coingram
کوینگرام

رویداد های مهم این هفته رمزارزها (۱۱ دی تا ۱۸ دی)

11/دی/1401
افزودن به نشان شده ها
رویداد های مهم این هفته رمزارزها (۱۱ دی تا ۱۸ دی)
اخبار
رمزارز
ارز دیجیتال
1945
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سم بنکمن ممکن است هفته آینده قبل از قاضی لوئیس کاپلان در دادگاه فدرال نیویورک اقامه دعوی کند

سم بنکمن، مدیر عامل سابق FTX، قرار است بعدازظهر روز 3 ژانویه در دادگاه حاضر شود تا در مورد دو فقره کلاهبرداری و شش فقره توطئه علیه خود در رابطه با فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX در دادگاه حضور یابد.

بنا به گزارش ها، پس از آزادی با وثیقه 250 میلیون دلاری، بنکمن با مایکل لوئیس، نویسنده کتاب پر فروش«کوتاه بزرگ: درون ماشین قیامت»که تبدیل به یک فیلم شد، ملاقات کرد و این گمانه زنی را برانگیخت که فیلمی درباره حماسه صرافی رسوا شده است.

شرکت SBF حدود 546 میلیون دلار از آلماندا برای تامین مالی خرید سهام رابین هود وام گرفت

در تیتر دیگری که مربوط به سم بنکمن است، سوگندنامه موسس FTX نشان داد که او قبلاً بیش از 546 میلیون دلار از اآلماندا ریسرچ قرض گرفته است تا سرمایه خرید سهام رابین هود را تأمین کند.

بعدها، همان سهام توسط سم بنکمن به عنوان وثیقه برای 600 میلیون دلار وام گرفته شده توسط Alameda از وام دهنده دارایی دیجیتال BlockFi استفاده شد. سهام در حال حاضر مسدود شده و ارزش آن حدود 450 میلیون دلار است. BlockFi در ماه نوامبر به دنبال دریافت سهام وثیقه شکایت کرد.

آرگو بلاکچین برترین امکانات ماینینگ را به Galaxy Digital به قیمت 65 میلیون دلار می فروشد

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال آرگو بلاکچین در تلاشی برای زنده ماندن از بازار نزولی، مرکز استخراج پرچمدار خود را در تگزاس به قیمت 65 میلیون دلار فروخت.

مالک جدید شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری گلکسی دیجیتال٬ مایک نووگراتز است که به آرگو 35 میلیون دلار وام مالی جدید برای کمک به شرکت در کاهش بدهی خود می دهد. این قرارداد به آرگو اجازه می دهد تا در عین کاهش کل بدهی، بهبود نقدینگی و بهبود ساختار عملیاتی ادامه یابد.

هکر Mango Markets به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد

آبراهام آیزنبرگ، هکری که 110 میلیون دلار از صرافی غیرمتمرکز Mango Markets تخلیه کرده بود، در پورتوریکو دستگیر شد.

آیزنبرگ این هک و سواستفاده را «استراتژی تجاری بسیار سودآور» خواند و خاطرنشان کرد که تمام اقدامات خود را «اقدامات بازار باز قانونی» می‌داند.

با این حال، به نظر می رسد که اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) تفسیر متفاوتی از حقایق دارد. طبق شکایت FBI، اقدامات آیزنبرگ هم تقلب و هم دستکاری بازار است.

سلسیوس می‌خواهد با افزایش هزینه‌های وکیل، مهلت درخواست‌ها را تمدید کند

شبکه Celsius در حال برنامه‌ریزی برای تمدید مهلت ارسال ادعای کاربران تا یک ماه دیگر است و محدودیت زمانی را تا اوایل فوریه تمدید می‌کند.

با این حال، به نظر نمی رسد طلبکاران سلسیوس از این اقدام حمایت کنند، زیرا هزینه های بانکداران، وکلا و مشاوران تاکنون به 53 میلیون دلار در پرونده ورشکستگی رسیده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

تحول در بازار

mehrdaadaadineh

11/دی/1401

بازار کریپتو کارشناسی دچار رکود شده است به نظر می‌رسد این بازار نیاز به نوآوری و ایجاد تحول دارد. گام نخست را باید مالکان بزرگ بردارند تا افرادی از خارج هم تشویق به نوآوری شوند.

28

سم بنکمن

nani

19/دی/1401

سم بنکمن کلاهبردار بزرگ‌ این بازارها عامل همه بدبختی های بازار ارزدیجیتاله وگرنه بیت الان وضعش این نبود

11

صرافی

behnampold154

11/دی/1401

به احتمال زیاد شاید صرافی ها بسته بشه بخاطر کلاهبرداری وصرافی ها به دنبال مجوز باشن رو قیمت ارز خیلی تاثیر داره احتمالن ارز کمی افت بکنه

29

ارز

علیرضادوست

12/دی/1401

صندوق سرمایه گذاری اسکیل گری یکی از مهمترین مجموعه های شرکت سرمایهگذاری کرنسی به حساب می اید و از سال میلادی ۲۰۱۳شروع به کار کرده است و مهم به کار می آید

35

اخبار رمز ارز

CR77

11/دی/1401

ژائیر بولسونارو (Jair Bolsonaro)، رئیس‌جمهور برزیل، در روز پنجشنبه لایحه مقررات مربوط به صنعت ارزهای دیجیتال را که اخیراً توسط نمایندگان و سنای این کشور تصویب شده بود، امضا کرد. طبق این قانون جدید، مجرم‌ها و کلاهبرداران صنعت ارزهای دیجیتال باید بین چهار تا شش سال زندانی شوند و جریمه نقدی هم پرداخت کنند. علاوه بر این، از این به بعد شرکت‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال، از جمله صرافی‌ها، می‌بایست «مجوز ارائه‌دهندگان خدمات مجازی» را هم دریافت کنند.

38

رمز ارز

haniye74

12/دی/1401

با افزایش محبوبیت ارز های دیجیتال و رمز ارزها در دنیا و پیشرفت تکنولوژی، هر روز پروژه های رمز ارزی جدیدی به بازار می آیند.هر کدام ازاین پروژه ها تلاش می کنند که به یکی از نیاز های کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال پاسخ بدهند.

30

ارز

marwan

21/دی/1401

وضعیت بازار رمزارزها نیز همچون سایر دارایی های ریسک پذیر، تا حد زیادی به سیاست های بانک های مرکزی بزرگ جهان به ویزه فدرال رزرو آمریکا بستگی دارد که باید دید تکلیف ادامه روند افزایش نرخ بهره بانکی طی ماه های آینده به کجا خواهد رسید.

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.