coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

66,723 $

4,350,339,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,254 $

212,151,672 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

65,180 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

607.5 $

39,605,740 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

158.09 $

10,307,468 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

3,254 $

212,149,716 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5475 $

35,697 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

0.1616 $

10,536 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.6%

5.88 $

383,376 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

انتشار اولین چهارچوب قانون‌گذاری رمزارزها توسط کاخ سفید

26/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
انتشار اولین چهارچوب قانون‌گذاری رمزارزها توسط کاخ سفید
BTC
USA
Crypto
ارزدیجیتال
2651
2 دقیقه

پس از مدت‌ها کشمکش در مورد قانون‌گذاری حوزه رمزارز بالاخره کاخ سفید اولین چهارچوب قانون‌گذاری این حوزه را منتشر کرد.

به نقل از کوین تلگراف، به دنبال فرمان اجرایی جو بایدن در مورد توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتال، آژانس‌های فدرال یک گزاره برگ (fact sheet) مشترک در مورد شش خط مشی اصلی برای مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ارائه کردند. این گزارش محتوای ۹ گزارش جداگانه را خلاصه می‌کند که به رییس جمهور ارائه شده است تا «چهارچوب روشنی را برای توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتالی بیان کرده و راه را برای اقدامات بیشتر در داخل و خارج از کشور هموار کند». این گزاره برگ نتیجه تلاش ۹ آژانس فدرال طی ۶ ماه گذشته است.

این اطلاعات در ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در وب سایت رسمی کاخ سفید منتشر شد و شامل ۷ بخش است:

  1. حمایت از مصرف کنندگان، سرمایه‌گذاران و مشاغل
  2. ارتقا دسترسی به خدمات مالی ایمن و مقرون به صرفه
  3. تقویت ثبات مالی
  4. پیشبرد مسئولانه نوآوری
  5. تقویت رهبری مالی جهانی و رقابت‌پذیری
  6. مبارزه با تامین مالی غیرقانونی
  7. بررسی ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده (CBDC)

برخی از بخش‌ها حاوی اطلاعات جدید خاصی نیستند و بار دیگر بر اصول و سیاست‌هایی که دولت کنونی به آن پایبند بوده است تاکید می‌کند. به عنوان مثال، برای محافظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران، گزارش‌ها از رگولاتورها – کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا – می‌خواهند «تحقیقات و اقدامات اجرایی علیه اقدامات غیرقانونی در فضای دارایی‌های دیجیتال را به‌شدت پیگیری کنند». در عین حال، در این گزارش‌ها در مورد تفکیک وظایف رگولاتورها که یکی از مشکلات اصلی نظارتی کشور است، چیزی عنوان نشده است.

آژانس‌های فدرال توصیه می‌کنند برای ارتقای دسترسی به خدمات مالی یک چهارچوب فدرال برای ارائه‌دهندگان پرداخت غیربانکی ایجاد شود. آن‌ها همچنین پذیرش سیستم‌های پرداخت فوری مانند FedNow را توصیه می‌کنند که راه‌اندازی آن توسط فدرال رزرو در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

به عنوان بخشی از پیشبرد تلاش‌های مسئولانه نوآوری، دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) که اخیرا گزارشی انتقادی در مورد تاثیرات منفی استخراج رمزارز بر آب و هوا منتشر کرده است، یک دستور کار تحقیق و توسعه برای کمک به کاهش اثرات منفی این دارایی‌ها بر محیط زیست ایجاد خواهد کرد. بر همین اساس، وزارت انرژی، آژانس حفاظت از محیط زیست و سایر آژانس‌ها ردیابی بیشتر اثرات زیست محیطی دارایی‌های دیجیتال را مد نظر قرار خواهند داد.

این گزاره برگ ادعا می‌کند آژانس‌های ایالات متحده از جایگاه ایالات متحده در سازمان‌های بین‌المللی برای انتقال ارزش‌های این کشور درخصوص دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، با این حال مشخص نمی‌کند که دقیقا این ارزش‌ها چقدر با رویکرد نظارتی اروپا که به سرعت در حال ظهور است متفاوت است.

استراتژی امنیتی شامل اصلاحات قانون رازداری بانکی، اساسنامه مبارزه با اطلاع نهانی و قوانین علیه انتقال پول بدون مجوز است که به طور صریح برای ارائه‌دهندگان خدمات دارایی دیجیتال، از جمله صرافی‌ها و پلتفرم‌ [توکن‌های بی‌همتا (NFT) اعمال می‌شود.

آخرین، اما شاید مهمترین بخش از گزاره برگ به CBDC ایالات متحده اختصاص داده شده است. این نشان می‌دهد که دولت قبلا اهداف سیاستی را برای یک سیستم CBDC ایالات متحده ایجاد کرده است؛ اما تحقیقات بیشتری در مورد شالوده فنی احتمالی آن سیستم مورد نیاز است. با این حال، CBDC هدف بسیار جدی به نظر می‌رسد؛ زیرا خزانه‌داری یک گروه کاری بین سازمانی را با مشارکت فدرال رزرو، شورای اقتصاد ملی، شورای امنیت ملی و OSTP رهبری خواهد کرد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

قوانین رمز ارزها

ahmadshrzad

26/شهریور/1401

این قانون ک اینطور پیش بره یجورایی خوب بنظر میرسه و قابل پیش بینی هست ک بهتر میشه و رمز ارزها رو بهتر میکنه

46

قانون ارز دیجیتال در امریکا

marwan

03/تیر/1402

صرافی‌ها فروش ارزهای دیجیتال در آمریکا تنها در دو حالت ملزم به رعایت چهارچوب‌های قانونی است: الف) اگر شامل فروش اوراق بهادار تحت قوانین فدرال باشد ب) اگر به‌عنوان تبادل پول تحت قوانین ایالتی به حساب بیاید یا تحت قوانین فدرال، فرد را وارد کسب‌وکاری مرتبط با انتقال پول نماید.

4

قوانین حمایتی از رمزارزها در امریکا

Catty707

26/شهریور/1401

این قانون‌ها و حمایت‌ها و بازرسی ها هر چی بیشتر باشن سرمایه مردن جاش امن تر خواهد بود البته منظورم این نیست که هر کشوری بخواد این کار رو بکنه مثلا توی کشور ما بخوان یه گروه بزارن برای حسابرسی آخر هر ماه برن به صرافی ها که رمز ارزی بدون داشتن پشتوانه با یه سری دروغ به مردم فروخته نشه توی خود صرافی دزدی نشه و ....این گروه مطمئنا توی ۶ ماه یه خونه ترکیه یه خونه کانادا هر کدامشون خریدن. توی هر صرافی مشکل مالی پیدا کنن زیر میزی پول میگیرن چشم پوشی میکنن.....،!!!

40

قانون رمز ارز

elham1993

26/شهریور/1401

خیلی خوب میشه و باعث میشه به راحتی پیش بینی کرد که چی پیش میاد و این عالیه امیدوارم که این قانون انجام بشه

30

قانون رمز و ارز ..............fare

farejoon

27/آبان/1401

اگه این طور بشه خیلی خوبه وبازار و مردم با اطمینان بیشتری خرید و فروش میکنن و دیگه دست صرافی ها خیلی کوتاه میشه و بازار یه نظم و قانونی داره دیگه کلاهبرداری و دزدی گمتر میشه انشااله .

14

افزایش نرخ بهره

mehimora

24/آذر/1401

نرخ بهره ۰.۵ آمریکا درصد افزایش پیدا کرد و بازارهای مالی ازین خبر خیلی استقبال نکردن. بالاترین نرخ در ۲۴ساعت گذشته ۱۸.۳۲۳.۲۱وپایین ترین نرخ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۶۵۹.۰۸بوده

7

اوکی عالی

alizx

16/مهر/1401

عالیه اینجوری بشه متقاضی بالا میره و قیمت ارز تو حالت تراز قرار میگیره و بسیاری از مردم نظرشون عوض میشه

13

قانون ارز

[email protected]

29/شهریور/1401

چنین تصویبی باعث ثبات ارزمیشه ومیتونیم انرژی وکاربارارزرارحت انجام بدیم قانون رمزدرآمریکابه مراحل خوبی رسیده انشاءالله همه چی جورشده

17

قانون گذاری

hurricane

19/مهر/1401

هر جا قانونگذاری توسط کشورهایی خاص انجام شده به نفع خود و به ضرر مردم بوده ، ورود ویژه ایالات متحده به عرصه رمز ارزی باعث تلاطم و سقوط این بازار شد و خیلی هارو متضرر کرد

12

چارچوب قانون گذاری ارزهای دیجیتال

Bist1234

07/مهر/1401

اینکه قدرتمندترین کشور جهان، حداقل در زمینه اقتصادی،دغدغه ارزهای دیجیتال را دارد و در پی گذاشتن چارچوبی در زمینه قانونگذاری رمز ارزها است ،اینده دار بودن این حوزه را میرساند

16

حمایت از رمزارزها

mojtaba.mi

26/شهریور/1401

این خبر خوبی بود واسه بازار وقتی دولت های قدرتمند برای رمز ارزها قانون‌گذاری میکنن پس انتظار ی حمایت خیلی خوب رو میشه داشت از طرف دیگه اعتماد مردم به این بازار بیشتر از قبل میشه و رشد خوبی در آینده در انتظاره

30

قانون رمز ارز

Limbo88

27/شهریور/1401

تصویب همچین قوانینی خوب هستن.این قوانین به رشد و پیش بینی قیمت های رمز ارزهای مختلف خیلی کمک میکنن.از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت محسوب میشن.

22

حمابت دول

javad1972

09/خرداد/1402

اگه این اتفاق بیافتد. خیلی خوب میشود الان که دست یک مست مفت خور ثروت مند هست یک روز پنجاه تا را می برند بالا روز بعد می کشند پایین به همبن منوال خودشون پول مفت به جیب میزنند به امید ان روز که دست دولتها تو کار باشه

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.