coingram
کوینگرام

ژائو گزارش‌های بایدن درمورد دارایی‌های دیجیتال را تحسین کرده است

26/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
ژائو گزارش‌های بایدن درمورد دارایی‌های دیجیتال را تحسین کرده است
Binance
USA
Breaking
1639
زمان مطالعه: دقیقه

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، گزارش‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال منتشرشده توسط دولت بایدن را تحسین کرده است. هدف دولت بایدن از انتشار این گزارش‌ها ارائه چارچوب سیاستی برای ارزهای دیجیتال است. این در حالی است که برخی افراد، از گزارش‌های مذکور به دلیل نبود توصیه‌های روشن سیاستی انتقاد کرده‌اند. این گزارش‌ها گام مهمی برای دولت آمریکا جهت تعیین سیاست‌های مربوط به صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. بنا بر این گزارش، وزارت خزانه‌داری آمریکا قصد دارد قوانین و مقررات مربوط به صنعت ارزهای دیجیتال را افزایش دهد، از تحقیقات مربوط به ارزهای دیجیتال ملی حمایت کند و علیه بازیگران مخرب این صنعت اقدام نماید.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بایننس از اتریش خارج شد!

بایننس از اتریش خارج شد!

بایننس در برزیل زیر ذره بین

بایننس در برزیل زیر ذره بین

بایننس اعلام رسمی کرد که در حال اضافه کردن لایتنینگ هستند!

بایننس اعلام رسمی کرد که در حال اضافه کردن لایتنینگ هستند!

استیبل کوین BUSD در بین استیبل کوین ها به جایگاه چهارم سقوط کرد

استیبل کوین BUSD در بین استیبل کوین ها به جایگاه چهارم سقوط کرد

بایننس آمریکا و SEC به توافق اولیه رسیدند

بایننس آمریکا و SEC به توافق اولیه رسیدند


تحلیل کاربران

بایدن

marwan

01/اسفند/1401

این هم بایدن رئیس جمهور آمریکا از ارز دبجیتالی حمایت میکنه دستش درد نکنه وخود دولت آمریکا با حمایتهای که از این ارز میخواهد حمابت بکنه باعث در امان ماندن ماندن ارز دیجیتالی خواد شد

3

بایدن

ahmadshrzad

27/شهریور/1401

از یطرف باید پی ببریم که با این کار خیلی اتفاقهای بدی میفته و از طرفی هم برای بقیه خوب نیست و اشتباهه

24

موافق و مخالفین چهار چوب قانونی جدید

Catty707

26/شهریور/1401

اونایی که هیچ ترسی از بازرسی ندارن کار خلاف قانون هم نمیکنن موافق چهار چوب جدید وضع شده از طرف بایدن خواهند بود و اظهار رضایت خواهند کرد.اما اونایی که پول شویی میکنن به وسیله ی رمز ارزها اونایی که نقل و انتقال پول برای انجام کارهای تروریستی انجام میدن اون صرافی هایی که دست کاری توی قیمت دارن اخبار دروغ بیرون میدن برای فروش بیشتر و کلا اونایی که کارهای غیر قانونی انجام میدن از همین حالا مخالف چهار چوب جدید قانونی که بایدن وضع کرده خواهند بود.

22

اتفاق جدید

mahsadas

25/بهمن/1401

تنها اتفاق جدید این خواهد بود که مارکت کپ BUSD در طول زمان با بازخریدهای پیش‌رو و عدم صدور توکن جدید کمتر خواهد شد.اگر BUSD به عنوان یک استیبل کوین در دادگاه اوراق بهادار ثبت شود تاثیر عمیقی بر روند نظارتی صنعت کریپتو در آینده خواهد گذاشت.

3

اطلاعیه رسمی

[email protected]

25/بهمن/1401

شرکت پکسوس در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد صدور استیل کوین BUSD را از تاریخ ۲۱ فوریه (۳۰ بهمن ماه) متوقف خواهد کرد. پکسوس تاکید کرد تمام BUSDهای موجود تا فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) با پشتوانه کامل باقی خواهند ماند و مشتریان در این مدت می‌توانند دلار بایننس خود را بازخرید کنند. مشتریان پکسوس می‌توانند تا این زمان BUSD خود را به فیات دلار یا استیبل کوین USDP تبدیل کنند.

5

بازیگران مخرب

mehrdaadaadineh

29/شهریور/1401

به نظر می‌رسد کریپتو از هر نظر خوب است و سالها پیش باید به وجود می‌آمد اما هر تکنولوژی مالی دچار سواستفاده هم قطعا می‌تواند باشد با حذف یا کاهش نقش این بازیگران مخرب پیش بینی پذیری این کالا بهتر خواهد بود و یک رشد ممتد در کارایی را شاهد خواهیم بود.

13

ارزها ............fare

farejoon

11/آبان/1401

البته اوایل مشکلاتی هست ولی هر کاری هم خوبی داره و هم بدی هر ارزی پا به میدان میگذاره همه چی با خودش به همراه داره .

9

سلام

salimafzalli

02/فروردین/1402

با تشکر از حمایت خزانه داری آمریکا که قصد قوانین وحمایت از ارز های دیچتال را افزایش دهد.واز ارز های ملی حمایت کند ای امر بسیار زیباییست وقابل تحسین .....

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.