coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.8%

64,270 $

4,004,021,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,115 $

194,038,334 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

592.5 $

36,913,996 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.1%

157.25 $

9,796,675 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

0.542 $

33,767 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

3,111 $

193,798,479 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.7%

0.1586 $

9,881 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4%

5.91 $

368,193 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شاخص CPI آمریکا ۹.۱٪ اعلام شد

22/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
شاخص CPI آمریکا ۹.۱٪ اعلام شد
USA
CPI
BTC
آمریکا
2204
1 دقیقه

شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) دقایقی پیش اعلام شد و مطابق با آن تورم سال به سال برابر ۹.۱٪ و تورم ماه به ماه (ژوئن) برابر ۱.۳٪ اعلام شد. این در حالی است که انتظارها بر این بود که نرخ سال به سال برابر ۸.۸٪ و ماه به ماه برابر ۱.۱٪ باشد. در حال حاضر تورم آمریکا به بالاترین نرخ ۴۰ سال گذشته خود رسیده است.

سایت آمار آمریکا دقایقی پیش داده‌های تورمی ماه ژوئن را منتشر کرد . این شاخص مهم‌ترین معیار برای سنجش تورم آمریکا محسوب می‌شود و یکی از مبناهای تصمیم‌گیری فدرال رزرو برای اعلام نرخ بهره بانکی است.

شاخص قیمت مصرف کننده (consumer price index) یا CPI مقیاسی است که به بررسی میانگین وزنی قیمت‌های مجموعه کالا‌ها و خدمات مصرف کننده مانند حمل و نقل، غذا و مراقبت‌های پزشکی می‌پردازد. این شاخص با در نظر گرفتن تغییرات قیمت برای هر گزینه در این مجموعه و میانگین گرفتن از آنها حاصل می‌شود. تغییرات در CPI برای ارزیابی تغییرات قیمت در ارتباط با هزینه زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاخص قیمت مصرف کننده برای شناسایی دوره‌های تورم و تقلیل قیمت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ریزش لحظه‌ای قیمت بیت کوین با اعلام این خبر

انتظار می‌رفت که در صورتی که این داده‌ها بالاتر از نرخ مورد انتظار باشند بازارهای پرریسک مانند رمزارزها و فارکس به آن واکنش منفی نشان دهند و با ریزش مواجه شوند. نمودار زیر نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه‌ای است. کندل قرمز رنگ بلندی که در انتهای شکل مشخص است بیان‌گر واکنش اولیه بازار به این خبر است. در حال حاضر قیمت بیت کوین با این ریزش در محدوده ۱۹,۰۰۰ دلار قرار دارد و در برخی از صرافی‌ها به کمتر از ۱۹,۰۰۰ دلار رسیده است.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم ۱۵ دقیقه‌ای منبع: تریدینگ ویو

در حال حاضر تنها دقایقی از اعلام این خبر گذشته است و بازار واکنش هیجانی از خود نشان داده است باید منتظر ماند و دید که بازارهای مالی دیگر چه واکنشی به این خبر خواهند داشت و تاثیر این خبر در چند روز آینده مشخص می‌شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

سقوط ارز ها و آوردن پول به بازارها

hmydamdadksary

23/تیر/1401

همیشه این در کل جهان چه آمریکا چه اروپا رسم است که برای آنکه بتوانند تعادل بازار خود را حفظ کنند مال مردم را فدای وجود خود می‌کنند

33

اعلام نرخ بهره امریکا

etoro

22/تیر/1401

با اعلام نرخ بهره که بیشتر ازسطح انتظار بود بازار رمز ارزها همانطور که انتظار داشتیم واکنش نشان داد وبیت کوین به ۱۹هزاردلاررسید

52

تورم امریکا

alia.a

25/تیر/1401

فقط میشه امیدوار بود شاخص CPI در ماه آینده کاهشی بشه و نرخ بهره با شیب کم افزایش پیدا کنه در غیر اینصورت باید منتظر دیدن بیت کوین در کانال ۱۷ و ۱۶ هزار دلار بود

18

شاخص cpiامریکار

aminbehrozi

26/تیر/1401

تورم امریکاباتوجه به سال های گذشته رشد داشته وامسال نزدیک. به9درصدراردکرده یعنی چیزی برابرباهرماه 1/3درصد که این شاخص تورم خبری خوبی برای بازارهمین طورمردم امریکانبود.

10

سرمایه گزاران‌وحدس افت بیت کوین

poyanmokhot

22/تیر/1401

تمام سرمایه گزاران‌بیت‌کوین با تورم‌ ۹ درصدی آمریکا حدس اینو زده بودن که بیت زیر ۲۰ هزار خواهد امد و این کار بیشتر به نفعشون شده تا ضرر بکش و برای بار دوم این کار حدس درست زدن

39

لنگ

shakiba360420

22/تیر/1401

آمریکا با بالا نشستن و اروپا را در جنگ اوکراین جلو انداختن موجب شد با فروش سلاح از فشارهای تورمی کمی خود را خلاص کند . تا حدی که قیمت یورو و دلار یکسان شد .

45

CPi

marwan

01/بهمن/1401

 CPI یک شاخص قیمت با مقدار ثابت و همچنین نوعی شاخص هزینه زندگی است و یکی از مفیدترین ابزار در محافل مالی محسوب می شود زیرا می تواند سرنخ هایی را در مورد حرکت تورم ارائه دهد.

3

شاخص cpi آمریکا

zahra.e

24/تیر/1401

انتظار می‌رفت که در صورتی که این داده‌ها بالاتر از نرخ مورد انتظار باشند بازارهای پرریسک مانند رمزارزها و فارکس به آن واکنش منفی نشان دهند و با ریزش مواجه شوند. نمودار زیر نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه‌ای است. کندل قرمز رنگ بلندی که در انتهای شکل مشخص است بیان‌گر واکنش اولیه بازار به این خبر است. در حال حاضر قیمت بیت کوین با این ریزش در محدوده ۱۹,۰۰۰ دلار قرار دارد و در برخی از صرافی‌ها به کمتر از ۱۹,۰۰۰ دلار رسیده است .

9

ترس

brawl

22/تیر/1401

با اعلام تورم 9.1درصدی امریکا ترس شدیدی وارد بازار شد وقیمت بیت کوین تا19هزار دلار سقوط کرد وبعد کمی باز یابی شد

42

نزول بیت کوین

borhan2655

22/تیر/1401

اگر بیتکوین یک نزول 100% از EMA 50 هفته‌ای (خط آبی) را تکرار کند، به این معنی است که قبل از معکوس کردن روند، بیت کوین به قیمت 20,000 دلار می‌رسد. این بدان معناست که بیتکوین باید یک کندل با فیتیله‌ (سایه) بلند زیر EMA 200 (خط سیاه) تشکیل دهد تا یک کف اصلی تشکیل دهد. آنچه گفته شد، بر اساس تحلیل رکت کپیتال است.

32

ارزهای سوخته..........fare

farejoon

25/تیر/1401

همیشه سرمایه داران وچرا اینو بگم درهمه جای دنیا ابر قدرت ها جیب خودشونو با پول مردم ساده و بی گناه پر میکنن واون کسیکه همیشه زمین خورده امثال ما هستن و پولهای زحمت کشیده مال اونها واقعا این بازاررا هم مثل همه چی به لجن میکشن از زمانیکه پای اینها به بازار باز شد من یکی گفتم بدبخت شدیم و این وضعیت بیت کویین و دیگر ارزها رو بدبخت کردن انها چه ببرن چه ببازن هیچ اخ هم نمیگن چون همیشه صندوقشون به جای یکی صدتا میشه ولی دسته دیگه اه و سوزه در اخرم اگه اعتراض کنیم میگن کسی مجبورتان نکرده دیگه نمیدونن ما از خوشی نمی اییم از تنگی روزگار میگیم شاید ما هم جیبمون بیشتر بشه ولی امان از دست کلاه بردار ها ....

19

سقوط بیت کوین به زیر ۱۹۰۰۰ دلار

Catty707

22/تیر/1401

تنها دقایقی بعد از اعلام نرخ تورم ۹ درصدی در آمریکا که کمی بیشتر از اونی بود که حدس زده شده بود بیت کوین به زیر ۱۹ هزار دلار سقوط کرد.

42

نابودی‌ مردم‌ و‌ دزدی‌ از‌ مردم

mtpanah

22/تیر/1401

تمام‌ دولتها‌ دست‌ به‌ دست‌ هم‌ دادن ارزهای‌ دیجیتال‌ نابود‌ بشن‌ چه‌ نابوی‌ بدتراز‌ اینکه‌ از‌ قیمت‌ 70 هزار دولار‌ الان‌ بیت‌ کویوین‌ قیمتش‌ شده‌ 20 هزارتا‌ آخه‌ باید‌ حتمان صفر‌ بشه‌ تا‌ ولش‌ کنیین‌ . یه‌ زمانی‌ قیمتش‌ رو‌ بردن‌ بالا‌ که‌ همه‌ بیان‌ سرمایگذاری‌ کنن‌ رو‌ بیت‌ کوین‌ و‌ آلت‌ کوینها‌ حالا‌ هم‌ که‌ همه‌ سرمایگذاری کردن‌ همه‌ پولها‌ رو‌ برداشتن‌ و‌ اوضاع‌ شده‌ این‌ . کلاه‌ برداری‌ به‌ معنی‌ واقعی‌ . میگن‌ ما‌ کسی‌ رو‌ اجبار‌ نمیکنیم‌ بیاد تو‌ این‌ بازار‌ راست‌ میگن‌ اما‌ به‌ جاش‌ همه‌ رو‌ وسوسه‌ میکنن‌ تو‌ تلوزیون‌ تو‌ تلگرام‌ ، یوتیوپ،اینستا‌ و‌ غیره‌ تبلیغات‌ میکنن‌ که‌ مردمو‌ گول‌ بزنن‌ مردم‌ رو‌ بی‌ پول‌ کنن‌ که‌ بهتر‌ بتونن‌ مردم رو‌ مهار‌ کنن‌ . خود‌ دانید‌ . کلام‌ پایانی‌ هرکی‌ بد‌ کنه‌ به‌ خودش‌ میکنه

38

قیمت ارزهای دیجیتال

Sweetman1974

24/تیر/1401

پس ازاعلام نرخ تورم آمریکا بازارواکنش هیجانی داشته وارزشهای دیجیتال ریزش داشتن بعداز هیجانات اولیه وشوک های پس از آن باحمایت های صورت گرفته بازار ارزهای دیجیتال کمی رشدداشتن که اینم احتمالاموقتی وگذرا هستش وکمی زمان لازم هست تانتیجه کامل واقعی اعلام نرخ تورم امریکابربازار ارزهای دیجیتال کامل معلوم بشه

19

ترس

reza.nk84

28/تیر/1401

با اعلام این خبر ترس تو بازار وارد شد ولی الان بهتر شده هر جند هنوز برخی ترس ورود دارن... اما در آینده نزدیک بعتر خواهد شد

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.