coingram
کوینگرام

با معرفی بلاک چین جدید اوکی‌اکس، قیمت توکن این صرافی به بالاترین سطح خود رسید

27/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
با معرفی بلاک چین جدید اوکی‌اکس، قیمت توکن این صرافی به بالاترین سطح خود رسید
Exchange
BlockChain
Breaking
2445
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پس از آن که استار ژو، بنیان‌گذار صرافی اوکی‌اکس روز چهارشنبه از راه‌اندازی یک بلاک چین جدید به نام اوکی‌بی‌چین (OKBChain) در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد، ارزش توکن اوکی‌بی بیش از ۱۹درصد رشد کرد و به رکورد قیمتی جدید ۵۲.۳۱ دلاری رسید. پس از این جهش قیمتی، اوکی‌بی، اکنون بیست و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. ژو درباره تفاوت این دو بلاک چین گفت: «اوکی‌اکس‌چین، یک شبکه اثبات سهام است که توسط جوامع ساخته شده است. اما شبکه جدید اوکی‌بی‌چین توسط این صرافی توسعه یافته و مدیریت می‌شود».

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیش از 50 درصد بیتکوین‌های موجود در صرافی‌های آمریکایی از این کشور خارج شده

بیش از 50 درصد بیتکوین‌های موجود در صرافی‌های آمریکایی از این کشور خارج شده

 پخش برنامه‌های مرتبط با بیت‌کوین در تلویزیون ملی چین!

پخش برنامه‌های مرتبط با بیت‌کوین در تلویزیون ملی چین!

 توقف فعالیت‌های صرافی هات‌بیت!

توقف فعالیت‌های صرافی هات‌بیت!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

ماه آوریل٬ ماه رشد رمزارزها

ماه آوریل٬ ماه رشد رمزارزها


تحلیل کاربران

رشد توفانی

HadiTNT

29/بهمن/1401

سلام دوستان. به نظر من با راه اندازی بلاک چین این رمز ارز رشد خوبی را در پیش خواهد داشت ، چرا که در گذشته رمز ارز های بوده اند که با راه‌اندازی بلاک چین اختصاصی خود توانسته اند رشد های نجومی داشته باشند.

13

ارزصرافیها

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

29/بهمن/1401

سلام دوستان هرصرافی تقریبا یک ارز مخصوص خودرادارد که علاوه بر درامدزای بیشتر نشانه عمق ان صرافی رادارد اگردرصرافیهای دیگر ان ارزبه رسمیت شناخته شود برای ان صرافی بسیاردرامدزا ودارای پشتوانه بهتردرنزد صرافیهای دیگر میشود

17

استارژو ارز اوکی بی چین

[email protected]

30/بهمن/1401

با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز استارژو بنیانگذار ارز دیجیتال اوکی بی چین را رونمایی کرد و این ارز سود خوبی خواهد داشت

15

سلام

salimafzalli

02/فروردین/1402

استار ژو. بنیان گذار صرافی اوکی اکس روز چهارشنبه از راه اندازی یک بلک چین جدید به نام اوکی بی چین(OKBchin) نامبرده که درسه ماهه نخست سال خبر داد همین امر باعث افزایش ۱۹ درصدی۵۲.۳۱دلار رسید.........

2

او کی اوکس

marwan

05/اسفند/1401

صرافی اوکی اکس یک صرافی متمرکز است که دفتر مرکزی آن در کشور جزیره‌ای سیشل (Sychelles) واقع شده است. این کشور که متشکل از ۱۱۵ جزیره است، در اقیانوس هند قرار دارد و در حال حاضر، بهشت فعالان حوزه کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. به دلیل شفاف نبودن قوانین این کشور درباره خدمات مربوط به خرید و فروش رمزارزها، شاهد کوچ تعداد زیادی از کمپانی‌های کریپتوکارنسی به این کشور هستیم. 

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.