coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,945 $

4,169,214,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,147 $

205,211,132 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

65,167 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

610 $

39,773,304 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

147.08 $

9,589,616 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9994 $

65,161 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,144 $

205,016,184 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5235 $

34,132 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

0.1512 $

9,858 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.4 $

352,080 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت بیت کوین به ۲۱,۰۰۰ دلار رسید؛ سولانا در یک قدمی ده رمزارز برتر بازار!

24/دی/1401
افزودن به نشان شده ها
قیمت بیت کوین به ۲۱,۰۰۰ دلار رسید؛ سولانا در یک قدمی ده رمزارز برتر بازار!
Bitcoin
Altcoin
تحلیل
اخبار
2806
3 دقیقه

همزمان با کاهش شاخص مصرف کننده آمریکا (CPI) در روز پنجشنبه و رشد بازارهای جهانی، قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از سقوط صرافی FTX توانست به بالای ۲۱,۰۰۰ دلار برگردد. همزمان با این اتفاق آلت کوین‌ها نیز رشد خوبی داشتند. همزمان با این اتفاق ارزش کل بازار رمزارزها مجددا به مرز ۱ تریلیون دلار بازگشت.

به نقل از کوین تلگراف، روز پنجشنبه شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا در ماه دسامبر (آذر) اعلام شد که تقریبا برابر با انتظارات بود. نرخ تورم ماه به ماه در این آمار برابر منفی ۰.۱٪ بود و نرخ تورم سال به سال با ۰.۶٪ کاهش به ۶.۵٪ رسید. همزمان با این اتفاق بازارهای بورس جهانی نیز رشد کردند به طوری که شاخص S&P500 با حدود ۲٪ رشد به مرز ۴۰۰۰ واحد رسید.

در پی این اتفاقات قیمت بیت کوین که قبل‌تر از آن توانسته بود به بیش از ۱۷,۳۰۰ دلار برسد، توانست مقاومت سنگین ۱۸,۲۰۰ دلار را نیز پشت سر بگذارد. اما این پایان ماجرا نبود و هیجان ایجاد شده در بازار دیشب موجب شد تا BTC با حدود ۷٪ افزایش تا ۲۱,۲۵۸ دلار نیز افزایش یابد. رشد بازار موجب شد تا ارزش کل بازار رمزارزها مجددا به مرز ۱ تریلیون دلار بازگردد.

این بالاترین قیمت بیت کوین از زمان سقوط صرافی FTX است. همزمان با این اتفاق آلت کوین‌ها نیز رشد خوبی از خود نشان دادند. قیمت اتریوم با حدود ۱۰٪ افزایش اکنون در ۱۵۵۳ دلار قرار دارد و قیمت BNB با ۸٪ افزایش به ۳۱۲ دلار رسیده است. اما بیشترین رشد در میان پروژه‌های مطرح مربوط به سولانا و کامپوند بود. قیمت سولانا با ۳۹٪ افزایش به ۲۳ دلار رسیده است و این رمزارز به جایگاه ۱۱ بازار بازگشته است. قیمت کامپوند نیز با ۳۷٪ افزایش به ۵۳ دلار رسیده است.

وضعیت قیمت رمزارزها پس از پامپ بیت کوین

اما افزایش قیمت بیت کوین موجب شد تا این رمزارز خط روند نزولی خود را که از سپتامبر (شهریور) پابرجا بود نیز با قدرت بشکند. برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند برای ادامه روند صعودی باید منتظر پولبک به این خط باشیم. این خط روند اکنون در حوالی قیمت ۱۹,۹۰۰ دلار قرار دارد.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم روزانه منبع: تریدینگ ویو

Trader SZ نام یکی از تحلیلگران مطرح است که در توییتی اعلام کرد که شاخص قدرت دلار (DXY) به محدوده حمایتی خود رسیده است و امکان افزایش آن و طبیعتا اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد. شاخص DXY اکنون در سطح ۱۰۲ قرار دارد. این تحلیلگر ۳ سطح ۱۸,۲۰۰ دلار، ۲۰,۰۰۰ دلار و ۲۱,۵۰۰ دلار را ۳ سطح کلیدی قیمت بیت کوین دانسته است که امکان رنج زدن بیت کوین بین آن‌ها وجود دارد که از دیدگاه صعودی می‌تواند به منزله پولبک به این سطوح باشد.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم ۲ ساعته منبع: توییتر

بسیاری دیگر از تحلیلگران نیز پامپ قیمتی بیت کوین را به حساب شورت اسکوییز گذاشته‌اند و آن را نوعی تله گاوی نامیده‌اند.

به نظر شما روند کلی بیت کوین صعودی شده است یا افزایش قیمت آن نوعی تله گاوی برای معامله‌گران بوده است. نظر خود را زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!


تحلیل کاربران

بیت کوین

09179120432AsAsAs33

29/دی/1401

این روزها فشردگی عجیبی در سراشیبی این رمز ارز ایجاد شده است امابرای ارزهای دیگر تکان های پر سودی ایجاد میکند

12

سرنوشت ببت کوین

marwan

27/دی/1401

بیت کوین اخیراً پس از عبور از منطقه مقاومت اصلی 18000 تا 18400 به شدت افزایش یافت و توانست ضررهای عظیمی را که پس از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX متحمل شده بود پاک کند.

20

@fatemehsoghrazarey

fatemeh(soghra)zarey

26/دی/1401

جهاناشگفتی زکردارتوست هم ازتوشکسته،هم تودرست امیدوارم توی این سرمای زمستون گرمای شعله دلتون همیشه روشن باشه و قیمت رمزارزها برای همیشه صعودی بشه.

28

رمز ارز پول دیجیتال

[email protected]

27/دی/1401

چندسال از این رمز ارز گذشته اول کسی نمی دونس که چی هست فکر می کردن کلاهبرداری است اما حالا همه دنبالشهستن

6

بیت کوین

nima.nazy

26/دی/1401

بیت که احتمالا تا25 بره.برگشت داره تا14.ولی تواین ریزش آلت ها ریزش شدیدی دارن تایک سوم این قیمت جاداره براریزش پایان این بازارخرسی دویا سه ماه بعدهاویینگه.گول این صعودها رو نخورید.

37

می‌ریزه

[email protected]

24/دی/1401

این تلس بیت تا ۱۳ تا می‌ریزه خیلی شیک نهنگ ها میخان بیت خالی کنن یهو قیمت می‌ریزه به خاک سیاه میشنند

6

رشد بازار رمز ارزها روانی یا واقعی

mehrdaadaadineh

25/دی/1401

به نظر می‌رسد بدون آنکه اتفاق خاصی در بازار افتاده باشد با شروع سال جدید میلادی و طولانی شدن رکود رشدی ۲۰ درصدی اتفاق افتاده است سطح ارزش هزار میلیارد دلاری یک سطح روانی است اما این رشد تا ده درصد دیگر ادامه خواهد داشت و بعد از آن امکان یک اصلاح ۵ تا ۱۵ درصدی وجود دارد.

31

بیت کوین

علیرضادوست

07/اسفند/1401

قیمت بیت کوین در اواسط هفته گذشته به شدت کاهش یافت، زمانی که خرس ها آن را به پایین ترین سطح شش هفته ای، یعنی 18500 دلار رساندند. با این حال، رمزارز برتر پس از این افت، واکنش بسیار خوبی نشان داد و مدت کوتاهی پس از آن سطح 19000 دلاری را پس گرفت. برای مدتی در آنجا ثابت ماند و حتی افزایش بی سابقه نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا نیز نتوانست تاثیر منفی بر آن داشته باشد.

4

ارز دیجیتال

maitham

27/دی/1401

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در ارز ها بالا بردن دانش خود در ارز دیجیتال است و باید دانش خود را بالا برد تا بتوانید کسب درآمد خوب بهتری داشته باشید

6

تحلیل دامیننس بیت کوین

mahmood39

24/دی/1401

دامیننس بیت کوین که در روند صعودی قرار گرفته است، و با شدت بالایی به محدوده مقاومت 43 الی 43.25 درصد برخورد کرده است. این شاخص به این ناحیه واکنش منفی نشان داده است، و وارد موج اصلاحی شده است. مجددا در برگشت به سطح حمایت 42.20 درصد می تواند واکنش مثبت داشته باشد. کاهش این شاخص نشانه حمایت بیشتر خریداران از آلت کوین ها است.

32

باشد که رستگار شویم

rezasofi

24/دی/1401

در شروع سال جدید بیت کوین نیز حرکت جدیدی را شروع کرد همه را امید وار کرد باشد که همه به سود خوب برسیم

5

بیت کوین و سال 2023

minister

24/دی/1401

بیت کوین بعنوان پادشاه ارزهای دیجیتال که اکثریت مطلق ارزهای دیگر تابع صعود و سقوط آن هستند چندبار سالهای سقوط بزرگ را تجربه کرده است مثل 2017 و 2022.ولی بعد از سال یا سالهای سقوط،دوباره روند صعودی پرشتابی را در پیش گرفته است.سال 2022 را بیت کوین با سقوط شروع و تا پایان سال2022 ادامه داد و اغلب تا بیش از 75٪قیمت خود را از دست داد ولی سال 2023 را با صعود قیمت شروع کرد و در چندروز اخیر این صعود قیمت ،شتاب بیشتری گرفته است.انشاالله بیت کوین در سال 2023 بتواند به قیمت سال 2021 یعنی نزدیک هفتادهزار دلار یا بیشتر دست پیدا کند.و قطعا با صعود قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال، سایر ارزها هم از بیت کوین تبعیت کرده و رشد قیمت خواهد کرد.به امید آنکه تا سال 2023 به پایان نرسیده،بیت کوین به صدهزار دلار برسد

9

بیت کوین سرمایه خوب

aliyavri

23/بهمن/1401

بیت کوین پادشاه رمز ارز هاست،یکی از راه های کسب درآمد با رمز ارزها بالا بردن اطلاعات و آگاهی در این زمینه است بیت کوین یک ویژگی منحصر به فردی که داره اینه متعلق به هیچ نهادی نیست و این باعث میشه که خیلی ها رو بیارن به این رمز ارز

5

اتریوم

alikhani69

28/دی/1401

اتریوم اول ۲بار میره بالا بعد افت میکنه بعد از افت موقع خرید هست از الان به الگوریتم دقت کنید متوجه میشید

6

تله گاوی

haniye74

24/دی/1401

تله گاوی یک سیگنال اشتباه و نادرست در معاملات و تحلیل تکنيکال می باشد و هنگامی رخ می دهد که در روند نزولی یک ارز دیجیتال،برای مدتی حرکت قیمت تغيير می کند و معامله گران تصور می کنند که یک روند صعودی در پیش رو است.اما پس از مدتی دوباره روند نزولی ومعکوس می شود و سطح حمایت قبلی را رو به پایین می شکند.

42

سولانا

kavehazary

24/دی/1401

سولانا بعد از گذشت چند ماه دوباره به حالت صعودی خودش بازگشت و رشد دوبرابری رو داره تجربه می‌کنه ومیم کویین جدیدی رو به بازار معرفی کرد و دلایل زیادی برای رشد داره

38

رشد

[email protected]

28/دی/1401

سپاس از همه دوستان بخاطر تحلیل ونظرات شفاف امیدوارم درآمدتان همیشه روبه رشد باشه، جیبتون پرپول وساز دلتون همیشه کوک

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.