coingram
کوینگرام

تبدیل یک میلیارد دلار از دارایی بایننس به BTC، BNB و ETH

22/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
تبدیل یک میلیارد دلار از دارایی بایننس به BTC، BNB و ETH
Binance
BTC
ETH
BNB
2183
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که با توجه به شرایط کنونی استیبل کوین‌ها و بانک‌ها، قصد دارد ۱ میلیارد دلار از صندوق بازیابی صنعت این صرافی را به بیت کوین، اتریوم و BNB تبدیل کند. این ۱ میلیارد دلار به شکل استیبل کوین BUSD نگهداری می‌شد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، هفته گذشته اتفاقات ناگواری چه در صنعت ارز دیجیتال و چه در سیستم بانکداری آمریکا رخ داد. بانک سیلیکون ولی، یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکایی به دلیل بحران نقدینگی و به منظور جلوگیری از وحشت بیشتر توسط مقامات این کشور تعطیل شد. ساعاتی پیش نیز بانک سیگنیچر، با هدف حفاظت از اقتصاد آمریکا و ریسک سیستمیک آن به صورت اجباری تعطیل شد.

به دنبال این اتفاقات، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد یک میلیارد دلار دارایی باقیمانده صندوق بازیابی صنعت رمزارزها را به بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم تبدیل خواهد کرد. همزمان با تعطیلی بانک سیگنیچر، وزارت خزانه‌داری آمریکا، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال در بیانیه‌ای مشترک از بازگرداندن سپرده مشتریان دو بانک بحران‌زده سیلیکون ولی و سیگنیچر خبر دادند.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز در واکنش به این اتفاقات در توییتی اعلام کرد قصد دارد ۱ میلیارد دارایی باقیمانده در صندوق بازیابی صنعت را از BUSD به ۳ رمزارز تبدیل کند.

ژائو در توییت خود نوشت:

با توجه به تغییرات استیبل کوین‌ها و بانک‌ها، بایننس ۱ میلیارد وجوه باقیمانده در صندوق بازیابی صنعت را از BUSD به ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم تبدیل خواهد کرد. به منظور شفافیت بیشتر، برخی از این تراکنش‌ها به صورت آنچین انجام خواهد شد.

این تصمیم با واکنش مثبت بازار همراه شد. قیمت بیت کوین برای اولین بار از روز پنجشنبه از ۲۲،۰۰۰ دلار فراتر رفت و به اوج روزانه ۲۲،۶۰۰ دلاری رسید. اتریوم و بایننس کوین نیز هرکدام به ترتیب ۸ و ۱۰٪ افزایش یافتند.

ژائو در ماه نوامبر (آبان) سال گذشته از راه‌اندازی صندوق بازیابی صنعت رمزارزها خبر داد. وی در آن زمان در این رابطه گفت:

بایننس برای کاهش تاثیرات منفی بیشتر در زمان ورشکستگی صرافی FTX، صندوق بازیابی صنعت را تشکیل داده بود تا به پروژه‌های درگیر بحران نقدینگی کمک کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!


تحلیل کاربران

روند صعودی خواهد بود

yosefiazar

22/اسفند/1401

به نظر من مردم امریکا با توجه به ور شکستگی بانک ها و خبر های موجود برای حفظ دارایی خودشون رو به ارز دیجیتال میارن و باعث روند صعودیش میشه

28

صندوق بازیابی صنعت

marwan

08/فروردین/1402

این صندوق را برای کمک به کاهش پیامدهای ناشی از سقوط صرافی FTX اعلام کرد. این صندوق پروژه هایی را هدف قرار خواهد داد که داز نظر بنیادی قوی هستند، اما با بحران نقدینگی مواجه شده اند.

7

شرایط بازار

sevda1

22/اسفند/1401

باتوجه به شکستهای پی در پی و بحران در رمز ارزها بنظرمیرسد این صنعت درحال اماده شدن برای نزول هست هرچند الت کوین ها شرایط خوبی رو از خود به نمایش گذاشتند ولی باز هم احتمال سقوط هست

31

1 میلیارد دلار

[email protected]

22/اسفند/1401

همزمان با تعطیلی بانک سیگنیچر، وزارت خزانه‌داری آمریکا، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال در بیانیه‌ای مشترک از بازگرداندن سپرده مشتریان دو بانک بحران‌زده سیلیکون ولی و سیگنیچر خبر دادند.

30

بیت کوین

[email protected]

25/اسفند/1401

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که با توجه به اینکه اکثر مردم آمریکا از ورشکسته شدن بانک‌ها بطرف ارز اومدن که به خوبی صعود کرده

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.