coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,208 $

3,906,254,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,235 $

199,923,000 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9987 $

61,720 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

593.2 $

36,659,760 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

141.38 $

8,737,284 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,788 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

3,233 $

199,779,624 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.5%

0.5191 $

32,080 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

0.1475 $

9,116 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.7%

5.35 $

330,630 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

09/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!
میم کوین گربه ای
سیگنال میم کوین
میم کوین سولانا
1750
3 دقیقه

شور و هیجان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نسبت به میم‌کوین‌های با تم گربه در حال افزایش است. با یک رشد ۵.۲ درصدی، حجم معاملات روزانه‌ی این دسته از میم‌کوین‌ها به ۸.۸ میلیارد دلار رسیده است، نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران به این نوع دارایی‌های جذاب است.

در این میان، توکن‌های مرتبط با بلاک‌چین سولانا نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند، با یک جهش ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته. اما، ارزش معاملات روزانه‌ی اکوسیستم میم‌کوین‌های گربه‌ای، با یک رشد چشمگیر ۲۴.۴ درصدی، از بلاک‌چین سولانا پیشی گرفته است.

در حالی که حجم معاملات این دسته از رمزارزها به دلیل ورود سرمایه‌گذاران به دارایی‌های جدید به ۵۳۱ میلیون دلار رسیده است، سه میم‌کوین برتر با تم گربه که باید این هفته زیر نظر داشته باشید عبارتند از:

چانک دِ کت (Chonk The Cat)

چانک دِ کت، پیشرو در عرصه میم‌کوین‌های گربه‌ای، با یک پرش حیرت‌انگیز ۹۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، نقطه عطف جدیدی را در بازار رقم زده است. این افزایش شگفت‌انگیز نشان‌دهنده‌ی جذابیت فزاینده‌ی چانک دِ کت در میان سرمایه‌گذاران است.

ون (Wen)

ون، با رشد ۲۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، جایگاه خود را در قلب دارایی‌های دیجیتال با تم گربه تثبیت کرده است. این توکن با افزایش ۲۸ درصدی ارزش بازار خود به ۳۶۰ میلیون دلار، نشان از پتانسیل بالقوه‌ی خود برای رشد بیشتر دارد.

در مورد ون بیشتر بدانید.

توکن lmeow

توکن lmeow، ستاره‌ی درخشان دیگری در آسمان میم‌کوین‌ها، با رشد ۱۸۱ درصدی در هفته‌ی گذشته، به اوج جدیدی رسیده است. این میم کوین از اوج خود در ۲۶ مارس، کمی عقب‌نشینی کرده اما همچنان یک گزینه‌ی جذاب برای نگهداری است.

نکته پایانی

لطفا به خاطر داشته باشید که این اطلاعات تنها جهت اطلاع‌رسانی بوده و به منزله‌ی توصیه‌ی مالی نیست. قبل از سرمایه‌گذاری در هر نوع دارایی دیجیتالی، انجام تحقیقات دقیق و ارزیابی ریسک ضروری است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!

سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!


تحلیل کاربران

بیت کوین

sena455

13/فروردین/1403

قیمت بیت‌کوین به شدت تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، اخبار رویدادها، تغییرات قانونی و توجه سرمایه‌گذاران است. اخبار مربوط به پذیرش بیت‌کوین توسط شرکت‌ها، بانک‌ها یا کشورها می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

8

شورش گربه ها

marwan

09/فروردین/1403

در همان فاصله زمانی، میم‌کوین‌های با محوریت گربه‌ها، از جمله پاپ‌کت (POPCAT)، نیز توانستند 63.4 میلیون دلار حجم معاملات را ثبت کنند. عملکرد برجسته در میان میم‌کوین‌های با تم سگ در ماه گذشته به میم‌کوین سگ کلاهدار (WIF) اختصاص داشت، که قیمت آن ۶۲۰ درصد افزایش یافت و از 0.22 دلار در تاریخ 4 فوریه به 1.55 دلار در حال حاضر رسید.

26

سه اصل

eaea.shakiba311

09/فروردین/1403

دوستان در زندگی و دنیای تجارت سه اصل بسیار بسیار ضروری میباشد ، اول مطالعه ، دوم مشاوره،سوم معامله ....

27

پیش بیت کوین چقدر می تواند بالا رود؟

mahmood39

10/فروردین/1403

پیش‌بینی قیمت جدید بیت‌کوین، اوج چرخه را 180 هزار دلار می‌بیند به لطف ETF های بیت کوین، نصف شدن ماه آینده و تسهیل شرایط پولی، قیمت بیت کوین در این چرخه می تواند بیش از دو برابر شود  Acheron Trading کارشناس استراتژی های تجارت می‌گوید قیمت فعلی ۷۰ هزار دلاری فعلی بیت کوین می تواند 150 درصد دیگر در چرخه فعلی بازار صعودی افزایش یابد.  قیمت بیت کوین به 180 هزار دلار رسید؟ این مدیر اجرایی بر اساس ترکیبی از عوامل، از جمله وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) و کاهش عرضه جدید از نصف شدن بیت کوین آینده، یک چرخه بالقوه 180000 دلاری را برای قیمت بیت کوین پیش بینی می کند .

23

بیت کوین

[email protected]

15/فروردین/1403

دوستان در حال حاضر همانطور که مشاهده می‌کنید ،قیمت به افت خود ادامه داده به نحوی که ترند لاین صعودی به طرف پایین شکسته شده است و هم اکنون در مرحله پولبک به ترند لاین شکسته شده هستیم و پس از تکمیل پولبک، انتظار داریم که قیمت به طرف باکس سبز نیز حرکت کرده و به آن ناحیه، خود را برساند.

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.