coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3%

63,572 $

3,960,535,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

3,126 $

194,749,800 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

588.7 $

36,676,633 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

146.49 $

9,126,327 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

0.5334 $

33,231 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

3,124 $

194,631,430 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

14.6%

0.1604 $

9,993 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.72 $

356,356 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بایننس با پرداخت جریمه به قانون‌گذاران آمریکایی به توافق خواهد رسید

27/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
بایننس با پرداخت جریمه به قانون‌گذاران آمریکایی به توافق خواهد رسید
Binance
BNB
بایننس
صرافی
3110
2 دقیقه

گزارش‌های جدید حاکی از آماده‌شدن بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان برای پرداخت جریمه‌ها و توافق با قانون‌گذاران آمریکایی برای حل و فصل مشکلات قانونی پیش‌آمده است.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس گزارش روز گذشته وال استریت ژورنال، پاتریک هیلمن (Patrick Hillmann)، مدیر ارشد استراتژی بایننس از آمادگی این صرافی برای رفع مشکلات مربوط به فعالیت‌های گذشته با قانون‌گذاران آمریکایی خبر داده است.

به گفته هیلمن، بایننس در حال همکاری با قانون‌گذاران است تا متوجه شود چه اقداماتی را برای جبران مشکلات به‌وجود آمده باید انجام دهد. به گفته وی، نتیجه تحقیقات قانونی کنونی احتمالا جریمه صرافی بایننس خواهد بود، با این حال، در نهایت قانون‌گذاران تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

تاکنون چندین بار فعالیت صرافی بایننس در تیررس قانون‌گذاران آمریکایی قرار گرفته است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۸ وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود از این صرافی را به دلیل نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی آغاز کرد. در ماه مارس سال ۲۰۲۱ نیز کمیسیون معاملات آتی کالا ارائه خدمات مربوط به بازار مشتقه به کاربران آمریکایی بدون ثبت در این کشور توسط صرافی بایننس را بررسی نمود.

علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در فوریه (بهمن) سال گذشته، تحقیقاتی را در رابطه با شعبه آمریکایی صرافی بایننس و شرکت‌های تجاری مرتبط با چانگ پنگ ژائو آغاز کرد.

مدیر ارشد استراتژی بایننس خاطرنشان کرد این صرافی از نتیجه همکاری با قانون‌گذاران بسیار مطمئن است و احساس خوبی دارد. با این حال، نمی‌تواند رقمی را برای جریمه‌های احتمالی پیش‌بینی و یا یک زمان‌بندی برای حل و فصل مشکلات قانونی ارائه کند. به گفته وی، نبود شفافیت قانونی در رابطه با ارزهای دیجیتال در آمریکا شرایط را برای بایننس بسیار گیج‌کننده کرده است.

به نظر می‌رسد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مدت اخیر، جنگ خود علیه صنعت رمزارزها را تشدید کرده باشد. این کمیسیون در روزهای اخیر، برخی از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات سپرده‌گذاری (استیکینگ) و همچنین برخی از استیبل کوین‌ها (به خصوص BUSD) را هدف قرار داده و آنها را زیرمجموعه قوانین اوراق بهادار در نظر گرفته است.

مدیر اجرایی صرافی بایننس با اشاره به فعالیت‌های اخیر قانون‌گذاران خاطرنشان کرد این اقدامات، تاثیر عمیق و طولانی‌مدتی در آمریکا خواهد گذاشت.

در اوایل هفته جاری مقامات دولتی نیویورک با ارسال اخطاریه‌ای به شرکت بلاکچینی پکسوس اعلام کردند قصد دارند به دلیل صدور استیبل کوین دلاری صرافی بایننس (BUSD) از آنها شکایت کند.

هفته گذشته نیز صرافی کراکن به دنبال اخطاریه کمیسیون بورس آمریکا، با جریمه ۳۰ میلیون دلاری مواجه شد و خدمات استیکینگ خود در این کشور را متوقف کرد.

هیلمن معتقد است همکاری با قانون‌گذاران آمریکایی برای حل و فصل اختلافات پیش‌‌آمده در نهایت به نفع صرافی بایننس و آینده این صرافی خواهد بود. وی در این رابطه اظهار داشت:

این یک لحظه خوب برای شرکت ما خواهد بود چراکه می‌توانیم تمامی اتفاقات را پشت سر بگذاریم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!


تحلیل کاربران

بایننس

mahsadas

27/بهمن/1401

تاکنون چندین بار فعالیت صرافی بایننس در تیررس قانون‌گذاران آمریکایی قرار گرفته است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۸ وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود از این صرافی را به دلیل نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی آغاز کرد

28

..

peyman2018

29/بهمن/1401

میشه گفت بایننس بزرگ ترین صرافی شناخته شده در جهان هستش ولی متاسفانه برای ما ایرانیا غیر قابل استفاده هست و این واقعا نهایت بی انصافیه

20

SEC

mhnn

27/بهمن/1401

ارزهای دیجیتال در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به صورت «اوراق بهادار» تعریف شده اند. (SEC) یک آژانس نظارتی مستقل دولت فدرال است که مسئول حفاظت از سرمایه‌گذاران بوده و مراقب است تا بازارهای اوراق بهادار عملکرد منصفانه و منظمی داشته باشند.

36

اسکوئیز

habibsh

28/بهمن/1401

عدم ثبات در بازار ارزهای دیجیتال حالت گیج کننده ای را به تریدرها القا میکند ، ترس و ریسک معامله و همچنین از دست دادن سرمایه در این بازار آشفته و عدم اطمینان از نحوه بازارگردانان جهانی و از طرفی طمعی که بوجود می آورند ... بسیار ناراحت کننده هست در کل بازار در این روزها شبیه قماربازی شده و جای تاسف دارد ... و کارکردن در این بازار را غیر عاقلانه کرده است ...

30

عرض خسته نباشید

علیرضادوست

02/اسفند/1401

سلام خسته نباشید به تمامی هم تیمی های کوین گرام و عضو ها و تمامی مردم ایران کوینگرام بسیار برنامه عالی و پایبند به قانون هست و در پرداخت ها هم به جدیت دونبال میشود ممنون که لایک میکنید

10

ربات معاملاتی

koorush1375

03/اسفند/1401

باعرض سلام . آیا واقعا به یک ربات معاملاتی میشه اعتماد ۱۰۰درصد کرد.واقعا ربات معاملاتی با هوش مصنوعی عمل میکنه اینا سواله کسی میدونه منم روشن کنه ممنون؟

9

بایننس

[email protected]

28/بهمن/1401

تاکنون چندین بار فعالیت صرافی بایننس در تیررس قانون‌گذاران آمریکایی قرار گرفته است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۸ وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود از این صرافی را به دلیل نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی آغاز کرد

25

صرافی بایننس

[email protected]

28/بهمن/1401

با سلام خدمت دوستان عزیز صرافی بایننس بهترین صرافی هست که شناخته شده در جهان هست و متاسفانه ایران را مسدود کرده

29

مشکلات بایننس

Amirabbas_gh

29/بهمن/1401

صرافی بایننس به علت معروفیت در این حوضه و کارامدی آن مورد توجه دولت های بزرگ هستش و همین باعث شده تا کوچکترین خطای اون به چشم بیاد از طرفی هم رعایت کل قوانین برای بایننس سخت هستشو از سود سالانه کاسته میشه

26

صرافی بایننس

[email protected]

29/بهمن/1401

باسلام هراتفاقی که چه مثبت وچه منفی به نفع صرافی بایننس است البته با ‌شرایط بوجود آمده که دولت امریکا هم حقی برای خود قائل است واین صرافی باید شرایط دولت آمریکا را بپذیرد ودر این حالت اتفاق های خوبی بر ای برای کاربران در راه است

23

انقلاب جدید

1363639277

26/خرداد/1402

تواین بازار داغ ارزهای دیجیتال که با کاهش شدید روبه رو هستیم٬گاهی وقت ها یه چیز کوچیکه مثل این واقعا می تونه یه تکون خوبی بده که نوسان بازار و متعادل کنه....

4

افزایش بیش از 10% بیت در 24 ساعت گذشته

mahmood39

27/بهمن/1401

بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار اوایل پنجشنبه تا 24,898 دلار افزایش یافت که قوی ترین سطح آن از 15 اوت است. از آن زمان به کمتر از 24,500 دلار کاهش یافته است. بیت کوین در روزهای اخیر در بحبوحه نگرانی فزاینده سرمایه گذاران در مورد ریسک نظارتی به همراه این ایده که فدرال رزرو ایالات متحده هنوز راه درازی برای مهار تورم دارد، به زیر 21600 دلار سقوط کرده بود. به نظر می رسد در حال حاضر سرمایه گذاران از این نگرانی ها چشم پوشی می کنند.

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.