coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,073 $

3,897,911,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.2%

3,157 $

195,108,162 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

61,769 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

589.6 $

36,437,280 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

138.49 $

8,558,682 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,862 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

3,155 $

194,989,506 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5172 $

31,963 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

0.1463 $

9,041 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.1%

5.3 $

327,540 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کراکن و کوین بیس زیر تیغ قانون‌گذاران آمریکا

06/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
کراکن و کوین بیس زیر تیغ قانون‌گذاران آمریکا
SEC
Exxchange
صرافی
اخبار
2492
دقیقه
کراکن و کوین بیس زیر تیغ قانون‌گذاران آمریکا

دو صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) و کراکن (Kraken) به ترتیب به دلیل لیست کردن اوراق بهادار ثبت نشده و دور زدن تحریم‌های آمریکا تحت نظارت شدید قانون‌گذاران ایالات متحده قرار گرفتند.

به گزارش بیت کوین مگزین،‌ مبادلات ارزهای دیجیتال از سوی قانون‌گذاران روز‌به‌روز دقیق‌تر بررسی می‌شود.

شرکت کوین بیس (Coinbase Global Inc) در پی اتهامات اخیر مطرح‌شده علیه مدیر محصول سابق این شرکت به دلیل حضور در معاملات نهانی (insider trading) با تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مواجه شده است.

به گفته سه منبع مختلف، تحقیقات فعلی این کمیسیون در مورد کوین بیس مشخص می‌سازد که آیا این صرافی اجازه دادوستد ارزهای دیجیتالی که باید به عنوان اوراق بهادار درج شوند را برای شهروندان آمریکا فراهم کرده است یا خیر. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی این کمیسیون اشاره شده بود، این تحقیقات مربوط به پیش از دستگیری مدیر محصول سابق این صرافی می‌باشد.

ایشان وحی (Ishan Wahi)، کارمند سابق کوین بیس، همراه با برادرش و یک فرد دیگر از اطلاعات نهانی مربوط به فهرست توکن‌های خاص، برای سود بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال بهره می‌برد.

در زمان دستگیری وحی، کمیسیون SEC، کوین بیس را به انجام معاملات نهانی متهم نکرده و هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال اقدامات کامرند سابق این صرافی، متوجه آن نساخت. با این حال طبق گفته این نهاد قانون‌گذاری ۹ توکن مورد استفاده برای معاملات نهانی، اوراق بهادار محسوب می‌شوند. کوین بیس معترف است که این پلتفرم ۷ مورد از این اوراق بهادر را در وبلاگی به نوشته مدیر ارشد حقوقی این شرکت، پل گروال (Paul Grewal)، فهرست کرده است، اما این که آن دارایی‌ها در زمره اوراق بهادر قرار می‌گیرند را رد می‌کند.

گروال در این زمینه می‌نویسد:

اتهامات مطرح شده کمیسیون بورس و اوراق بهادر، بیانگر وجود یک مشکل قانونی مهم است. ایالات متحده یک چارچوب نظارت روشن یا قابل اجرا برای اوراق بهادار از نوع دارایی‌های دیجیتال ندارد و به جای ایجاد قوانین متناسب به روشی فراگیر و شفاف، کمیسیون SEC تنها به این نوع اقدامات اجرایی تکیه می‌کند تا تمام دارایی‌های دیجیتال را زیرمجموعه خود قرار دهد، حتی دارایی‌هایی که اوراق بهادار نیستند.

پس از اعلام بررسی فهرست اوراق بهادار کوین بیس، کراکن نیز به این دلیل که کاربران تحریم شده در ایران و سایر مناطق محدود شده قادرند با استفاده از این صرافی به خرید ارزهای دیجیتال مشغول شوند، تحت بررسی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قرار گرفته است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

ثبت قانونی

ali680723

10/مرداد/1401

اگر قانونی ثبت کنن هیچ مشکلی پیش نخواهد پيش آمد و حتی باعث جلوگیری از کلاهبرداری میشه وبه نفع کسانی که در این بازار هستن می‌شود

15

قانونگذاری

asalii

07/مرداد/1401

این قانونگذاری کار رو برای همه سخت میکنه و حالا این دو صرافی رو باید قربانی این قانونگذاری امریکا دونست

59

سیاست گزاری

vahdat.masomi

08/مرداد/1401

با این سیاست ها فقط مردم ایران ضرر میکنن .مردم ایران هر کجا سرمایه گذاری میکند با شکست مواجه میشود اون از بورس ایران که خیلی هارو بدبخت کرد و این از ارز دیجیتال که مارو به خاک سیا نشوند

18

سیاست کثیف آمریکا

hadi221870

07/مرداد/1401

اونها کمر به قتل مردم ایران بسته اند و هر سوراخی که یک ایرانی میتونه ازش رد بشه را میخوان ببندند ولی نمیدونن ما دیگه خوب بلد شدیم چطوری تحریم دور بزنیم

29

بیچاره مردم ایران

arashpayman

07/شهریور/1401

بیچاره مردم ایران که از تمام چیزهای موجود در دنیا محروم شدیم... تاوان سیاستگذاری حاکمان رو فقط ما مردم میدیم .. بابت تصمیمات اشتباه اونا مارو از داشتن خیلی چیزا دنیا محروم کرده.. البته خود اونایی که عاملش هستن با بچه ها و اطرافیانشون دارن استفاده میکنن از تمام اون چیزا .. تازه توی همون امریکایی که برای ما اخ و اوخ هستش دارن توی هم لول میخورند .. تازه اگه چیزی هم توی خود ایران باشه بازم ما نباید طرفش بریم و خود حاکمان و قوانین الکیشون محروممون میکنن

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.