coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,239 $

3,908,170,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,246 $

200,604,036 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9992 $

61,751 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

592.8 $

36,632,568 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.8%

141.28 $

8,731,104 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

61,794 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

3,243 $

200,427,906 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.5194 $

32,099 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

0.1476 $

9,122 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.34 $

330,012 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

10/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!
اخبار شیبا
توکن سوزی شیبا
shiba-inu
شیبااینو
1560
2 دقیقه

شیبا اینو، میم کوین محبوب با تم سگ، در اخبار اخیر شاهد افزایش خیره‌کننده‌ای در فرآیند توکن‌سوزی بوده است. طبق آمار منتشر شده توسط وب‌سایت معتبر Shibburn، جامعه‌ی پرشور شیبا اینو موفق شده در یک روز گذشته، بیش از ۵۰.۹ میلیون توکن را با هدف کاهش عرضه و افزایش ارزش، به طور مؤثری سوزانده است.

این روند نشان‌دهنده‌ی یک جهش قابل توجه ۱۰۵۵ درصدی در فرآیند سوزاندن نسبت به دوره‌ی قبل است، نشان از تعهد جامعه‌ی شیبا به تقویت ارزش این میم کوین دارد.

علی‌رغم این افزایش چشمگیر، شیبا اینو با چالش‌هایی در قیمت در ابتدای روز مواجه شد و با کاهشی نزدیک به ۲ درصدی وارد میدان شد. اما به سرعت، این کوین توانست تناقص میان افزایش در توکن‌سوزی و کاهش ارزش خود را جبران کرده و وارد مسیر رشد شود.

قیمت لحظه ای شیبا را از اینجا ببینید.

در لحظه‌ی نگارش، شیبا با روندی صعودی و افزایش ۲ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر، با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۰۹ دلار داد و ستد می‌شود، نشان از بازیابی و تداوم اعتماد سرمایه‌گذاران به این دارایی دیجیتال است.

با نگاهی به روند کلی بازار کریپتو، مشاهده می‌شود که کاهش اولیه قیمت شیبا اینو در خط با سایر ارزهای بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم بوده است. با این حال، بازار کنونی نشان از رونق احتمالی و فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران دارد.

در پایان، برخی از تحلیل‌گران بازار به آینده‌ی روشن شیبا اینو امیدوار هستند، با پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش بیشتر قیمت در صورت تداوم الگوهای مثبت گذشته. این نشان از قدرت غیرقابل انکار جوامع آنلاین و تأثیر آن‌ها بر بازارهای مالی دیجیتال است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

۱۳ میلیارد شیبا سوخت، قیمت SHIB چرا سقوط کرد؟

۱۳ میلیارد شیبا سوخت، قیمت SHIB چرا سقوط کرد؟

چطور با سیگنال های کوین کلاب کار کنیم

چطور با سیگنال های کوین کلاب کار کنیم

جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!

جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!


تحلیل کاربران

توکن سوزی

marwan

10/فروردین/1403

توکن سوزی به فرآیند حذف دائمی توکن ها و در نتیجه کاهش عرضه کلی یک ارز دیجیتال اشاره دارد. این اقدام به عنوان یک رویکرد استراتژیک برای افزایش کمیابی یک رمزارز در نظر گرفته می‌شود که به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت توکن های باقی مانده 

40

تحلیل ارز شیبا

amir5788

20/فروردین/1403

بهترین ارز شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۶.۶۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱۲ بازار قرار داشته و دامیننس شیبا اینو در حال حاضر ۰.۶۴ درصد است. هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۳,۵۴۰ تومان معادل ۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۶۴۶.۹۲ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۶۳% افزایش یافته است. بالاترین قیمت شیبا اینو در تاریخ ۰۶ آبان ۱۴۰۰(28 October 2021) معادل ۰.۰۰۰۰۷ دلار بوده که همینک %۶۴.۳۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش شیبا اینو ۵۸۹.۲۹ تریلیون و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۱۶,۶۵۶,۳۶۸,۳۳۹.۳۲ دلار است.

4

شیبا

5989985835

11/فروردین/1403

شیبا درآینده نزدیک ۲۰برابر خواهد وجز ارزهای ارزشمند می باشد آینده بسیار خوبی دارد.لذا تامی توانید درقیمت های پایین خرید نمایید

15

ارز شیبا

[email protected]

14/فروردین/1403

ارز شیبا یکی ارز های با ارزش بوده و هست ارز شیبا از همین الان داره با خیلی از ارز های دیجیتالی دیگه رقابت می‌کنه اگه شما دوستان عزیز قصد خرید ارز دارین من پیشنهاد میکنم ارز شیبا به خرید چون این ارز آینده درخشانی داره

8

انفجار

09156533391

15/فروردین/1403

ببینید دوستان با اخیاری که من شنیدم و چارت که خودم تحلیل کردم اینو به همه قول میدم که از همین لحضه به صورت پله ایی شروع به خرید کنید چون مطمئنم که دوبرابر میشه

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.