coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

68,995 $

3,981,011,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

14.6%

3,523 $

203,288,063 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

57,683 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

586.9 $

33,864,707 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.3%

183.36 $

10,579,872 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

57,654 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

14.6%

3,519 $

203,039,953 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.5301 $

30,587 تومان

XRP

XRP

xrp

3.9%

6.53 $

376,781 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.5%

0.1571 $

9,065 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

موجودی بیت کوین‌های مایکرواستراتژی با خرید جدید به ۱۳۰٬۰۰۰ BTC رسید

30/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
موجودی بیت کوین‌های مایکرواستراتژی با خرید جدید به ۱۳۰٬۰۰۰ BTC رسید
BTC
MicroStrategy
بیتکوین
تحلیل
3469
3 دقیقه

مایکل سیلور، مدیر اجرایی سابق شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، با انتشار توییتی از خرید ۳۰۱ بیت کوین دیگر به مبلغ ۶ میلیون دلار خبر داد و اعلام کرد که میانگین قیمت هر بیت کوین در زمان خرید جدید ۱۹٬۸۵۱ دلار بوده است.

به نقل از کوین تلگراف، با اعلام این خبر توسط مایکل سیلور در توییتر، اکنون این شرکت مالک ۰.۶۲٪ از کل بیت کوین‌های استخراج شده است. در مجموع، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین در دنیا است که هم‌اکنون صاحب ۱۳۰ هزار بیت کوین است. به نظر می‌رسد که سیلور اعداد رند را دوست دارد و برای رسیدن به عدد ۱۳۰ هزار، ۳۰۱ بیت کوین دیگر خریده است. در توییت سیلور آمده است:

مایکرواستراتژی ۳۰۱ بیت کوین دیگر را به ارزش حدود ۶ میلیون دلار خریداری کرد که میانگین قیمت هر بیت کوین حدودا ۱۹٬۸۵۱ دلار بود. در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۸ شهریور ۱۴۰۱) مایکرواستراتژی صاحب حدود ۱۳۰ هزار بیت کوین به ارزش ۳.۹۸ میلیارد دلار است و در حال حاضر میانگین قیمت خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی حدودا ۳۰٬۶۳۹ دلار است.

 

با توجه به کاهش قیمت BTC، ارزش سرمایه‌گذاری این شرکت بر حسب دلار آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. میانگین قیمت خرید مایکرواستراتژی تقریبا ۳۰٬۶۳۹ دلار به ازای هر BTC است و اسناد ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نشان می‌دهد که این شرکت ۱۳۰ هزار بیت کوین را مجموعا با هزینه کردن ۳.۹۸ میلیارد دلار خریداری کرده است.

آیا سیلور با خرید این تعداد بیت کوین ضرر کرده است؟

اگر مایکرواستراتژی همین تعداد بیت کوین را با قیمت‌ امروزی می‌خرید، باید ۲.۴۸ میلیارد دلار هزینه می‌کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که سیلور بر روی کاغذ حدودا ۱.۵ میلیارد دلار ضرر کرده است.

براساس اسناد ارائه شده به SEC، مایکرو استراتژی این مقدار بیت کوین را با استفاده از «سرمایه مازاد» خریداری کرده است. سیلور اخیرا از سمت مدیرعاملی شرکت استعفا کرد اما تاکید کرد پس از کناره‌گیری از این سمت، تمرکز خود بر خرید بیت کوین برای این شرکت را افزایش می‌دهد. این در حالی است که دادستان عمومی واشنگتن سیلور را متهم به فرار مالیاتی کرده است.

طرفداران بیت کوین به خاطر این خرید، سیلور را تحسین کردند. عزم سیلور برای خرید بیت کوین با وجود اینکه دارایی‌ها زیر ارزش واقعی خود هستند، طرفداران متعصب و منتقدان متعددی را به خود جلب کرده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

بیت کویین ...........fare

farejoon

10/آبان/1401

با سلام بیت کویین فعلا به نظر من تنها ارز بی کلک است تا ارزونه بخرید و گوشه ای بگذارید و ندید بگیرید خدا رو چه دیدین اگه زنده ماندیم چند سال دیگه قیمتش عالی میشه و کیفش رو ببرید بلاخره نوبت ما هم میرسه .

23

بیتکویین

رضایاراحمدی

10/آذر/1401

بهترین زمان خریدبیت کویین همین الانه ریزش خودشو کرده ازحالا به بعد فقط بالا میرهکسای که تا الان نفروختن ازحالا هم نفروشن

18

حافظه ارز

علیرضادوست

12/دی/1401

صندوق سرمایه گذاری اسکیل گری یکی از مهمترین مجموعه های شرکت سرمایهگذاری کرنسی به حساب می اید و از سال میلادی ۲۰۱۳شروع به کار کرده است و نیاز به سرمایه گذاری دارد

21

بیت کوین

[email protected]

30/بهمن/1401

بیت کوین این هفته ۴ بازگشت متوالی از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه داشته است و پس از انتشار آمار مربوط به نرخ بیکاری در آمریکا، قیمت به زیر ۲۰٬۰۰۰ دلار، اوج تاریخی سال ۲۰۱۷ و میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه سقوط کرد.

10

برنامه coingram

[email protected]

13/خرداد/1402

سلام برنامه واقعا عالیه مخصوصا برای کسب در امد اینکه تو خونه ام میشه کسب درآمد داشته باشی واقعا عالیه امیدوارم به اسونی بشه وجه رو برداشت کرد

9

ضرر شرکت

lihos

01/مهر/1401

به نظرمن روی کاغذ این شرکت فعلا ضرر کرده ولی دربازه زمانی دو تا سه سال آینده بیت کوین دوباره رشد خواهد کرد وسرمایه داران بزرگ ونهنگ ها نمی‌گذارند بیت کوین روند نزولی داشته باشد

35

بیت کوین

mahsadas

21/بهمن/1401

اگرچه این روزها بیت کوین روی سقف تاریخی خود معامله می‌شود، اما اکثر آلت کوین‌ها فاصله نسبتا زیادی با سقف قیمتی خود دارند. اتریوم، برترین آلت کوین بازار، در ژانویه 2018 روی 1450 دلار معامله شد، اما اکنون هر واحد رمز ارز ETH در نزدیکی 600 دلار معامله می‌شود

11

بیت کوین و هنوز کاهش

Catty707

31/شهریور/1401

چند وقت نگهداره کلی استفاده میکنه مالیات هم که پرداخت نکرده‌ هم جلو افتاده اونجا هم که بانک‌ها بهره چندانی نمیدن بگیم پول رو میزاشت بانک بهتر بود در اصل در آینده نزدیک سود هم خواهد کرد.

41

#بیت کوین #BTC

arthassan

27/آبان/1401

با احترام به عرض میرساند برابر تحلیل های اینجانب به راحتی میتوانم بگم بیت کوین و شاخص بورس ایران یه ارتباط مستقیم با شاخص دلار آمریکا دارن که الان نشانه های صعودی شدن بیت کوین و بورس داره ظهور میشه . یکسری واگرایی ها و شکست روند نزولی و... نشان از صعودی شدن بازار میدن . پرسود باشید دوستان

22

تبدیل پول نقد به بیت یا رمز ارزهای دیگه

[email protected]

30/آذر/1401

سلام دوستان در آینده نزدیک امکانات بسیار زیادی به فارسی ترجمه شده در اختیار هم وطنان قرار میگیره که همه میتونن به راحتی از رمز ارزها براحتی بجای پول نقد استفاده کنید

20

سقوط،....

amir00988

03/مهر/1401

بوی ضرر فوق بد میاد،عجب بازاری شده،بعد این همه اسمو رسم در کردن توکل دنیای بازار ارز دیجیتال،الان کل موجودیش به 130هزارتا رسیده،باعث تاسفه واقعا،الحق نمیشه هیچ چیزیو پیش بینی کرد،کی فکرشو میکرد ارزش بیت،،، به این حد نصاب برسه.

35

بیت

nima niknam

25/آذر/1401

با خرید این شرکت های بزرگ باید به آینده ی ارزهای دیجیتال خوشبین بود. چون اگر حمایت های اینها نبود . مردم هم پیگیر ارزها نمیشدن.

19

تحلیل بیت کوین

Alireza6871

20/دی/1401

دامیننس بیت کوین روی محدوده حمایت 40.95 الی 41.08 درصد روند رنجی به خود گرفته است. اگر کاملا بالای این ناحیه برگردد، احتمال اینکه بازار یک اصلاح داشته باشد، به وجود خواهد آمد. اما اگر این حمایت کامل شکسته شود، بیت کوین و سایر آلت کوین ها می توانند روند صعودی کوتاه مدت خود را حفظ کنند

11

بروز

mahdi.pr

06/مهر/1401

به نظر من بهتر شد که گرفتن و بروزش کردن این برای شرکت بیت کوین حس میکنم از بقیه کارای که کردن این یکی بهتر بوده

33

بیت کوین ارزان

alishivaei

03/مهر/1401

قیمت بیت کوین در حال حاضر خیلی پایینه و زمان خرید هست البته به صورت پله ای چون در بلند مدت قیمتش خیلی بالا میره خود من اگه پول اضافی داشتم الان میخریدم چون بیت کوین با ارزشه

32

خریدن یا نخریدن

mhd.bhy

23/آذر/1401

مسئله اینست که بخری یا نخری چون همش دروغ و یک بازی برای تعدادی مولتی ملیاردر هستش هروقت و در هر زمان احساس کنن لازمه بازارو قلقلک کنن انجام میدن واصلا ما براشون مهم نیستیم

21

بیت

morteza54

04/مهر/1401

با خرید این شرکت های بزرگ باید به آینده ی ارزهای دیجیتال خوشبین بود. چون اگر حمایت های اینها نبود . مردم هم پیگیر ارزها نمیشدن.

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.