coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

67,630 $

3,902,251,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,123 $

180,179,213 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

57,758 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

577 $

33,292,900 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.8%

179.63 $

10,364,651 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

57,758 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.8%

3,119 $

179,968,031 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5177 $

29,871 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

6.52 $

376,204 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1526 $

8,805 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟

19/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
میم کوین IQ50 در کوینکس لیست شد; در مورد IQ50 چه می‌دانیم؟
IQ50
شت کوین IQ50
ارز IQ50
میم کوین سولانا
1620
3 دقیقه

رمزارز IQ50 اخیراً به فهرست رمزارزهای موجود در صرافی معتبر CoinEx اضافه شده است! این خبر خوشایند برای طرفداران و سرمایه‌گذاران IQ50، فرصتی جدید برای معامله و دسترسی به این ارز دیجیتال جذاب را فراهم می‌آورد.

ثبت نام در کوینکس با تخفیف ویژه کارمزد

میم کوین IQ50 چیست؟

IQ50 (IQ50) یک میم‌کوین موجود در بلاکچین سولانا است که بیشتر به منظور سرگرمی و نه استفاده عملی یا بازگشت مالی وجود دارد. با این حال، پشت نمای شوخ طبعی آن، نقدی عمیق‌تر نسبت به تقاطع هوش، طنز، و سرمایه‌گذاری نهفته است.

نام "IQ50" خود اشاره‌ای شوخ طبعانه به مفهومی طنزآمیز است: این نظریه که افرادی با ضریب هوشی ۵۰، که به طور قابل توجهی پایین‌تر از میانگین ضریب هوشی ۱۰۰ است، توانایی بهتری برای ناوبری در پیچیدگی‌های ارز دیجیتال و کسب سود بیشتری نسبت به دیگران دارند. این اشاره طنزآمیز به حکمت سنتی است که هوش با موفقیت مالی ارتباط دارد، اما پیشنهاد می‌کند که گاهی اوقات سادگی و شهود ممکن است پیروز شوند.

نحوه کارکرد IQ50 (IQ50)

IQ50 یک میم‌کوین است، بنابراین واقعاً دارای وایت پیپر پیچیده، تیم‌های توسعه و نقشه‌های راه نیست. در عوض، IQ50 بر یک اصل ساده‌تر عمل می‌کند. این توکن از قدرت میم‌ها استفاده می‌کند - به طور خاص، تصاویر الهام گرفته از سری محبوب ووجاک.

ووجاک، که با چهره‌ای ساده و بیانگر شناخته می‌شود، به نمادی از فرهنگ اینترنت تبدیل شده است، قادر به بیان احساسات و ایده‌های متنوعی است. با بهره‌گیری از آشنایی و جذابیت ووجاک، IQ50 حسی از جامعه و همبستگی را در میان علاقه‌مندان به میم ایجاد می‌کند، توجهی را به برند منحصربه‌فرد طنز و بی‌پروایی خود جلب می‌کند.

علاوه بر این، ارتباط IQ50 با روند میم‌کوین‌های سولانا، دیده‌بانی آن را در جامعه ارز دیجیتال افزایش می‌دهد. با سرمایه بازاری بیش از ۱۰ میلیون دلار، IQ50 در منظره شلوغ میم‌کوین‌ها برای خود جایگاهی ایجاد کرده، تخیل سرمایه‌گذاران و تماشاچیان را به خود مجذوب کرده است.

در بازاری که اغلب توسط هایپ و گمانه‌زنی مشخص می‌شود، IQ50 به عنوان یادآوری عمل می‌کند که نباید چیزها را بیش از حد جدی گرفت. این توکن، ستایشی از رویکرد بیش‌از‌حد تحلیلی که اغلب با سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال همراه است، بوده و بزرگداشتی است از ذاتی بی‌قاعدگی و پیش‌بینی‌ناپذیری موجود در این حوزه.

در حالی که برخی ممکن است IQ50 را بی‌ارزش یا بی‌معنی تلقی کنند، محبوبیت رو به رشد آن یک روند گسترده‌تر را نشان می‌دهد - محو شدن خطوط بین فرهنگ اینترنت و مالی. در عصری که میم‌ها می‌توانند بر بازارها تأثیر بگذارند و روندهای رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بر تصمیمات سرمایه‌گذاری تأثیر بگذارند، IQ50 به عنوان گواهی بر قدرت جوامع آنلاین برای بازتعریف پارادایم‌های سنتی است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

ارز HOBBES در کوینکس لیست شد; در مورد HOBBES چه می‌دانیم؟

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

شورش گربه‌ها در دنیای کریپتو: رونمایی از سه میم‌کوین گربه‌ای که بازار را می‌لرزانند!

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!

سگ کلاهدار(Dogwifhat)، در صرافی معتبر بیتفینکس لیست شد!


تحلیل کاربران

تحلیل

6447026

20/فروردین/1403

میم کوین یا lQ50 همان ارز هستش که بیشتر برای سرگرمی وهوش وارد بازار شده وکسانی که به فکر سرگرمی واستفاده از هوش خودشون هستن میتونن از این موقعیت استفاده کرده وسود خوبی را میتونن از این فرصت بدست بیارن .

13

رشد نوسانی

ali.a.m.z

21/فروردین/1403

این ارز واقعا رشدهای خوبی رو داشت و نوسان بسیار بالایی هم داشت راحت میشد از نوسان هاش سودهای خیلی خوبی گرفت ، در این بازار داغ به نظرم وقت معامله کردنه چون بازار واسه همیشه اینجوری نمیمونه

10

میم کوین IQ50

marwan

19/فروردین/1403

 میم‌کوین موجود در بلاکچین سولانا است که بیشتر به منظور سرگرمی و نه استفاده عملی یا بازگشت مالی وجود دارد. با این حال، پشت نمای شوخ طبعی آن، نقدی عمیق‌تر نسبت به تقاطع هوش، طنز، و سرمایه‌گذاری نهفته است

24

تحلیلی بر ارزهاااااا

[email protected]

19/فروردین/1403

لایک و اینکه تحلیل من شاید قاوت بدی بر جای بگزارد ولی امشب ابین بیت کون و اتریون همون بیت کش روند بالایی خاهد داشت

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.