coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,856 $

4,048,470,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,138 $

198,953,004 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

63,400 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

602.5 $

38,197,866 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

143.2 $

9,078,880 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

63,394 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,137 $

198,893,408 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.527 $

33,412 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

0.1493 $

9,466 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

5.38 $

341,092 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

برای ادامه صعود،بیت کوین تا چهارشنبه باید ۲۳,۴۰۰ دلار را پس بگیرد

07/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
برای ادامه صعود،بیت کوین تا چهارشنبه باید ۲۳,۴۰۰ دلار را پس بگیرد
BTC
Bitcoin
بیتکوین
تحلیل
1866
3 دقیقه

کندل هفتگی بیت کوین امشب در شرایطی بسته می‌شود که از نظر تحلیلگر سرشناسی با نام رکت کپیتال، پس گرفتن قیمت ۲۳,۴۰۰ دلار تا شب سه‌شنبه تکلیف آینده قیمت بیت کوین را تعیین می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین روز جمعه پس از انتشار آمار PCE ژانویه آمریکا حمایت ۲۳,۴۰۰ دلار خود را از دست داد و حتی دیشب در دقایقی به ۲۲,۷۰۰ دلار کاهش پیدا کرد.

شکل زیر وضعیت سفارش‌های خرید و فروش بیت کوین در صرافی بایننس را نشان می‌دهد.همان‌طور که مشخص است دیواری از سفارشات خرید در حوالی قیمت ۲۲,۲۰۰ دلار تشکیل شده است که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت BTC شود.

پلتفرم Material Indicators در توییتی در رابطه با این نمودار نوشته است:

احتمال دارد این دیوار خرید قسمتی از بازی نهنگ‌ها در آخر هفته باشد که احتمالا قصد دارند در ابتدا قیمت را به این سطوح کاهش دهند و از آن‌جا با حمایت BTC آن را به سمت سطوح بالا سوق دهند.

اوردر بوک بیت کوین در صرافی بایننس منبع: توییتر

پس گرفتن ۲۳,۴۰۰ دلار کلید حل معماست

رکت کپیتال نام تحلیلگر مشهوری است که مجددا به نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم هفتگی پرداخته است. از نظر این تحلیلگر امشب و همزمان با بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین، قیمت‌های نزدیک به ۲۳,۳۰۰ دلار باعث می‌شود که مومنتوم نزولی از دید پرایس اکشن در نمودار هفتگی ایجاد نشود تا در ۳ روز باقی مانده تا بسته شدن کندل ماهیانه شانس پس گرفتن سطح ۲۳,۴۰۰ دلار بیشتر شود.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم هفتگی منبع: توییتر

شکل زیر نمودار قیمت BTC را در تایم فریم ماهیانه نشان می‌دهد. مطابق تحلیل رکت کپیتال یک محدوده رنج و نوسان بین ۱۹,۹۰۰ دلار و ۲۳,۴۰۰ دلار در این تایم فریم وجود دارد. بسته شدن کندل ماهانه در شب سه‌شنبه بالای ۲۳,۴۰۰ دلار می‌تواند به منزله خروج از این محدوده نوسان و امیدواری به شروع روند صعودی بلند مدت باشد. در غیر این صورت می‌توان انتظار داشت که بازار بدون جهت مشخص و به صورت رنج ماه‌های آینده را سپری کند.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم ماهانه منبع: توییتر

جمع‌بندی

از کنار هم قرار دادن نظر این ۲ تحلیلگر می‌توان این طور نتیجه گرفت که امروز احتمال دستکاری بازار از سمت نهنگ‌ها و کاهش قیمت BTC وجود دارد که در این صورت باز هم احتمالا از ناحیه ۲۲,۲۰۰ دلار شاهد حمایت آن خواهیم بود. همچنین ساعت ۳:۳۰ امشب کندل هفتگی بیت کوین بسته می‌شود و برای جلوگیری از ریزش بیشتر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیاز است تا این کندل در حوالی قیمت ۲۲,۳۰۰ دلار بسته شود. در صورت محقق شدن این امر باید منتظر سه‌شنبه شب و بسته شدن کندل ماهیانه بمانیم که در صورتی که بالای ۲۳,۴۰۰ دلار بسته شود، می‌توان به شروع رالی صعودی خوشبین بود و در غیر این صورت باید خود را برای ماه‌های نوسانی بازار آماده کنیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

دستکاری بازار ارز دیجیتال

habibsh

07/اسفند/1401

دنیا به کدام سمت در حال حرکت هست ... اگر چنین تحلیل هایی درست باشد که هست .دیگر از بورس ایران هم انتظاری بیش از این نباید داشته باشیم ...

28

بیت کوین

nima.nazy

09/فروردین/1402

بیت‌کوین: امروز و فردا مهم‌اند بیت‌کوین تا این لحظه همچنان بین‌ 27هزار و 28هزار متوقف مانده است و الگوی گنبدی شکلی پدید آورده است که به نظر می‌رسد در پایان راه خود باشد. طی امروز و فردا انتظار تلاطم نسبتاً شدیدی در بازار داریم که دلیل آن نزدیک شدن به تاریخ سررسید 31 مارس در بازار مشتقات بخصوص بازار آپشن است. تنها در صرافی دریبیت، بزرگ‌ترین صرافی معاملات آپشن بیت‌کوین، در روز جمعه معاملاتی به ارزش اسمی نزدیک به 400 میلیارد دلار منقضی می‌شوند که همین امر می‌تواند در بازار نقدی تأثیر بگذارد. امروز همچنین بررسی خواهیم کرد وضعیت بحران بانکی و همبستگی دارایی‌ها با حجم پول در گردش را که از آن می‌توان نتیجه گرفت که اقبال به دارایی‌های مدرن مانند بیت‌کوین می‌تواند با شدت گرفتن بحران‌های مالی در سطح کلان رشد قابل توجهی یابد و بدین ترتیب در بلندمدت صعودهای چشمگیری را در طلا و بیت‌کوین شاهد باشیم.

19

حواستو جمع کن

shahin_azizi

30/فروردین/1402

دوستان حواستونو جمع کنید زیاد خرید نزنین چون که بازار خرابه و اصلا چیزیش معلوم نیست تا به الان که اینو نشون میده سعی کنید هیجانی خرید نزنید البته همیشه هم هیجانی زدن بد نیست ولی(بیشتر دقت کنید)

4

ادامه صعودبیت

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

14/اسفند/1401

دوستان برای این حرکت چندخبرشارپ مثل تورم جهانی کاهش نرخ دلار ورفع صرافیهای بایننس و....لازم است اما بنظرمشکل ایت باید بیت به منطقه ۱۸ هزاربازگردد هرحرکت هم فقط نوسان است نه دائم پس هیجانی خرید نکنید

12

عید امسال این شد عیدی!؟!؟

vidamvd92

08/اسفند/1401

به نظرتون اخرش چی میشه من تازه وارد بازار شدم ایا در اینده بهتره میشه یا نه برای سرمایه گذاری؟؟؟ سرمایه گذاری روی کدام ارز بهتر است؟ یا بنظرتون روی چندتا ارز سرمایه گذاری کنم بهتره؟

17

دست کاری...!

[email protected]

09/اسفند/1401

اینکه مثلث رو به پایین شکونده یعنی فیکه در این باهات موافقم میتونه یه پولبک بزنه ازینجا تا هفده و پونصد یا نزدیک نوزده و بعدش بریزه ولی اگه پولبک نزنه واقعا بازار وضعش خرابه

18

بیت کوین

علیرضادوست

07/اسفند/1401

قیمت بیت کوین در اواسط هفته گذشته به شدت کاهش یافت، زمانی که خرس ها آن را به پایین ترین سطح شش هفته ای، یعنی 18500 دلار رساندند. با این حال، رمزارز برتر پس از این افت، واکنش بسیار خوبی نشان داد و مدت کوتاهی پس از آن سطح 19000 دلاری را پس گرفت. برای مدتی در آنجا ثابت ماند و حتی افزایش بی سابقه نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا نیز نتوانست تاثیر منفی بر آن داشته باشد.

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.