coingram
کوینگرام

انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر؛ جریمه ۱ میلیارد دلاری در انتظار ثروتمندترین مرد جهان

18/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
انصراف ایلان ماسک  از خرید توییتر؛ جریمه ۱ میلیارد دلاری در انتظار ثروتمندترین مرد جهان
Twitter
ElonMusk
DOGE
اخبار
1864
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان ۳ ماه پس از اعلام خبر خرید پلتفرم توییتر با قیمت ۴۴ میلیارد دلار، از تصمیم خود منصرف شد. ماسک علت این تصمیم را اطلاعات نادرست و غیرشفاف توییتر در زمینه تعداد اکانت‌های فیک و اسپم عنوان کرده است. گفته می‌شود غرامت ۱ میلیارد دلاری برای این اتفاق در انتظار ایلان ماسک است.

به نقل از کریپتونیوز، کمتر از سه ماه پیش بود که خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک در همه خبرگزاری‌ها [منتشر شد]. اما اکنون خبرها حاکی از سرباز زدن ماسک از قرارداد و شکایت توییتر علیه او است. طبق مفاد قرارداد، ماسک در صورت انصراف از خرید باید یک میلیارد دلار جریمه بپردازد.

پس از اینکه ایلان ماسک گفت قرارداد خرید توییتر در یک معامله ۴۴ میلیارد دلاری را فسخ می‌کند، شرکت توییتر قصد شکایت از وی را دارد.

برت تیلور (Bret Taylor) مدیرعامل توییتر در این رابطه گفت:

هیئت مدیره توییتر در تلاش برای انجام معامله بر اساس قیمت و شرایطی است که با آقای ماسک توافق شده بود و برای این منظور اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهد. ما مطمئن هستیم که در دادگاه سلطنتی Delaware پیروز خواهیم شد.

این در حالی است که ماسک توییتر را به نقض توافق و اظهارات نادرست متهم کرد. او گفت برای ارزیابی اکانت‌های جعلی یا اسپم در پلتفرم توییتر از این شرکت درخواست اطلاعات کرده است اما توییتر از ارائه این اطلاعات خودداری کرده یا ناتوان بوده است.

اما به گزارش رویترز، توییتر یک پرونده حقوقی قوی علیه ماسک دارد. دادگاه‌های Delware فشار زیادی به خریدارانی که معاملات خود را فسخ می‌کنند می‌آورد. البته معمولا شرکت‌های هدف در این شرایط یک توافق جدید با قیمت پایین‌تر را به غرامت مالی که ممکن است مدت‌ها به طول بینجامد، ترجیح می‌دهند.

قیمت دوج کوین در زمان نوشتن این خبر ۰.۰۷ دلار است و به نسبت به روز گذشته حدود ۱٪ افت داشته است. باید دید آیا این خبر تاثیر منفی روی قیمت Doge خواهد داشت یا خیر.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!


تحلیل کاربران

پشت پرده بزرگان تجارت

Hadi1401

18/تیر/1401

تجارتی در حد شرکت ماسک آنهم با این همه مدیران و مشاوران موفق این نوع اشتباه و ضرر در سطح میلیارد دلاری قابل هضم نیست . چطور از این ماجرا سود می برند جای سوال است ؟ نظر شما چیست ؟

26

ایلان ماسک

etoro

18/تیر/1401

یکی از کسانی که باعث پامپ ودامپ بازارایلان ماسک حالا هم معلونیست چه نقشه ای بزای بازار کشیده مثل همون موقع که یهدفعه میگفت بیت کوین میپذریم یه موقع هم میگفت نمیذریم

37

جریمه یک میلیاردی درانتظار ایلان ماسک

زارع

18/تیر/1401

توافقنامه میان ایلان وتوئیتر درمورد خرید آن وبعد منصرف شدن ماسک ازاین خرید سبب شد که‌ مدیرعامل توئیتر برای فسخ خرید ماسک ازوی شکایت خواهد کرد وایلان نیز باید جریمه یک میلیارد ی را بپردازد

35

ایلان ماسک

king3sote

19/تیر/1401

اکثر تلاش های ایلان ماسک و سرمایه گذاری های وی بر روی پروژه سفر به مریخ است و تلاش برای کسب و آمد از دیگر راه های ممکن برای وی فقط زود گذر و استفاده از طبع بازار است

24

انصراف خرید توییتر ایلان ماسک

marwan

29/دی/1402

پس از اعلام انصراف ایلان ماسک از خرید توئیتر، این شبکه اجتماعی اعلام کرد اقدام قانونی خواهد کرد. بر اساس توافق اولیه، نقض کننده این قرارداد باید یک میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

3

ایلان ماسک

salimafzalli

01/خرداد/1402

آب انصراف خرید توییتر ازثروتمندترین مردجهان جناب ایلان ماسک که به با خریدپلتفرم توییتر باقیمت۴۴میلیارد دلار از تصمیم خود منصرف شد.یک میلیارد دلار .احتمالا جریمه خواهد شد........

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.