coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,774 $

4,030,516,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,130 $

197,843,808 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

63,181 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

597.7 $

37,773,376 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.9%

139.18 $

8,796,176 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

63,187 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

3,128 $

197,695,920 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5258 $

33,231 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

0.1479 $

9,347 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.34 $

337,488 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیش از ۱۳،۰۰۰ توکن NFT در شبکه بیت کوین ایجاد شده است

20/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
بیش از ۱۳،۰۰۰ توکن NFT در شبکه بیت کوین ایجاد شده است
NTF
BTC
Bitcoin
BlockChain
1645
3 دقیقه

صرافی بیت مکس در گزارشی از صدور بیش از ۱۳،۰۰۰ توکن بی‌همتا (NFT) در بلاکچین بیت کوین خبر داد. این NFTها با استفاده از پروتکلی به نام اردینالز (Ordinals) و از طریق تپ روت در شبکه بیت کوین صادر می‌شوند و ظاهرا محبوبیت آنها به سرعت در حال رشد است.

به نقل از کوین دسک، بازوی تحقیقاتی صرافی بیت مکس روز گذشته اعلام کرد ۱۳،۰۰۰ توکن NFT پروتکل اردینالز بین ۱۴ دسامبر تا ۷ فوریه (۲۳ آذر تا ۱۸ بهمن) در شبکه بیت کوین صادر شده‌اند.

 

طبق این گزارش، در این بازه زمانی، با هجوم ناگهانی تصاویر و سایر فایل‌های رسانه‌ای به شبکه بیت کوین، حدود ۵۲۶ مگابایت از فضای بلاک‌ها اشغال شده و در مجموع برای سازندگان این توکن‌ها ۶.۷۷ واحد BTC، معادل ۱۵،۵۰۰ دلار هزینه داشته است.

جالب است بدانید NFT های مینت‌شده در شبکه بیت کوین در حال حاضر با قیمت‌های بالایی معامله می‌شوند. به عنوان مثال، NFT روبه‌رو با قیمت ۱.۹۳ واحد بیت کوین به فروش رفته است.

 

زمانی که تصاویر به صورت توکن NFT مینت می‌شوند، پروتکل اوردینالز در شبکه بیت کوین تراکنشی ثبت می‌کند که نمودار تعداد آنها نشان‌دهنده تعداد توکن‌های مینت‌شده است؛ نموداری که نشان می‌دهد تعداد NFT های شبکه بیت کوین به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

محبوبیت گسترده اردینالز صدای اعتراض بسیاری از بیت کوینرها را درآورده است. به عنوان مثال، رنه پیکهارت (Rene Pickhardt)، یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین اردینالز را متهم به اسپم و پرکردن فضای شبکه با تصاویری با حجم بالا کرده است.

منبع: توییتر

منتقدان اردینالز از داده‌های مختلفی برای حمایت از دیدگاه خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، سهم پروتکل اردینالز از کل تراکنش‌های بیت کوین در روز چهارشنبه به سختی به مرز ۳٪ رسید در حالی که این تراکنش‌ها حدود ۷۰٪ از فضای بلاک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

شور و اشتیاق اخیر پیرامون توکن‌های NFT در شبکه بیت کوین توجه توسعه‌دهندگان مختلف در حوزه هنرهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در این میان، توسعه‌دهندگان شبکه بیتکوین SV یکی از رقبای بیت کوین، Twetch را به وجود آورده‌اند. Twetch یک شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد با تولید محتوا، کسب درآمد کنند. در حال حاضر، این پروژه در بستر بلاکچین بیتکوین SV ساخته شده و امکانات مختلفی از جمله یک بازار برای توکن‌های NFT و یک کیف پول دارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

NFT

[email protected]

20/بهمن/1401

سایت NFT یک بازار غیرمتمرکز کاملاً ویژه برای خرید، فروش و تجارت NFT است که توسط SCV.Finance ایجاد شده و در چندین بلاک چین مستقر شده است

15

توکن NFT

mh31

20/بهمن/1401

توکن NFT یک توکن منحصربه فرد (Unique) بوده و با هیچ چیز دیگری قابل تعویض نیست. در واقع آن دسته از دارایی‌های دیجیتالی هستند که برخلاف رمزارزهایی مثل بیت کوین یا اتریوم، تعویض‌پذیر نیستند. (برای مثال در جهان تنها یک تابلوی نقاشی مونالیزا وجود دارد که داوینچی آن را خلق کرده است) .

22

ordinals

mhnn

20/بهمن/1401

اوردینالز یک پروتکل توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که اخیراً در شبکه اصلی بیت کوین راه اندازی شده است. این پروتکل اساسا به نسخه بیت‌کوین NFT ها اجازه می‌دهد که به عنوان مصنوعات دیجیتال در شبکه بیت‌ کوین توصیف شوند. این “مصنوعات دیجیتال” می توانند از تصاویر JPEG ،PDF، یا فرمت های ویدئویی یا صوتی تشکیل شوند تا فضای بلوکی را در شبکه بیت کوین اشغال کنند که می تواند کارمزد تراکنش ها را افزایش دهد.

22

عرض خسته نباشید

علیرضادوست

02/اسفند/1401

سلام خسته نباشید به تمامی هم تیمی های کوین گرام و عضو ها و تمامی مردم ایران کوینگرام بسیار برنامه عالی و پایبند به قانون هست و در پرداخت ها هم به جدیت دونبال میشود ممنون که لایک میکنید

1

پیامد NFT

amirmahdi051

20/بهمن/1401

معرفی پروتکل توکن های غیرمثلی NFT یا همون Ordinals، طرفداران ارز دیجیتال بیت کوین رو به دو دسته تقسیم کرده. بعضی از افراد باور دارن که این پروژه موارد استفاده مالی بیشتری رو برای شبکه بیت کوین فراهم می کنه. برخی هم معتقد هستن که این پروتکل بیت کوین رو از شبکه معرفی شده توسط ساتوشی ناکاموتو به عنوان یه سیستم نقدی همتا به همتا دور می کنه.

21

nft token

samsamaei

27/بهمن/1401

ان اف تی NFT توکن‌های غیرقابل‌معاوضه هستند. آن‌ها به‌عنوان یک گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می‌شوند.

6

NFT

mahsadas

20/بهمن/1401

سازندگان NFT می توانند انفتی خود را با استفاده از ابزار ضرب mint وبسایت اوپن سی ایجاد کنند. برخلاف بسیاری از وبسایتهای NFT برای ایجاد انفتی جدید فقط هزینه قرارداد اولیه را باید بپردازید و هزینه ایجاد انفتی ها و تعیین قیمت آنها در ادامه رایگان میباشد.

15

tevich

[email protected]

20/بهمن/1401

تویچ یک شبکه اجتماعی درست کرده که برای کاربرانش از بیت کوین توکن های زیادی به ارمغان میآورد پر سود باشید

16

nft

Mr.Millani

21/بهمن/1401

هنوز امتحانش نکردم که بتونم نظر بدم یا رای کامل. ولی فکر میکنم ارزش امتحان کردن رو داشته باشه. نظرات شمارو خوندم پیگیر شدم.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.