coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

67,005 $

3,866,188,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,089 $

178,255,495 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,758 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

571 $

32,949,008 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.1%

177.55 $

10,244,635 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,088 $

178,173,561 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5121 $

29,548 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

6.37 $

367,549 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.2%

0.1514 $

8,736 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

رشد اتریوم درمحدوده 2100 دلار پس از بروزرسانی شانگهای

25/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
رشد اتریوم درمحدوده 2100 دلار پس از بروزرسانی شانگهای
ETH
Ethereum
اخبار
تحلیل
2340
4 دقیقه

یک روز پس از بروز رسانی شانگهای، اتریوم رشد شدیدی داشت و بیت کوین نیز به سمت 31 هزار دلار حرکت می‌کند.

ناظران بازار رمزارزها که انتظار فشار فروش پس از بروز رسانی شانگهای را برای اتریوم داشتند، یک روز ناامید کننده را سپری کردند.

دومین رمزارز بزرگ بازار برای اولین بار از ماه اوت بالاتر از محدوده 2 هزار دلار قرار گرفت. اتریوم اخیرا در محدوده 2100 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر بیش از 11% رشد کرده است. سرمایه‌گذاران چشم انداز نقدینگی بیشتر و دریافت پاداش‌های استیک اتریوم را به سیو سود فوری ترجیح دادند.

قیمت اتریوم

ایلیا ولکوف، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران ارائه دهنده خدمات معامله‌گری رمزارز YouHodler، بیان کرد: بسیاری از معامله‌گران منتظر پایان بروزسانی بودند تا انباشت موقعیت‌های خرید را انجام دهند. بنابراین، اخبار خنثی در مورد تورم ایالات متحده به علاوه تقاضا انباشت شده باعث افزایش قیمت ETH شد.

ولکوف خاطرنشان کرد که اگر شرایط اقتصاد کلان فعلی بدتر نشود، بعید است که اتریوم از افزایش قیمتی که با دیگر رمزارزهای بزرگ در ابتدای سال شروع شده، منحرف شود، حتی اگر فشار فروش در هفته‌های بعدی افزایش یابد. اساساً قیمت اتریوم از ابتدای سال در کانال روند صعودی باقی مانده است.

بروز رسانی Shapella که بروز رسانی شانگهای نیز نامیده می‌شود، آخرین مرحله انتقال شبکه اتریوم از پروتکل اثبات کار (PoW) به پروتکل اثبات سهام (PoS) با مصرف انرژی کارآمدتر است. فعالان بازار رمزارزها در مورد تأثیر این بروزرسانی اختلاف نظر داشتند و برخی نوسان شدید قیمت و برخی دیگر تاثیر کمی را پیش‌بینی می‌کردند.

بیت کوین نیز همچنان مومنتوم صعودی ملایم خود را ادامه می‌دهد و اخیرا به سمت 31 هزار دلار حرکت کرده و از روز دوشنبه 2.5% افزایش یافته است. دیگر رمزارزهای اصلی بیشتر روز پنج‌شنبه را در محدوده سبز معامله می‌شدند. توکن ARB، توکن بلاک چین آربیتروم، اخیرا 33% افزایش یافته است. توکن APT، توکن بلاک چین Aptos، 12% رشد کرده است.

نمای بازار

بازار سهام آمریکا روز گذشته رشد کرد. شاخص نزدک و S&P 500 به ترتیب 2% و 1.3% افزایش یافته است. سهام برخی از شرکت‌ها رمزارز رشد خود را ادامه دادند. سهام شرکت‌های استخراج بیت کوین Marathon Digital و Hut 8 Mining هر کدام حدود 15% افزایش یافته‌اند. ترس از رکود منجر شده سرمایه‌گذاران همچنان به دنبال دارایی‌های ذخیرهٔ ارزش باشند. به همین دلیل طلا به بالای محدوده 2050 دلار رشد کرده که نزدیک به اوج قیمتی تاریخی 2069 دلار در سال 2020 است.

آیا اتریوم به افزایش خود ادامه خواهد داد؟ گلن ویلیامز، تحلیلگر کوین دسک، عقیده دارد که اتریوم‌های سپرده گذاری شده سیگنال‌هایی را در مورد مسیر آینده این رمزارز ارائه می‌دهند. ویلیامز نوشت: از ژانویه 2021، مسیر اتریوم‌های سپرده گذاری در قراردادهای استیک اتریوم به طور پیوسته افزایش یافته است. این مسئله نشان می‌دهد تقاضا برای این دارایی در حال افزایش است و نه کاهش. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، این معیار احتمالاً کاهش می‌یابد چرا که سرمایه‌گذارانی که باید اتریوم‌ها را از استیک خارج کنند، این روند را آغاز می‌کنند. اما تکمیل بروز رسانی Shapella برای افرادی که قصد استیک کردن اتریوم را دارند، کاهش ریسک، افزایش نقدینگی و افزایش ارزش این دارایی را به همراه خواهد داشت.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ایردراپ پروژه Lagrange

ایردراپ پروژه Lagrange

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها


تحلیل کاربران

اتریوم

[email protected]

25/فروردین/1402

اتریوم صدفیصد افزایش می‌کند و مشترکین پشتی باخود جذب می‌کند ودر آینده نه چندان ما شاهد ادز دیجیتالی خواهد شدیم با تشکر

18

افزایش اتریوم و انفجار آلت کوین ها

mahmood39

26/فروردین/1402

ها ایجاد می کند کایل خاطرنشان کرد که اتریوم مقاومت کلیدی در بازه زمانی بالایی را شکسته است و تا زمانی که بتواند بالای 2000 دلار نگه دارد، ممکن است فرصتی برای چرخش پول به آلت کوین وجود داشته باشد. کایل تحلیل گر ارزهای دیجیتال در یک ویدیو خاطرنشان کرد که بازار اشکال مختلفی از تسلیم شدن را تجربه کرده است و اکنون آماده است تا روند صعودی را طی کند،  او تاکید کرد که بازار در حال حاضر در مرحله ناباوری است، جایی که اکثر مردم غافلگیر شده اند و به پتانسیل بازار کریپتو اعتقاد ندارند.

21

اتريوم

haniye74

25/فروردین/1402

با ادامه توسعه شبکه بلاک چین اتريوم و اخبار بنیادی مثبت احتمالا در ماه های آینده احساسات مثبت بازار افزایش خواهد یافت و این می تواند به افزایش تقاضا و افزایش قیمت این ارز دیجیتال منجر شود.

31

عالی

[email protected]

25/فروردین/1402

عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان کوینگرام بعد از کش و کوس در ارز دیجیتال بلاخره یکی از مدیریت اصولی سرمایه بسیاری از تردد های حرفه ای و غیره حرفه ای رمز ارزها از بین برده است

20

برروزرسانی شانگهای

marwan

21/خرداد/1402

آپدیت شانگهای یک به‌روزرسانی در شبکه اتریوم است که کاربران می‌توانند اترهای استیک و قفل‌شده خود را آزاد کنند. در ماه سپتامبر ۲۰۲۲، تغییر الگوریتم اجماع اتریوم به گواه اثبات سهام با موفقیت انجام شد.

5

رشد قیمت اتریوم

mohyahmady

26/فروردین/1402

اتریوم بعد از بیت کوین دومین رمز ارز است بعد از بروز رسانی اتریوم رشد قیمت پیدا کرد البته مطمیا انتظار رشد بیشتری از اتریوم میرود وهنوز فتصله زیادی با بیت کوین دارد

22

اتریوم

[email protected]

26/فروردین/1402

عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام.... اتریوم دومین ارزی هست که بعد از بیت کوین در بازار شناخته شده و بعد از بروزرسانی پیشرفت خوبی کرده و هر روز قیمتش صعودی هم خواهد شد

22

اتریوم

[email protected]

25/فروردین/1402

رشد اتریوم ادامه دارد؛ ETH از ۳,۱۰۰ دلار هم عبور کرداتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال با ارزش بازار، برای اولین بار در تاریخ خود از سقف ۳,۰۰۰ دلار عبور کرد. در چند ساعت اخیر قیمت از ۳,۱۰۰ دلار هم فراتر رفته و به رکورد ۳,۱۴۶ دلار رسیده است

31

برداشت ارز

mohammad@

26/فروردین/1402

دروددوستان تاحالاکسی برداشت ارز کرده ؟یعنی میشه برداشت کرد چنددلاربایدباشه تابراشت کرد ممنون اگه جواب بدین

21

اصلاح عمیق

bsma59

25/فروردین/1402

سلام اتریوم چند روزی رو این محدوده هست و بعد اصلاح نسبتا عمیقی میده،حد ضرر فراموش نشه،بعد از این اصلاح نسبتا عمیق رشد اصلیش شروع میشه،اومد پایین پله ای ورود کنید.

26

اتریوم

salimafzalli

26/فروردین/1402

اتریوم بعد از بیت کوین پادشاه ارز ها دومین ارز دیجیتال است که پیشترفت قابل توجهی دارد وهمچانان روز به روز ارزش این ارز بیشتر خواهد شد..........و

22

بیت کوین

miladmiladmivand

27/فروردین/1402

بیت کوین ریزش میکنه برید گندم بخرید بهتر سودش یا نون خشگ آهن پاره چدن خریداریم به گوش باشید بگوش بگوش

10

اتریوم

[email protected]

26/فروردین/1402

اتریم دریک ونیم دوسال پیش اتریوم 48هزاردلاررسیده واتریوم تاپایان سال میلادی قیمت اتریوم ۲۷هزاردلاربه بالا میرسه

19

اتریوم

mmd1388

02/اردیبهشت/1402

واقعا اتریوم یکی از ارز های دیجیتال خوبی است که در طی چن وقت آینده خیلی سود آور میشه و واقعا سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال سو اوره

11

اتریوم

09179120432AsAsAs33

28/فروردین/1402

امید وارم که ارز بیت کوین در صعود قابل ارزش خود قرار بگیرد تا ارزهای دیگر از زمین سست شاید ها و باید ها بیرون بیایند و نجات یابند

13

اتریوم

Zahrashams

26/فروردین/1402

روز بروز رشد خواهد کرد و بیشتر در بورس خواهد گرفت در حال حاضر ارز خوبی هست و میشه روش سرمایه گذاری کرد بی شک در روز های اینده رشد خواهد کرد

64

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.