coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

60,678 $

3,713,493,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

2,905 $

177,776,208 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

61,145 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

587.8 $

35,972,748 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

143.87 $

8,804,844 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,176 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5042 $

30,857 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

2,904 $

177,744,384 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

6.87 $

420,444 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.7%

0.1406 $

8,605 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

جی پی مورگان: نفت، جنگ اوکراین و مشکلات چین خطرات پیش‌روی اقتصاد هستند

25/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
جی پی مورگان: نفت، جنگ اوکراین و مشکلات چین خطرات پیش‌روی اقتصاد هستند
نفت
چین
روسیه
اوکراین
1515
1 دقیقه

جیمی دیمون (Jamie Dimon) مدیرعامل جی پی مورگان پیش‌بینی‌های خود در خصوص اقتصاد آمریکا و احتمال وقوع رکود اقتصادی را بیان کرد. وی با اشاره به موضوعات افزایش نرخ بهره، سیاست پولی سخت‌گیری کمی (Quantitative Tightening)، قیمت نفت، جنگ اوکراین و مسأله چین گفته است که ابرهای طوفان‌زایی در آسمان اقتصاد مشاهده می‌شود.

به نقل از Bitcoin.com، جیمی دیمون رییس و مدیر ارشد جی پی مورگان در همایش با مشتریان در هفته گذشته، پیش‌بینی‌های خود درباره آینده اقتصاد آمریکا را به اشتراک گذاشت.

اگرچه دیمون خاطرنشان کرده است که اقتصاد آمریکا قدرتمند است و ترازنامه مالی مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها در شرایط خوبی قرار دارند، اما در ادامه تاکید کرده است که هنگام پیش‌بینی‌ شرایط باید طرز فکر متفاوتی داشته باشید. وی گفت:

شرایط چگونه است؟ ابرهای طوفان‌زایی در آسمان اقتصاد آمریکا مشاهده می‌شود. افزایش نرخ بهره، سخت‌گیری کمی، نفت، جنگ اوکراین و چین این ابرها را شکل می‌دهند. به نظرم احتمال استراتژی فرود نرم (Soft Landing یا کاهش ملایم در رشد اقتصادی به طوری که از رکود جلوگیری کند) ۱۰٪ است. احتمال وقوع فرود سخت (Hard landing یا فرو رفتن اقتصاد در رکود هنگام تلاش دولت برای مهار تورم) ۲۰٪ و احتمال وقوع رکود خفیف حدود ۳۰٪ است. احتمال وقوع رکود شدیدتر نیز ۲۰ الی ۳۰ درصد است. شاید در این وضعیت، شرایط بدتری رخ دهد.

 

پیش‌بینی دیمون بیانگر صحبت‌های وی در ماه ژوئن است. وی در آن زمان هشدار داده بود که طوفان اقتصادی پیش روی ما قرار دارد. او به سرمایه‌گذاران توصیه کرده بود که خود را آماده کنند.

اگرچه دیمون احتمال وقوع شرایطی بدتر از رکود اقتصادی را پیش‌بینی کرده است، اما در بازدید اخیر خود از شعبه اولنی‌ویل بانک جی پی مورگان گفته بود:

آینده هر شرایطی را با خود به همراه داشته باشد، جی پی مورگان برای آن آماده است.

تحلیلگران مختلف پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است اقتصاد آمریکا در سال جاری وارد رکود شود. مایکل گاپن (Michael Gapen) رییس اقتصاددانان بانک آو آمریکا روز دوشنبه گفته است که احتمال زیادی در خصوص وقوع رکود خفیف در سال جاری وجود دارد. وی پیش‌بینی‌ کرده است که فدرال رزرو با جنگ تورمی خود، سهوا این رکود را ایجاد کرده است. گاپن در این خصوص گفته است:

این چرخه احتمالا به رکود خفیف منجر شود. شاید بپرسید که چطور به این نتیجه رسیدم. تاریخ گویای این موضوع است. دستیابی به فرود نرم واقعا دشوار است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

صرافی بایننس از بازار روسیه خارج می‌شود!

صرافی بایننس از بازار روسیه خارج می‌شود!

روبل دیجیتال روسیه در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

روبل دیجیتال روسیه در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

تایید پوتین برای راه اندازی روبل دیجیتال!

تایید پوتین برای راه اندازی روبل دیجیتال!

بانک چین در حال آزمایش پرداخت NFC به وسیله سیم‌کارت با یوان دیجیتال است

بانک چین در حال آزمایش پرداخت NFC به وسیله سیم‌کارت با یوان دیجیتال است

 استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه بدهی‌ها در چین قانونی شد

استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه بدهی‌ها در چین قانونی شد


تحلیل کاربران

نزدیک به قیامت

redur

27/مرداد/1401

اگر روزی برسه که امریکا از هم بپاشد و اقتصادش با رکود بزرگی روبه رو بشه دنیا را دوباره جنگ های بزرگ در مقیاس جهانی،گرسنگی،قحطی،هرج مرج......... یعنی به طور خلاصه دنیا بدون پلیس، وای وای وای واویلا خواهد شد.

14

اقتصاد

mahdisalimi73

26/مرداد/1401

آقای جیمی دیمون پیش بینی درستی کرده به نظر من با توجه با شرایط امروز جهان قیمت جنگ اوکراین و نشانه های آغاز جنگ توسط چین برای تصرف تایوان و صد در صد اقتصاد آمریکا با رکود مواجه خواهد شد ولی چیزی که حائز اهمیته اینه که اقتصاد آمریکا بار ها با رکود مواجه شده ولی اقتصاد دان های آمریکا و دولت آمریکا تونستن با شگرد هایی که به کار گرفتن از رکود عبور کنن و همواره با اقتدار تمام قدرتمند ترین کشور دنیا و یکی از ثروتمندترین کشور های دنیا باقی بمونن

16

اقتصاد آمریکا

marwan

09/تیر/1402

 هزینه های آمریکا برای منفعت های اجتماعی و شبکه های حمایتی، تا حد زیادی کمتر از سایر کشورها است. اما این بخش ها در سال های اخیر اروپایی‌تر شده‌اند و با رشد اقتصاد، حتی سریع‌تر نیز رشد کرده‌اند. اعتبارات مالیاتی برای کارگران و کودکان سخاوتمندانه تر و بیمه درمانی برای فقیرترین افراد، به ویژه در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، گسترش یافته است. همچنین درآمد واقعی برای یک پنجم فقیر آمریکا از سال 1990 تا کنون 74 درصد افزایش یافته است؛ بسیار بیشتر از بریتانیا.

6

سرکار

mhd.bhy

25/مرداد/1401

ای بابا همه دنیا سره کارن برای یک تعدادی که از ذهنشون درست استفاده میکنن دقیق مثل سازنده این سایت که کاملا سره کاریه سه چهار ماه الافشیم دارم براش وقتو اینترنت میزاریم و اون داره از این شرکت‌های که تبلیغاتشونو تو سایتش گزاشته پول در میاره ما هم یک دست جلو یک دست عقبیم

24

اقتصاد امریکا

salimafzalli

13/اردیبهشت/1402

مدیر عامل جی پی مورگان با اشاره در خصوص اقتصاد امریکا وقوع رکورد اقتصادی بیان کرد .وابرهای طوفان زایی در آسمان اقتصاد امریکا مشاهده میشود............

6

اقتصاد

dors@1

25/مرداد/1401

قطعا بزرگترین مشکل برای اقتصاد همین جنگ اوکراین هستش و چین هم که کلا سهم بزرگی در اقتصاد داره و میتونه از اینی که هست بدتر هم شه

44

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.