coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,685 $

3,967,575,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0%

3,130 $

195,022,051 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

62,281 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

591.2 $

36,832,383 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.7%

145.28 $

9,050,944 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

3,129 $

194,923,617 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5287 $

32,938 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

0.1603 $

9,987 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.5%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت OP پس از شایعه هک کیف پول خود، ۱۰٪ ریزش داشت

27/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
قیمت OP پس از شایعه هک کیف پول خود، ۱۰٪ ریزش داشت
OP
اخبار
هک
1873
1 دقیقه

روز چهارشنبه پس از انتشار شایعاتی در توییتر مبنی بر آنکه کیف پول چندامضایی آپتیمیزم هک شده است، قیمت توکن بومی این راهکار لایه دوم اتریوم به طور موقت با سقوط شدیدی همراه شد.

به نقل از کوین دسک، تیم اصلی آپتیمیزم تاکید کرد که هیچگونه هکی رخ نداده است. با این حال، قیمت توکن OP طی چند دقیقه ۱۰٪ کاهش یافت و سپس بازیابی شد.

تیم آپتیمیزم در دیسکورد اعلام کرده است که چند جابه‌جایی (انتقال سرمایه‌ها) از قبل برنامه‌ریزی شده است و شامل انتقال سرمایه‌های مرتبط با کوین‌بیس کاستدی (Coinbase Custody) به کیف پول سرمایه‌گذاران است. طبق اطلاعات اتر اسکن، ارزش سرمایه‌های مذکور تقریبا ۴۵۰ میلیون دلار بوده است.

پاسخ سریع تیم آپتیمیزم باعث شد که قیمت توکن OP روند نزولی خود را متوقف کند و پس از آن، از ۱.۲۷ به ۱.۳۴ دلار افزایش یافت. این قیمت اندکی کمتر از سطح قیمت توکن OP قبل از ریزش اخیر بوده است.

پس از ریزش ناگهانی قیمت توکن OP، آپتیمیزم در توییتر نوشت:

ما قبل از انتقال‌های بزرگ برنامه‌ریزی‌شده را اعلام می‌کنیم تا از ایجاد سردرگمی‌های آتی جلوگیری شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

ارز

putiyaask

05/شهریور/1401

دوستان لطفاً لایک کنید تا یکم بیت کوین بگیرم من هنوز برداشت نکردم بیاین به هم کمک کنیم من همه تحلیل هاتون رو لایک میکنم

8

شایعه

yasharazizian

28/مرداد/1401

خبر شایعه اگه توسط شخص خود من پخش بشه و باعث ریزش ارز بشه بازم من شک میکنم به اون ارز این خبر ها توسط خودی ها پخش میشه به چند دلیل مختلف به طور مثلا بسته شدن پوزیشن های لانگ تو یکسری از صرافی های بزرگ خالی کردن جیب مردم پایین آمدن قیمت و فراهم کردن بستر خرید برای یکسری از آدم ها و ..‌.

28

هدف بیت کوین چیست

alikhazaee72

29/مرداد/1401

یکی از اهداف استفاده از بیت کوین، آزادی در خرید است. بیت کوین از کنترل مقامات دولتی و حکومتی و تحمیل هزینه ها آزاد است. وقتی برای خرید چیزی با بیت کوین اقدام می کنید، متوجه خواهید شد که خرید ارز دیجیتال، فروش ارز دیجیتال و استفاده از ارزهای رمزنگاری به همان اندازه پول های فیزیکی رایج شده اند. با توجه به افزایش و وجود تعداد زیاد بازارهای اینترنتی که فقط بیت کوین را قبول می کنند، می توانید بعضی موارد را با بیت کوین راحت تر از هر ارز دیگری خریداری نمایید

12

هک

dors@1

27/مرداد/1401

این شایعه اینقدر قدرت پشت خودش داشته که باعث ریزش این ارز شده و قطعا کسانی خواسته اند باعث نابودی این شبکه و ارز شوند و با اعلام شایعه بودن این خبر توسط تیم پشتیبانی این ارز باعث برگشت به بالا شد

54

هک

brawl

27/مرداد/1401

هک بدترین بلایی که سر یک پروژه میاد حتی شایعه هک شدن هم باعث ریزش شدید ..؟...................اون ارز خواهد شد

40

حک حکر

[email protected]

05/شهریور/1401

سلام دوستان میشه لایک کنید لطفا از نظر کارشنایی یک برنامه وقتی یک برنامه با قدرت بالا شروع ب کار میکنه خب مطابقا از نظر ورود ویروس و حک کردن شبکه محافظ های قدرتمندی میکنه نه لینکه به این راحتی بخواد حک بشه ؟....اونم ارز اخه من ب شخصه بگم نه ولی برای بیش از ۸۵درصد از سهام گذارا باورکردنی نیست

8

dors@1 بخون

Catty707

27/مرداد/1401

نوشتی خبر هک باعث ریزش و خبر اشتباه بودنش باعث بالا رفتن قیمت شد باز کپی کردی هر چی خبر نوشته تو هم نوشتی؟بعد از خبر هک نشدن قیمت بالا نرفت این هفته ۱۳ درصد ریزش داشته همین امروزم ۱ درصد باز اومده پایین حالا فهمیدی نباید کپی خبر رو بنویسی؟

34

قیمت op

marwan

22/بهمن/1401

اپتیمیسم با نماد اختصاری OP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۶۵.۷۴ میلیون دلار، در رتبه ۷۷ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اپتیمیسم در این لحظه با قیمت ۲.۴۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۶,۲۴۶ تومان معادل ۱۱۲,۱۷۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷۴.۲۳ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۰۱% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اپتیمیسم در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱(31 May 2022) معادل ۳.۶۸ دلار بوده که همینک %۳۴.۱۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اپتیمیسم ۲۳۴.۷۵ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۴.۲۹ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اپتیمیسم معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۳۰.۳۴ از حجم معاملات روزانه است.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.