coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

64,166 $

4,087,374,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.5%

3,130 $

199,404,569 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9994 $

63,662 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

603 $

38,407,915 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

142.68 $

9,088,716 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9994 $

63,662 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

3,129 $

199,326,855 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5215 $

33,220 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

0.1499 $

9,549 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.3%

5.39 $

343,343 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارز بلور(BLUR) چیست; بازارNFT جدید

07/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
ارز بلور(BLUR) چیست; بازارNFT جدید
BLUR
معرفی
NFT
3807
3 دقیقه

رمزارز BLUR توکن حاکمیتی پلتفرم Blur است، بلور یک بازار و پلتفرم توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نشان دادن قیمت در زمان واقعی، مدیریت پورتفولیو و مقایسه NFT چند بازاری را ارائه می‌دهد.

بلور ادعا می‌کند که پلتفرمی سریع‌تر و رابط کاربری بهتری نسبت به سایر پلتفرم‌های مشابه دارد.

در نتیجه، بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای NFT به طور زیادی ترجیح می‌دهند از Blur برای فعالیت‌های معاملاتی خود استفاده کنند، اگرچه ممکن است این حجم از توجه فعلی به دلیل انگیزه‌های دیگری مانند ایردراپ اخیر توکن BLUR باشد و در آینده فروکش کند.

بلور یک پلتفرم مبتنی بر شبکه اتریوم است که بیش از 14 میلیون دلار از سرمایه گذاران و معامله گران کلاس جهانی از جمله Paradigm، 6529، Cozomo Medici، dhof، Bharat Krymo، Zeneca، OSF، MoonOverlord، icebergy، Deeze، Andy8052، Keyboard Monkey و بسیاری دیگر جمع آوری کرده است.

این پلتفرم پس از راه اندازی در اکتبر 2022، زمانی که وعده ایردراپ توکن های BLUR را به کاربران برتر پلتفرم داد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بنیانگذاران Blur چه کسانی هستند؟

بنیانگذاران و توسعه دهندگان Blur فقط از طریق نام مستعار فعال هستند. بنیانگذار به نام Pacman، یک توسعه دهنده Web3 شناخته می شود. Zeneca، بنیانگذار ZenAcademy و The 333 Club، نقش مدیر بنیادی Blur را بر عهده گرفته است.

طبق گزارش Blur، این تیم در قبلا در شرکت های بزرگی مانند MIT، Citadel، Five Rings Capital، Twitch، Brex، Square و Y Combinator تجربه کاری دارد.

داستان ایردراپ های BLUR چه بود؟

ایردراپ Blur به صورت مجموعه های مختلفی ارائه می‌شود.

بسته‌های ایردراپ دارای چهار سطح هستند و بین کاربرانی که شش ماه قبل از راه‌اندازی رسمی Blur در اکتبر 2022 با آزمایش بتا فعال بودند توزیع شد.

دومین ایردراپ برای معامله‌گرانی بود که تا نوامبر 2022 فعالانه در بازار بلور فعال بودند،

سومین ایردراپ به معامله گرانی که تا 14 فوریه 2023 در Blur خرید و فروش داشتند٬ اختصاص داده شده است.

ایردراپ فوریه 2023 یک رویداد جهانی بزرگی بود، به طوری که باعث شد قیمت رمزارز BLUR به بیش از 5 دلار برسد. البته پس از عرضه ایردراپ در عرض 24 ساعت قیمت آن به کمتر از 1 دلار رسید، زیرا بسیاری از گیرندگان ایردراپ بلافاصله آن را فروختند.

چه چیزی بلور را منحصر به فرد می‌کند؟

پلتفرمBlur به طور خاص برای برتری در جاهایی طراحی شده است که دیگر پلتفرم‌ها کوتاهی می‌کنند، به‌ویژه در دسته حق امتیاز سازندگان NFT که بحث‌های داغی دارد. این برنامه با ارائه توکن‌های BLUR اضافی به افرادی که حق امتیاز پرداخت می‌کنند به عنوان انگیزه از خلاقان پشتیبانی می‌کند و تلاش می‌کند تا تعادل عادلانه‌ای بین سازندگان و معامله‌گران برقرار کند.

مانند OpenSea از حق امتیاز خالق بازار ثانویه به طور کامل پشتیبانی نمی کند. با این حال، در یک تصمیم عجیب در فوریه 2023، اعلام کرد که هر مجموعه‌ای که فروش را در OpenSea مسدود کند، می‌تواند هزینه‌های حق امتیاز خود را در Blur دریافت کند.

علیرغم اینکه برای معامله گران حرفه ای طراحی شده است، تازه واردان به بازار NFT نیز می توانند با کمی تلاش برای یادگیری نحوه استفاده از این پلتفرم، از ویژگی های مختلف Blur بهره مند شوند.

پلتفرم بلور همچنین از دیگر بازارهای NFT با ویژگی های متعدد خود متمایز است که از تجارب معاملاتی بهتر NFT پشتیبانی می کند و می تواند به معامله گران در بهینه سازی سود کمک کند. ظاهراً عملکرد NFT Sweep and Snipe سریع‌تر، فید قیمت بلادرنگ و عملکرد مرتب‌سازی بر اساس قیمت دارد. به عنوان یک جمع کننده، به X2Y2، OpenSea و LooksRare (LOOK) متصل می شود.

قابل ذکر است که این پلتفرم هیچ کارمزد معاملاتی برای فروش NFT ندارد و معامله‌گران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را از طریق برگه نمونه کارها Blur مشاهده کنند، که اطلاعاتی در مورد نادر بودن، ارزش، سود و زیان و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

چه مقدار توکن بلور وجود دارد؟

در حال حاضر، تعداد کل توکن های BLUR در گردش 360 میلیون است که حداکثر عرضه آن 3 میلیارد برای انتشار نهایی برنامه ریزی شده است.

از کجا می‌تونم BLUR رو بخرم؟

اگر می‌خواهید بدانید BLUR را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای توکن Blur عبارتند از Coinbase، KuCoin، Kraken، ، Bybit، BingX می‌باشد. همچنین از دکس ها نیز میتوانید این توکن را بخرید

توکن بلور در صرافی های داخلی او ام پی فینکس، بیت پین و... میتوانید خریداری نمایید

جمع بندی

توکن بلور که به صورت ایردراپ توزیع شده است٬ توکن حاکمیتی پلتفرم بلور است. این توکن بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است.

بلور یک بازار و پلتفرم توکن غیرقابل تعویض (NFT) که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نشان دادن قیمت در زمان واقعی، مدیریت پورتفولیو و مقایسه NFT چند بازاری را ارائه می‌دهد.

تعداد کل توکن های بلور 3,000,000,000 است که در حال حاضر در اسفند ۱۴۰۱ حدود ۳۹۳ میلیون از توکن های آن در گردش است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

مرحله دوم ایردراپ پروژه Blur در راه است!

مرحله دوم ایردراپ پروژه Blur در راه است!

نیازی به هزینه نیست! تریدینگ یا معامله را رایگان یاد بگیر!

نیازی به هزینه نیست! تریدینگ یا معامله را رایگان یاد بگیر!

رکود شدید در حجم معاملات بازار NFTها به چه علت است؟

رکود شدید در حجم معاملات بازار NFTها به چه علت است؟


تحلیل کاربران

ارز blur

marwan

15/بهمن/1402

بلور با نماد اختصاری BLUR یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۵۴.۱۷ میلیون دلار، در رتبه ۸۷ بازار قرار داشته و دامیننس بلور در حال حاضر ۰.۰۴ درصد است. هر واحد از بلور در این لحظه با قیمت ۰.۵۸۶۲۹۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۵,۰۲۹ تومان معادل ۳۲,۲۶۳ تومان معامله می شود

4

خیلی خوب

رامین1234

10/فروردین/1402

سلام دوستان عزیزی که ماراهمراهی میکند در کوین گرام واینکه امیدوارم برای همه این برنامه ارزی خوب باشدوسطح آگاهی همه بالاببردممنون میشم ازلایک تون وهمراهی تون

14

ارز بلور

Samran1384

13/اردیبهشت/1402

بلور که خودش ادعا می‌کنه یه پلترفم واقعیست و ادعای واقعی بودنم کرده منم کلا باهاش موافقم چون قیمت هارو خیلی خوب پیش بینی کرده و واقعا یه راهه خوب برای سرمایه‌گذاریست

10

ارز بلور

[email protected]

09/اسفند/1401

بلور یک بازار و پلتفرم توکن غیر قابل تعویض و مثل نشان دادن قیمت واقعی در زمان مدیریت بازار و قابلیت سرمایه گذاری رو داره

40

ارز بلور

haniye74

07/اسفند/1401

بلور توکن بومی پلتفرم BLURاست.یک پلتفرم که توکن های غیر قابل تعویض(NFT)را جمع آوری کرده و ويژگي های پیشرفته ای مانند فيد قیمت لحظه ای،مدیریت پورتفوليو و مقایسه NFT در چند بازار را ارائه می دهد.این پلتفرم ادعا می کندکه امکان معامله سریع تر NFT و رابط بصری بهتری نسبت به سایر پلتفرم های مشابه دارد.

38

کسب درآمد

Alireza_1367

07/فروردین/1402

اگر کسب درآمد از امنیت سرمایه راتضمین کند خیلی عالی هست. کسب درآمد از اینترنت بسیار ارزشمند و مفید می باشد در صورتی که از امنیت بالایی برخوردار باشد

17

BLUR

salimafzalli

15/اسفند/1401

بلورتوکن پلتفرمBLURاست پلتفرم توکن های غیر قابل تعویض NFT راجمع اوی میکند قیمت واقعی در زمان مدیریت بازار مقابل صددرصد سرمایه گذاری داراست

25

ارز دیجیتال بلور

Mohammadtafrihy

20/آذر/1402

بلور یک ارز بسیار خوب با پشتوانه قوی مخصوص هولد و بسیار کار امد هست در اینده یک نگاه به ارزش بندازین

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.