coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.1%

59,880 $

3,730,524,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,021 $

188,190,233 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.4%

567.2 $

35,336,560 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.2%

141.12 $

8,791,776 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

0.522 $

32,521 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

3,019 $

188,087,438 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.5%

0.1349 $

8,404 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.3%

5.32 $

331,436 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کاهش مجدد قیمت‌ها، بررسی روند قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌ها

27/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
کاهش مجدد قیمت‌ها، بررسی روند قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌ها
BTC
Altcoins
بیتکوین
آلتکوین
2370
2 دقیقه

قیمت بیت کوین با عبور از حمایت ۲۴,۰۰۰ دلاری خود، روندی کاهشی را آغاز کرد. در ادامه حتی حمایت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز از دست رفت و حالا بیت کوین که ۲ درصد قیمت خود را طی شبانه‌روز گذشته از دست داده است، می‌کوشد حداقل حمایت ۲۳,۲۰۰ دلاری خود را حفظ کند. به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار به پیروی از بزرگان خود روندی نزولی داشتند. اتریوم با از دست‌دادن حمایت ۱,۸۵۰ دلاری روز خود را آغاز کرد. ایکس‌آرپی (XRP) همچنان در سطح ۰.۳۷۰ دلاری به‌سر می‌برد. کاردانو هم حمایت ۰.۵۵ دلاری خود را از دست داده است.

قیمت بیت کوین

پس از دست‌رفتن حمایت ۲۴,۰۰۰ دلاری، روند کاهشی باز هم ادامه یافت. در ادامه سطوح ۲۳,۶۰۰ دلاری و ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز از دست رفت. حتی در بازه‌ای قیمت به ۲۳,۲۰۰ دلار نیز رسید اما موافقان افزایش قیمت بیت کوین یا به اصطلاح گاوهای بازار بیت کوین دیگر این کاهش را تاب نیاورده و از قیمت حمایت کردند. اگر روند قیمت صعودی باشد، سطح ۲۳,۶۰۰ دلار این‌بار در نقش یک مقاومت ظاهر خواهد شد. همچنین مقاومت بعدی در سطح ۲۴,۰۰۰ دلار است که عبور از آن می‌تواند به منزله افزایش شتاب صعودی تلقی گردد. اما اگر بازیابی قیمت‌ها رخ نداده و روند قیمت نزولی باشد، کاهش به زیر حمایت ۲۳,۲۰۰ دلاری محتمل است. حمایت کلیدی بعدی در ۲۲,۸۰۰ دلار بوده و از دست رفتن آن می‌تواند باعث کاهش تا سطح ۲۲,۵۰۰ دلار شود.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت اتریوم

اتریوم نیز سطح ۱,۹۰۰ دلار را از دست داد و به زیر حمایت‌های خود در ۱,۸۵۰ دلار و ۱,۸۲۰ دلار سقوط کرد. اگر موافقین کاهش قیمت اتریوم یا به اصطلاح خرس‌های بازار اتریوم فعال باشند، ممکن است حمایت ۱,۸۲۰ دلاری نیز از دست رفته و قیمت به ۱,۷۸۰ دلار برسد و حتی روند نزولی بیش از این نیز ادامه یابد. اما اگر روند قیمت اتریوم صعودی شود، در سطح ۱,۸۸۰ دلار مقاومتی پیش رو خواهد بود. مقاومت کلیدی بعدی در سطح ۱,۹۲۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند جانی تازه برای روند افزایش قیمت باشد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو نتوانست بالای حمایت ۰.۵۵ دلاری خود برای مدتی طولانی باقی بماند. قیمت در حال حاضر به سطح ۰.۵۳۲ دلار رسیده و امکان رسیدن به محدوده ۰.۵۲ دلار نیز محتمل است.

بی‌ان‌بی (BNB) با کاهشی ۳ درصدی در قیمت، حال حمایت ۳۱۲ دلاری خود را نیز از دست داده است. اگر روند نزولی ادامه‌دار باشد، قیمت در اولین گام با سطح حمایتی ۳۰۰ دلار مواجه شده شده و امکان رسیدن به سطح ۲۸۸ دلار نیز میسر است.

قیمت سولانا با کاهشی ۶ درصدی حمایت ۴۲ دلاری خود را از دست داد. گاوهای بازار سولانا تمام تلاش خود را برای محافظت از سطح ۴۰ دلاری قیمت به‌کار گرفته‌اند. از دست‌رفتن این سطوح حمایتی، امکان رسیدن قیمت به ۳۸ دلار را قوی‌تر می‌کند.

دوج کوین با کاهشی ۵ درصدی در قیمت خود، حالا به زیر سطح ۰.۰۸۲۰ دلار رسیده است. اکنون قیمت در سطح ۰.۰۸۰ دلار در حال تثبیت است و کاهش بیشتر قیمت امکان رسیدن به ۰.۰۷۸۲ دلار را تقویت می‌کند.

حمایت ایکس‌آرپی (XRP) در ۰.۳۶۲ دلار همچنان معتبر است. اگر گاوهای بازار این ارز دیجیتال نتوانند به خوبی از این سطح حمایتی محافظت کنند، امکان رسیدن به سطح ۰.۳۵ دلار نیز وجود دارد.

امروز اکثر آلت‌ کوین‌های بازار نموداری سرخ رنگ را به‌جا گذاشته‌اند. از میان آن‌ها قیمت پالیگان تا محدوده حمایت ۰.۸۸ دلاری کاهش داشته است. در این وانفسا اما قیمت ارز دیجیتال سلسیوس افزایشی ۱۵ درصدی را ثبت کرده است.

خلاصه امر آن‌که قیمت بیت کوین روندی کاهشی به خود گرفه است و پایین‌تر از سطح ۲۴,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. اگر موج بازیابی قیمت‌ها قدرتمند نباشد، امکان سقوط قیمت به زیر سطوح ۲۳,۲۰۰ دلار و ۲۳,۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟


تحلیل کاربران

موج کاهشی قیمتها

parsashob

02/شهریور/1401

قیمت اکثر رمز ارزها موج کاهشی گرفته اند و بازار به هم ریخته و نزولی میباشد ... اگر فکر و چاره ای برای جلوگیری از این نزول قیمت ها نکنند .. بازهم شاهد کاهش قیمت و ضرر و زیان خیلی ها خواهیم بود .. ضرر و زیان کسانی که به امید سود بخش زیادی از دارایی خود رو صرف خرید و سرمایه گذاری در این حوزه در ایام رشد قیمت ها کردند بیشتر و کمرشکن هستش و توان ادامه مسیر این حوزه رو نخواهند داشت

11

بورس

vahdat.masomi

28/مرداد/1401

ارز دیجیتال هم فک کنم مث بورس خودمون شده دیگه اعتمادی بهش نیست تو ارز هم نتونستم موفق بشیم.شانس ندتریم که

32

قیمت آتریوم

fardinealizade

30/مرداد/1401

خب ببینید اگه بجای اتریوم هر مسائل دیگه هم باشه باید تو این شرایط حتما حمایت بشه تا بتونه خودشو بالا بکشه ولی بدبختانه که حمایت نیست و ریزش قیمت همچنین ادامه دار خواهد بود منتظر خیلی از این پایین ترها باشید

19

اتریوم

parsa3848

29/مرداد/1401

ازفرصت خریدهایی که اتریوم میده قافل نشید که آینده در دست اتریوم خواهد بود کم به کم بازارnftها هم داره گرم میشه و هرروز اتریوم با ارزشتر از قبل میشه

23

اتریوم

نرگسیییی

31/مرداد/1401

درسته قیمتا وضع ثابتی نداره تو این بازار ولی نبود حمایت صد درصد تو پایین اومدن قیمتا نقش داره متاسفانه ....

14

کاهش مجدد قیمتها

marwan

13/اسفند/1401

کاهش مجدد قیمت ها الکی بود وروز به روز قینتها بالاتر وبه بالاترین میرسن خدا میدونه تا چقدر وتا کی؟؟؟؟؟؟

2

ارز

Reza138600

28/مرداد/1401

بازار ثابت کرده وضع ثابتی نداره وقابل پیش بینی نیس باید سرمایه همه را درنظرگرفت نه فقط سرمایه یه عده خاص

24

قیمت ها

dors@1

27/مرداد/1401

بازار باز هم نشون داد که روند مشخصی نداره و حالا بیت کوین باز هم به زیر ۲۴٠٠٠ دلار برگشت و باید حمایت شه تا بتونه بازهم صعود کنه وگرنه امکان ریزش بیشتر وجود داره

55

خبر هک البته هکی که فیک بود

Catty707

27/مرداد/1401

با اعلام خبر هک شدن کیف پول چند امضایی آپتیمیزم توسط توییتر کل بازار یه دفعه ریزش کرد تیم اپتیمیزم این خبر رو شایعه اعلام کرد اما قیمت‌ها بالا نرفت سرمایه گذاری توی رمز ارزها واقعا خطرناکه و نباید همه سرمایه را در خطر انداخت درست مثل لاتاری و یا قمار کردنه.

32

بیت کویین

alireza1378

27/مرداد/1401

بهترین ارز دیجیتالی که همیشه با اقتدار اولی هست بیت کویین و اتریوم هست درود بر دوستان عزیز که خواندند❤️❤️❤️❤️

29

روند بیت کوین

bitavl84

28/مرداد/1401

قیمت بیت کوین روندی کاهشی به خود گرفه است و پایین‌تر از سطح ۲۴,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. اگر موج بازیابی قیمت‌ها قدرتمند نباشد، امکان سقوط قیمت به زیر سطوح ۲۳,۲۰۰ دلار و ۲۳,۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

21

تحلیل قیمت ارز ها

amirreza.tb

28/مرداد/1401

با آغاز ماه نوامبر و نزدیک‌ترشدن به پایان سال ۲۰۲۱، بسیاری از تحلیل‌گران از احتمال تسریع روند صعودی صحبت می‌کنند. در حالی که بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات چندانی نداشته است، پولکادات و برخی از آلت کوین‌های دیگر با ثبت جهش‌های بزرگ همراه بودند و در مواردی شاهد رکوردشکنی آنها بودیم. داده‌های درون‌زنجیره‌ای نیز نشان می‌دهد که حجم بیت کوین‌های صرافی‌ها به کمترین میزان در ۳ سال گذشته رسیده است که خود نشانه‌ای مثبت تلقی می‌شود. آیا اتریوم توانایی بالا کشیدن قیمت مابقی آلت کوین‌ها را خواهد داشت یا همچنان بیت کوین نقش بازیگر اصلی این جریانات را بازی می‌کند؟ با بررسی ۱۰ ارز برتر بازار از نظر ارزش بازار به‌دنبال پاسخ برای این پرسش هستیم.

24

جریان های سیاسی و بیت کوین

gavan912013

28/مرداد/1401

جریان های سیاسی میتونه بر قیمت بیت کوین تاثیر زیادی بذاره احتمالا اگه برای مثال جنگ چین و تایوان شروع بشه یا برجام امضاء بشه بیت کوین تا قیمت ۲۰هزار دلار یا حتی زیر این قیمت هدایت کنه.

22

بی ثباتی

09194788146

27/مرداد/1401

جنگ روسیه.وگرانی سوخت در اروپا و آمریکا باعث تورم بی سابقه در دنیا شده .تا زمانی که جنگ روسیه و شاخ کشیدن چین تمام نشود.بعید میدانم از این بازار چیزی عاید اکثریت شود

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.