coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

63,900 $

4,070,430,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,122 $

198,883,503 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

63,687 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

599.3 $

38,173,499 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.3%

142.07 $

9,049,859 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

63,649 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

3,122 $

198,875,222 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5196 $

33,099 تومان

XRP

XRP

xrp

0.3%

0.1484 $

9,453 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.5%

5.35 $

340,795 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین و اتریوم

20/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین و اتریوم
BTC
ETH
Altcoin
بیتکوین
2453
2 دقیقه

قیمت بیت کوین دیروز و همزمان با انتشار اخباری درباره میزان تخمینی تورم ایالات متحده، با تشکیل پایه‌ای قوی در ۲۲,۶۵۰ دلار افزایش یافت. بیت کوین هم‌اکنون در محدوده ۲۴,۴۰۰ دلار معامله می‌شود و قیمت آن نسبت به دیروز ۶ درصد و نسبت به هفته گذشته ۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۸۸۰ دلار، افزایشی ۱۲ درصدی را ثبت کرد. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است به سطح ۰.۴۰ دلار برسد و کاردانو هم برای عبور از مقاومت قیمتی بالای ۰.۵۵ دلار می‌کوشد.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از کاهش قیمتی شدید، حال از بیت کوین در حوالی ۲۲,۵۰۰ دلار به خوبی حمایت می‌شود. طرفداران افزایش قیمت بیت کوین یا به اصطلاح گاوهای بیت کوین در محدوده ۲۲,۶۰۰ دلار و ۲۲,۷۰۰ دلار عملکرد خوبی به جا گذاشتند. در نتیجه این تحرکات بیت کوین با افزایش قیمتی مناسب حال در مواجه با مقاومت ۲۴,۵۰۰ دلاری قرار گرفته است. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۲۵,۰۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند به منزله رسیدن به ۲۶,۰۰۰ دلار باشد. اما اگر بیت کوین روندی نزولی در پیش بگیرد، اولین حمایت در محدوده ۲۴,۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار پیش روی آن قرار داشته که عبور از آنان می‌تواند روزهای بدی را برای سرمایه‌گذاران بیت کوین رقم بزند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم با جهشی قوی از مقاومت ۱,۷۵۰ دلاری عبور کرد و سپس مقاومت ۱,۸۸۰ دلاری را پشت سر گذاشت و بدین ترتیب قیمت آن ۱۲ درصد نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد. حتی پیش از شروع بروزرسانی ادغام در اتریوم، قیمت از سطح ۱,۹۰۰ دلار نیز عبور کرد. سرمایه‌گذاران اتریوم طی هفته اخیر ۱۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. اما اگر قیمت روندی نزولی در پیش بگیرد، اولین حمایت از اتریوم در محدوده ۱,۸۵۰ دلار صورت خواهد پذیرفت و شکسته‌شدن این حمایت می‌تواند باعث کاهش قیمت تا ۱,۷۵۰ دلار شود.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو بعد از عبور از مقاومت ۰.۵۳۳ دلاری خود، افزایشی پیوسته را آغاز کرده است. اولین مقاومت در سر راه قیمت کاردانو در محدوده ۰.۵۵ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند رسیدن به قیمت ۰.۶۰ دلار را نیز در پی داشته باشد.

بی‌ان‌بی (BNB) به بالای مقاومت ۳۲۵ دلاری خود بازگشته است و حالا می‌کوشد که مقاومت ۳۲۲ دلاری را آزمایش کند. اگر این مقاومت هم به خوبی شکسته شود، منزل بعدی قیمت می‌تواند ۳۵۰ دلار باشد.

قیمت سولانا با جهشی ۱۲ درصدی حرکت بالای مقاومت ۴۳.۵ دلار را آغاز کرد. اگر طرفداران افزایش قیمت یا گاوهای بازار سولانا به‌خوبی عمل کنند، رسیدن به سطح ۴۵ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

دوج کوین از حمایت ۰.۰۷۰ دلاری خود بالاتر است و حال مشغول تلاش برای عبور از مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلاری است. عبور از این مقاومت می‌تواند به منزله رسیدن به مقاومت بعدی در سطح ۰.۰۷۵۰ دلار باشد.

قیمت ریپل (XRP) بار دیگر در حال افزایش است و مقاومت ۰.۳۸۸ دلاری در پیش رو قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۰.۴۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند شتاب افزایش قیمت را بیشتر کند.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار روندی صعودی داشته‌اند. در این میان سلسیوس طی شبانه روز گذشته ۳۳ درصد جهش پیدا کرد و از سطح ۲.۳۵ دلار فراتر رفته و بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار رقم زد. سلسیوس با ۱۰۴ درصد افزایش قیمت طی یک هفته اخیر، اکنون در یک ماه ۲۳۷ درصد رشد داشته است. البته قیمت این ارز دیجیتال نسبت به یک‌سال گذشته ۶۳ کاهش را ثبت کرده است.

خلاصه امر آن‌که قیمت بیت کوین که حال بالای مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلاری‌اش قرار گرفته، در حال افزایش سرعت صعود خود است. بیت کوین اگر بتواند هم‌چنان این روند را حفظ کند، احتمالا رسیدن به مقاومت ۲۵,۰۰۰ دلاری را نیز آزمایش خواهد کرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

تاثیر گزارش نرخ تورم برارزهای دیجیتال

زارع

20/مرداد/1401

تاثیر اخبار نرخ تورم سبب افزایش بیت کوین ودیگر التکوین هاشد وهمین امر سبب شد که سرمایه گذاران ومعامله گران اعتمادبیشتری به ارزهای مطرح جهان پیدا کنند

75

ارز های دیجیتال

Ahmad1388

22/مرداد/1401

امروزه بهترین چیز برای کسب درآمد همین خرید و فروش ارز دیجیتاله شما فکر میکنید که زیاد فایده ای نداره. ولی اگه چند سال پیش بریم میفهمید. در سال ۲۰۱۱ بیت کوین فقط ۱۰۰۰ تومن بود ولی امروزه ۷۵۷ میلیون شده خیلی زیاده. شما هم بزنید تو این کار اگه پولی ندارید ارز های ارزان تری بگیرید بعد چند سال میبینید که قیمت ۱۰۰۰ برابر شده پس همین کاری که گفتم بکنید

19

پیشرو

mehdializ

22/مرداد/1401

سلام دوستان. اکثر سلبریتی ها و مقامات معروف دنیا وارد ارز دیجیتال شدن بخصوص خرید و فروش ارز هوایی چون بیتکوین و اتریوم بدلیل همین موضوع و ورود افراد سرشناس صعود خیلی بالایی داشتیم و خواهیم داشت

20

تحلیل

vahdat.masomi

20/مرداد/1401

بازار داره یواش یواش متحول میشه وارزها بیشترشون روند صعودی دارن واتریم نسبت به بیت کوین رشدش بیشتره.

34

بیت کویین

alikhani1400

07/دی/1401

سلام وخسته نباشید به دوستان خیلی برنامه ی جالبی هست ولی یه اشکالی داره که نمیشه پروفایل گذاشت ازکسانی که پروفایل گذاشتن می خوام که توضیح مختصری بدن که چه جوری پروفایل گذاشتن

3

برداشت

hamedpasha

20/مرداد/1401

ایا کسی تا حالا از این برنامه برداشتی زده یا درخواست داده واقعیت داره یا نه؟

54

بیت کوین

09179120432AsAsAs33

20/مرداد/1401

این سقوط وصعود دربست کوین رشته بسیار محکمی. رادر گردش معاملات و معامله کنندگان ایجاد وشهرتی در باب سرمایه گذاری این رمزارز ایجاد میکند .باتاسف کمتر کسانی قدر دان ارزش میباشند

36

صعودی بیت کوین

fardinealizade

21/مرداد/1401

با سلام دوستان شما چرا اینقدر از صعودی شدن بیت کوین می ترسید خب تو همه ارزها هم صعودی شدن و هم سود دادن است البته فقط احتمال پایین وبالا شدن رو داره نه اینکه ورشکسته بشه و سرمایه گذاران ضرر کنن

25

افزایش قیمتها

Catty707

20/مرداد/1401

تریوم داره میرسه به ۱۹۰۰ دلاربیت کوین هم ۲۴ هزار رو رد کرده اما زیر ۲۴هم میاد دوباره میره بالا طبق تجربه ی من این همه بالا رفتن قیمت توی یه روز نشانه ی زیاد جالبی نیست و خبر از ریختن قیمت‌ها توی یه روز هم پشت سرش داره.

38

تحلیل

[email protected]

06/شهریور/1401

باسلام ‌ و شب بخیر خدمت دوستان عزیز و محترم چیز پنهانی نیست که سهامداران بیت کوین توی روزای سختی هستند اما دارن با تمام ارامش و سکوت پشت سر میزارن.. اما برعکس شده حالا ازاین طرف قیمت اتریوم نه اینکه مثل ثابق ریز ریز بالا میرفت حالا چند برابر پرشی داره بالا میره واقعا تعجب مخاطب جلب میشه ؟یعنی حالا دیگه باز نوبت اتریوم شده ؟ اگر بیت کوین بتونه مقاومت کنه بزودی شکسته میشه این روند و دوباره سهام دارن به حق واقعی خودشون میرسن

5

رشد قیمت بیت کوین

Benyaminsaburi

21/مرداد/1401

درود.افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین و بطور کلی رمز ارز دیگه یجورایی مشخص شده که دست یک سری شرکت های خصوصی و تا حدودی هم دست یکسری افراد خاصه.به راحتی قیمت ها براشون بالا و پایین بردنش یجورایی بازیه براشون.واین مایه تاسفه

31

نزولی شدن دوباره قیمت ها

redur

20/مرداد/1401

صعودی شدن قیمت ها این اواخر به دلیل حمایت های بعضی چهره های سرشناس از بازار رمز ارز است که بعد از مدتی دوباره فروکش میکند و به مرز قبلی این چند ماه بر خواهد گشت.

39

صعودی شدن در راه است

09194788146

20/مرداد/1401

درست به مانند بهمن واسفند گذشته بازار همین طور دچار ریزش شد.تا به خود آمدیم در فروردین تیر خلاص را زد و رکود شروع شد حالا بنظر میرسد با همان ریتم در حال صعودی شدن میباشد.

37

بیت کوین

roya6600

22/مرداد/1401

سلام دوستان خسته نباشید.من واقعا عاشق این کوین گرام هستم.چون اینجا کلی مطالب یاد میگیرم.واقعا دم سازندشون گرم.بیت کوین دوباره داره افزایش پیدا میکنه.ارز دیجیتال آینده خوبی در پیش داره

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.