coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,970 $

4,055,698,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,147 $

199,507,754 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

63,394 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

603.7 $

38,273,312 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

143.75 $

9,113,750 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

63,368 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,144 $

199,352,424 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5247 $

33,266 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

0.1495 $

9,478 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

5.38 $

341,092 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آیا قیمت بیت کوین می‌تواند مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلار را بشکند؟

01/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
آیا قیمت بیت کوین می‌تواند مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلار را بشکند؟
BTC
Bitcoin
بیتکوین
تحلیل
2127
3 دقیقه

قیمت بیت کوین روز گذشته برای دومین بار در چند روز اخیر به ۲۵٬۰۰۰ دلار رسید. با این حال یک بار دیگر از این سطح مقاومت سرسخت پس زده شد و کندل هفتگی خود را در سطح ۲۴٬۲۹۶ دلار بست. بسیاری معتقدند بیت کوین در حال تکرار روند سال ۲۰۱۷ است و در صورت مطابقت با این روند، احتمالا هفته بزرگی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین روز گذشته در آزمایش مجدد مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلار تا ۲۵٬۱۸۳ دلار افزایش یافت. گاوها در تلاش بودند تلاش کردند تا همزمان با بسته بودن بازارهای مالی (که احتمالا پس از باز شدن خبرهای منفی به همراه داشته باشد)، این محدوده مقاومت سرسخت را به حمایت تبدیل کنند و ادامه روند صعودی را تضمین کنند. اما قیمت بیت کوین برای بار دوم از «ابر مقاومت» موجود در سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار پس زده شد و برای مدتی کوتاهی تا سطح ۲۳٬۸۰۰ دلار کاهش یافت.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ساعتی؛ منبع: تریدینگ ویو

 

فعالیت‌ مشکوک نهنگ‌ها در صرافی بایننس

همزمان با جو متشنج معامله‌گران با نزدیک شدن زمان بسته شدن کندل هفتگی، پلتفرم متریال ایندیکیترز (Material Indicators) با بررسی دفتر سفارش صرافی بایننس، از دستکاری قیمت لحظه‌ای بازار توسط نهنگ‌ها خبر داد. این پلتفرم در حساب توییتر خود اظهار داشت:

دیوار خرید بیت کوین مجددا جابجا شد… ظاهرا نهنگ‌ها در تلاشند تا قیمت را به سمت سطح فروش (Ask) خود هدایت کنند.

آن‌ها اگر بتوانند به قدری سایر خریداران را جذب کنند که سطح قیمت ۲۵۰۰۰ دلار تثبیت شود، تا ۲۶۰۰۰ دلار مقاومت اندکی وجود دارد و پس از آن تا ۳۰۰۰۰ دلار تقریبا هیچ مقاومتی نیست.

نمی دانم تا کی می‌توانند به این بازی ادامه دهند اما من با کمال میل در کنار آن‌ها بازی می‌کنم.

 

شایان ذکر است در ساعات نهایی پیش از بسته‌شدن کندل هفتگی، نوسانات به بازار اسپات بازگشت و کندل هفتگی بیت کوین در محدوده ۲۴٬۲۹۶ دلاری بسته شد.

بیت کوین در صورت تکرار روند سال ۲۰۱۷، هفته بزرگی را در پیش خواهد داشت

در همین حال، پلتفرم تحلیلی دیسنتریدر (Decentrader) با مقایسه روند قیمت بیت کوین با چرخه هاوینگ پیشین، در توییتی خاطرنشان کرد همه چیز با تحولات قیمتی بیت کوین در طول ۴ سال گذشته مطابقت دارد. دیسنتریدر در این رابطه نوشت:

افزایش اخیر قیمت بیت کوین از ۱۷٬۰۰۰ دلار به ۲۳٬۰۰۰ دلار با روند بیت کوین در سال ۲۰۱۷ در روز هزارم چرخه هاوینگ مطابقت دارد… در آن زمان، قیمت بیت کوین پس از روند خنثی، به مدت ۳۰ روز کمی افزایش یافت و سپس، جهشی صعودی را تجربه کرد. در صورتی که بیت کوین به تکرار روند سال ۲۰۱۷ ادامه دهد در هفته پیش رو جهش بزرگی را تجربه خواهد کرد.

مقایسه چرخه هاوینگ فعلی (سبز) با چرخه‌های قبل (آبی ۲۰۱۷ و قرمز ۲۰۱۳)؛ منبع: توییتر

  • آیا قیمت بیت کوین می‌تواند بر مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلار غلبه کند؟

تحلیل دفتر سفارشات بایننس نشان می‌دهد نهنگ‌ها تمایل به افزایش قیمت بیت کوین دارند. همچنین مقایسه قیمت بیت کوی در چرخه گذشته نشان می‌دهد موفقیت نهنگ‌ها به هیچ وجه غیر ممکن نیست. با این حال باید توجه داشت سطح مقاومت ۲۵۰۰۰ دلار مقاومت بسیار سرسختی است و امکان دارد نهنگ‌ها نتوانند کلیت بازار را با خود همراه کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

بیت کوین

mehrdad.mohammadi

01/اسفند/1401

بتظرم بیت کوین ابتدا تا محدوده قیمتی ۱۰تا ۱۵ هزار بعد صعود تاریخی خواهد داشت.به نظر میرسد سال ۲۰۲۳ سال تاریخی برای پرچم دار ارزهای دیجیتال است

17

قیمت بیت کوین

e2002

10/اسفند/1401

بنظرم بیت کوین بزودی تا 30 هزار دلار خواهد رفت و دوران طلایی ارز دیجیتال از الان آغاز شده و حالا حالاها ادامه خواهد داشت

6

عالی

[email protected]

21/اسفند/1401

در کل باید بیشتر تلاش کنید ما باید به جای اینکارا یکم به فکر باشیم تا قهرمان بشیم و در کامل ما همین الان هم بهترین جایگاه رو داریم

6

قیمت بیت کوین

Benyaminsaburi

04/اسفند/1401

سلام.بارها شاهد این بودیم که جهش قیمت بیت کوین و بخصوص در اوایل سال میلادی اکثرا همینطور بوده و رفته رفته قیمت شیر نزولی پیدا میکند.و احتمالا قیمت دلار هم رفته رفته در کشور بالا خواهد رفت حتی تا مرز ۷۰ هزار تومان...امید که همه مردم سربلند باشند.

12

بیت کوین

[email protected]

02/اسفند/1401

با در نظر گرفتن موانع 25,000 و 18,000 دلاری می‌توان گفت قیمت بیت کوین در وضعیت رنج (Range) در نوسان است. اما همزمان با اصلاح قیمت اخیر، قیمت بیتکوین دوباره کف حمایت را تست کرده و نشانه‌های بازگشت قیمت را نشان می‌دهد. بازگشت صعودی از این حمایت می‌تواند آغازگر روند صعودی تا مقاومت 25,000 دلاری باشد که دو مانع مهم 20,800 و 22,550 دلاری را پیش روی خود می‌بیند.

17

قیمت بیت

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

01/اسفند/1401

باتکجه به گزارش ماهانه روزسه شنبه اگرتورم اعامی بیشترازحدباشد خیروبیت کوین همراه بازار پاینترمیکشد درغیراینصورت دلار منفی وبیت ۳۵ را خواهدگرفت البته یک منفی بزرگ دیگردرراه است

15

عرض خسته نباشید

علیرضادوست

02/اسفند/1401

سلام خسته نباشید به تمامی هم تیمی های کوین گرام و عضو ها و تمامی مردم ایران کوینگرام بسیار برنامه عالی و پایبند به قانون هست و در پرداخت ها هم به جدیت دونبال میشود ممنون که لایک میکنید

12

انتظار رشد

mhnn

01/اسفند/1401

بیت کوین در یک هفته گذشته دو بار به سمت مقاومت ۲۵ هزار دلار حمله کرده است؛ اما در عبور از این مقاومت ناکام مانده است. اگر بیت کوین بتواند مقاومت ۲۵ هزار را باقدرت به سمت بالا بشکند و به تثبیت قیمت برسد می‌توان انتظار رشد تا محدود‌ه‌ ۲۸ هزار دلار را از این ارز داشت.

24

گ

alirezahashemi

02/فروردین/1402

سلام بر تمامی کارکنان کوین گرام خسته نباشید بهشون میگم واقعاق دمتون گرم کوین گرام یه برنامه فوق العاده

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.