coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

66,813 $

3,855,110,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,078 $

177,626,565 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9994 $

57,665 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

569.7 $

32,873,421 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.4%

176.75 $

10,198,475 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9987 $

57,625 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

3,080 $

177,728,694 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5108 $

29,473 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

6.35 $

366,395 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.5%

0.1508 $

8,701 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!

13/اسفند/1402
افزودن به نشان شده ها
جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!
قیمت شیبا
توکن سوزی شیبا
اخبار شیبااینو
shiba-inu
2407
2 دقیقه

در پیشروی شگفت‌انگیز شیبا اینو (SHIB)، این میم کوین محبوب با افزایش بی‌سابقه نرخ توکن‌سوزی خود در اول مارس، صحنه‌های رمزارز را تکان داد. بر اساس آخرین داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم ردیابی Shibburn، نرخ توکن‌سوزی شیبا در یک دوره ۲۴ ساعته به بیش از ۳۰,۰۰۰ درصد افزایش یافته و حدود ۳.۷۵ میلیون توکن SHIB به طور دائم از چرخه عرضه حذف شده است. این حرکت، عرضه کلی توکن‌های سوزانده‌شده از زمان عرضه اولیه شیبا را به حدود ۴۱۰.۷۰ تریلیون رسانده و عرضه در گردش را به تقریباً ۵۸۱.۶۵ تریلیون SHIB کاهش داده است.

قیمت لحظه ای شیبا را از اینجا ببینید.

این رویدادها در کنار دیگر پیشرفت‌های مثبت اخیر تیم شیبا، از جمله راه‌اندازی پروژه SHEboshi، اعلان قریب‌الوقوع توکن KNINE، و همکاری با شرکت رمزنگاری Zama برای تقویت حریم خصوصی، به افزایش قابل توجهی در قیمت SHIB منجر شده است. در زمان انتشار این خبر، قیمت شیبا اینو با افزایش ۳.۷۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسیده و شاهد بیش از ۳۵ درصد رشد در یک هفته گذشته بوده است.

این تحولات نویدبخش آینده‌ای روشن برای شیبا اینو و سرمایه‌گذاران آن هستند. با توجه به افزایش تقاضا و کاهش مداوم عرضه، انتظار می‌رود که شیبا اینو در مسیر رشد قرار گیرد و موقعیت خود را در بازار رمزارزها تقویت کند. این میم کوین، که پیشتر به عنوان یک نوآوری سرگرم‌کننده در نظر گرفته می‌شد، اکنون به یک بازیگر جدی در اکوسیستم رمزارز تبدیل شده و توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!


تحلیل کاربران

توکن سوزی شیبا

king65mmd

14/اسفند/1402

توکن سوزی شیبا برای سرمایه‌گذاران Shiba ایجادشده است تا توکن های خود را بسوزانند. در این پلتفرم، سوختگی‌ها با استفاده از سه آدرس خاص، دو کیف پول مرده که هیچ کلید قابل‌دستیابی ندارند و توکنهایی که برای کاهش عرضه به آدرس Genesis ارسال می‌شوند

30

اماتور

shrnamaty

03/اردیبهشت/1403

با نوسانات پیش آماده وتحریم های جدید اوضاع آشفته منطقه احتمال صعود و افزایش ارز در مقیاس بیشتر از درصد بالاتری برخوردار است

1

جهش قیمت ارزهای دیجیتال

mahmood39

14/اسفند/1402

بیت کوین و اتریوم با افزایش ارزش خود در سرفصل اخبار قرار دارند. شکست اخیر بیت کوین به بالای 65000 دلار و فراتر رفتن قیمت اتریوم از مرز 350 دلار نشان دهنده نقاط عطف قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که سرمایه گذاران و علاقه مندی ها به دقت این تحولات را زیر نظر دارند، ما به پویایی های افزایش بیت کوین و تاثیر پیش بینی شده ارتقای Dencon آتی اتریوم می پردازیم.

30

شیبا و بازار کریپتو

minister

13/اسفند/1402

بالاخره شیبا بعد از مدتها یه تکانی به خودش داد،آنهم چه تکانی!.نه تنها خودش،بلکه بازار کریپتو را تکان داد.فلوکی هم که به لطف بازار میم کوین ها و اخبار شیبا،عملکرد بهتری از شیبا داشته و توانسته قیمت خود را به 100 ریال برساند.میم کوینی که در ماه‌های قبل ،اگر به 30 ریال می رسید موفقیت بزرگی بود.سود عالی فلوکی و شیبا نوش جان دارندگانش که صبوری پیشی کردند و در روزهای نزولی قیمت،این دو میم کوین را نگه داشتند.برخی افزایش و رشد قیمت میم کوینها را شروع آلت سیزن یا شروع افزایش قیمت آلتکوینها میدادند که تاکنون چند دفعه رخ داده و با افزایش قیمت میم کوینها، افزایش قیمت آلت کوینها شروع شده و آلتکوین ها در روند صعودی قرار گرفته اند

16

شیبا

mkhedri

13/اسفند/1402

با توجه به تیم توسعه دهنده شیبا و اهمیت دادن اونها به این پروژه و افزایش نرخ توکن سوزی این ارز احتمالا تا پایان سال میلادی جزو شش ارز برتر بازار قرار بگیره

40

شیباارز

seyedkhodad

17/اسفند/1402

عیدرمزارزها دربهارصعودرمزارزها فرارسیده است ،بالاخره اجتماع رانده شده از کار وسرمایه بیرونی وقتی سودرا دررمزارز هاببینند باچرخش به سوی ان برای نجات خود ازفقرسرمایه خودراواردبازارارز کرده وسبب گسترش بازار تقاضابرای سرمایه گداری دربازارارزمی نماید وتورم ارزی راایجادمی کند.

13

توکن سوزی شیبااینو

marwan

14/اسفند/1402

نرخ واقعی سوزاندن به فعالیت اکوسیستم شیبا اینو بستگی دارد. تراکنش‌های روزانه در شبکه کاهش یافته و از میانگین نزدیک به ۸ میلیون تراکنش در دسامبر به ۵.۶۹ میلیون رسیده است. در هفت روز گذشته، تنها ۲۰۶.۶ میلیون توکن SHIB سوزانده شده است که تا رسیدن به هدف ۹.۲۵ تریلیون در ماه فاصله زیادی دارد.

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.