coingram
کوینگرام

آلفابت ( گوگل) ۱.۵ میلیارد دلار در بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده است

26/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
آلفابت ( گوگل) ۱.۵ میلیارد دلار در بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده است
Alphabet
Google
اخبار
بلاک چین
1969
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم بلاک دیتا به تازگی گزارشی از میزان سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در عرصه بلاکچین منتشر کرده است. بر این اساس، شرکت آلفابت (شرکت مادر گوگل) ۱.۵ میلیارد دلار در چند شرکت فعال در زمینه بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده است و به این ترتیب گوی سبقت در زمینه سرمایه‌گذاری در Blockchain را از بلک راک ربود.

به نقل از کوین تلگراف، پست جدید بلاک دیتا نشان می‌دهد آلفابت (Alphabet) شرکت مادر گوگل، بین سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) تا ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) ۱.۵ میلیارد دلار روی صنعت بلاکچین سرمایه‌گذاری انجام داده است که از این حیث از شرکت‌هایی همچون بلک راک، مورگان استنلی، سامسونگ و گلدمن ساکس در مکان بالاتری از جدول قرار دارد.

عمده سرمایه‌گذاری شرکت آلفابت روی ۴ شرکت Fireblocks، Dapper Labs، Voltage و Digital Currency Group است. نکته جالب توجه این است که در سال قبل گوگل از ۱۷ شرکت بلاکچینی از جمله این ۴ شرکت تامین مالی انجام داده بود و ۶۰۱.۴ میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

۴۰ شرکت معتبر دنیا در مجموع ۶ میلیارد دلار در فضای بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در تصویر زیر مقدار سرمایه‌گذاری ۱۶ مورد برتر از این ۴۰ شرکت را می‌توانید ببینید و در ستون آخر نام‌ پروژه‌هایی که این شرکت‌ها بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند آمده است.

[

فعال‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه بلاکچین منبع: Blockdata

مقدار سرمایه‌گذاری بلک راک، مورگان استنلی و سامسونگ در فضای بلاکچین به ترتیب ۱.۱۷ میلیارد دلار، ۱.۱۱ میلیارد دلار و ۹۷۹.۲ میلیون دلار است. بلک راک (‌BlackRock) بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان است که چندی پیش اعلام کرد یک صندوق سرمایه‌گذاری آنی بیت کوین برای مشتریان سازمانی ارائه می‌کند.

مورگان استنلی و بلک راک مثل گوگل روی شرکت‌های متعددی سرمایه‌گذاری نکرده‌اند و فقط روی ۲ الی ۳ شرکت سرمایه‌ خود را قرار داده‌اند اما سامسونگ روی ۱۳ شرکت مختلف سرمایه گذاری کرده است.

اطلاعات نشان می‌دهد شرکت‌هایی که با استفاده از توکن‌های بی‌همتا (NFT) خدماتی ارائه می‌دهند، محبوب‌ترین‌ گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده‌اند. در پست بلاک‌دیتا آمده است:

بسیاری از این‌ها به صنایعی مانند بازی، هنر و سرگرمی و فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) تعلق دارند.

  • چه شرکت‌هایی بیشترین سرمایه‌گذاری را روی بلاکچین انجام داده‌اند؟

از سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) تا ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) بیشترین سرمایه‌گذاری روی صنعت بلاکچین به ترتیب توسط آلفابت (شرکت مادر گوگل)، بلک‌راک، مورگان استنلی و سامسونگ انجام شده است.

  • آلفابت، شرکت مادر گوگل، چه مقدار سرمایه‌گذاری در حوزه بلاکچین انجام داده است؟

شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل، ۱.۵ میلیارد دلار روی ۴ شرکت بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده است.

  • شرکت آلفابت روی چه شرکت‌هایی در حوزه بلاکچین سرمایه‌گذاری انجام داده است؟

شرکت آلفابت روی چهار شرکت بلاک چینی از جمله پلتفرم حضانت دارایی دیجیتال Fireblocks، شرکت بازی‌سازی وب ۳ Dapper Labs، ابزارهای زیرساخت بیت‌کوین Voltage و شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Digital Currency Group سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بخونهbrawl همچنین1@dors

Catty707

27/مرداد/1401

جفتتون استخدام شدین به جای تحلیل خبر دائم یه خط از خبر رو کپی کنین بنویسین بعدش بگین خبر خوبیه؟آلفابت در بلاکچین ۱ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده که خبر خوبیه!!!؟سرمایه گذاری کردن گوگل روی ارزهای دیجیتال خبر عالی بوده و اینکه بقیه هم به راحتی اطمینان کنند خبرخوبی بوده!!!!!؟منظورتون از اینکه بقیه هم به راحتی اطمینان کنند چیه؟شما ضمانت میکنید که بقیه اطمینان کنند؟شما از کدوم گوینده اخبار یا تحلیلگر تا حالا خوندین که بگه به راحتی اطمینان کنید روی فلان رمز ارز سرمایه گذاری کنید؟؟؟هیچکس تاحالا این کار رو نکرده چون همه میدونن احتمال هک شدن ورشکست شدن دزدی، فیک بودن ،دستی قیمت رو بالا بردن و ...و.....مهمتر از همه اینه که از دست دادی دیگه دستت جایی بند نیست که پس بگیری وجود داره با یک جمله حرف زدن یه آدم معروف بالا میره قیمت با جمله ی دیگه پایین میاد پس لطفا راهنمایی نکنید از طرف خودتون تحلیل کردن کپی از روی خبر نیست. خبر خوب و بد هم از خبر مشخصه کودکستان نیست که

17

گوگل

dors@1

26/مرداد/1401

سرمایه گذاری کردن گوگل روی ارزهای دیجیتال میتونه یه خبر عالی برای این حوزه باشه و برای اینکه بقیه هم به راحتی اطمینان کنند خبر خوبی بوده

45

بلاکچین

mahdisalimi73

26/مرداد/1401

و این خودش نشون دهنده آینده موفق بلاکچینه و میشه آینده خیلی درخشانی برای بلاکچین متصور شد و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری تو زمینه بلاکچینه

14

مفید بودن

mahsadas

20/بهمن/1401

یکی از کارهایی که ChatGPT ممکن است در آن بسیار مفید باشد، جمع آوری و ارائه پیش بینی های احتمالی محدوده حرکت قیمت دارایی های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین (BTC) است.

2

توانایی

[email protected]

19/بهمن/1401

اخیراً به دلیل توانایی آن در ایجاد پاسخ‌هایی به پرسش‌های کاربران بسیار نزدیک به پرسش‌های یک انسان واقعی، که طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، مورد توجه قرار گرفته است

4

اینده نگری

zargol4001

27/مرداد/1401

این سرمایه گذاری به این معنیه که این حیطه ازاینده بسیارخوبی برخورداره وسرمایه گذاری برروی رمزارزها شایددراینده محوراصلی قدرت اقصادی باشه همانطورکه الان ثروت اقتصادی اکثرابرپایه نفت ودرامدهای نفتی میچرخه

18

سرمایه گذاری

brawl

27/مرداد/1401

آلفا بت در بلاکچین تقریباً یک ونیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده که این میتونه خبرخوبی برای حوزه بلاکچین باشه

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.