coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

64,409 $

4,102,853,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,143 $

200,222,477 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

63,694 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

608.8 $

38,781,834 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

144.22 $

9,186,814 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,140 $

200,044,117 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5259 $

33,500 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

0.1511 $

9,625 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.4 $

343,980 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آیا بیت کوین 20000 دلار می‌شود؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

17/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
آیا بیت کوین 20000 دلار می‌شود؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید
Bitcoin
BTC
تحلیل
اخبار
1883
5 دقیقه

بیت کوین 22800 دلار شد.صدای تیک تیک پایین آمدن قیمت می‌آید.

هفته دوم فوریه نزولی آغاز شد٬ چون قیمت ها اصلاح کردند.

قیمت بیت‌کوین به زیر 23000 دلار بازگشته و در بازه‌های زمانی ساعتی به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

معاملات 6 فوریه ممکن است هنوز در اروپا یا ایالات متحده در جریان نباشد، اما بازارهای آسیایی در حال سقوط هستند و دلار آمریکا افزایش می یابد.

با توجه به برخی از داده های اقتصاد کلان که در این هفته از سوی فدرال رزرو ارائه می شود، توجه بیشتر به بررسی تورم هفته آینده در قالب شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ژانویه معطوف شده است.

در ادامه این رویداد، که نتایج آن در حال حاضر به شدت مورد مناقشه قرار گرفته است، نوسانات ممکن است جای پای تازه ای در میان دارایی های ریسک پیدا کند.

به آن نگرانی‌های فوق‌الذکر اضافه کنید که بیت‌کوین مدت‌هاست نسبت به آنچه در هفته‌های اخیر مشاهده شد، عقب مانده است.

کوین تلگراف نگاهی به وضعیت بیت کوین در این هفته دارد و عوامل موثر در حرکت بازارها را در نظر می گیرد.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین در این هفته می شود،این دو مورد بسیار مهم است.

بیت کوینا توانسته است اکثر رشدهای خیره کننده ماه ژانویه خود را حفظ کند که در مجموع تقریباً 40 درصد است. در این حال، نشانه‌هایی از کاهش روی چارت ها به طور فزاینده‌ای خود را نشان می‌دهند.

بسته شدن هفتگی کندل، در حالی که پایین تر از مقاومت قوی ۲۳۰۰۰ دلار است.

معامله گر و تحلیلگر معروف Rekt Capital در 5 فوریه در مورد این موضوع خلاصه کرد:

"بیت کوین در حال حاضر در عبورمجدد از مقاومت 23400 دلار شکست خورده است."

"برای بیت کوین مهم است که کندل هفتگی بالاتر از این سطح بسته شود تا شانس صعود داشته باشد. او ادامه داد: آگوست 2022 نشان می‌دهد که یک آزمایش مجدد ناموفق می‌تواند منجر به کاهش بیشتر بیت‌کوین در محدوده آبی شود.

از نظر فنی، آزمایش مجدد هنوز در حال انجام است.

معامله گران در حال حاضر روی این شرط بندی می کنند که عقب نشینی احتمالی به کجا ختم شود – و اینکه کدام سطوح می تواند به عنوان پشتوانه قطعی برای تقویت بیشتر حرکت صعودی جدید بیت کوین عمل کند.

حمایت مهم در حال حاضر حدود 20000 دلار هستند که از نظر روانی یک عدد قابل توجه است و همچنین محل بالاترین رکورد قدیمی بیت کوین از سال 2017 است.

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهند که BTC/USD در زمان نگارش این مقاله حدود 22700 دلار معامله می‌شود و در طول ساعات معاملات آسیا به کاهش ادامه می‌دهد.

تاجر Credible Crypto در مورد فعالیت دفتر سفارش در 5 فوریه نوشت: "برخی پیشنهادها در این فشار پایین اخیر (جعبه سبز) پر شد، اما بیشتر پیشنهادات باقی مانده در زیر (جعبه قرمز) کشیده شد.

"اگر ما در اینجا پایین تر ادامه دهیم، همچنان به منطقه ۲۱ تا ۱۹ هزار به عنوان منطقه جهش منطقی نگاه می کنیم." در همین حال، تحلیلگر CAPO2 کاملاً مطمئن است که، زمان معکوس شدن روند فرا رسیده است.

این معامله‌گر و کارشناس رسانه‌های اجتماعی، که حامی کاهش‌های کلان جدید در طول رشد ماه ژانویه است، استدلال می‌کند که شکستن زیر ۲۲۵۰۰ دلار «تأیید نزولی» خواهد بود.

او در طی مناظره‌ای در توییتر نوشت: «رشد کنونی بازار نزولی محیط مناسبی را برای مردم ایجاد کرده است تا وقتی روند فعلی معکوس شد، به خرید تمام افت‌ها ادامه دهند.

"سناریوی عالی برای یک رویداد کاپیتولاسیون در چند هفته آینده."

مقامات فدرال رزرو به عنوان چشم بازار به CPI نگاه می‌کنند

هفته پیش رو در مورد اخبار مهم٬ در مقایسه با آغاز فوریه کاملاً آرام به نظر می رسد، با اطلاعات کمتر و بیشتر از طریق تفسیر آینده.

این هفته با اظهارنظر مقامات فدرال رزرو، از جمله رئیس جروم پاول ارائه خواهد شد، و هر اشاره ای به تغییر سیاست موجود در زبان آنها، پتانسیل تغییر بازارها را دارد.

هفته قبل شاهد وقوع چنین پدیده‌ای بودیم، زیرا پاول در طول یک سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ که همراه با اقدام فدرال رزرو برای افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره بود، که 15 بار از کلمه "کاهش تورم" استفاده کرد.

پیش از انتشار داده‌های کلیدی جدید در هفته آینده، صحبت در محافل تحلیلی در مورد چگونگی انتقال فدرال رزرو از یک سیاست اقتصادی محدودکننده به تطبیقی و چه زمانی است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، همه بر این باور نیستند که ایالات متحده هنگام کاهش تورم، "فرود نرم" را انجام خواهد داد و در عوض دچار رکود خواهد شد.

کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد بازار در CubicAnalytics، در پست وبلاگی در 4 فوریه نوشت: "شخصاً، اعتقاد من این است که فدرال رزرو به احتمال زیاد در دو جلسه آتی (مارس و می) 0.25% افزایش خواهد یافت.

البته، تمام اقدامات آتی فدرال رزرو به ادامه تحول داده های تورم و شرایط کلان اقتصاد کلان بستگی دارد. فرانزن اذعان کرد که اگرچه رکود در حال حاضر توصیف مناسبی از اقتصاد ایالات متحده نیست، شرایط همچنان می تواند در آینده بدتر شود و به سه مورد از این قبیل در سال های گذشته اشاره کرد.

"با این حال، تصمیم گیرنده CPI روز ولنتاین خواهد بود - و ما فکر می کنیم که خطرات مثبتی برای انتشار آن وجود دارد."

بر اساس برآوردهای فعلی از BTC.com، سختی شبکه در بالاترین حد همیشه است و تنها پیش‌بینی تعدیل مجدد منفی در مدت شش روز وجود دارد.

با این حال، بسته به عملکرد قیمت بیت کوین، این ممکن است مثبت باشد، و نگاهی به داده های نرخ هش نشان می دهد که ماینرها در رقابت شدید باقی می مانند.

آخرین داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نشان می‌دهد که فروش بیت‌کوین توسط ماینرها همچنان در حال افزایش است و ذخایر آنها در دوره‌های 30 روزه سریع‌تر کاهش می‌یابد.

ذخایر به ترتیب در 6 فوریه به پایین ترین حد خود در یک ماه گذشته رسید و موجودی ماینرها 1,822,605.594 بیت‌کوین بود.

فیلیپ سوئیفت، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader می گوید، با این حال، در مجموع، اقدامات قیمت فعلی "سکون" را برای ماینرها فراهم کرده است.

هفته گذشته سوئیفت در توییتی به Puell Multiple اشاره کرد، معیاری برای ارزش نسبی بیت کوین استخراج شده است، که «منطقه کاپیتولاسیون» خود را برای بدست آوردن سودآوری بهتر ترک کرده است.

«پس از 191 روز در منطقه تسلیم، Puell Multiple تجمع کرده است. نشان دادن تسکین برای ماینر ها از طریق افزایش درآمد و احتمالاً کاهش فشار فروش.»

NVT نشان می دهد که نوسانات شروع خواهد شد

با وجود کاهش رشد قیمت بیت کوین، برخی از داده های زنجیره ای همچنان در حال افزایش هستند.

نکته جالب توجه این هفته، سیگنال ارزش شبکه بیت کوین به تراکنش (NVT) است که اکنون در سطوحی است که تقریباً در دو سال گذشته مشاهده نشده است.

سیگنال NVT ارزش بیت کوین منتقل شده در زنجیره را در برابر ارزش بازار بیت کوین اندازه گیری می کند. این اقتباس از شاخص نسبت NVT است، اما از میانگین متحرک 90 روزه حجم تراکنش به جای داده های خام استفاده می کند.

سیگنالNVT در بالاترین سطح چند ساله ممکن است باعث نگرانی شود - ارزش گذاری شبکه در مقایسه با ارزش انتقال یافته نسبتاً بالا است، سناریویی که ممکن است به گفته خالق آن، ویلی وو، "ناپایدار" باشد.

با این حال، تفاوت‌های ظریف متعددی در NVT وجود دارد که باعث می‌شود تجسم‌های مختلف آن از یکدیگر جدا شوند تا تصویر پیچیده‌ای از ارزش زنجیره‌ای با قیمت معین ارائه کنند.

چارلز ادواردز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال کاپریول، در مورد تغییر بیشتر NVT که NVT محدوده دینامیکی نامیده می شود، در 6 فوریه اظهار داشت: "NVT بیت کوین نشانه هایی از عادی سازی ارزش و شروع یک رژیم جدید بازار را نشان می دهد."

این پیام در طول تاریخ یکسان است و اغلب در میان مدت و بلندمدت خبر خوبی است. در کوتاه مدت، این مکانی است که معمولا شاهد نوسانات هستیم.»

شرکت تحقیقاتی Santiment در یک بارقه امید خاطرنشان می کند که تعداد کیف پول های بیت کوین کوچکتر در سال جاری افزایش یافته است.

از زمانی که BTC/USD بار دیگر در 13 ژانویه از مرز 20000 دلار عبور کرد، 620000 کیف پول با حداکثر 0.1 BTC دوباره ظاهر شد.

سنتیمنت می‌گوید که این رویداد نشان‌دهنده لحظه بازگشت «FOMO» به بازار است و رشد بعدی در تعداد کیف پول به این معنی است که این رقم به بالاترین حد خود از 19 نوامبر رسیده است.

تفسیر توییتر در 6 فوریه تایید کرد: «حدود 620 هزار آدرس بیت کوین کوچک وجود داشته است که از زمان بازگشت FOMO در 13 ژانویه که قیمت آن 20 هزار دلار دوباره به دست آمد، در شبکه ظاهر شده است.

این آدرس‌های 0.1 بیت کوین یا کمتر در سال 2022 به آرامی رشد کردند، اما سال 2023 بازگشت خوش‌بینی معامله‌گران را نشان می‌دهد.

در همین حال، نگاهی به شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد که «طمع» همچنان توصیف اصلی احساسات بازار است.

در 30 ژانویه، این شاخص به «طمع‌آمیزترین» خود از زمان بالاترین رکورد بیت کوین در نوامبر 2021 رسید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

تحلیل تکنیکال بیت کوین

mh31

17/بهمن/1401

بیت کوین در هفته ای که گذشته، یک کندل نزولی با منفی 3.41 درصد به ثبت رساند، و با توجه به اینکه به سطوح مقاومتی مهمی نزدیک شده بود، و از قبل احتمال اصلاح قیمت وجود داشت، وارد اصلاح شده است. این اصلاح در مرحله اول می توانست تا کف های قبلی یعنی محدوده 22500 دلار باشد، که در حال برخورد به این سطح می باشد، و در مرحله بعدی و در صورت از دست دادن این حمایت، کاهش قیمت می تواند تا محدوده 20960 الی 20790 دلار ادامه داشته باشد.

23

نیما

nmmmn

18/بهمن/1401

مطمئنأ هر تنزلی ترقی بسیار خوبی خواهد داشت. ب مرور زمان و در چند روز آینده بیت کوین باز ترقی خواهد کرد

12

بیت کوین

mahsadas

17/بهمن/1401

در حالی امروز 26 آذر شاهد عبور قیمت هر واحد بیت کوین از رقم 20,000 دلار بودیم که در ماه‌های گذشته، خرید BTC از سوی موسسات شدت گرفته بود. از خرید 450 میلیون دلاری مایکرواستراتژی گرفته تا سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری اسکوئر روی Bitcoin، سیل خرید این رمز ارز از سوی موسسات برای فرار از سقوط ارزش دلار افزایش یافته است.

18

بیت کوین

arefsaghi

20/بهمن/1401

بیت کوین همیشه در صدره و فکر کنم رو بالا هم رشد می‌کنه و همیشه هم در صدر باقی میمونه حتی از مرز ۳۰۰۰۰۰دلار هم میگذره

9

بیت کوین

frai

09/اسفند/1401

فعلا تا اواسط ماه آینده از مرز بیست و پنج هزار بالاتر نمیره چونکه سقف خرید با عرضه رقابتی نیست واحتمال تقاضا برای ثبات اقتصادی بازار کمتر میشه

6

قیمت بیت کوین

amirmahdi051

17/بهمن/1401

امروز بیت کوین مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که بیت کوین که روز قبل تا ۲۳,۱۶۹ رسیده بود، امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳، با کاهش ۱.۵۵ درصدی به ۲۲,۸۱۴ رسید.

21

بابانوئل

fatmhmosvi17t59

17/بهمن/1401

سلام خبرای خوش بیت کوین تاپایان سال رشدخوبی خواهدکردارزدیجیتال یکی از بهترین پس اندازاست که میتوان بهش اعتمادکرد بیت کوین سرمایه خوبی درآینده خواهدشدتمام معاملات باارزهای دیجیتال صورت میگیردهمین طورکه میبینیدرشدبیت کوین دراین چندسال بسیارعالی بوده وبه زودی درتمام بازارهای دنیا حرف اول راخواهدزدبه امید موفقیت شماکاربران عزیز

22

تجزیه و تحلیل بیت کوین

mhnn

17/بهمن/1401

از ابتدای معاملات امروز، قیمت بیت‌کوین در روند نزولی بوده زیرا شرایط بازار نزولی شده است. قیمت طی چند روز گذشته در تلاش برای خروج از سطح مقاومتی ۲۳هزار و۴۶۰ دلاری بوده و در نتیجه توکن شروع به کاهش کرده است.

20

بیت کوین

[email protected]

17/بهمن/1401

ارز دیجیتالی بیت کوین روند نزولی به خود گرفته است ولی از فردا باز روند سعودی خواهد گرفت و بنظر میرسه باز روزهای اوج خود را تکرار خواهد کرد

15

بیت کوین

meysammnm

17/بهمن/1401

بیت ‌کوین ارزخیلی خوبی هست لطفا تامیتوانید بخرید.چوون در آینده می‌تواند بیش از سقفی که تصور می‌شود برسد به خاطر همین تامیتوانید بخرید ضرر نداره

14

بیت کوین

[email protected]

17/بهمن/1401

اگرچه این روزها بیت کوین روی سقف تاریخی خود معامله می‌شود، اما اکثر آلت کوین‌ها فاصله نسبتا زیادی با سقف قیمتی خود دارند. اتریوم، برترین آلت کوین بازار، در ژانویه 2018 روی 1450 دلار معامله شد، اما اکنون هر واحد رمز ارز ETH در نزدیکی 600 دلار معامله می‌شود

17

کاهش قیمت بیتکوین

rasident

17/بهمن/1401

احتمالا شاهد کاهش قیمت بیتکوین تا ۱۱ هزار دلار باشیم و بعد از اون با افزایش روبرو بشیم و وارد دوره هاوینگ بشیم

9

بیت کوین

saeedrofouchi

22/بهمن/1401

واقعا"بیت کوین ارز خوبی است ورتبه اول تمام ارزهاست البته الآن رانبایددید که بعضی ساعات کاهش پیدامیکنه این نوساناتی است بسته به وقوع سیاستهائی است که اتفاق میافته ولی موقتی است بااین حال نبایست ناامیدشد،یاحق.

7

بیت کوین

haniye74

17/بهمن/1401

در تایم فریم 1ساعته بیت کوین خط میانگین متحرک 7ساعته شروع به کاهش کرده و از بالا میانگین متحرک 25ساعته را قطع کرده است.این تقاطع به تقاطع مرگ معروف است که سيگنالي مبنی بر ریزش قیمت هاست.البته هر چقدر تایم فریم بالاتر باشد این نوع نگاه معتبرتر خواهد بود.در تایم فریم 6ساعته در حال حاضر خط میانگین متحرک 25دوره ای به عنوان حمایت کرده و اجازه کاهش قیمت زیر 23000دلار را نداده است.اگر حمایت شکسته شود و قیمت کاهش پیدا کند احتمال می رود قیمت تا میانگین متحرک 200روزه که درحال حاضر 22354دلار است کاهش یاید.

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.