coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.9%

62,849 $

3,915,492,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.3%

3,106 $

193,509,407 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.9%

585.1 $

36,454,845 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

143.48 $

8,938,804 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

0.5299 $

33,013 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

3,103 $

193,342,443 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.5%

0.149 $

9,283 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.7%

5.69 $

354,487 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چه پروژه‌هایی در ماه فوریه آزاد سازی توکن دارند؟

13/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
چه پروژه‌هایی در ماه فوریه آزاد سازی توکن دارند؟
اخبار
ارز دیجیتال
آزاد سازی
فاندامنتال
3063
2 دقیقه

در ماه فوریه (بهمن و اسفند) حدود ۱۵ پروژه مهم (از جمله آپتوس، وان اینچ و سندباکس) برنامه دارند تا در راستای برنامه توکنومیک خود مقادیر قابل توجهی توکن آزاد کنند. این موضوع ممکن است با ایجاد فشار فروش بر روی قیمت آن‌ها تاثیرگذار باشد. در ادامه تاریخ و مقدار این آزادسازی را بررسی می‌کنیم و آن را با تعداد توکن‌های درگردش و حجم روزانه در گردش آن رمزارز مقایسه می‌کنیم.

به گزارش کریپتواسلیت، چیزی بالغ بر ۵۸۰ میلیون دلار ارزش ارزش مجموع توکن‌های آزادسازی این پروژه‌ها در این ماه است که البته باید برنامه آزادسازی پروژه dydx که به ماه دسامبر ۲۰۲۳ موکول شد را از آن کسر کرد. بزرگترین آن‌ها پروژه سندباکس است که حدود ۳۷۲ میلیون SAND را به ارزش ۲۶۶ میلیون دلار آزاد خواهد کرد.

بزرگترین آزادسازی توکن در ماه فوریه متعلق به چه پروژه‌ای است؟

  • بزرگترین آزادسازی توکن متعلق به پروژه سندباکس با آزادسازی ۳۷۲ میلیون توکن SAND به ارزش ۲۶۶ میلیون دلار است و پس از آن BIT و اپتوس قرار دارند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

لیست بزرگترین آزاد‌سازی توکن های هفته پیش‌رو٬ مراقب چه ارزهایی باشیم؟

لیست بزرگترین آزاد‌سازی توکن های هفته پیش‌رو٬ مراقب چه ارزهایی باشیم؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

آزادسازی توکن

haniye74

13/بهمن/1401

در ابتدای سال 2023،بازار ارز دیجیتال با رشد همراه بود و قیمت بیت کوین و اتريوم نیز به ترتیب تا 20هزار دلار و 1500دلار افزایش یافت.بعضی از آلت کوین ها نیز رشد خوبی داشتند.با این حال،از آنجا که وضعیت کلان بازار هنوز هم به طور کامل بهبود نیافته است،باید دید که آیا رونق فعلی بازار ادامه خواهد داشت یا خیر.بنابراین،سرمایه گذاران باید مراقب آلت کوین ها باشند و آخرین پیشرفت این پروژه ها را پیگیری کنند.

39

Crypto Vesting چیست؟

mahmood39

13/بهمن/1401

 در چشم انداز مالی سنتی، معمول است که شرکت ها سهام خود را به کارکنان ارائه دهند. اگر این کارمندان به طور همزمان به سهام خود دسترسی داشته یا آن را نقد کنند، می تواند فشار فروش ایجاد کرده و قیمت سهام را کاهش دهد. در نتیجه، شرکت‌ها معمولاً برای به تأخیر انداختن مالکیت و استفاده از دارایی‌های وعده داده شده، از واگذاری سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. Crypto Vesting نسخه رمزنگاری آن است.

37

آزاد سازی توکن

mhnn

13/بهمن/1401

آزاد سازی ، Vesting یا lock-up زمانی است که شما می توانید پس از خرید و دریافت توکن نسبت به فروش آن در بازار اقدام کنید. شما می توانید زمان lock-up یا آزادسازی توکن که به تیم و سرمایه گذاران داده می شود را بررسی کنید.اگر زمان آزادسازی یک توکن طوری تعریف شده باشد که در بازه‌های زمانی کوتاه، بخش بزرگی از توکن‌ها آزاد شودبرای قیمت نکته منفی به حساب می‌آید زیرا احتمالا فشار فروش مداومی را به بازار تحمیل می‌کند. هر چه پروژه ای دارای پتانسل رشد بلند مدت تری باشد دوره lock-up طولانی تری دارد.

43

فاکتور vesting

amirmahdi051

13/بهمن/1401

بخشی از کل توکن‌های تولید شده میان تیم و سرمایه‌گذاران اولیه آن توکن توزیع می‌شود (بخشی هم در جامعه توزیع میشه) برای فروش و آزادسازی این توکن‌ها، زمان‌بندی مشخصی تعیین خواهد شد، مثلا، توکن‌های سرمایه‌گذاران اولیه برای مدت ۴ سال قفل شده و پس از گذشت ۴ سال از راه‌اندازی پروژه آزاد خواهد شد و طی این چهار سال اول، این افراد نمی‌توانند توکن خود را به فروش برسانند. بررسی Vesting توکن‌ها، میزان عرضه توکن در آینده را نشان می‌دهد.

28

شرکت در مسابقه ،یا. ،،،،،

[email protected]

25/بهمن/1401

اگه کمی فکر کنیم می‌بینیم که این آزاد سازی که تحت عنوان یک مسابقه قراره برگذار بشه بیشتر برگزار کنندگان این برنامه هست تا ما چون خیلی از کاربران بدون کمی فکر بیشتر دارای خودمون رو واگزار میکنیم و فکر می‌کنیم که سود کردیم و برنده ما هستیم در حالی که بیشتر توکن های خودمون رو با کمترین قیمت از دست دادیم بخصوص که ارزش توکن ها در حال ریزش قیمت هست پس کاربران قبل از فروش کمی فکر کنن ،

28

آزاد سازی بیت کوین

marwan

13/بهمن/1401

، به موجب ماده 2 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون براش مجازات در نظر گرفته نشده جرم محسوب نمی شه به موجب این قانون، استفاده و خرید و فروش و ذخیره سازی ارز بیت کوین تا جایی که باعث ایجاد جرمی نشه مجاز هست. گرچه قوانین فعالیت در حوزه بیت کوین و دیگر آلتکوین ها در ایران اعلام رسمی نشده، ولی به کار بردن بیت کوین تحت عنوان سرمایه ‌گذاری و یا ذخیره سازی در کشور جزء جرائم محسوب نمی شه. پس می تونیم بگیم که، کسی که دارایی هایی از جنس بیت کوین داره و یا آن را سرمایه گذاری می کنه، مجرم نیست.

37

خبی

moslemmm

03/دی/1402

تحولات قیمت رمزارز برتر و متعاقباً آلت کوین‌های بازار، از سوی ترس معامله‌گران یا کلافگی سرمایه‌گذاران از روندهای خنثی قیمت‌ها نشئت می‌گیرند. این خستگی و کلافگی سرمایه‌گذاران در روز جمعه بیشتر متوجه بیت کوین بود

5

وستینگ (آزادسازی)

mh31

13/بهمن/1401

وستینگ تنها در مورد رمز ارزهایی که از قبل تولید شده‌اند (Pre-Mining) کاربرد دارد. آزادسازی این رمز ارزها طی یک برنامه زمانی معین انجام می‌گیرد. بررسی Vesting توکن‌ها، میزان عرضه توکن در آینده را نشان می‌دهد.

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.