coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,512 $

3,880,583,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.8%

3,286 $

200,747,716 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

61,051 تومان

Tether

Tether

usdt

2.5%

602 $

36,780,978 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

141.38 $

8,638,318 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,287 $

200,835,700 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5178 $

31,638 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

0.1488 $

9,092 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.7%

5.44 $

332,384 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارز دیجیتال VOYA چیست؟

06/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
 ارز دیجیتال VOYA چیست؟
ارز voya
voya
معرفی voya
اخبار voya
1392
3 دقیقه

زنجیره Merlin با هدف ادغام بی‌نقص دنیای مالی سنتی با عرصه در حال ظهور ارزهای دیجیتال، با استفاده از قدرت و امنیت بیت کوین، قابلیت‌های فناوری لایه 2 (L2) و انعطاف‌پذیری پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شکل گرفته است. با تعهد به نوآوری و قدرتمندسازی کاربران، Merlin Chain به دنبال ساخت یک اکوسیستم جامع DeFi بر روی بیت کوین - اولین بلاک‌چین اثبات کار - با استفاده از امنیت و نقدینگی بیت کوین و ادغام آن با قابلیت‌های مقیاس‌پذیری و سرعت لازم برای انجام معاملات به صورت زمان واقعی و کارآمد توسط راه‌حل لایه 2 است.

چگونه VOYA (VOYA) کار می‌کند؟

زنجیره Merlin با افزایش کاربرد بیت کوین فراتر از یک وسیله ذخیره ارزش یا وسیله مبادله، به طور قابل توجهی به اکوسیستم بیت کوین کمک می‌کند. با پیاده‌سازی یک پل که بیت کوین را با پلتفرم‌های DeFi متصل می‌کند، زنجیره Merlin به دارندگان بیت کوین امکان می‌دهد بدون از دست دادن امنیت و ارزش ذاتی دارایی‌های بیت کوین خود، در فعالیت‌های DeFi شرکت کنند.

توکن VOYA یک جزء جدایی‌ناپذیر از اکوسیستم زنجیره Merlin است و به عنوان یک واسطه مبادله عمل می‌کند، که تراکنش‌ها را تسهیل می‌بخشد، دسترسی به خدمات DeFi را فراهم می‌آورد و هزینه‌های معامله را پوشش می‌دهد. این توکن نقشی کلیدی در مشارکت جامعه دارد و پاداش و تشویق‌ها را برای مشارکت فعال از طریق مکانیزم‌هایی مانند استخراج نقدینگی و استیکینگ، همچنین مشارکت در حکومت‌داری، ارائه می‌دهد. دارندگان توکن VOYA حقوق حکومت‌داری دارند، در فرآیندهای تصمیم‌گیری که جهت توسعه و مسیر آینده پلتفرم را تعیین می‌کنند، شرکت می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که زنجیره Merlin با منافع کاربران هماهنگ باشد. علاوه بر این، VOYA در پل زدن بین بیت کوین و پلتفرم‌های DeFi نقش مهمی ایفا می‌کند، بهبود تعامل‌پذیری و نقدینگی در اکوسیستم بلاک‌چین را به همراه دارد. این عملکرد پل اجازه می‌دهد تا دارندگان بیت کوین به راحتی با DeFi ادغام شوند، به طور قابل توجهی هم کاربرد VOYA و هم جامع‌پذیری زنجیره Merlin را گسترش می‌دهد.

با استفاده از VOYA و زیرساخت‌های نوآورانه زنجیره Merlin، کاربران می‌توانند به یک دنیای جدید از امکانات دسترسی پیدا کنند که در آن امنیت بیت کوین با انعطاف‌پذیری و فرصت‌های DeFi ترکیب می‌شود. این پیشرفت‌ها نه تنها برای دارندگان بیت کوین بلکه برای کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال، آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

ارز دیجیاتال voya

marwan

08/فروردین/1403

 زنجیره Merlin است و به عنوان یک واسطه مبادله عمل می‌کند، که تراکنش‌ها را تسهیل می‌بخشد، دسترسی به خدمات DeFi را فراهم می‌آورد و هزینه‌های معامله را پوشش می‌دهد

18

توکن

aminlak

06/فروردین/1403

نمودافزار امنیتی[۱] یا توکِن امنیتی (به انگلیسی: Security token) سخت‌افزاری کوچک است که برای ورود کاربر یک سرویس رایانه‌ای به سامانه به‌کار می‌رود. به عبارت دیگر، این دستگاه یک دستگاه فیزیکی است که در اختیار کاربران مجاز قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند برای استفاده از یک سیستم کامپیوتری هویت آن‌ها تشخیص داده شود. توکن امنیتی برای اثبات هویت فرد به صورت الکترونیکی استفاده می‌شود.(به عنوان مثال نحوه دسترسی به حساب بانکی از راه دور). از توکن به علاوه یا به جای رمز عبور معمولی برای احراز هویت مشتری که خواهان ورود به سیستم است، بهره می‌برند. به عبارت دیگر به عنوان یک کلید الکترونیکی برای دسترسی عمل می‌کند.

1

ارزدجیتال

hoosun

07/فروردین/1403

باسلام این سک ارز جدید هست لطفابیشتر توزی بدی اگر ممکن هست ماتازه وارد ها توجیه کنیدتشکر اززحمت کشان این شبکه

28

کوینگرام

jasemneysi

07/فروردین/1403

سلام لطفا برای برداشت از کوینگرام راه حل ساده ای انتخاب کنید تا همه بتونن برداشت کنن حالا شاید ما تازه واردها تا دوسال نتونیم جزء نفرات اول پیشبینی روزانه یا ساعتی بشیم

31

لطفاً راهنمایی کنید

amiralekhamisi

12/فروردین/1403

از تمامی دوستانیکه مدتهاست تو بازار ارز دیجیتال مشغول هستند، تقاضا دارم که اگر براشون مقدور هست بفرمایند که در ابتدای راه و برای شروع و ورود به بازار ارز دیجیتال چکاری رو بهتره انجام بدم که متضرر نشم. ممنون

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.