coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.8%

62,827 $

3,914,122,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.7%

3,109 $

193,672,010 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

4.4%

587.6 $

36,605,611 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.4%

143.69 $

8,951,887 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5332 $

33,218 تومان

XRP

XRP

xrp

3.7%

3,103 $

193,314,408 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

9.9%

0.1465 $

9,127 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.7%

5.72 $

356,356 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت بیت کوین ۱۹٬۰۰۰ دلار؛ تحلیلگران ریزش بیشتری را پیش‌بینی می‌کنند

09/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
قیمت بیت کوین ۱۹٬۰۰۰ دلار؛ تحلیلگران ریزش بیشتری را پیش‌بینی می‌کنند
Bitcoin
BTC
تحلیل
Market
2037
3 دقیقه

قیمت بیت کوین به ۱۹,۰۰۰ دلار رسید و معامله‌گران در مورد از دست رفتن باقی سطوح حمایتی هشدار دادند.

به نقل از کوین تلگراف، معامله‌گران خوش‌بین رمزارز که امیدوار بودند بازار در مسیر صعودی قرار بگیرد، در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) با واقعیت مواجه شدند، زیرا قیمت بیت کوین مجددا به کمتر از ۲۰,۰۰۰ دلار کاهش یافت. معامله‌گران معتقدند پس از چندین بار کاهش قیمت به سطح حمایتی، تمام سطوح حمایتی مهم ممکن است سرانجام از دست برود.

اطلاعات کوین تلگراف مارکتز پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که بیت کوین در اوایل ساعات معاملاتی ۲۹ ژوئن تحت فشار قرار گرفت و خرس‌ها توانستند قیمت این رمزارز را امروز در تاریخ ۹ تیر ماه به کف روزانه ۱۸,۹۹۳ دلار برسانند.

در ادامه به بررسی نظرات تحلیلگران در خصوص آینده قیمت BTC و خروج از محدوده نوسان کنونی می‌پردازیم.

منتظر تابستان کم‌نوسان باشید

یکی از تحلیلگران و کاربران توییتر به اسم IncomeSharks نمودار زیر را در خصوص هشدار به معامله‌گرانی که در صدد ورود به بازار در وضعیت کنونی هستند به اشتراک گذاشته است. این نمودار یکی از مسیرهای احتمالی که ممکن است بیت کوین در ماه‌های آتی پیش روی خود داشته باشد را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت Bitcoin. منبع: Twitter

وی در این خصوص گفته است:

در چنین شرایطی که نوسان‌های کمتری در قیمت بیت کوین رخ می‌دهد نسبت به شرایط کاهش ناگهانی قیمت، افراد بیشتری سرمایه خود را از دست می‌دهند. من به دلایل زیادی به روند میان‌مدت خوش‌بین هستم. این تابستان با انباشت و نوسان‌گیری مواجه هستیم. من بخش عمده‌ای از دارایی‌های خود را در پایان ماه نوامبر یا دسامبر می‌فروشم.

آلتکوین شرپا Altcoin Sherpa کاربر دیگری در توییتر گفت احتمال اصلاح قیمت قوی وجود دارد و نمودار زیر را به اشتراک گذاشت که اهمیت سطح قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد.

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین. منبع: Twitter

وی در این خصوص گفت:

سطح قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار سطح بسیار مهمی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت است. به نظرم در صورت از دست رفتن این سطح، شاهد کاهش قیمت به ۱۷,۰۰۰ دلار خواهیم بود. اگر این سطح به عنوان کف قیمت در نظر گرفته شود، انتظار دارم که قیمت بیت کوین مجددا به ۱۷,۰۰۰ الی ۱۸,۰۰۰ دلار برسد.

احتمال اصلاح قیمت بیت کوین به ۱۶,۴۰۰ دلار

Rekt Capital معتقد است نوسان قیمت کنونی بازتابی از سایر بازارهای نزولی است و می‌تواند نشانه‌هایی در خصوص کف قیمت را در اختیار ما بگذارد.

نمودار هفتگی قیمت بیتکوین. منبع: Twitter

در هفته گذشته، بیت کوین با حجم خرید مشابه با کف بازار خرسی سال ۲۰۱۸ مواجه شد. وی گفت:

در مدت شکل‌گیری کف قیمت سال ۲۰۱۸، حجم خرید پس از کاهش قیمت ۲۰٪ به وجود آمد. اگر قیمت بیتکوین ۲۰٪ کاهش یابد، تقریبا به ۱۶,۴۰۰ دلار می‌رسد.

کاربر دیگری در توییتر به اسم Miles J Creative نظر مثبت‌تری داشت و نمودار زیر را به اشتراک گذاشت. این نمودار بیانگر این است که روند صعودی در راه است.

مقایسه قیمت بیت کوین و موج هودل

وی در این خصوص گفت:

در تاریخچه بیت کوین فقط در شرایطی با این ساختار انباشت کنونی مواجه بودیم که بازار در شرایط خروج از روند نزولی قرار داشته است، نه ورود به روند نزولی. شاید این بار شرایط فرق کند اما ساختار انباشت نشان می‌دهد که روند صعودی در راه است.

ارزش کل بازار رمزارز ۸۵۲ میلیارد دلار و تسلط بیت کوین ۴۲.۶٪ است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

قیمت

[email protected]

10/تیر/1401

سطح قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار سطح بسیار مهمی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت است. به نظرم در صورت از دست رفتن این سطح، شاهد کاهش قیمت به ۱۷,۰۰۰ دلار خواهیم بود. اگر این سطح به عنوان کف قیمت در نظر گرفته شود، انتظار دارم که قیمت بیت کوین مجددا به ۱۷,۰۰۰ الی ۱۸,۰۰۰ دلار برسد

22

حرکت نزولی

morteza54

10/تیر/1401

بیت کوین درحال نوسان در محدوده ی کنونی ست و حتمن تا جایی که تحلیلگران برایش تعیین کرده اند ریزش خاهد کرد.

22

ادامه رالی نزولی بیت

mahdi1424

09/تیر/1401

بیت باید این راه نرفته رو بره تا پرقدرت برگرده بیت اگه ۲۰ رو از دست بده تا ۱۸ میره که بعد اون یه حمایت خوبی توی ۱۴ داره ولی بیت نوسانی شده توی ۱۸ تا ۲۱ هی پامپ وهی دامپ میکنه پس تا تکلیف بازار مشخص نشده عجله نکنید توی هیچ کاری

26

ریزش قیمت بیت کوین ادامه دارد

زارع

09/تیر/1401

بیت کوین ازحمایت ۲۰هزار دلاری ریزش کرد وبه ۱۹هزار دلار رسید وتحلیل گران معتقدند که این ریزش ادامه دارد وشایدقیمت اين ارزدیجیتال به شدت کاهش داشته باشد

24

بیت کویین و تحلیل گران.....fare

farejoon

09/تیر/1401

زمانیکه یک ارزی که زمانی سلطان بود و حالا بر شرایطی که همگی میدانیم بعد سالها سقوط کند همه تنهاش میذارند گویا بد خواهانش ارزوی همچین روزی را داشتن ولی بیت کویین را نمیشه تحلیل کرد یهو دیدید معجزه شد وبه یک باره بالا اومد هرچند همه دارن میفروشند کاش ندید میگرفتن و کناری میگذاشتن که اگه یکباره شانس با بیت کویین یار بود افسوس نخورن. در بازار ارز خیلی از این اتفاقات می افته حالا که نوبت بیت شده همه تحلیل گرشده اند و همه زبان باز کردن ولی این هم میگذرد...

27

ریزش قیمت

mohsen$

09/تیر/1401

باسلام... باتوجه به تلاطم بازار کنونی بنده اینده ی خوبی رو برای این صنعت نمیتونم متصور بشم.. ضمن اینکه اگر قرار باشد مبلغ سنگینی رو سرمایه گذاری کنیم اگه قرار باشه خواب پول و خیلی چیزارو محاسبه کنیم بنده این سرمایه گذاریرو اصلا صلاح نمیدونم به نسبت ریسکش..

19

ریزش بیت کویین آیا ادامه داره

kavehazary

12/تیر/1401

تحلیل گران ریزش بیشتری رو در انتظار بیت کویین میبینند و پیش بینی میکنن ولی آیا این ریزش ادامه داره از نظر برخی تحلیلگران اگر بیت کویین بالای ۱۹هزار دلار ثبات بده دوباره صعودی میشه ولی اگر زیر ۱۹هزار دلار بیاد ریزش بیشتری رو تجربه خواهد کرد

12

بیت کوین معاملعه گران را مایوس کرد

hanih

09/تیر/1401

بیت کوین که با رسیدن به نزدیک ۲۲هزاردلار معامله گران را امیدورار کرده بود با ریزش به زیر ۲۰هزاردلار بار دیگر انها را روند صعودی خود مایوس کرد وانتظارریزش بیشتر هست

33

ayazdi

ayazdi

09/تیر/1401

باتوجه به ریزش های اخیر، تحلیل گران یوقت ضرب نخورن با این پیش بینی هاشون. معلومه، هنوز بیت کوئین متاسفانه ریزش قیمتی داره

25

سایت کوین

[email protected]

09/تیر/1401

واقعا آموزنده است و چیزهای زیادی در زمینه کسب و کار به همه آموزش میده وعلاوه بر این یک نوع کسب و کار هست ولی متاسفانه برای ايرانيهای مقیم ایران با سختی‌های زیاد قابل برداشت هست ولی روی هم سرگرم کننده است

21

سقوط بیت کوین

hasankhoshmaram.gmaill85.com

10/تیر/1401

با سلام خدمت دوستان بیت کوین بعد کلی سقوط چند روزی تا 22سعود کرد دوباره اومده زیر20ومعامله گران مأیوس کرد و نشان از خرابی بازار ارز میده

20

هدف از پیش بینی ریزش بیت کوین

mehrdaadaadineh

09/تیر/1401

تحلیل گران تقریبا بصورت کاملا حساب شده تلاش می کنند ریزش بیت کوین ادامه یابد حال چه اهدافی در پس این پیش بینی ها هست باید ماند و دید.

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.