coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

64,071 $

3,991,623,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,141 $

195,694,268 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.3%

0.9992 $

62,250 تومان

Tether

Tether

usdt

0.7%

591.4 $

36,842,974 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

147.47 $

9,187,381 تومان

Solana

Solana

sol

0.5%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.535 $

33,331 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

3,140 $

195,623,246 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.5%

0.1612 $

10,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.75 $

358,225 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سرمایه‌گذاران سازمانی به ریپل و سولانا علاقه‌مند شده‌ و از بیت کوین فاصله گرفته‌اند

29/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
سرمایه‌گذاران سازمانی به ریپل و سولانا علاقه‌مند شده‌ و از بیت کوین فاصله گرفته‌اند
BTC
XRP
SOL
بیتکوین
2559
2 دقیقه

گزارش جدید پلتفرم کوین شرز نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران سازمانی در این هفته، میزان سرمایه‌گذاری خود روی محصولات مرتبط با سولانا و ریپل را افزایش داده‌اند. در همین حال، این دسته از سرمایه‌گذاران، اشتیاق چندانی از خود به سرمایه‌گذاری در بیت کوین نشان نداده‌اند و حتی بر روی محصولات مرتبط با فروش استقراضی بیت کوین (پوزیشن شورت) ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است.

به نقل از کریپتوگلوب، گزارش هفتگی شرکت کوین شرز نشان می‌دهد در طول هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال ۱۲ میلیون دلار برآیند (ورودی منهای خروجی) ورودی سرمایه‌ داشته‌اند. در همین حال، ۱۵ میلیون دلار ورودی سرمایه مربوط به محصولات مرتبط با موقعیت فروش استقراضی بیت کوین بوده است. ۲.۶ میلیون دلار سرمایه مرتبط با موقعیت‌های خرید استقراضی نیز از بازار خارج شده است.

به گفته کوین شرز، در این هفته، سرمایه سرمایه‌گذاران سازمانی در مجموع از محصولات مرتبط با موقعیت‌های خرید استقراضی بیت کوین خارج شده‌اند. البته در همین حال، دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت‌ها از ۱۷.۸ میلیارد دلار در پایان ژوئن (خرداد)، ۱۱.۴٪ افزایش یافته است. همزمان، جریان سرمایه ورودی به موقعیت‌های فروش استقراضی بیت کوین ۱۵ میلیون دلار افزایش یافته و به ۸۸ میلیون دلار رسیده است.

 

در همین بازه، ۲.۵ میلیون دلار سرمایه از محصولات مرتبط با اتریوم خارج شد اما محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با چند دارایی در مجموع ۲ میلیون دلار ورودی داشته‌اند. در حالی که سرمایه‌گذاران نسبت به آلت کوین‌ها مقداری محتاط عمل کرده‌اند، دو آلت کوین به طور خاص توجه آنها را به خود جلب کرده است.

در طول این هفته، سولانا مجموعا ۵۰۰،۰۰۰ دلار ورودی داشته و ریپل نیز ۳۰۰،۰۰۰ دلار جریان ورودی سرمایه را تجربه کرده است. توجه سرمایه‌گذاران سازمانی به این آلت کوین‌ها در حالی جلب شده است که قیمت آنها در روزهای اخیر افزایش یافته است.

موجودی XRP کیف پول جد مک کالب، بنیان‌گذار پیشین ریپل به اتمام رسید و انتظار می‌رود فشار فروش این ارز به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در همین حال، سولانا نیز در ادامه روند خوب شبکه‌های لایه ۱، در عرض یک هفته بیش از ۳۵٪ رشد کرد.

در حالی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر از مرز ۱ تریلیون دلار فراتر رفته است، سرمایه‌گذاران سازمانی چندان به افزایش قیمت بیت کوین امید ندارند.

اخیرا نیز کوین بیس گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد بیشتر فشار فروش اخیر، توسط سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت انجام شده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟


تحلیل کاربران

رمز ارز

rezaabidzade

01/مرداد/1401

ب نظر من قیمت ها بالا تر خواهد رفتم کمی صبوری کنیم تا کمتر ضرر کنیم با وسواس بیشتری خرید فروش کنیم تا اندک سرمای مون ب خطر نیوفته

13

ریپل وسولانا

leilaranjbar

29/تیر/1401

موجودی XROکیف پول جد مک کالب بنیانگذار پیشین ریپل ب اتمام رسید وانتظارمیرود فشار فروش این ارز ب میزان قابل توجهی کاهش یابد

31

تحلیل

moslemmm

23/آذر/1402

انتشار آخرین آمارهای تورم و خرده فروشی، اکنون بازارهای آتی تقریبا مطمئن هستند که نرخ بهره فدرال رزرو دیگر افزایش پیدا نمی کند.مبحثی که ماه هاست مصرانه راجع به آن بحث می کنیم.

1

علاقه بیشتر به سولانا وریپل

marwan

29/تیر/1402

سرمایه‌گذاران سازمانی در این هفته، میزان سرمایه‌گذاری خود روی محصولات مرتبط با سولانا و ریپل را افزایش داده‌اند. در همین حال، این دسته از سرمایه‌گذاران، اشتیاق چندانی از خود به سرمایه‌گذاری در بیت کوین نشان نداده‌اند و حتی بر روی محصولات مرتبط با فروش استقراضی بیت کوین (پوزیشن شورت) ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است.

7

نجاتی

davoodnejati

31/تیر/1401

به نظر من باید کمی منتظر زمان مناسب باشیم که تغییرات خود را نشان دهد و میتوان تصمیمی قطعی برای این موضوع گرفت ( یعنی از فرصت‌های پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را از آن به دست آورد

21

تغییر سرمایه گذاری

[email protected]

30/تیر/1401

به نظرم این تغییر ذایقه سرمایه گذاران سازمانی می تونه حاوی پیام هایی باشه ،شاید به این دلیل که بیت کوین در یه شرایطی قرار گرفته که اون رونق گذشته رو نداره

25

سرمایه گذاری روی سولانا وریپل

Sweetman1974

29/تیر/1401

طبیعی هستش که بالایی آمدن قیمت بیت کوین از حدود ۶۰هزار دلار به حدودفعلا ۲۳هزار دلار سرمایه گذاران به سرمایه گذاری روی ارزهای دیگه رو بیارن،باتوجه به تمام شدن موجودي کیف پول بنیان گذار سولانا حتماقیمت این ارز بیشتر این هم رشد داشته باشه

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.