coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

63,729 $

3,938,452,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.5%

3,288 $

203,168,736 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

61,788 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

599.2 $

37,029,942 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.3%

143.45 $

8,865,210 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.5%

3,285 $

202,999,404 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5217 $

32,241 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.1494 $

9,233 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.2%

5.44 $

336,192 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مایکروسافت و چت‌بات گوگل، باعث رشد توکن‌های هوش‌مصنوعی شدند.

20/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
مایکروسافت و چت‌بات گوگل، باعث رشد توکن‌های هوش‌مصنوعی شدند.
AI
Google
هوش مصنوعی
اخبار
1665
1 دقیقه

محبوبیت ناگهانی چت‌بات‌های هوش‌مصنوعی، شرکت‌های بزرگی مانند گوگل در حال تبلیغ ربات Brad خود است و مایکروسافت موتور جست‌وجوی Bing را با ChatGPT داخلی راه‌اندازی می‌کند. همین موضوعات نیز باعث شده تا توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال توسعه و افزایش باشند.

توکن‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی مانند SDAO و AGIX با سودهای ۱۷۹ تا ۲۰۰درصدی به شدت محبوب شده‌اند؛ همچنین MDT ،DBC ،ORAI ،VXV ،FET و MAN از دیگر توکن‌هایی هستند که در فضای هوش‌مصنوعی با سودهای ۷۵ تا ۹۵درصدی رشد کرده‌اند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

مایکروسافت

mahsadas

20/بهمن/1401

مایکروسافت در شرکت هوش مصنوعی خالق ChatGPT یعنی OpenAI سرمایه‌گذاری مجدد به مبلغ ۱۰ میلیارد دلار داشت و پس از آن رقیب مایکروسافت و مالک گوگل، آلفابت، در شرکت رقیب OpenAI در حوزه هوش مصنوعی، یعنی شرکت آنتروپیک (Anthropic)، حدود ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد. محصول این شرکت کلود (Claude) نام دارد.

21

رقابت

mhnn

20/بهمن/1401

توکن های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال افزایش هستند و از بیت کوین پیشی می گیرند. به نظر می‌رسد که جنگ هوش مصنوعی میان گوگل و مایکروسافت تازه شروع شده است. هر کدام بتواند مدل‌های فعلی را بهتر اجرا و کامل کند، امتیاز بیشتری می‌گیرد و البته در این رقابت، هیچ‌کس قصد عقب‌نشینی ندارد. با این حال، نباید فراموش کرد که گوگل می‌تواند در این نبرد برتری قابل‌توجهی نسبت به مایکروسافت داشته باشد؛ زیرا بیشترین اطلاعات را در اختیار دارد.

24

شکست bard AI گوگل در مقابل chatGPT

mahmood39

21/بهمن/1401

پس از اینکه چت ربات Bard Al پاسخ اشتباهی داد، گوگل 140 میلیارد دلار از دست داد . آلفابت، شرکت مادر گوگل، پس از نمایش چت ربات هوش مصنوعی جدید خود، Bard، در معاملات روز چهارشنبه شاهد کاهش ۷.۶ درصدی سهام خود بود که این نگرانی را برانگیخت که این غول فناوری جایگاه خود را در برابر ربات چت OpenAI ChatGPT از دست داده است.

13

مایکروسافت

[email protected]

20/بهمن/1401

مایکروسافت چت بات گوگل توکن های رایگان خود را بر کاربران خود نزدیک ۱۷۰ درصد الی ۲۰۰ درصد اهدا میکند که بهترین موقعیت برای ما ایرانیان هست

17

محبوبیت توکن های هوش مصنوعی

amirmahdi051

20/بهمن/1401

منظور از توکن های هوش مصنوعی به زبان ساده ارزهای دیجیتال مربوط به پروژه های بلاک چین مبتنی بر هوش مصنوعی است. اعلام خبر سرمایه گذاری مجدد مایکروسافت در شرکت OpenAI و بعد از آن سرمایه گذاری رقیبش، یعنی گوگل در شرکت رقیب OpenAI ، یعنی آنتروپیک منجر به محبوبیت در توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی (مانند FET) شد.

20

مایکروسافت

haniye74

20/بهمن/1401

مایکروسافت که نخست کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نام بیل گیتس و پل آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه نویسی بيسيک برای آلتاير شروع کرد.در اواسط دهه 1980با طراحی سیستم عامل داس بر بازار سیستم های عامل رایانه های شخصی مسلط شد.این شرکت سپس سهام خود را وارد بورس کرد،که با افزایش ارزش سهام،چهار نفر میلیاردر و حدود 12000نفر از کارکنان مایکروسافت،میلیونر شدند.

20

هوش مصنوعی جای انسان را میگیرد

arefsaghi

20/بهمن/1401

این طور که هوش مصنوعی داره پیش میره وشرکت ها در حال رقابت هستن فکر کنم که بعد چند سال دیگه نیازی به انسان ها نخواهد بود تا بخوان که برامون کاری انجام بدن چون تمام ادارات و بانک ها و همه چی دست هوش مصنوعی خواهد بود و ما فقط درخواست میکنیم و هوش مصنوعی انجام خواهد داد اون هم خیلی سریع

18

توکن ها

aliyavri

22/بهمن/1401

توکن هوش مصنوعی همون ارزهای دیجیتال مربوط به پروژه های بلاک چین هستند،توکن های مبتنی بر هوش مصنوعی چنان درحال افزایش هستند که دارند از بیت کوین پیشی میگیرند با این روند هوش مصنوعی کم کم جای انسان ها میگیرن

14

مایکروسافت

[email protected]

20/بهمن/1401

چندی پیش مایکروسافت در شرکت هوش مصنوعی خالق ChatGPT یعنی OpenAI سرمایه‌گذاری مجدد به مبلغ ۱۰ میلیارد دلار داشت و پس از آن رقیب مایکروسافت و مالک گوگل، آلفابت، در شرکت رقیب OpenAI در حوزه هوش مصنوعی، یعنی شرکت آنتروپیک (Anthropic)، حدود ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد. محصول این شرکت کلود (Claude) نام دارد.

21

توکن هوش مصنوعی

mh31

20/بهمن/1401

هوش مصنوعی عاملی تاثیرگذار در جذابیت و رشد ارزهای دیجیتال است. جنگ هوش مصنوعی میان این دو غول فناوری یعنی گوگل و مایکروسافت تازه شروع شده است. روندها نشان می دهد که هوش مصنوعی (AI) موضوع اصلی در سال 2023 خواهد بود و افزایش علاقه سرمایه گذاران برای خرید توکن های هوش مصنوعی را در پی خواهد داشت .

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.