coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,945 $

4,169,214,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,147 $

205,211,132 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

65,167 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

610 $

39,773,304 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

147.08 $

9,589,616 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9994 $

65,161 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,144 $

205,016,184 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5235 $

34,132 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

0.1512 $

9,858 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.4 $

352,080 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قانون‌گذاری رمزارزها یا ممنوعیت آن‌ ؟

08/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
قانون‌گذاری رمزارزها یا ممنوعیت آن‌ ؟
BTC
Crypto
Blockchain
اخبار
1915
2 دقیقه

بحث پیرامون قانون‌گذاری یا ممنوعیت کلی صنعت رمزارزها در نشست اخیر سران گروه ۲۰ (G20) بار دیگر داغ شده است و صندوق بین‌المللی پول (IMF) و هیات ثبات مالی (FSB) از پیشنهاد هند برای ایجاد چارچوب قانونی به جای ممنوعیت استقبال کرده‌اند و قرار است در نشست بعدی این گروه چارچوبی در این راستا ارائه شود.

به گزارش بیت کوینیست، کشور هند بار دیگر در رابطه با قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال به تیتر نخست رسانه‌ها تبدیل شده است. شاکتیکانتا داس، رییس بانک مرکزی هند اعلام کرد برخی از اعضای اجلاس سران گروه ۲۰ (G20) ممکن است به دنبال ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال باشند.

صندوق بین‌المللی پول (IMF) و هیات ثبات مالی (FSB) قرار است با همکاری یکدیگر، سیاست‌هایی را تدوین کنند که چارچوبی نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال ایجاد می‌کند. در نهایت، این چارچوب در اجلاس آتی G20 ارائه خواهد شد.

چارچوب پیشنهادی قانون‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در نشست آتی وزرای اقتصاد و روسای بانک مرکزی در اجلاس سران گروه ۲۰ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این نشست قرار است در ماه اکتبر (مهر ماه) برگزار شود. البته پیش‌بینی می‌شود بحث در رابطه با قوانین دارایی‌های دیجیتال خصوصی تا قبل از سپتامبر (شهریور ماه) نهایی شود.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند در کنفرانس مطبوعاتی پس از اولین اجلاس G20 به صراحت اعلام کرد هرچیزی که بانک مرکزی بر آن کنترل نداشته باشد، ارز محسوب نمی‌شود.

موضع IMF در مورد قانون‌گذاری رمزارزها

صندوق بین‌المللی پول (IMF) قانون‌گذاری کریپتو را به ممنوعیت کلی آن ترجیح می‌دهد. کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین‌المللی پول نیز در حاشیه نشست اجلاس سران گروه ۲۰ در رابطه با نگاه آژانس مالی سازمان ملل به دارایی‌های دیجیتال و قانون‌گذاری این دارایی‌ها صحبت کرد.

وی با استناد به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول در رابطه با استانداردهای جهانی توصیه‌شده برای قانون‌گذاری رمزارزها، خاطرنشان کرد از آنجایی که این دسته از دارایی‌ها بی‌پشتوانه هستند، پول قانونی محسوب نمی‌شوند.

مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول در رابطه با قانون‌گذاری رمزارزها گفت:

ما طرفدار قانون‌گذاری دنیای پول دیجیتال هستیم و این یک اولویت است.

با این حال، جورجیوا هشدار داد به این خاطر که ارزهای دیجیتال ممکن است خطر بیشتری را برای ثبات مالی به ارمغان آورند، گزینه ممنوعیت آنها نباید از روی میز حذف شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

بیت کوین

i.meyti.jr

09/اسفند/1401

در طول سال ها اتفاقاتی نظیر جنگ رکود اقتصادی کرونا و... بوده و خواهد بود در عین حال بیت کوین بی اعتنا به این ها پر قدرت تر از قبل به راه خود ادامه میدهد این تصمیمات نیز تاثیری بر روی بیت کوین نخواهد داشت

12

خطر حذف

javad1972

15/اسفند/1401

سلام عزیزان این را بدانید که نه صد در صد بلکه هزار درصد این ارزهای دیجیتال از صفحه روزگار محو میشوند انسان هر کاری تو ابن دنیا میکنه با عقل و شعور خودش انجام میدهد در شرع مقدس ما می فرماید شرع به چیزی حکم می کند که عقل انسان ان را می پذیرد تگه عقل نپذیرد شرع هم هیچ حکمی نمی تواند بدهد حالا به درک خودتون مراحعه کنید ریسک خیلی خطر ناکی هست ولی تو این بارار اشفته خبلیها بهنوایی میرسند و خیلیها هم همه زندگیشون را میبازند

2

تحلیل

Faride42

08/اسفند/1401

تحلیل های که این روز ها می‌شود در مورد ارز دیجیتال نشون میده که ارز دیجیتال با صحبت و نظر های این اشخاص بالا یا پایین می‌رود. حالا کدوم از این نظری ها یا پیشنهاد ها درست باشه امیدوارم با این روش داری های مردم به باد نره آن شاالله

20

مقرراتی..؟؟!!

[email protected]

09/اسفند/1401

بررسی شرایط مقرراتی کشورهای مختلف در قبال ارزهای دیجیتال می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مثل سرمایه‌گذاری، تحقیق و توسعه، استخراج و ... به کاربران در انتخاب درست کمک شایانی کند.

16

ممنوعیت ارز دیجیتال

afsanehm

14/اسفند/1401

بیت کوین و رمزارزها اغلب اوقات به عنوان تهدیدی برای سیستم‌های پولی و اقتصادی سنتی در نظر گرفته می‌شود و این پتانسیل را دارند که کنترل بانک‌های مرکزی بر عرضه پول را تضعیف کند. هم‌چنین نگرانی‌هایی در خصوص این موضوع وجود دارد که بیت کوین به دلیل ماهیت شبه ناشناس خود بتواند اقداماتی نظیر قاچاق مواد مخدر، پولشویی و استفاده از باج‌افزارها را تسهیل سازد.

5

صندوق بین المللی پول

[email protected]

10/اسفند/1401

باعرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که مدیر صندوق بین المللی پول انکار بنظر میرسه اینبار تصمیم گرفته معاملات با ارز دیجیتال رو حذف کنه

11

ارز

abolfazltabbat

08/اسفند/1401

قانون ارز دیجیتال در ایران کمی تغییر کرد، مالکیت و استخراج ارزهای دیجیتال مجاز هستند؛ اما همچنان استفاده از رمزارزها به‌عنوان یک سیستم پرداخت ممنوع است. همچنین کاربران ایرانی نمی‌توانند مقادیر خیلی زیادی ارز دیجیتال داشته باشند، همان‌طور که رسماً از داشتن بیش از ۱۰۰۰۰ یورو منع شده‌اند

11

صندوق بین المللی پول

marwan

08/اسفند/1401

سلام دوستان انشالله وضعیت کار وبار خوب باشه این دفعه نوبت صندوق بین المللی پول جهانی که میخواهد جلوی ارز دیجیتال وبیت کوین بگیره؟؟؟؟

18

بیت کوین

amiramoli1381

08/اسفند/1401

کشور هند دوباره ب تیتر رسانه ها رفت و این یعنی پیشرفت ارز دیجیتال خیلی داره گسترده میشه و ممکنه قیمت ها بالاتر بره چیکار کنیم

12

نشانه منفی

kungfutoa

10/اسفند/1401

اگر این تصمیم صندوق بین المللی در ماه‌های آینده اجرایی بشود به احتمال بسیار بازار ارزهای دیجیتال ضربه سنگینی خواهد خورد.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.