coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

67,374 $

3,887,479,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.2%

3,113 $

179,609,714 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

576 $

33,236,931 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.2%

178.21 $

10,282,717 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,758 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

3,112 $

179,534,704 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5163 $

29,791 تومان

XRP

XRP

xrp

2.5%

6.54 $

377,358 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1523 $

8,788 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!

19/بهمن/1402
افزودن به نشان شده ها
سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!
Dogwifhat
WIF
ارز WIF
میم کوین سولانا
2779
2 دقیقه

صرافی بیتفینکس (Bitfinex)، یکی از بستر‌های معتبر معاملاتی دیجیتال، به تازگی اعلام کرده است که علاقه‌مندان به میم‌کوین‌های محبوب شبکه سولانا (SOL)، اکنون می‌توانند توکن WIF، معروف به سگ کلاهدار (Dogwifhat)، را در این پلتفرم معامله نمایند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که بیتفینکس در ۶ فوریه ۲۰۲۴ اعلام داشت توکن WIF، دومین میم‌کوین برجسته سولانا از نظر ارزش بازار، به فهرست ارزهای دیجیتال قابل معامله در این صرافی افزوده شده است.

کاربران از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت جهانی هماهنگ شده (UTC) در تاریخ ۷ فوریه می‌توانند توکن‌های WIF خود را به حساب کاربری خود در بیتفینکس انتقال داده و به معامله بپردازند. این توکن در ابتدا با دو جفت معاملاتی، شامل تتر (USDT) و دلار آمریکا، عرضه خواهد شد. پیش از این، در اواسط ژانویه ۲۰۲۴، صرافی‌های مطرح دیگری نظیر بیت‌مکس (BitMEX) و بایننس (Binance) نیز این میم‌کوین را به لیست ارزهای قابل معامله خود اضافه کرده بودند.

پس از فهرست‌بندی WIF در این صرافی‌ها، قیمت آن به بالاترین حد تاریخی خود رسید و ارزش بازار آن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسید. هم‌اکنون، توکن WIF در ده‌ها صرافی متمرکز و غیرمتمرکز معامله می‌شود، که از جمله آن‌ها می‌توان به اچ‌تی‌ایکس (HTX)، گیت.آی‌او (Gate.io) و رادیوم (Raydium) اشاره کرد.

در طی هفته گذشته، شاهد کاهش قیمت در میم‌کوین‌های شاخص سولانا، از جمله BONK، WIF، MYRO و SAMO بوده‌ایم. اما در مقابل، پاپ‌کت (POPCAT)، بزرگترین میم‌کوین سولانا با موضوع گربه، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمتی ۲۴ درصدی بوده است. این تحولات نشان‌دهنده پویایی بازار ارزهای دیجیتال و تغییرات سریع قیمت در این حوزه است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

جهش ۱۴۰% توکن گربه‌ای MEW؛ رقیب تازه‌ی سگ کلاهدار!

جهش ۱۴۰% توکن گربه‌ای MEW؛ رقیب تازه‌ی سگ کلاهدار!

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال

[email protected]

20/بهمن/1402

خیلی جالبه برام،من تازه این برنامه رو پیدا کردم،لطفآ اگه کسی میتونه کمی منو راه نمایی کنه و بهم آموزش بده،ممنون میشم، با تشکر

20

میم کوین سگ کلاهدار

ayoobchem

19/بهمن/1402

سگ کلاهدار (Shiba Inu) میم کوینی است که در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک جوک به عنوان رقیبی برای رمزارز مشهور ایتریوم (Ethereum) ایجاد شد. نام این رمزارز برگرفته از نژادی از سگ‌ها به نام شیبا اینو است که در ژاپن محبوبیت دارد. شیبا اینو (Shiba Inu) به عنوان تصویری دو بعدی از این نژاد سگ در لوگوی سگ کلاهدار (Shiba Inu Coin) استفاده شده است. به خاطر شباهت نام شیبا اینو (Shiba Inu) به نام سگ کلاهدار (Shiba Inu Coin)، بعضی از افراد این رمزارز را به عنوان "میم کوین سگ کلاهدار" یا "سگ میم کوین" نیز می‌شناسند.

35

سگ کلاهدار

[email protected]

19/بهمن/1402

شایان ذکر است که Dogwifhat در حال حاضر به جمع ۳۰۰ دارایی دیجیتال برتر بازار پیوسته است. این موضوع، نقطه عطف مهمی برای این میم‌کوین به حساب می‌آید. Dogwifhat همچنین به نهمین میم‌کوین برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شده است. این افزایش قیمت را می‌توان به فضای مثبت حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه در بخش آلت‌کوین‌ها، نسبت داد. سولانا، در خط مقدم رشد اخیر بازار کریپتو، رشد قیمت قابل توجهی‌ را تجربه کرده که بر رشد قیمت سایر توکن‌های مبتنی بر این شبکه، از جمله Dogwifhat نیز تأثر گذاشته است. در حال حاضر توکن WIF حدود ۰.۱۴ دلار قیمت دارد. با توجه به عملکرد اخیر و روند صعودی که در اکوسیستم سولانا وجود دارد، این توکن می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. ۲۲۰        

34

میم کویین

sanamz

19/بهمن/1402

میم کوئین برای من یک شوخی بامزه پر ریسک هستش کلا در وادی ارز دیجیتال هر ثانیه ش ریسکه اگ ریسک نکنی نمیتونی سود کنی

22

سگ wif

مجید۴۴۹۷

19/بهمن/1402

این صرافی در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ اعلام کرد که توکن WIF، دومین میم‌کوین بزرگ سولانا بر اساس ارزش بازار را فهرست کرده است این توکن در ابتدا در قالب دو جفت معاملاتی با تتر (USDT) و دلار آمریکا قابل خرید و فروش خواهد بود. پیش از این و در اواسط ژانویه ۲۰۲۴، این میم کوین توسط دو صرافی بزرگ بیت‌مکس (BitMEX) و بایننس (Binance) نیز فهرست شده بود.

33

معامله‌گران حرفه‌ای از تمام روش های تحلی

moslemmm

28/بهمن/1402

از طریق تحلیل تکنیکال سرمایه‌گذاران می‌توانند با نگاهی منطقی‌ و مطمئن معاملات خود را انجام دهند.به طور خلاصه می‌توان گفت تحلیل بنیادی کمک می‌کند

9

سگ کلاهدار

marwan

19/بهمن/1402

 از میم کوین‌های محبوب بلاکچین سولانا بار دیگر توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و آن، ‌داگ ویف هت (Dogwifhat)، معروف به سگ کلاهدار با نماد WIF است

31

سگ کلاهدار

parisa64

19/بهمن/1402

سگ کلاهدار dogwifhat درصرافی معتبر بیتفینکس لیست شد اعلام کرده اند که علاقه مندان به میم کوین های محبوب شبکه سولانا از این به بعد سگ کلاهدار هم می‌توانند معامله کنند

37

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.