coingram
کوینگرام

پس از سقوط ترا ۲۳۶,۰۰۰ بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران سازمانی فروخته شده است

03/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
پس از سقوط ترا ۲۳۶,۰۰۰ بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران سازمانی فروخته شده است
LUNA
Terra
BTC
لونا
2018
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط ترا در ماه می (اردیبهشت) دامن افراد و شرکت‌های کریپتویی زیادی را گرفت و کل اکوسیستم رمزارز را تحت تاثیر قرار داد. شاخص ترس و طمع یکی از بدترین دوره‌های کریپتو را نشان داد و اتفاقات بازار رمزارز فشار فروش زیادی را رقم زد.

به نقل از کریپتوپوتیتو، بررسی‌های وتل لونده (Vetle Lunde) تحلیلگر Arcane Research نشان می‌دهد کاهش قیمت بیت‌کوین آنچنان هم باعث ضرر تسلا نشده است؛ این تحلیلگر فاش کرد از زمان شروع نابودی Terra، تعدادی از سرمایه‌گذاران نهادی اقدام به فروش بیت ‌کوین کرده‌اند که اقدام آن‌ها کل بازار ارزهای دیجیتال را مختل کرده است. در برآورد او، تسلا ۲۹٬۰۶۰ بیت کوین را با میانگین قیمت ۳۲,۲۰۹ دلار در ماه می فروخته است. با این حال این برآوردها هنوز جای بررسی دارد.

از نظر لونده، رویدادهای بزرگ سازمانی و فشار فروش در دو ماه گذشته پس از سقوط ترا در ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) آغاز شد؛ زمانی که Do Kown بیش از ۸۰,۰۰۰ بیت کوین فروخت تا از برابری ارزش UST دفاع کند.

از آن زمان، نگرانی گسترده‌ای در سراسر صنعت کریپتو پخش شد و فشار فروش را عمیق‌تر کرد؛ به طوری‌که منجر به فروش ۲۳۶,۲۳۷ بیت کوین توسط موسسات بزرگ شد. در بحبوحه بازار نزولی، استخراج‌کنندگان تحت فشار قرار گرفتند و بخشی از دارایی‌های بیت کوین خود را فروختند.

۵۳,۰۰۰ بیت کوین رپدشده در سه ماه گذشته از چرخه خارج شده است

طبق آمار پلتفرم Dune Analytics، عرضه در گردش بیت کوین رپد شده (WBTC) در سه ماه گذشته بسیار کاهش یافته است؛ زیرا در ۲۳ آوریل ۲۰۲۲ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) حدود ۲۸۰,۵۰۵ بیتکوین رپد شده وجود داشت. در آن زمان، بیت کوین ۳۹,۰۰۰ دلار در هر واحد معامله می‌شد و ارزش بازار آن ۱۰.۹۳ میلیارد دلار بود. آمارها نشان می‌دهد بیش از ۵۳,۰۰۰ واحد WBTC در ۳ ماه گذشته از گردش خارج شده است.

WBTC بر روی شبکه اتریوم قرار دارد. از سوی دیگر BTCB یا بیت کوین رپد شده در زنجیره BNB به مقدار ۱۰۵٬۱۷۵ واحد در گردش است. این مقدار با میزان در گردش ۳ ماه گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

مقصر جدید سقوط قیمت رمز ارزها

Catty707

03/مرداد/1401

ای وای حالا مقصر شد اتر که سقوطش باعث ۲۳۶۰۰۰ بیت کوین فروخته بشه و قیمت بازار ارزهای دیجیتالی اینجوری بیاد پایین چقدر باید دنبال مقصر بگردیم مغزمون هنگ کرد والله یکی میگه بازار خرسی اینجوریه دیگه درست میشه یکی میگه جنگ مقصره اون‌یکی میگه بازار بورس آمریکا یکی میگه نرخ بهره بانکی اروپا یکی دیگه میگه نرخ بهره توی آمریکا یکی میگه اعلام درصد تورم آمریکا باعث سقوط دوباره شد یکی دیگه میگه اینا عادیه چند وقت یه بار اتفاق می افته باید صبر کرد اون یکی میگه ترس در بازار باعث ادامه این رکود شده یکی میگه ترس نبود هیجان باعث شد یکی میگه قیمت مقاومت کنه تمومه اون یکی میگه تازه یه ماه شده دفعه قبل ۶ ماه طول کشید زوده قیمت‌ها بره بالا یکی میگه فنجون یکی میگه مثلث یکی هم میگه دسته فنجون یکی میگه کاسه اون یکی میگه تشت یکی میگه ‌مستطیل والبته اینکه همه در آخر حدس و گمان فرض میکنن نوشته هاشونو و میگن اینارو که گفتیم صد درصد نیست شاید باشه شاید نباشه .اینا یعنی چی یعنی سر کار میزاریمتون یا سرگرمیهای بازار ارزهای دیجیتالی هستند خوش باشید.

38

رشد رمزارزها

redur

03/مرداد/1401

اگر ایالات متحده رمز ارزها را قانونی اعلام کرده ودر قانون اساسی مورد پذیرش قرار بگیرد این میتواند به طور فزاینده ای قیمت های رمز ارز را بالا ببرد.

15

سقوط ترا

marwan

25/خرداد/1402

علی‌رغم ریزش مارکت رمز‌ارز‌ها، ETH همچنان در دستان هولدر‌های قوی خود باقی مانده است. هرچند، همان‌طور که در تصویر می‌بینید در مدت ۳۰ روز سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین، دارایی‌های خود را ۲۵ درصد افزایش داده‌اند.

6

سقوط ارزش ترا

soghtam

14/دی/1401

سلام به همه دوستان وآشنایان به نظر من دلیل سقوط ارزش ترا همین شرکتهای توسعه دهنده هستن اوناخودشون میتوانن هم ارزش دهن هم ارزشش پایین ببرن ونابود کنن

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.