coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,195 $

3,905,451,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.6%

3,245 $

200,513,190 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

61,751 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

593.7 $

36,690,042 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.6%

140.21 $

8,664,978 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,775 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

3,241 $

200,295,036 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5168 $

31,938 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1468 $

9,072 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.9%

5.39 $

333,102 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وِن: میم کوین جدید و انقلابی با استاندارد WNS!

05/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
وِن: میم کوین جدید و انقلابی با استاندارد WNS!
wen-4
ارز wen
ارز ون
قیمت ارز wen
1460
4 دقیقه

وِن (WEN) یک میم‌کوین بر بستر سولانا است که از خلاقیت شاعرانه و شعر "نامه‌ای عاشقانه به برادران وِن" نشأت گرفته است. این پروژه همچنین استاندارد جدیدی به نام استاندارد وِن جدید (WNS) را برای دارایی‌های توکن‌شده در سولانا معرفی می‌کند.

قیمت لحظه ای WEN را از اینجا ببینید.

چگونگی کارکرد وِن (WEN)

مفهوم اصلی وِن، مفهوم NFT کسری است. وِن، مالکیت کسری از شعر @weremeow را توکنیزه می‌کند. این مانند تقسیم یک اثر هنری به قطعات کوچک است، هرکدام نشان‌دهنده یک سهم از کل - این کاری است که وِن با شعر @weremeow انجام می‌دهد. به عبارت دیگر، به جای داشتن یک NFT کامل، دارندگان توکن‌های WEN، قسمت‌هایی از NFT را که شعر را نمایندگی می‌کنند، در اختیار دارند. این مدل مالکیت کسری، دسترسی به دارایی‌های دیجیتال ارزشمند را دموکراتیک می‌کند، و امکان مشارکت هرکسی در مالکیت و قدردانی از آثار فرهنگی را فراهم می‌آورد.

استاندارد WNS

وِن اولین NFT است که بر روی استاندارد وِن جدید (WNS)، یک چارچوب انقلابی برای دارایی‌های توکن‌شده در سولانا، ضرب شده است. WNS، که بر برنامه بومی توسعه‌های توکن سولانا ساخته شده، چندین مزیت کلیدی را ارائه می‌دهد:

  • هزینه‌های پایین‌تر: ضرب یک NFT WNS، بخشی از هزینه‌ای که سایر پلتفرم‌ها دریافت می‌کنند، هزینه دارد، که این امر برای خالقان و جمع‌آوران هم قابل دسترس می‌کند.

  • قابلیت مقیاس‌پذیری: WNS با تمرکز بر قابلیت مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری طراحی شده است، به خالقان پایه‌ای محکم برای پروژه‌های خود ارائه می‌دهد.

  • وابستگی محدود به قراردادهای طرف سوم: برخلاف پلتفرم‌های NFT سنتی، WNS وابستگی به قراردادهای طرف سوم را به حداقل می‌رساند، که ریسک آسیب‌پذیری‌ها را کاهش داده و محیطی امن برای کاربران فراهم می‌آورد.

    توزیع حق‌الزحمه

    یکی از نوآورانه‌ترین ویژگی‌های وِن، پیاده‌سازی سیستم حق‌الزحمه است. خالقان NFT‌هایی که بر روی WNS ضرب می‌شوند، حق‌الزحمه‌ای بر اساس فروش دارایی‌هایشان دریافت می‌کنند. این حق‌الزحمه‌ها در متادیتای NFT ذخیره شده و هر زمان که اثر فروخته یا منتقل شود، به طور خودکار به خالقان پرداخت می‌شود. این اطمینان می‌دهد که خالقان به نحو عادلانه‌ای برای مشارکت‌های خود پاداش داده شوند و مشارکت مستمر در اکوسیستم تشویق می‌شود.

    حکمرانی

    وِن به غیرمتمرکز بودن و حکمرانی محور جامعه اختصاص داده شده است. ذینفعان از سراسر اکوسیستم برای شرکت در فرآیندهای تصمیم‌گیری دعوت می‌شوند تا از طولانی مدت و پایداری پلتفرم اطمینان حاصل کنند. پس از رسیدن توسعه به نقطه‌ای خاص، برنامه حکمرانی به طور رسمی تدوین خواهد شد، چارچوبی برای رشد و نوآوری آینده فراهم می‌کند.

    این معرفی مختصر، نشان‌دهنده چشم‌انداز وِن در پیاده‌سازی یک مدل نوآورانه برای مالکیت دیجیتال و توسعه اکوسیستمی است که هم خالقان و هم جمع‌آوران را به نفع یکدیگر تشویق می‌کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

انفجار قیمتی WEN: چرا این میم کوین تازه‌وارد سولانا ۵۵٪ پرید؟

انفجار قیمتی WEN: چرا این میم کوین تازه‌وارد سولانا ۵۵٪ پرید؟

سولانا و پدیده جدید میم‌کوین‌ها: WEN در مرکز توجه!

سولانا و پدیده جدید میم‌کوین‌ها: WEN در مرکز توجه!

میم‌کوین جدید سولانا، وِن، در مسیر صعود: حجم معاملات بیشتر از شیبا!

میم‌کوین جدید سولانا، وِن، در مسیر صعود: حجم معاملات بیشتر از شیبا!


تحلیل کاربران

wen ...win

Benyaminsaburi

05/فروردین/1403

رمزارز ون خیلی مزایا در شبکه داره و در حال حاضر با قیمت اصلیش خیلی فاصله داره. ون میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای ترید و کسب سود باشه.بی شم

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.