coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

64,210 $

4,000,283,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.7%

3,176 $

197,856,701 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

593.6 $

36,979,411 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

148.85 $

9,273,355 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

3,176 $

197,866,046 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5342 $

33,281 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

0.1637 $

10,199 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.2%

6.03 $

375,669 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دومینوی ورشکستگی کریپتو؛ سرمایه‌گذاری جنسیس در 3AC پیش از ورشکستگی تایید شد

17/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
دومینوی ورشکستگی کریپتو؛ سرمایه‌گذاری جنسیس در 3AC پیش از ورشکستگی تایید شد
3AC
Genesis
اخبار
رمزارز
2029
2 دقیقه

به نظر می‌رسد تنش در عرصه کریپتو هم‌چنان ادامه دارد. پس از شرایط نامساعد سلسیوس و اقدامات آن برای فرار از شرایط مشابه با ورشکستگی شرکت Three Arrows Capital، اکنون سرمایه‌گذارهای مرتبط که از ورشکستگی 3AC متضرر شده‌اند، از استراتژی‌های خود سخن می‌گویند.

به نقل از کریپتونیوز، پلتفرم وام‌دهی رمزارز سلسیوس که به دلیل اجتناب از ورشکستگی، یک چهارم از پرسنل خود را اخراج کرده است، اخیرا هیات مدیره خود را تغییر داده است تا بتواند هم‌چنان در این عرصه به فعالیت خود ادامه دهد.

طبق درخواستی که به اداره ثبت عمومی شرکت‌های انگلستان ارائه شده است، آلن کار (Alan Carr) و دیوید بارس (David Barse) از اواخر ماه ژوئن به هیات مدیره سلسیوس ملحق شده‌اند.

در این درخواست به آشوب احتمالی در پشت پرده پلتفرم سلسیوس اشاره شده است. به نظر می‌رسد یکی از اعضای هیات مدیره به اسم جان دوبل (John Dubel) که در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) در جایگاه خود منصوب شده بود، ۸ روز بعد استعفا داده است. فرد دیگری به اسم گیلبرت نیتن (Gilbert Nathan) نیز در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) به هیات مدیره سلسیوس پیوسته بود، اما او نیز در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) از سمت خود استعفا داد.

آلن کار مدیرعامل شرکت درایوترین (Drivetrain) است که متخصص تغییر ساختار شرکتی، پرونده‌های حقوقی و مدیریت پورتفولیوهای سرمایه‌گذاری دارای مشکل است.

اقدامات جنسیس برای فرار از ورشکستگی

صرافی کریپتو جنسیس اعلام کرده است سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با 3AC داشته است، اما پس از آنکه شرکت 3AC نتوانسته است کسری سرمایه خود را برطرف کند، توانسته است میزان ضرر خود را به خوبی کنترل کند.

طبق گزارش بلومبرگ، مایکل مورو (Michael Moro) مدیرعامل جنسیس بیان کرده است که شرکت مادر جنسیس یعنی Digital Currency Group، بخشی از بدهی‌های جنسیس را به عهده گرفته است. مورو افزود که جنسیس هم‌چنین تمام استراتژی‌های مناسب برای بازیابی هرگونه ضرر بالقوه را رصد و ارزیابی می‌کند.

طبق گفته مورو میانگین وزندار مارجین لازم برای وام این شرکت به تری اروز کپیتال بیش از ۸۰٪ بوده است. زمانیکه این شرکت احساس کرد نمی‌تواند الزامات مارجین کال را به جا بیاورد، با فروش وثیقه‌ها ریسک خود را پوشش داده است.

حل مشکل توسط صرافی FTX

سم بنکمن فرید مدیرعامل صرافی FTX بیان کرده است که وی و شرکت تحت مدیریت او هم‌چنان چندین میلیارد دلار در اختیار دارد تا از شرکت‌های کریپتو که حذف آنها موجب بی‌ثباتی صنعت رمزارزها می‌شود، پشتیبانی کند. بنکمن فرید هم‌چنین گفته بود که بدترین شرایط فشار نقدینگی پشت‌سر گذاشته شده است.

بنکمن فرید در سخنان خود بیان کرده بود که ممکن است بعضی از صرافی‌های کوچکتر با شکست مواجه شوند، اما این صنعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اثر دومینوواری که از استراتژی‌های سنجیده نشده شروع شده بود همچنان بر بازار کریپتو تاثیر گذار است. اگر راهکار مدیر عامل صرافی ftx کارساز نباشد یا سرمایه آنها برای نجات شرکت‌ها کافی نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بازار نابسامان کریپتو

etoro

17/تیر/1401

بازار کریپتو هر روز خبرهای منفی داره میده که این باعث ترس مردم میشه ومردم سعی میکنن با احتیاط بیشتری وارد این بازار بشن ویا غز این بازار خارج بشن

27

بی اعتمادی نسبت به کریپتو

payamm710

17/تیر/1401

بنظر من بی ثباتی در مورد ارز کریبتو باعث بی اعتمادی سرمایه گذارن در این نوع ارز را در پی خواهد داشت ولی با یک سری تکنیک های سازندگان باز هم زمان میبره ولی باعث اعتماد میشه

17

سرمایه گزاری جینیسیس

marwan

01/دی/1402

شرکت جنسیس گلوبال کپیتال (Genesis Global Capital) روز پنجشنبه اعلام ورشکستگی فصل ۱۱ کرد. جنسیس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت DCG است که صندوق تراست گری‌اسکیل را در اختیار دارد. این صندوق حدود ۶۳۳ هزار بیت کوین در اختیار دارد و در صورتی که برای جبران بدهی ناچار به فروش این دارایی‌ها شود ممکن است باعث ایجاد فشار فروش در بازار و کاهش قیمت بیت کوین شود

3

جنسیس

09192110430

17/تیر/1401

با سقوط بی سابقه بازار ارزهای دیجیتال و زیر ۲۰هزار دلاری سلطان بیتکوین تعدادی از صرافیها و مدیریتهای بازار دیجیتال با افزایش سرمایه ای که در دوران طلایی کریپتو کارنسیها ها داشتند پا به عرصه گذاشتند که اکنون دچار مشکل و ورشکستگی میشوند

24

ورشکستگی کریپتو ادامه دارد

زارع

17/تیر/1401

درست است که رمزارزهای دیجیتال نوسان قیمتی دارند ولی ورشکستگی وسقوط ارزهای دیجیتال امروزه بیشتر مشاهده می‌شود

23

ورشکستگی

leilaranjbar

23/تیر/1401

بنکمن فرید درگفته های خودبیان کرده که ممکن است بعضی ازصرافی ها کوچکتر باشکست مواجه بشونداما این صنعت ب مسیر خودش ادامه دهد

5

ورشکستگی کریپتو

hasankhoshmaram.gmaill85.com

17/تیر/1401

با سلام خدمت دوستان با این ریزش شدید کریپتو باید شاهد ورشکستگی کریپتو باشیم شاید هم بازار ارز یه تکانی بخور کمی بخودش بیاد ببینیم چه راهکاری میخوان بیان کنن امیدوارم بخودش بیاد

20

لایک کنین خدایی

putiyaask

21/تیر/1401

حاجی لایک کنین نظر رو خدایی من دهن خودم سرویس کردم خب یکم معرفت داشته باشید لایک کنید چیزی ازتون کم نمیشه که

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.