coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,934 $

3,862,091,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0%

3,085 $

178,013,155 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

57,694 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

571.1 $

32,950,739 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

176.57 $

10,188,089 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

3,083 $

177,870,059 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5122 $

29,554 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

6.39 $

368,703 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.6%

0.1513 $

8,730 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

12/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!
Bitcoin
قیمت بیت کوین
تحلیل بیت کوین
فدرال رزرو
1150
2 دقیقه

در حالی که جامعه سرمایه‌گذاری منتظر جلسه آتی فدرال رزرو در روز چهارشنبه، اول می هستند، قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۶ درصد کاهش به ۵۹,۴۶۰ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۱.۱۷ تریلیون دلار تنزل یافت. این افت قیمت حاکی از فشار فروش عمده و بالا رفتن میزان نگرانی‌ها در بازار است.

تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند که بیت کوین اخیراً خط میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه را آزموده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به ۳۶ رسیده است. تحلیلگر معروف کریپتو، علی مارتینز، می‌گوید که آخرین باری که چنین شرایطی را داشتیم به اواخر ژانویه بازمی‌گردد و پس از آن شاهد رشد قابل توجهی بودیم. وی همچنین افزود که بسته شدن قیمت زیر این خط میانگین می‌تواند نشانه‌ای از احتمال کاهش بیشتر قیمت به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در سطح ۵۲,۰۰۰ دلار باشد.

قیمت لحظه ای بیت کوین را از اینجا ببینید.

علاوه بر فاکتورهای فنی، شرکت تحلیلی سنتیمنت اشاره کرده است که این اولین بار از تاریخ ۱۸ آوریل است که بیت کوین به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده، و این کاهش تحت تأثیر نگرانی‌های فزاینده در مورد تورم در ایالات متحده بوده است.

در خصوص عملکرد اخیر، بیت کوین در ماه آوریل شاهد بدترین عملکرد خود از زمان بحران FTX در نوامبر ۲۰۲۲ بود، که این مسئله در پی رسیدن به سقف قیمتی ۷۳,۰۰۰ دلار در مارس، به دلیل افزایش هیجان برای صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، رخ داده است. اما با این حال، ارائه اولین صندوق ETF اسپات بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ، نتوانسته است تأثیر مورد انتظار را بر قیمت ایجاد کند و حجم معاملات اولیه پایین‌تر از انتظارات بود.

کارشناسان مانند جوئل کروگر از گروه LMAX و جان گلاور از شرکت وام‌دهی کریپتو Ledn نیز بر این باورند که تداوم تورم بالا در ایالات متحده می‌تواند به کاهش بیشتر قیمت بیت کوین به حدود ۵۰,۰۰۰ دلار منجر شود، که این سطح می‌تواند فرصت خوبی برای خریداران باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

بیت کویین

Ramin4960

19/اردیبهشت/1403

پیش بینی من درموردارز بیت کویین اینه که تاپایان سال۲۰۲۴ واوایل ۲۰۲۵ این ارزبه اوج خواهدرسیدپس درروزهای کاهش این ارز اقدام به خریدکنید ودر دراز مدت سور کلان کنید

9

کاهش قیمت بیتکویین

shabshekan

12/اردیبهشت/1403

سلام و عرض وقت بخیر به کاربران عزیز،،در حالی که جامعه سرمایه گذار منتظر جلسه فدرال رزرو در آمریکا است،قیمت بیتکویین ۶ درصد افت پیدا کرد ،بیشتر کارشناسان ارز دیجیتال این کاهش قیمت را از فشار فروش بالا و همچنین بالابودن تورم در آمریکا ناشی میدانند،البته فراموش نکنیم عوامل زیادی در کاهش یا افزایش قیمت موثر است ،،باید مخاطب باشیم که کاملا بازار را رصد کرده تا به ضرر نخوریم ،،،البته این کاهش قیمت مقدمه یک صعود خوب خواهد بود،،،پر سود باشید

30

کاهش قیمت بیت کوین

marwan

13/اردیبهشت/1403

قیمت بیت کوین در روز گذشته به شدت کاهش یافت و به پایین مرز ۶۰٬۰۰۰ دلار رسید. این اتفاق باعث شد بیش از ۳۶۰ میلیون دلار معامله در بازار مشتقات لیکویید شود.

27

کاهش قیمت نامحسوس بیت کویین

Davoodtorabi

12/اردیبهشت/1403

در حالی که جامعه سرمایه گذاران منتظر جلسه فدرال رزرو چهارشنبه اول می بودند بیت کویین با فراز و نشیب های رو به رو شده که از جمله میشه به کاهش ۶درصدی طی۲۴ساعته گذشته بودکه به۵۹٫۴۶۰رسید و ارزش بازاری هم۱٫۱۷تریلیون دلار تنزل پیدا کرد که کاهش چشم گیر و باعث نگرانی جامعه سرمایه گذاران شده. بیت کویین شاهده این فرارو نشیب ها بوده و بنظرم جای نگرانی زیادی نیست چون آخرین بازهم اواخر ژانویه شاهد چنین شرایطی بودیم و بعد شاهد رشد چشمگیری بودیم و شاید شاهد کاهش بیشتر قیمت هم باشیم... ای اولین بار از تاریخ ۱۸آوریل است که بیت کویین زیر۶۰٫۰۰۰دلار رفت و برخی تحلیلگران پیش بینی میکنند بیت کویین ۵۰٫۰۰۰دلار هم کاهش قیمت خواهد داشت...

14

سلام

alissss

14/اردیبهشت/1403

رونده کاهشی باعث افزایش خریده بین کوین می‌شود پس ب تندی بشتابید بسویه نرید بین کوین عزیزان...... .....

14

فرآیند کاهش قیمت بیت کوین

PAYANDE.IRAN

16/اردیبهشت/1403

باسلام و درود خدمت دوستان گرامی... کارشناسان مانند جوئل کروگر از گروه LMAX و جان گلاور از شرکت وام دهی کریپتو Ledn براین باورند که تداوم تورم بالا در ایالات متحده میتواند به کاهش بیشتر قیمت بیت کوین به حدود پنجاه هزار دلار منجر شود که این سطح میتواند فرصت خوبی برای خریداران باشد.٪ با آرزوی فردایی بهتر و آینده ای روشن تر برای تمام هموطنانم در سراسر گیتی...!!!

19

بیت کوین

qwertyuio10

15/اردیبهشت/1403

علاوه بر این برای بررسی بازار آپشن بیت کوین باید شاخص اسکیو (Skew) را هم بررسی کرد. به طور کلی وقتی این شاخص به ۷ درصد می‌رسد، سیگنال نزولی صادر می‌کند. برعکس وقتی به محدوده منفی ۷ درصد می‌رسد، سیگنال صعودی جدیدی صادر خواهد کرد. شاخص اسکیو در حال حاضر در محدوده ۱ درصد قرار دارد و نشان می‌دهد که فشار خرید و فروش بیت کوین به تعادل رسیده‌ است.

15

freshtt

fresh78

13/اردیبهشت/1403

بادرود خدمت همراهان عزیز...فرصت خوبی برای خریداران بیت کوین میباشد زیرا قیمت بیت کوین درحال حاضر کاهش یافته50000 شده پس خریدارن بیت کوین عجله کنید...

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.