برای همیشه رها می‌شود

9

بلاکچین

new_to

29/اردیبهشت/1399

سلام عرض ادب دوستان با حذف شدن بلاک‌ چین تلگرام موقعیت خوبی را فعالان حوزه صنعت دیجیتای و همراهی مردم بتوانند بلاک چینی را بدست اورند دولت و مردم بتوانند ارزی مناسب با کار خود پیدا وارائه دهند

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.