coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

64,478 $

4,203,965,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,154 $

205,613,416 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

65,187 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

610.4 $

39,797,428 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

144.31 $

9,409,012 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,148 $

205,275,028 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5336 $

34,791 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

0.1512 $

9,858 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.5%

5.4 $

352,080 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی لوکال بیت‌کوینز تعطیلی کامل خود را اعلام کرد

21/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
صرافی لوکال بیت‌کوینز تعطیلی کامل خود را اعلام کرد
Exchange
BTC
Breaking
2096
1 دقیقه

صرافی محبوب لوکال بیت‌کوینز، اوایل امروز اعلام کرد که در ماه جاری فعالیت خود را تعطیل می‌کند. این شرکت مستقر در فنلاند برای این تصمیم به رکود فعلی بازار اشاره کرد. بر اساس بیانیه صرافی، چالش‌های ناشی از ادامه‌ی «زمستان بسیار سرد ارزهای دیجیتال» منجر به کاهش حجم و سهم بازار این پلتفرم شده است. لوکال بیت‌کوینز یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال بود. این پلتفرم بیش از ده سال به مشتریانی از بیش از ۱۹۰ کشور جهان خدمات ارائه کرد. این صرافی حجم مبادلات سالانه ۲.۳ میلیارد دلاری داشت و در سال گذشته به بیش از ۸ میلیون کاربر خدمات ارائه کرد. لوکال بیت‌کوینز از امروز کاربر جدیدی را ثبت‌نام نمی‌کند و تمامی کاربران ۱۲ ماه فرصت دارند دارایی خود را از این صرافی خارج کنند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

نهنگ‌های بازار بیت کوین را می‌بلعند: پیش‌بینی هیجان‌انگیز قیمت تا ۵۱ هزار دلار!

نهنگ‌های بازار بیت کوین را می‌بلعند: پیش‌بینی هیجان‌انگیز قیمت تا ۵۱ هزار دلار!


تحلیل کاربران

سلام

salimafzalli

02/فروردین/1402

صرافی لوکال بیت کوین یکی از قطب های مهم ارز دیجیتال است ای پلتفرم بیش از ده سال است که به مشتریان ارز ۱۹۰ کشور جهان خدمات ارائه میدهد..........

0

تعطیلی صرافیها

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

29/بهمن/1401

باتوجه به رکود اقتصادی شدیددرچندسال گذشته که دربعضی کشورها شدت بیشتری داشت قیمت ارزها بشدت پاین امد وتعداد زیادی کل سرمایه خودرا ازدست دادن وبعضی صرافیها برای جبران یادست به معاملات خطرناک زدن یادربین خود مسئولینش خیانت ودزدی انجام شد که بعلت کمی پشتوانه مجبوربه تعطیلی یااعلام ورشکستگی کردن

10

تعطیلی ، حیله ای که سالهاست انجام میشود

[email protected]

21/بهمن/1401

یکی از بزرگ ترین صرافی های عرض بیت کوین و اتریوم بعد از سود های میلیاردی که از طریق کاربران خود به دست آمد، در اقدامی همیشگی که اکثر شرکت‌های بزرگ بعد از درآمد های فراوان انجام می‌دهند اعلام تعطیلی نمود و کاربرانی که سالها بود از طریق این شرکت سرمایه گذاری کرده بودن را دچار سردرگمی کنند و تنها کسانی که از تعطیلی این صرافی دچار زیان فراوان می‌شوند کاربرانی هستند که سرمایه گذاری کرده بودند،این راه همیشگی شرکت‌های بزرگ برای ،اول سرمایه های فراوانی که به دست آمده، دوم از دست ندادن سرمایه ،سوم فریب دولت برای ندادن مالیات و فرار مالیاتی که با تعطیلی انجام می‌شود، پس تنها این کاربران هستن که باز هم مثل همیشه دچار ضرر می‌شوند و سرمایه های آنها از بین می‌رود،

23

صرافی لوکال بیت کوین

afsanehm

23/بهمن/1401

صرافی Localbitcoins یک صرافی همتا به همتا برای خرید و فروش ارز دیجیتال است که مقر اصلی آند در هلسینکیِ فنلاند قرار دارد. در حال حاضر به هزاران شهر از سراسر جهان خدمات رسانی دارد. این صرافی در سال 2012 تأسیس شد و از زمان شروع به کار تا این لحظه به صورتی جاه طلبانه در حال گسترش جغرافیای فعالیت خود بوده است.

16

صرافی لوکال بیت کوینز

marwan

10/اسفند/1401

لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) یک شرکت استارت آپی است که در هلسینکی در فنلاند قرار دارد. خدمات آن شامل تسهیل معاملات بیت کوین بدون در نظر گرفتن واحد پول محلی می‌باشد. 

2

شبکه اجرای جرائم مالی

mahsadas

21/بهمن/1401

شبکه اجرای جرایم مالی آمریکا این صرافی را به عنوان یکی از بزرگترین ارسال‌کنندگان بیت کوین به Bitzlato، صرافی مرتبط با کشور روسیه معرفی کرد. مقامات آمریکایی با متهم کردن این صرافی به پولشویی و تسهیل دور زدن تحریم‌ها علیه روسیه، اقدامات اجرایی قانونی بزرگی را علیه آن آغاز کردند.

22

تعطیلی لوکال بیت کوین

[email protected]

21/بهمن/1401

تعطیلی ناگهانی لوکال بیت کوینز بلافاصله پس از آن صورت می‌گیرد که شبکه اجرای جرایم مالی آمریکا این صرافی را به عنوان یکی از بزرگترین ارسال‌کنندگان بیت کوین به Bitzlato، صرافی مرتبط با کشور روسیه معرفی کرد. مقامات آمریکایی با متهم کردن این صرافی به پولشویی و تسهیل دور زدن تحریم‌ها علیه روسیه، اقدامات اجرایی قانونی بزرگی را علیه آن آغاز کردند.

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.