coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

67,549 $

3,897,577,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.5%

3,120 $

180,019,384 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

57,815 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

576.9 $

33,284,245 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.3%

178.23 $

10,283,871 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

57,873 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.4%

3,115 $

179,714,728 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5183 $

29,906 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.51 $

375,627 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2%

0.1532 $

8,840 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سولانا می تواند در 2024 در بین 5 پروژه برتر قرار گیرد، آیا میم کوین های خوب سولانا کدام خواهد بود؟

05/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
سولانا می تواند در 2024 در بین 5 پروژه برتر قرار گیرد، آیا میم کوین های خوب سولانا کدام خواهد بود؟
قیمت لحظه ای سولانا
ایردراپ سولانا
میم کوین سولانا
2776
3 دقیقه

توضیحات: این مقاله مشاوره سرمایه‌گذاری نیست. محتوا و مواد مندرج در این صفحه صرفاً برای اهداف آموزشی هستند.

بیت وایز رسماً کمپین رسانه‌ای خود برای صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌ کوین (BTC) را آغاز کرده است، که هیجان زیادی را به وجود آورده، زیرا سرمایه‌گذاران خرد و نهادی خود را برای ورود به بازارها آماده می‌کنند. این افزایش پیش رو ممکن است منجر به بازقیمت‌گذاری در کل کلاس دارایی شود.

سولانا (SOL) یکی از دارایی‌هایی است که در نظر گرفته شده، با برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه در بین پنج تای برتر در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

در همین حال، سرمایه‌گذاران همچنین بر روی گلکسی فاکس (GFOX)، یک پروژه‌ای که برخی بر این باورند سال آینده در میان سه تای برتر سکه‌های میم قرار خواهد گرفت، نظر دارند. سولانا ممکن است وارد پنج ارز برتر شود سولانا به عنوان یک پروژه بزرگ در ساختار لایه اول برخاسته است، که حیاتی به چشم‌انداز به رمزارزها تزریق کرده است.

برتری آن، به خصوص در پلتفرم‌هایی مانند X، که تجارت میم کوین بر روی بلاکچین کارآمد آن رایج شده است، مشهود است.

سولانا به تازگی حجم معاملات ۲۴ ساعته اتریوم را در مبادلات غیرمتمرکز علی‌رغم حجم بازار قابل توجه‌تر اتریوم، پشت سر گذاشته است.

جذابیت این پلتفرم برای سرمایه‌گذاران جدید از بهره‌وری و سرعت بالا آن ناشی می‌شود. این امکان را به معاملات می‌دهد که با قطعی از یک سنت انجام شوند.

قیمت لحظه ای سولانا را از اینجا ببینید!

پروتکل‌هایی مانند جیتو (JTO) نیز به این تقاضا کمک کرده‌اند.

علی‌رغم تصفیه دارایی‌های صرافی FTX از سولانا، روند صعودی همچنان باقی است. با این روند، برخی تحلیلگران همچنان خوش‌بین هستند و انتظار دارند این ارز در سال آینده در بین پنج ارز برتر قرار بگیرد.

گلکسی فاکس می‌تواند پادشاه میم کوین ها باشد

پروژه هیبرید میم‌کوین و بازی‌بازی-برای-کسب‌درآمد (P2E) نیز توجهاتی ایجاد کرده و توسط سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

گلکسی فاکس یک استراتژی سوزاندن توکن دارد که اطمینان از کاهش کل عرضه GFOX را فراهم می‌کند، که کمبود را تشدید و در نتیجه به ارزش افزوده می‌شود.

علاوه بر این، دارندگان GFOX می‌توانند سهام گذاری کنند و پاداش کسب کنند.

مالیات‌ها از خرید و فروش به پرداخت‌های سهام داری کمک می‌کنند و یک پیشنهاد جذاب برای شرکت‌کنندگان فروش قبلی ایجاد می‌کنند.

بر اساس این ویژگی‌ها، متخصصان همچنان بر روی GFOX خوش‌بین هستند و انتظار دارند که در سال ۲۰۲۴ رونق پیدا کند.

پی نوشت: کوینگرام هیچ کوینی که در این صفحه ذکر شده را تأیید نمی‌کند. کاربران باید قبل از انجام هر اقدامی مرتبط به شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!


تحلیل کاربران

سولانا ریشه دار

farazjahangiri

06/دی/1402

همین ۲ ماه نمیشه ک این ارز تا ۵۰۰ هزار تومن کاهش قیمت داشت این ارز میتونه جایگاه خودشو ب مرور مدام محکم تر کنه و جای اتریوم و باینسس رو بگیره بنظر من ارز خیلی آینده داریه با روندی ک پیش گرفته

19

برنامه

[email protected]

06/دی/1402

خیلی برنامه خوبی هست و از این برنامه هم اگر سود داشته باشی خیلی خوب میشه و اگر میشه بهم بگین چجوری پول را بردارم و وارد کارت خودم کنم

15

افزایش قیمت

MoHaMaDHoSein1990

05/دی/1402

دلیل افزایش قیمت سولانا با افزایش ایردراپ هایی که در این شبکه مخصوصا مم کوین های آن انجام شده کاملا رابطه مستقیم دارد. اصلاح قیمت سولانا در ماه ژانویه تا حدود ۸۵ دلار حتمی است

15

سولانا در ۲۰۲۴

marwan

06/دی/1402

تحلیلگر ambcrypto نیز دید مثبتی برای آینده قیمتی سولانا دارد و قیمت این ارز در سال 2024 را بین 35 تا 48 دلار پیش‌بینی می‌کند. در تحلیل coinpedia نیز پیش‌بینی شده است که سولانا تا پایان سال 2024 می‌تواند به 85.54 دلار رشد داشته باشد

21

سولانا«ایردراپGFOX

minister

05/دی/1402

ایردراپ Galaxy Fox با توکنGFOX را یکی از ایردراپها موفق سال 2024 عنوان کرده اند.پروژه گلکسی فاکس تا الان بیش از 1٫800٫000 دلار سرمایه ،فقط از پیش فروش توکن جذاب کرده است.تعداد کل توکن GFOX، پنج میلیارد توکن است.توکن GFOX یک توکن وب 3 است.برای شرکت در این دراپ باید حداقل50 دلار یا معادل آن ارز دیجیتال از این توکن را خریداری کنید.قیمت پیش فروش GFOXحدود0٫0015 دلار است.برای شرکت در این ایردراپ،به سایت این پروژه بروید.نکته خوب این سایت ،عدم نیاز به فیلتر شکن و پشتیبانی از زبان فارسی با هوش مصنوعی است که کار را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده.شما ابتدا یک حساب کاربری با موبایل یا ایمیل باز میکنید که البته بهتر است با ایمیل خود،حساب کاربری باز کنید.وقتی وارد صفحه این سایت شدید،بر روی سه خط کلیک کنید بعد روی گزینه main page,سپس چند لحظه صبر کنید تا کادر زبان فارسی باز شود.بقیه کار با توجه به زبان فارسی راحت است.ارز GFOX را علاوه بر دلار ،با تتر،بیت کوین،اتریوم،بایننس کوین،دوج و شیبا میتوانید خرید کنید.توجه داشته باشید که بیش از 97٪ توکنها بفروش رفته است و کمتر از سه درصد برای فروش باقی مانده.پروژه Galaxy Fox توسط نامهای آشنایی چون صرافی کوین بیس،آمازون،تراست ولت،متامسک،شبکه اتریوم و... پشتیبانی میشود. پس اگر دوست دارید شانس خود را برای محک زدن در یک ایردراپ معتبر امتحان کنید در این پروژه شرکت کنید.برخی آنرا با ایردراپ اینجکتیو پروتکل مقایسه میکنند که دارندگان و خریداران توکن‌های این ایردراپ رو ثروتمنددکرد.اگر دوست داشتید در این ایردراپ شرکت کنید و علاوه برآن، 5٪بونوس بگیرید ،لینک ثبت نام آنرا من در پایین پست قرار میدهم..دوباره تاکید میکنم که فقط 3٪ از پنج میلیارد توکن برای پیش فروش باقی مانده است.اگر هم سوالی داشتید خوشحال میشوم کمک عزیزان کنم(آی دی تلگرام: EastEagle@) کنم.شادوپرپول باشید لینک ثبت نام:https://buy.galaxyfox.io/register?ref=GFUD05861

17

معرفی سولانا وروند رشدومحبوبیت آن

hakim_768

05/دی/1402

سولانا یکی از دارایی هایی است که درنظر گرفته با پیش بینی برخی اینکه یکی از پنج دارایی اول سال 2024قرارگیرد خواهدبودوهمانند بیت کوین ومیم کوین درعرصه رقابت قرارگرفته وعلاقمندان خردوبزرگ رامتوجه خودساخته است

29

سولانا از پیش تازان بازار ارز

pesarshoja

29/بهمن/1402

سلام دوستان سولونا ی شبکه بلک چین لایه اول هست که در حدود ۷ سال قبل راه اندازی شده سرعت انجان تراکنش های بالای در ثانیه داره و (کارمزد پایین ) با هدف ربودن جایگاه اتریوم شناخته میشود و بهش قاتل اتریم هم میگن . نظر اکثریت سایت های ارز دیجیتال و تحلیل گرا هم اینه که تا سال ۲۰۳۰ روند صعودی خیلی خوبی داره و البته هیچ بازار مالی رو نمیشه با توجه به دارایی های پایه و رفتار های عجیب و غریب متقاضی قطعی برنامه ریزی کرد ولی در کل ارز خوبی چون شما دوستان همتون خوب ترید .

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.