coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.1%

64,314 $

4,193,272,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.6%

3,154 $

205,625,152 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

65,187 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

606.8 $

39,560,100 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.5%

147.24 $

9,600,048 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

65,193 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

3,152 $

205,522,788 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.4%

0.527 $

34,360 تومان

XRP

XRP

xrp

7.6%

0.1508 $

9,832 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.2%

5.53 $

360,556 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۳ مقاومت بزرگ در سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار وجود دارد؛ آیا روند صعودی قیمت بیت کوین تمام می‌شود؟

11/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
۳ مقاومت بزرگ در سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار وجود دارد؛ آیا روند صعودی قیمت بیت کوین تمام می‌شود؟
Bitcoin
BTC
تحلیل
اخبار
1952
2 دقیقه

قیمت بیت کوین در روز یکشنبه روند صعودی خود را از سر گرفت و تا نزدیکی سطح ۲۴٬۰۰۰ دلار پیش رفت. همچنین کندل هفتگی قیمت بیت کوین در انتهای یکشنبه در سطح ۲۳٬۷۴۶ دلار بسته شد. به این ترتیب قیمت BTC توانست سطح بالای ثبت شده در چهارشنبه هفته گذشته یعنی ۲۳٬۸۱۵ دلار را پشت سر بگذارد و سطح بالای بالاتری (Higher High) ثبت کند تا به این ترتیب ادامه روند صعودی تایید شود.

این موضوع باعث شکل‌گیری سیلی از احساسات مثبت در بازار شد و تحلیل‌گران گوناگون در توییتر هدف قیمت‌های صعودی مختلفی را فریاد می‌زنند و تارگت‌های ۲۵٬۰۰۰ دلار و ۲۸٬۰۰۰ دلار و ۳۰٬۰۰۰ دلار به وفور شنیده می‌شود. این موضوع در شاخص ترس و طمع کریپتو به خوبی مشاهده می‌شود که در حال حاضر عدد ۶۱ را نشان می‌دهد که در محدوده «طمع» قرار دارد. بازار کریپتو در چند روز گذشته برای اولین بار در بیش از ۱۰ ماه اخیر از محدوده «ترس» خارج شده است.

با این حال اگر با خونسردی نگاهی به چارت بیت کوین بیاندازیم متوجه می‌شویم که سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار، کلیدی‌ترین سطح مقاومت پیش رو در کوتاه مدت است. همان‌طور که در نمودار پایین مشاهده می‌شود این سطح قیمت محل همگرایی سه مقاومت کلیدی است که عبارتند از:

  • میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (منحنی آبی که سطح ۲۴٬۸۳۴ دلار را نشان می‌دهد)
  • میانگین متحرک ۵۰ هفته‌ای (منحنی قرمز که سطح ۲۵٬۳۳۲ دلار را نشان می‌دهد)
  • پیک قیمت در رالی صعودی تیرماه (خط‌چین آبی که سطح ۲۵٬۲۱۲ دلار را نشان می‌دهد)

نمودار لگاریتمی قیمت بیت کوین در تایم‌فریم هفتگی و تلاقی ۳ سطح مقاومت کلیدی؛ منبع: تریدینگ ویو

از میان سه مقاومت ذکر شده، میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای، مهم‌ترین مقاومت است که به عقیده بسیاری کارشناسان مرز میان بازار خرسی و بازار گاوی است. همگرایی این مقاومت با دو مقاومت مهم دیگر، غلبه بر سطح قیمت ۲۵٬۰۰۰ دلار را به آزمون دشوارتری برای بیت کوین تبدیل می‌کند.

البته باید توجه داشت که دشواری این آزمون به معنای حتمی بودن شکست بیت کوین نیست. با توجه به مومنتم صعودی بازار به هیچ عنوان بعید نیست که بیت کوین سطح قیمت ۲۵٬۰۰۰ دلار را آزمایش کند. حتی در صورت غلبه بر آن می‌توان انتظار داشت مومنتم صعودی بازار از شرایط فعلی هم قوی‌تر شود. منظور از طرح این مطلب تذکر در مورد اهمیت و تعیین‌کننده بودن سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار در نمودار قیمت بیت کوین در شرایط فعلی است.

با نزدیک شدن بازگشایی بازار سهام در روز دوشنبه روند قیمت بیت کوین اندکی کاهشی شده است و در زمان نگارش خبر ۲۳٬۱۱۲ دلار است. معاملات فیوچر بازار نزدک نشان می‌دهد احساسات بازار سهام آمریکا با نزدیک شدن نشست FOMC و افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره، رو به خرسی شدن است. تصمیم نهایی FOMC در مورد میزان افزایش نرخ بهره ساعت ۱۰:۳۰ شب چهارشنبه به وقت تهران اعلام می‌شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!


تحلیل کاربران

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال

mhnn

11/بهمن/1401

یکی از بزرگترین ویژگی های بیت کوین آزادی بی حد و حصر آن است. این ارز در اختیار هیچ نهاد و نظامی نیست و این ویژگی ها، علاقه بسیاری را برای رفتن به سمت آن ترغیب می کند. بیت کوین توانسته است در روزهای آسان و سخت، ارزش واقعی خود را به فعالان این حوزه نشان دهد و در ادامه پیشرفتی غیر از این، نمیتوان برای آن تصور کرد. ارتباط ارز دیجیتال با بازار سهام آمریکا، پدیده هاوینگ و نقش صرافی ها همگی در تعیین اینکه بیت کوین چه قیمتی در آینده خواهد داشت، دخیل هستند.

35

تحلیل بیت کوین

haniye74

11/بهمن/1401

بیت کوین هنوز در محدوده ی مشخص شده در حال در جا زدن است.این رفتار قیمت از یک جهت می تواند سيو سود باشد،از طرف دیگر هم می تواند جذب پتانسیل لازم،برای حرکت به سمت اهداف بالایی تعبیر شود.در مورد ادامه ی حرکت قیمت در تحلیل های قبلی صحبت کرده بودیم و باید اضافه کنیم که لازمه ی ادامه ی حرکت صعودی،تثبیت بالای 22000دلار است.در غیر این صورت،رها شدن قیمت در این محدوده می تواند نزول قیمت،حداقل تا 20000دلار را به دنبال داشته باشد.

31

بیت کوین

[email protected]

11/بهمن/1401

ارز دیجیتال بیت کوین پادشاه ارز دیجیتالی هست که روند رو به رشد خود را شروع کرد و خیلی زود جای قبلی خود را خواهد گرفت پر سود باشید

28

سکه خوشبختی

momo131356561400m

12/بهمن/1401

فکرکن نگاه کن تجربه بگیرانتخاب کن موفقیت درانتظار توست ارزهای دیجیتال تاپایان سال افزایش قیمت دارن هرچند شاید کمی بالاپایین بشه ولی درکل. قیمتها روبه افزایش هستند طی این چندسال که هرکی باارز دیجیتال دیرشروع کرده پشیمان شده ولی هنوزم دیرنیست به امیدموفقیت شماکاربران عزیز

15

بیت کوین

mahsadas

11/بهمن/1401

با بازگشایی بازار سهام در روز دوشنبه روند قیمت بیت کوین اندکی کاهشی شده است و در زمان نگارش خبر ۲۳٬۱۱۲ دلار است. معاملات فیوچر بازار نزدک نشان می‌دهد احساسات بازار سهام آمریکا با نزدیک شدن نشست FOMC و افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره، رو به خرسی شدن است.

27

رشد روانی بیت کوین

mehrdaadaadineh

11/بهمن/1401

رشد رمز ارز ها به عوامل متعددی بستگی دارد اما در شرایط کنونی بعد از یک دوره ی طولانی رکود مهم ترین عامل حس روانی کسانی است که دارایی خود را از دست داده اند و همچنین افرادی که قیمت کنونی را هنوز پایین می دانند.

24

روند قیمت بیت کوین

[email protected]

11/بهمن/1401

با نزدیک شدن بازگشایی بازار سهام در روز دوشنبه روند قیمت بیت کوین اندکی کاهشی شده است و در زمان نگارش خبر ۲۳٬۱۱۲ دلار است. معاملات فیوچر بازار نزدک نشان می‌دهد احساسات بازار سهام آمریکا با نزدیک شدن نشست FOMC و افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره، رو به خرسی شدن است. تصمیم نهایی FOMC در مورد میزان افزایش نرخ بهره ساعت ۱۰:۳۰ شب چهارشنبه به وقت تهران اعلام می‌شود

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.