coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,749 $

3,884,163,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.2%

3,170 $

196,216,191 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,857 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

589.3 $

36,478,289 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

136.6 $

8,455,540 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,888 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.2%

3,167 $

196,063,917 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5113 $

31,649 تومان

XRP

XRP

xrp

4.8%

0.1425 $

8,821 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.5%

5.28 $

326,832 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد خیره کننده دوج‌کوین; منتظر رشد بیشتر باشیم؟

15/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
رشد خیره کننده دوج‌کوین; منتظر رشد بیشتر باشیم؟
Doge
تحلیل
اخبار
Bitcoin
1864
3 دقیقه

دوج کوین پس از اینکه توییتر لوگوی پرنده آبی آشنا خود را در بالای صفحه اصلی خود با لوگوی نمادین دوج کوین جایگزین کرد، افزایش یافت.

بیت کوین در محدوده 28 هزار دلار نوسان می‌کند. دوج کوین به بالاترین سطح از ماه دسامبر رسید در حالی که دیگر رمزارزها مختلط معامله می‌شوند.

در روزی که شایعات تایید نشده‌ای منتشر شدند و دوج کوین افزایش یافت، بیت کوین نتوانست تصمیم بگیرد که بالای 28000 دلار باقی بماند یا پایین‌تر از این محدوده.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا در محدوده 27680 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر بیش از 1% افت داشته داشت. بیت کوین بیشتر روز دوشنبه را زیر محدوده 28 هزار دلار باقی ماند اما در اواسط روز این محدوده عبور کرد و سپس مجددا به زیر این محدوده افت کرد.

نقشه بازار رمزارزها

بیت کوین از اواسط ماه مارس علیرغم رکود تقریباً بانکی که دو بانک دوستدار رمزارزها را در بر گرفت و همینطور در شرایط کلی که برای دارایی‌های رمزارز مساعد بوده، در این محدوده معامله شده است. گلن گودمن معامله‌گر رمزارزها عقیده دارد: وضعیت فعلی بیت کوین بسیار مثبت است. گودمن خاطرنشان کرد که «تزریق پول جدید به اقتصاد» به‌عنوان پشتوانه‌ای توسط فدرال رزرو «هراس‌زده» برای مقابله با بحران بانکی، نقدینگی سرمایه‌گذاران را برای برخی سهام و رمزارزها افزایش داد. مردم اکنون با این نقدینگی جدید به اندازه کافی شجاع هستند تا به شرکت‌های بزرگ و سودآوری مانند مایکروسافت و اپل بازگردند و به همین ترتیب، در بازار رمزارزها، به دنبال ارزهای امن‌تر، یعنی بیت کوین و اتریوم باشند."

اتریوم اخیرا در محدوده بالاتر از 1800 دلار معامله می‌شود. دیگر رمزارزهای اصلی مختلط معامله می‌شدند. در این بین دوج کوین استثنا بود و بیش از 35% افزایش یافت و برای اولین بار از ماه دسامبر به 10 سنت رسید. ماسک یک مدافع صریح دوج کوین بوده و پیشنهاد کرده که این میم کوین ممکن است عملکرد پرداخت بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) ارائه دهد.

در همین حال، بازار رمزارزها در حال بررسی یک شایعه تایید نشده مبنی بر اینکه اعلامیه قرمز اینترپل برای بنیانگذار و مدیر عامل صرافی رمزارز بایننس صادر شده است، بودند. بر اساس وب سایت اینترپل، اعلامیه قرمز درخواستی از مجریان قانون در سراسر جهان برای یافتن و دستگیری موقت فردی است که در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه است. نه بایننس و نه اینترپل به درخواست کوین دسک برای اظهار نظر پاسخ ندادند، اگرچه Block گزارش داد که صرافی بایننس در ایمیلی به این نشریه، این شایعه را رد کرده است. توکن بایننس اخیرا افت 0.3 درصدی داشته است.

بازار سهام آمریکا روز گذشته مختلط معامله شد. شاخص نزدک افت کرد اما شاخص S&P 500 و داو جونز کمی رشد کردند.

دیوید دوونگ، رئیس تحقیقات نهادی کوین بیس خاطرنشان کرد که تصمیم غیرمنتظره اوپک برای کاهش تولید نفت می‌تواند تورم را دوباره بالا ببرد و به دلیل توانایی این رمزارز برای حفظ ارزش، علاقه سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین را تحریک کند. دوونگ گفت: آنچه ما از اوپک دیده‌ایم قطعاً احتمال افزایش تورم را افزایش می‌دهد و بنابراین یک فرصت کلان برای بیت کوین نیز ایجاد می‌کند. با توجه به اتفاقاتی که در مورد SVB (بانک سیلیکون ولی) و آشفتگی در سیستم بانکی رخ داد، تا حدودی دیده‌ایم که بیت‌کوین به عنوان جایگزینی برای سیستم مالی سنتی عمل می‌کند.

پرسش و پاسخ

. چرا دوج‌کوین رشد کرد؟

با توجه به اینکه لوگوی وبسایت توییتر به دوج‌کوین تغییر پیدا کرد٬ این میم‌کوین رشد خوبی را تجربه کرد.

. آیا رشد دوج کوین ادامه دارد؟

با قطعیت نمی‌توان در این مورد اظهارنظر کرد اما ممکن است رشد دوج‌کوین ادامه داشته باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

دو ج کوین

sobhanoo

25/فروردین/1402

بهترین ارز دو ج هستش یعنی باورم نمیشه این ارز به تمام معنا خوبه و فایده های زیادی داردخیلی عالیه و مردم ازش استفاده میکنند

9

دوج کوین

[email protected]

30/فروردین/1402

عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که دوج کوین ارزیست بی پایه و اساس همانطور که قبلا هم عرض کردم دوج کوین به خیلی ها ضرر بیش از حد زده و اکثرا جیب صاحب نظران را پر کرده پس نباید بیشتر سرمایه گذاری کرد باید یکم از سرمایه رو اختصاص داد که در این مواقع یه سودی هم برداشته شود

9

دوج کوین

haniye74

15/فروردین/1402

دوج کوین بر پایه لایت کوین ساخته شده است و اکثر کدها و ایده هایی که برای ساختن لایت کوین استفاده شده است با تغییری اندک در ساختن دوج کوین نیز به کار رفته است،با این حال دوج کوین یک توکن از شبکه لایت کوین نیست و شبکه اختصاصی خود را دارد.

32

ارزدوج کوین

sevda1

15/فروردین/1402

دوج کوین یه ارز بی پاییه اساس هست و عرضه بی نهایت دارد چنین میم کوینهایی برای چاپیدن پول مردم ایجاد شدند و با حمایت یه عدد پولدارها اداره میشود نباید روی چنین ارزهایی سرمایه گذاری کرد

31

دوج کوین

زهراامیری

22/فروردین/1402

به طور کلی عوامل بسیاری در آینده بازار ارزهای دیجیتال تأثیرگذار اند طبق نظر کارشناسان یکی از مهم‌ترین عوامل رسانه‌ها هستند در حال حاضر ایلان ماسک تأثیر بسیاری بر قیمت دوج کوین داشته و هر حرفی که می‌زند ممکن است باعث کاهش یا افزایش قیمت این ارز شود.

19

چرا!؟

bsma59

17/فروردین/1402

نمی دونن چرا اصلا دلم نمیاد این ارز رو نگاه کنم چه برسه بخرم،و همیشه این نگاه باعث ضررم شده! واقعا علتشو نمیدونم،شما هم همین حس رو دارین بهش؟

19

دوج کوین

saedkarim

15/فروردین/1402

سلام دوستان،دوج کوین هم عرضه زیاد داره و هم ارز زیاد قوی از نظر پشتوانه نیستش،ایلان ماسک هر چند وقت با استفاده از نامش از این ارز و یکی دو ارز دیگه خوب پول در میاره برای پروژه‌ای سنگینش،دقت کنید با تغییر یک لگو اونم تو این وضعیت بیت کوین که تو محدوده ۲۷۰۰۰ تا ۲۶۵۰۰ گیر کرده فقط جیب ایلان ماسک پر میکنه،دقت داشته باشید در معامله هاتون پر سود باشید

21

رشد دوج کوین

marwan

15/فروردین/1402

سال 2023 می تواند شاهد ورود قیمت به عرصه جدیدی باشد. این سال برای دوج بسیار مهم خواهد بود چون حرکت به بالای 1.5 دلار را برای این ارز دیجیتال امکان پذیر خواهد کرد. از نظر تکنیکال، سطح 161.8 درصد اکستنشن فیبوناچی دوج را در پایان سال 2023 به قیمت 1.45 دلار می رساند. با این حال، پیش بینی بلندمدت اغلب تحت تاثیر خبرهای بنیادی رخ می دهد.

24

ایلان ماسک و دوج کوین

zahra110

16/فروردین/1402

پیوند این دو یا قدرت و پول و ثروت، ثروت می آورد بقول معروف پول پول می آورد.توئیتر لوگوی خود را دوج قرار داد و دوج رشد کرد.

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.