coingram
کوینگرام

دیزنی تیم متاورس خود را به‌طور کامل تعدیل کرد

08/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
دیزنی تیم متاورس خود را به‌طور کامل تعدیل کرد
Metaverse
Disney
Breaking
1430
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش وال استریت ژورنال، شرکت والت دیزنی تیم متاورس خود را به‌عنوان بخشی از برنامه اخراج ۷٬۰۰۰ کارمند طی ۲ ماه آینده تعدیل می‌کند. باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، روز دوشنبه اعلام کرد که اخراج‌ها از این هفته آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد حدود ۵۰ کارمند تیم داستان‌سرایی و تجربه مشتری دیزنی که در حال توسعه بخش متاورس این شرکت بودند، از اولین افرادی هستند که شغل خود را از دست می‌دهند. دیزنی در اواسط سال ۲۰۲۲، توسعه استراتژی متاورس خود را آغاز و اعلام کرده بود که پالیگان را به‌عنوان بلاک چین منتخب برگزیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

 پخش برنامه‌های مرتبط با بیت‌کوین در تلویزیون ملی چین!

پخش برنامه‌های مرتبط با بیت‌کوین در تلویزیون ملی چین!

 توقف فعالیت‌های صرافی هات‌بیت!

توقف فعالیت‌های صرافی هات‌بیت!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

ماه آوریل٬ ماه رشد رمزارزها

ماه آوریل٬ ماه رشد رمزارزها

باب لوکاس: بیت‌کوین با رشد قیمت خود تمامی خرس‌ها را از بین خواهد برد

باب لوکاس: بیت‌کوین با رشد قیمت خود تمامی خرس‌ها را از بین خواهد برد


تحلیل کاربران

دیزنی

hojjat17a

08/فروردین/1402

همانطور که دیزنی یک گام به عقب برمی‌دارد، به احتمال زیاد این غول سرگرمی منتظر شرکت دیگری برای توسعه این فناوری خواهد بود – و شاید پس از آن محتوای خود را ارائه دهد.

25

علت تعدیل

kungfutoa

09/فروردین/1402

شرایط اقتصادی نامناسب و افزایش رقابت در صنعت استریمینگ از مهم‌ترین دلایل تصمیم کنار گذاشتن واحد متاورسی دیزنی می‌تواند باشد با منحل شدن پروژه متاورس این مجموعه، شرکت دیزنی نیز به لیست شرکت‌های سنتی اضافه شد که پس از ورود و آزمایش مختصر حوزه وب 3 تصمیم به خروج از آن گرفتند

34

بازکشت

promath

11/فروردین/1402

شاید الان وضعیت نابسامان اقتصادی باعث شده ولی روزی دوباره برمیگرده بدون شک متاورس آینده درخشان دارد از طرفی هوش مصنوعی هم روز به روز تاثیر خود را در چنین کسب کار هایی بیشتر میکند

13

دیزنی متاورس

marwan

08/فروردین/1402

برنامه‌های متاورسی دیزنی دوام زیادی نداشت و یک سال پس از آغاز به پایان رسید و تمام کارمندان آن واحد نیز اخراج شدند. لازم به ذکر است شرایط اقتصادی نامناسب و افزایش رقابت در صنعت استریمینگ از مهم‌ترین دلایل تصمیم کنار گذاشتن واحد متاورسی دیزنی به شمار می‌آیند.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.