coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

63,968 $

4,055,571,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,145 $

199,397,438 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

63,394 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

602 $

38,168,068 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.3%

142.77 $

9,051,618 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,400 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

3,143 $

199,275,710 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5279 $

33,469 تومان

XRP

XRP

xrp

2.4%

0.1495 $

9,478 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.1%

5.39 $

341,726 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بی اعتنایی بیت کوین به نگرانی‌های بانکی و بانک مرکزی آمریکا و حفظ روند صعودی

06/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
بی اعتنایی بیت کوین به نگرانی‌های بانکی و بانک مرکزی آمریکا و حفظ روند صعودی
Bitcoin
BTC
تحلیل
اخبار
1888
3 دقیقه

بیت کوین پس از افت ناشی از افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، مجددا جهشی داشت و از محدوده 28 هزار دلار عبور کرد.

یک روز پس از افت بیت کوین به دلیل افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، سرمایه‌گذاران بزرگ‌ترین رمزارز بازار را بار دیگر به محدوده بالای 28 هزار دلار افزایش دادند. در اوایل هفته، زمانی که تصور می‌شد بانک مرکزی آمریکا افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد، بیت کوین در این محدوده معامله می‌شد.

بیت کوین اخیرا در محدوده 28393 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر 3.8% رشد داشته است. بیت کوین این ماه نزدیک به 22% و از 1 ژانویه 65% افزایش یافته است.

بوسک، رئیس جهانی محصولات در شرکت معاملاتی رمزارز GSR Markets بیان کرد: اکوسیستم رمزارزها تحت فشار حملات گسترده است. ما شاهد حملات نظارتی از طریق تلاش‌های اجرایی هستیم، اما همچنین بحران بانکی به بانک‌هایی سرایت کرده (که) در خدمت جامعه رمزارزها بودند. در نتیجه، شاهد هجوم به دارایی‌های با کیفیت اصلی هستیم. بیت کوین بیشترین سود را برده و از زمان شروع این رویدادها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این رشد با توجه به اقدام فدرال رزرو در امتناع آنها از در نظر گرفتن هرگونه کاهش و یا حتی امتناع از توقف در چرخه افزایش نرخ بهره بود.

بوسک اعلام کرد که بازارها به دلیل اظهارات روز چهارشنبه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، که نگرانی خود را در مورد تورم تکرار کردند، عقب نشینی کردند. پاول نتوانست تضمین دهد که بانک دیگر نرخ‌های بهره را افزایش نخواهد داد، که برخی از منتقدان فدرال رزرو آن را به دلیل فجایع اخیر بانکی می‌دانند. یلن نیز قول نداد که از تمام سپرده‌های بانکی در صورت سقوط گسترده‌تر بدون تایید کنگره محافظت کند. پس از آن، دارایی‌های ریسک تقریباً در همه بخش‌ها سقوط کردند و رمزارزها را نیز فرا گرفتند.

اولین واکنش بازار رمزارزها، واکنشی است که با تمام دارایی‌های ریسکی مرتبط است یعنی افت قیمت. اما پس از آن به دلیل قابلیت ذخیره ارزش، بیت کوین ویژگی طلای دیجیتال، یعنی پوشش ریسک در برابر تورم را دارد. بانک مرکزی در حال مبارزه با تورم است، اما تورم هنوز وجود دارد.

وی افزود: بیت کوین عرضه محدودی دارد و بنابراین جایگزین بهتری است. همچنین مشکلاتی در زمینه استیبل کوین‌ها وجود دارد، بنابراین بیت کوین به طور ناگهانی پایدارتر و ایمن‌تر به نظر می‌رسد.

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار، اخیرا در محدوده 1810 دلار معامله می‌شود و از روز چهارشنبه 4.6% افزایش یافته است. دیگر رمزارزهای اصلی نیز در محدوده سبز معامله می‌شدند و افت روز گذشته خود را جبران کنند. XRP و TRX اخیرا به ترتیب 5.7% و 9.4% افزایش یافتند. روز گذشته TRX پس از این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موسس این شرکت را به دلیل فروش و ایردراپ اوراق بهادار ثبت نشده، کلاهبرداری و دستکاری بازار متهم کرد، افت کرده بود. لایت کوین مومنتوم خود را حفظ می‌کند و 7.8% افزایش یافته است.

سوء رفتارها همچنان به صنعت رمزارزها دامن می‌زند. دادستان‌های فدرال نیویورک، دو کوون، بنیانگذار Terraform Labs ، را چند ساعت پس از دستگیری توسط پلیس در مونته‌نگرو به کلاهبرداری متهم کردند. روز چهارشنبه، SEC به Coinbase هشدار داد که آژانس در حال پیگیری یک اقدام اجرایی علیه این صرافی است. ایلیا ولکوف، مدیرعامل YouHodler، یک پلتفرم بین‌المللی فین‌تک مستقر در سوئیس که خدمات رمزنگاری و فیات Web3 را ارائه می‌کند، با توجه به تاب آوری بیت کوین پس از تصمیمات فد بیان کرد: رمزارزها بخشی جدایی ناپذیر از بازارهای مالی جهانی هستند.

بوسک در مورد آینده رمزارزها خوش‌بین است: امروز صبح خبر در مورد دو کوون را شاهد بودیم که بازار به آن توجهی نکرد و به رشد و تثبیت در سطحی ادامه می‌دهد که بسیار بالا به نظر می‌رسد. چند ماه پیش، هیچ کس فکر نمی‌کرد ما به این سطح برسیم. این اتفاقات چند سال پیش بازار را نابود می‌کرد. بسیار جالب است که ببینیم بازار چقدر قوی شده است. من این رشد را به عنوان یک رالی دارایی ریسکی نمی‌بینیم. اما این رشد به من اطمینان زیادی به این اکوسیستم، این جامعه و شانس پذیرش بسیار سریعتر از آنچه مردم پیش بینی می‌کردند، را می‌دهد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

بیت کوین

[email protected]

07/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که ارز دیجیتالی بیت کوین درسته که بعد از جلسه بانک مرکزی آمریکا مجددا قیمتش 28 هزار دلار رو رد کرد ولی صددرصد قیمتش نزولی خواهد شد و سرمایه گذاشتن ارزشی نداره

13

بیت کوین

adel.....

07/فروردین/1402

بیت کوین به عنوان برترین ارز دیجیتال احتمال زیاد هنوز ریزش داره و آلت کوین ها هم ریزش زیادی خواهند داشت

10

بیت کوین

nima.nazy

19/فروردین/1402

بیت‌کوین: کم‌کم آماده باشید! بیت‌کوین طی روزهای اخیر بسیار آرام و بی‌تحرک ظاهر شده است که حجم معاملات نیز در نسبت به هفته‌های پیشین بسیار کاهش یافته است. این امر می‌تواند متأثر باشد از تعطیلات عید پاک مسیحی که تعطیلی بازار طی چندین روز را به دنبال دارد و احتمالاً تا روز سه‌شنبه هم ادامه یابد. با این حال شدت گرفتن حجم موقعیت‌های باز در بازار فیوچرز و آپشن نشان از کمین کردن معامله‌گران برای شرایط بعد از تعطیلی‌هاست. معامله‌گران اکنون می‌توانند اندک‌اندک برای خروج از ناحیۀ مابین 26500 و 29000 آماده شوند چراکه قیمت بی‌شک مدت مدیدی در این ناحیه باقی نخواهد ماند.

21

فروش

payman

06/فروردین/1402

سلام من تو لیگ ترید هستم 10 دقیقه ای میشه که قیمت بیت کوین اومده بالا و 28 هزار رو رد کرده میخوام بفروشم ولی از فروش میندازه بیرون چرا لطفا جواب بدهید ولی بقیه ارزها رو میشه فروخت

20

جهش مجدد بیت کوین

marwan

07/فروردین/1402

بیت‌کوین طی چند روز گذشته به دلیل بی‌ثباتی در بخش بانکی، داده‌های تورم بالاتر از حد انتظار و اعتماد مجدد به فدرال رزرو، افزایش ارزش را تجربه کرده است و به بالاترین سطح خود در حدود ۹ ماه گذشته رسیده‌است. 

15

بیت کوین

hosseindelavari..

06/فروردین/1402

بیت کوین دوباره قیمتش میاد پایین و سیر نزولی داره چون این از خواص بازار ارز دیجیتال هست و دست کسی نیست و احتمالا تا نوزده میاد پایین و برای مدتی در همین حد میمونه تا به روزهای آینده امیدوار باشه که نیست

22

بیت کوین

saedkarim

06/فروردین/1402

سلام اینکه بیت کوین و بازار ارز دیجیتال با افزایش نرخ بهره و خبرهای این چند وقت نزولی نشده جای ترس زیاد داره،افت ناگهانی و خطر سقوط ارزها مخصوصا شت کوین ها که این که این روزها تبادل معامله بالای پیدا کردن،ریسک این بازار رو خیلی افزایش داده

12

اقتدار بیت کوین

aliansari

06/فروردین/1402

بیت کوین بعنوان برترین ارز مارکت به تمام موانع سر راهش بی اعتنایی میکنه تصمیم داره قدرت تکنولوژیو به رخ دنیا بکشه. با این تفاسیر سرمایه گذاری روی رمزارزها بیشتر خواهد شد.

37

بیت کوین

haniye74

06/فروردین/1402

بیت کوین با تثبیت در کانال 24هزار دلار مجددا فعالان بازار ارزهای دیجیتال را امیدوار کرده که قرار است روند صعودی را آغاز کند.طی این مدت بیت کوین حدود3هزار دلار رشد کرده و امروز هم با افزایش قیمت کمتر از یک درصد،در حدود 24700دلار معامله می شود.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.