coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.5%

69,856 $

4,030,691,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

11.6%

3,432 $

198,016,591 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

57,815 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

586.3 $

33,827,202 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.8%

185.94 $

10,728,738 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9985 $

57,613 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

11.8%

3,436 $

198,235,274 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.8%

0.5335 $

30,783 تومان

XRP

XRP

xrp

4.1%

6.59 $

380,243 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.8%

0.1577 $

9,099 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

اندرو روگوزوف: Toncoin با پیام‌رسان تلگرام ادغام می‌شود

03/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
اندرو روگوزوف: Toncoin با پیام‌رسان تلگرام ادغام می‌شود
Toncoin
TON
Telegram
اخبار
3891
2 دقیقه

به گفته اندرو روگوزوف، رمزارز Toncoin وارد برنامه پیام‌رسان تلگرام خواهد شد. تان کوین که محصول پروژه بلاکچین سرویس پیام‌رسان تلگرام است مورد حمایت دنیای فناوری و به ویژه غول اینترنتی روسیه، شرکت VK قرار گرفته است.

به نقل از کوین دسک، اندرو روگوزوف (Andrew Rogozov) نایب رییس شرکت VK، در حال پیوستن به بنیاد TON است. این بنیاد، گروهی از افراد و شرکت‌هایی هستند که از بلاک چین تان کوین (که قبلاً به اسم نیوتون شناخته میشد) پشتیبانی می‌کنند.

روگوزوف در صدد این است تا Toncoin به پروژه‌ای تبدیل شود که تحت حمایت و پذیرش تلگرام با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه قرار بگیرد. وی گفته است که در این خصوص، به مشاور شرکت VK تبدیل خواهد شد.

شرکت VK در بیانیه خود اعلام کرده است روگوزوف در سال‌هایی که در این شرکت مشغول به کار بوده، حضور چشمگیری داشته است، اما از ابتدای سه ماهه دوم سال جاری بر روی سایر پروژه‌ها معطوف خواهد شد و در خصوص اولویت‌های مهم مدیریتی، برنامه‌ریزی استراتژیک و توسعه شبکه‌های اجتماعی به ولادیمیر کیرینکو (Vladimir Kirienko) مشاوره خواهد داد.

روگوزوف هم‌چنین با کمک چند فرد دیگر به انجام وظیفه آتی خود خواهد پرداخت. هرچند وی به اسامی آنها اشاره نکرد و هم‌چنین اعلام نکرد که این افراد از شرکت VK خواهند بود یا از شرکت‌های دیگر به او ملحق می‌شوند.

روگوزوف گفت پروژه بلاکچین تان کوین که از کدهای ایجادشده توسط تلگرام استفاده می‌کند در مسیر ورود به این برنامه پیام‌رسان است. وی گفت:

در حال حاضر با تیم تلگرام و توسعه‌دهندگان دیگری که بر روی پروژه‌های مختلف بر بستر بلاکچین تان کوین مشغول هستند در حال صحبت و رایزنی هستیم.

روگوزوف در ادامه گفت تلگرام در این برنامه حضور دارد. تان‌کوین هم‌اکنون از طریق دو بات موجود در تلگرام، در دسترس کاربران این برنامه قرار دارد. یکی از این بات‌ها، اهدای توکن‌های تان‌کوین به تولیدکنندگان محتوا را تسهیل می‌سازد و بات دیگر نیز خریدهای درون برنامه‌ای این توکن از طریق شرکت معاملات رمزارز نئوکریپتو (Neocrypto) را امکان‌پذیر می‌سازد.

تعدادی از پروژه‌های دیگر که از بلاکچین Toncoin استفاده می‌کنند ممکن است به زودی در دسترس کاربران تلگرام قرار بگیرند. روگوزوف در این خصوص گفت:

نقش من کمک به ایجاد ارتباط بهتر و مناسب‌تر بین تیم‌های توسعه‌دهنده است.

به نظر روگوزوف، تلگرام صرفا یک برنامه پیام‌رسان نیست بلکه یک پلتفرم تولید محتوای مهم است، زیرا کانال‌های پرتعداد این برنامه همانند رسانه‌های مختلف عمل می‌کنند. این موضوع بدان معنا است که رشد چشمگیر تولید محتوا به نفع تلگرام است و توسعه ابزارهای کریپتو در خصوص ارائه پاداش به تولیدکنندگان محتوا را تسریع و بهبود می‌بخشد.

روگوزوف گفت یکپارچه‌سازی با تلگرام به تان‌کوین مزایایی ارائه می‌دهد که سایر بلاکچین‌ها فاقد آن هستند. وی اذعان داشت من پتانسیل کافی برای این موضوع طی ۱۰ سال آینده را متصور هستم و می‌خواهم بیشتر از این مدت نیز ادامه یابد. من علاقمند هستم تا در مرکز این جنبش قرار داشته باشم.

پاییز سال گذشته روگوزوف کیف پول غیرمتصدیانه تان‌کیپر (Tonkeeper) را برای بلاک چین تان‌کوین عرضه کرده است.

حضور تلگرام در عرصه کریپتو

در ماه دسامبر، پاول دورف مدیرعامل تلگرام به طور عمومی تان کوین را به عنوان پروژه‌ای تایید کرد که اقدامات تیم تلگرام را ادامه می‌دهد. تلگرام در سال ۲۰۱۹ در صدد عرضه بلاکچین بلندپروازانه‌ای با توکن بومی TON بود اما پس از ایجاد مسائل حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص وضعیت توکن این پروژه، برنامه‌های خود را کنار گذاشت.

جامعه‌ای از توسعه‌دهندگانی که برای بلاکچین تان کوین (TON) در حال توسعه ابزارهای مختلف بودند، پس از کنار گذاشتن پروژه توسط تلگرام، از کدهای پروژه استفاده کردند و دو پروژه مختلف بر اساس فناوری و ایده تلگرام توسعه دادند: پروژه‌های Free Ton و Newton.

به نوعی می‌توان گفت روگوزوف از افراد قدیمی حاضر در عرصه کریپتو است. وی اولین بیت کوین خود را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد. از سال ۲۰۰۷ تاکنون، وی در شرکت VK مشغول به کار بوده است. دورف نیز ابتدا در این شرکت مشغول به کار بود اما بعدها از آن خارج شد. دورف کار بر روی تلگرام را زمانی آغاز کرد که هنوز در شرکت VK مشغول به کار بود.

پس از آنکه دورف از شرکت VK بیرون آمد، روگوزوف به جایگاه مدیرعامل شرکت VK رسید و سپس نایب رییس پلتفرم‌های اجتماعی Mail.ru شد که شرکت VK را خریداری کرد. شرکت Mail.ru در ماه اکتبر، اسم خود را به VK تغییر داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

دریافت ایردراپ TON: آیا شانس خود را برای جایزه بزرگ کشف کرده‌اید؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

تلگرام

sajadsh33

04/بهمن/1400

تلگرام بااین حرکتی که انجام داده میتونه محبوبیت خودش روازدورقیب اصلیش یعنی واتساپ واینستابیشترکنه ودرعرصه درآمدزایی بیشترازپیش مؤثرباشه وجلب توجه کنه

12

تلگرام

saeed.astereki

03/بهمن/1400

تلگرام دیگه بعنوان یه پیام رسان شناخته نمیشه قطعا با این همه پیشرفت آینده خیلی خوبی داره و حضورش تو بازار کریپتو موفق ترش میکنه.

10

تون کوین

aidinjabari

04/بهمن/1400

اول فیس بوک اسمش روبه متا عوض کرد بعد اینستاگرام به حوزه ان اف تی وارد شد الان هم نوبت تلگرام عزیزان این پویایی و اینده دار بودن ارز های دیجیتال را نشون میده با یه افت قیمت و روند کاهشی نا امید نشید سعی کنید فروشنده نباشید که نهنگها ارزهاتون رو در این قیمت پایین پارو کنند .عزیزان اولین اصل ترید صبر و صبر صبر پر سود و پر پول باد سبدتان

8

رمز ارز

mansour49

03/بهمن/1400

تلگرام ظرفیت بالاتر ی هم داره ،چون از پشتیبانی بالایی برخوردار است،به امید کارهای بیشتری در این پلتفرم

10

رمز ارز

Amirreza88

04/بهمن/1400

تلگرام یک پیام رسان جهانی هست که ادغام شدن اون با رمز ارز هم باعث میشه همه بیشتر آشنا بشن با ارزها هم باعث رشد بازارخواهدبود.

9

تلگرام

asalii

03/بهمن/1400

ادغام شدن تلگرام با ارزهای دیجیتال به سود هر دو خواهد بود و میتونه برای کسب سود بیشتر توسط این شبکه کمک کنه

34

بهترین پیام رسان

beh7

03/بهمن/1400

بدوم شک بهترین پیام رسانه حتی با وجود فیلتر بیشترین بازدیدو تو کشور مردم عزیزمون دارن و سازنده روس این برنامه واقعا بسیار باهوش و حرفه ای عمل میکنه

10

رمزارزTONCOIN

زارع

03/بهمن/1400

باورودرمزارز تان کوین که محصول پروژه پیام رسان تلگرام است وروز به روز مورد حمایت کاربران زیادی قرارمیگیرد این پیام رسان بزرگترین وپر محتواترین پیام رسان ها دردنیای فناوری وبلاک چین است که تحت حمایت روسیه می باشدوبا تولید مهمترین محتواها از برجسته ترین ومحبوبترین نزد کاربران به شمار می اید

22

تلگرام

ali.fh.313

03/بهمن/1400

تلگرام فقط یک پیام رسان ساده نیست در ان کلی کانال و اموزشاتی است که از طریق خوده برنامه تلگرام میتوان شروع به کسب درامد کرد و همچنین ربات هایی در این برنامه وجود دارد که به راحتی و با انجام هر یک از دستورات انها میتوانیم درصدی از ارزمجازی دریافت کنیم.

23

تلگرام

hastiiii

03/بهمن/1400

تلگرام با پیوستن به حوزه جذاب رمز ارز میتونه یه خبر مثبت برای کاربران تلگرام باشه تا بتونن از این فرصت استفاده کنند

34

تلگرام

mtpanah

03/بهمن/1400

تلگرام صرفا یک برنامه پیام‌رسان نیست بلکه یک پلتفرم تولید محتوای مهم است، زیرا کانال‌های پرتعداد این برنامه همانند رسانه‌های مختلف عمل می‌کنند

28

تلگــــرام

ریسان

03/بهمن/1400

تلگــرام یک پیام. رسان. ساده ک نیست. کانال زیادی داره. ک میتونیـــم. ازش درامــد. یامنفعتی واسه خودت ودیگران. بسازی

12

مقایسه شبکه Ton و بلاکچین تلگرام

eternity

03/بهمن/1400

شبکه Ton از نظر فنی دقیقا همان شبکه بلاکچین تلگرام بوده که پس از کناره‌گیری تلگرام از توسعه آن، توسط جامعه هدایت می‌شود. اما طبق تحقیقات انجام شده توسط میهن بلاکچین، ارتباط بسیار نزدیکی بین جامعه توسعه‌دهندگان و تیم مدیریتی تلگرام وجود دارد.

7

تلگرام

hamidrz77

03/بهمن/1400

تلگرام. دارای رباطهایی هست که بعضی از کاربران به. آن دسترسی میتوانندداشته باشن و کسب در آمد کنن. پس میشه گفت یک پیام رسان ساده. نیست و غیر از رباط های آموزشی رباطهایی هم اضافه بر آموزش برا کسب در آمد هم داره

18

توکن تلگرام

09192110430

03/بهمن/1400

دوروف و گوزورف با ادغام تان کوین و تلگرام توکن جدیدی را راهی بازار خواهند کرد این پیام رسان که یک نرم‌افزار تولید محتوا است در این زمینه هم به رقابت خواهد پرداخت

11

تلگرام نقطه عطف کریپتو

AD1977

03/بهمن/1400

بنظر می‌رسد ورود تلگرام به این حیطه همچون تولد بیت کوین دوم یا حتی شاید مهمتر تحول اساسی در فیلد کریپتو بوجود آورد ایده کانال و خیلی قابلیتهای این پلتفرم هنوز بی بدیل و بی رقیب است . تلگرام بسان گوشی های اولیه که فقط برای تماس طراحی شده بودند شروع و اینک همچون یک کامپیوتر همراه دارای قابلیتهای عدیده ای گردیده است علی دانش

10

فری.......تلگرام

farejoon

04/بهمن/1400

اگه تلگرام باز بشه درسته به نفع ا رزها میشه ولی هنگامیکه تو بیت کویین بازی میکردم برا بدست او ردن پیووت میگفتن سریع فیلتر رو میبستیم چون هکرها منتظر بودن باز بشه و فو ری راه وارد شدن به کیف پول پیووت را بلد بودن و این باز شدن برای ما خطر داشت به هر حال مراقب هکر ها باشید چون تلگرام از هر چی و هر کس توش هست .

9

تلگرام و ارزدیجیتال

ayoobchem

03/بهمن/1400

روگوزوف گفت پروژه بلاکچین تان کوین که از کدهای ایجادشده توسط تلگرام استفاده می‌کند در مسیر ورود به این برنامه پیام‌رسان است. وی گفت: در حال حاضر با تیم تلگرام و توسعه‌دهندگان دیگری که بر روی پروژه‌های مختلف بر بستر بلاکچین تان کوین مشغول هستند در حال صحبت و رایزنی هستیم.

11

پیام‌رسان دوست داشتنی

xmx

03/بهمن/1400

امیدوارم که هر چه زودتر فیلتر تلگرام برداشته بشه تا بتونیم از قابلیت های جدیدش نظیر ارز TON بهره ببریم.

34

تلگرام

musictop

03/بهمن/1400

تلگرام‌ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها یا برنامه های پیام رسان موجود به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار متعددی را در اختیار کاربران قرار داده و استفاده از تمام سرویس‌های آن رایگان است

20

TONCOIN

minister

03/بهمن/1400

اگر تان کوین با پیام‌رسان مطرح روسیه ،تلگرام، ادغام می‌شود زمینه رشد بالای قیمت تان کوین فراهم خواهد شد.تان کوین همینک نیز از پشتیبانی تلگرام بهره مند است

10

تلگرام

bahram72

03/بهمن/1400

پیوستن تلکرام به ارز دیجیتال میتونه به سود بیشتر این شبکه اجتماعی کمک کنه و البته کاربران رو هم خوشحال کنه

34

toncoin

shahrzad1400

03/بهمن/1400

البته که وصل شدن تون کوین به تلگرام خوبه ،ولی اگر تمام کوین ها اینطور عمل کنند موضوع دنبال کردن هرکدام از آنها کمی سخت میشود

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.