coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

62,259 $

3,853,832,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.6%

3,158 $

195,470,915 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

3%

585.2 $

36,223,880 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.5%

134.7 $

8,337,930 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,875 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.7%

3,154 $

195,249,932 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

0.5061 $

31,328 تومان

XRP

XRP

xrp

5.3%

0.1405 $

8,697 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.8%

5.25 $

324,975 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

افزایش نهنگ‌های اتریوم همزمان با با رشد اتر

28/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
افزایش نهنگ‌های اتریوم همزمان با با رشد اتر
ETH
Ethereum
Whale
تحلیل
1533
3 دقیقه

با مشخص شدن تاریخ دقیق مرج اتریوم، قیمت این رمزارز رشد قابل توجهی شد و برخی از رکوردهای مربوط به این کوین شکسته شد. به نظر می‌رسد بهبود اتریوم روی کل بازار کریپتو تاثیرگذار بوده است چرا که بازار سبز پوش شده است. در این شرایط داده‌های آنچین گویای این قضیه است که تعداد نهنگ‌های این رمزارز افزایش یافته است.

به نقل از یوتودی، شرکت تجزیه‌و‌تحلیل سنتیمنت گزارش داد در هفته‌های اخیر، همزمان با بازیابی قیمت اتریوم، نهنگ‌های جدیدی به شبکه اتریوم اضافه شده‌اند؛ چرا که ۱۳۱ آدرس به تعداد آدرس‌های دارای موجودی ۱۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ اتر اضافه شده است:

قیمت اتریوم در ماه جولای (تیر) بازیابی خوبی را تجربه کرد. قیمت اتر، رشد ۵۴.۰۸٪ در ماه و ۷٪ طی ۲۴ ساعت را نشان می‌دهد. علاوه بر این، از اوایل ماه می (اردیبهشت) تاکنون ۱۳۱ آدرس نهنگ جدید که دارای ۱٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ اتر هستند به شبکه اضافه شده است. تعداد هولدرهای کوچکتر یعنی کسانی که اندکی بیشتر از ۱ ETH دارند نیز رکورد زده است و به ۱٬۵۵۷٬۲۵۵ رسیده است. از سوی دیگر، آدرس‌هایی که دارای ۱۰۰ اتر یا بیشتر هستند، به سقف ۱۵ ماهه خود با بیش از ۴۵٬۰۰۰ آدرس رسیده است.

بازارهای آتی اتریوم به دلیل وقوع پدیده شورت اسکوییز به شدت صعودی شده‌اند.

بیش از ۹۸ میلیون دلار در موقعیت‌های شورت در بازار آتی در یک ساعت لیکوئيد شد و قیمت ETH را ۱۲.۵٪ افزایش داد.

منبع: توییتر

در زمان نوشتن این مطلب، قیمت ETH با ۶.۷۳٪ رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته و ۵۴.۰۸٪ نسبت به هفته گذشته به ۱٬۵۳۲.۵ دلار رسیده است. افزایش قیمت تا حدی به دلیل هیجانات پیرامون مشخص شدن تاریخ دقیق مرج بود که اعلام شده در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) انجام خواهد شد.

عملکرد اتریوم از بیت کوین بهتر است

قیمت اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته نسبت به بیت کوین سودهای قابل توجه‌تری به همراه داشت و در مقایسه با رشد ۸.۳۵٪ بیت کوین در بازه زمانی مشابه، نزدیک به ۴۰٪ افزایش را نشان می‌دهد. جفت ارز ETH/BTC نیز به بالاترین سطح از اواخر ماه می رسیده است.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه منبع: تریدینگ‌ویو

پایین‌ترین سطح قیمت اتر در ماه جولای ۱۰۰۵ دلار بود که مربوط به ۱۴ جولای (۲۳ تیر) است. پس از آن ۴ کندل سبز متوالی تشکیل شد و از سد ۱٬۳۳۴ دلاری (میانگین متحرک ۵۰ روزه) عبور کرد. در ادامه روند صعودی قیمت، اتریوم در ۱۸ جولای (۲۷ تیر) به بالاترین حد روزانه ۱٬۶۳۱ دلار رسید.

در هفته گذشته، نهمین شدو فورک اتریوم فعال شد و این شبکه همچنان به آزمایش انتقال آتی خود از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام ادامه می‌دهد. Goerli، سومین و آخرین ادغام (مرج) شبکه آزمایشی، برای ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024


تحلیل کاربران

اتریوم

شیرزادپرزیوندی

28/تیر/1401

اتریوم ،بعدازبیت کویین دارای اهمیت ویژه ای است،اتریوم یک ارزپایه با مشتریان وطرفداران زیادی است،ودرآینده نه چندان دوراین ارز رشدقابل توجهی خواهدکرد

21

اتریوم

minister

28/تیر/1401

اتریوم این ارز دیجیتال نسل دوم هرچند مانند سایر ارزها بخاطر شرایط موجود، در سراشیبی سقوط و کاهش قیمت قرار دارد ولی بخاطر هوش و نبوغ ویتالیک بوترین و تیم قدرتمند پشت این ارز.این ارز خواهد توانست دوباره در آینده ،همه را شگفت زده کند.

17

نهنگهای اتریوم

marwan

20/بهمن/1401

شکارچیان بسیار باهوشی هستند و گاهی به صورت گروهی به شکار می‌روند. بعضی از آنها، ماهی‌ها و فک‌های کوچک را صید میکنند و برای این کار، تاکتیک های هوشمندانه‌ای را به کار میگیرند. از این رو بهتر است همواره مراقب نهنگ های در کمین باشید ! مخصوصا در بازار ارزهای دیجیتال…

4

اتریوم

hasankhoshmaram.gmaill85.com

28/تیر/1401

با سلام خدمت دوستان با افزایش قیمت اتریوم معلوم سرمایه گذاران میرن طرف ارز این روزا هم اتریوم نسبت به بقیه ارزها ریزش چندانی نداشت وتو قیمت بود حالا با تکانی که بازار خورد نهنگ ها رفتم رو اتریوم سرمایه گذاری کنند

23

نهنگ ها

علیرضادوست

04/اسفند/1401

نهنگ ها افرادی هستند که مقدار زیادی بیت کوین، اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود دارند. نهنگ بیت کوین، آدرس کیف پولی است که بیش از 1000 بیت کوین در آن وجود دارد. از سوی دیگر، افرادی که دارای مقادیر زیادی ارزهای دیجیتال دیگر هستند، به عنوان "نهنگ های رمزنگاری شده" شناخته می شوند. نهنگ ها برای خود پول در می آورند و در عین حال بر نحوه ترید سایر معامله گران ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند. به همین دلیل است که پیگیری کارهایی که این نهنگ ها انجام می دهند بسیار مهم است

3

تبریک

alia.a

28/تیر/1401

با سلام . عید سعید غدیر رو خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنم .با آرزوی موفقیت و شادی برای همه شما .ان شاء الله روند بازار تغییر کنه و صعودی بشه و همه پرسود باشید

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.