coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

63,097 $

3,987,730,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,123 $

197,389,400 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

63,187 تومان

Tether

Tether

usdt

2.6%

594.9 $

37,596,416 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

136.57 $

8,631,224 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,120 $

197,190,320 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.6%

0.5196 $

32,839 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.1467 $

9,271 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.4%

5.34 $

337,488 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اتریوم در محدوده قرمز، بیت کوین بدون تغییر خاص! بازار در حال سکون

18/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
اتریوم در محدوده قرمز، بیت کوین بدون تغییر خاص! بازار در حال سکون
Bitcoin
Ethereum
اخبار
تحلیل
2380
3 دقیقه

بیت کوین در محدوده 28 هزار دلار بدون تغییر خاصی معامله می‌شود. با کاهش هیجانات اتریوم با افت 1.1 درصدی حوالی 1878 دلار نوسان می‌کند.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار در محدوده 28067 نوسان می‌کند و تغییر خاصی نداشته است، در حالی که اتریوم با افت 1 درصدی حوالی 1878 دلار معامله می‌شود.

برنت زو، مدیر عامل وام دهنده غیرمتمرکز Umee، عقیده دارد بین واقعیت بازار و آنچه بازار تمایل دارد فکر کند، اختلافی وجود دارد.

وی در مصاحبه‌ای با کوین دسک اشاره کرد که بازار صعودی کوچکی که از ژانویه 2023 شکل گرفته تا حد زیادی توسط سنتیمنت مثبت هدایت می‌شود.

به گفته وی: «بازار صعودی توسط سه عامل هدایت می‌شود: تورم کنترل شده، باور بازار به عدم افزایش نرخ بهره در آینده و اجتناب از بحران بانکی». این چیزی است که بازار تمایل دارد فکر کند.

اما چیزی که خارج از کنترل است، افزایش نرخ بهره است، به خصوص اگر همچنان افزایش یابد. به گفته وی: در حال حاضر جنگی بین خریداران و فروشندگان وجود دارد. نقدینگی و عمق زیادی در بازار وجود ندارد و به همین دلیل است که اکنون این حرکت‌های پر‌نوسان را می‌بینیم.

نقشه بازار رمزارز

هفته آینده جدیدترین شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا منتشر می‌شود، که برای تعیین تورم کلیدی است و در نتیجه دست فدرال رزرو را در زمینه نرخ بهره هدایت می‌کند. این شاخص بروز رسانی خوبی در زمینه نبرد خریداران و فروشندگان ارائه می‌دهد.

قیمت دوج کوین در 3 آوریل پس از اینکه شرکت توییتر ایلان ماسک به طور غیرقابل توضیحی لوگوی پرنده آبی خود را حذف کرد و نماد دوج کوین را جایگزین آن کرد، افزایش یافت و به 10.5 سنت رسید. قیمت دوج کوین پس از اینکه توییتر استفاده از نماد این رمز ارز را به عنوان لوگوی خود متوقف کرد، کاهش یافت. دوج کوین اخیرا با افت 7.3 درصدی حوالی 8.6 سنت معامله می‌شود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

ریسک بازار

زهراامیری

20/فروردین/1402

یک بحران سیستماتیک اطمینان در سیستم مالی جهانی وجود دارد که با خشک شدن نقدینگی در امور مالی سنتی (TradFi) - با وجود خطوط ارتباطی فیات متزلزل - اشتها برای دارایی‌های ریسکی را دوباره برانگیخته است

21

اتریوم

minister

19/فروردین/1402

بعداز بروز سانی شانگهای و شاپا در اتریوم،قیمت اتریوم حتی به 1900 دلار هم رسید ولی انگار الان این تب بروز رسانی فروکش کرده و قیمت اتریوم درحال اصلاح است.

14

اتریوم و بیت کوین

zahra110

18/فروردین/1402

فعلا بازار ساکت است، بیت کوین بدون تغییر خاص هفته را پشت سر گذاشت و اتریوم دومین رمز ارز با اندکی کاهش خرید و فروش می شود در عین دومین ارز دیجیتال است. منتظر روزهای خوشی باشید.

24

بیت کویین

alikurd86

21/فروردین/1402

یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از طریق شبکه بیت‌کوین به صورتِ همتا به همتا ارسال شود. تراکنش‌ها توسط یک شبکه به صورت رمزنگاری‌شده تأیید می‌شود و در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی به نام بلاک‌چین ثبت و ضبط می‌شوند. این رمزارز در سال ۲۰۰۸ توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد

15

بیت کوین

shaho1387

19/فروردین/1402

سلام،این هفته قراره شاهد رشد صعودی و نزولی شدید بیت کوین باشیم....این هفته اتاریوم افت شدیدی پیدا کرد و انشالا این هفته بازار خوب باشد ..و همه شود کنند بای

18

اتريوم

haniye74

18/فروردین/1402

یک پلتفرم آزاد مبتني بر فناوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند.

35

هانیه بس کن

alishivaei

18/فروردین/1402

هانیه یه آدرس کیف پول برام بفرست تا ۱۰۰ تتر برات بفرستم ولی جان خودت نظر الکی نزار این کوین چه ارزشی داره آخه که تو‌قسمت کل اخبار باید یه چیزی بنویسی یه شماره ای چیزی بزار

25

جدید ترین تحلیل بازار

shabshekan

18/فروردین/1402

با سلام به کاربران گرامی،،،آقای برنت زو در مصاحبه با کوین دسک اعلام کرد که از نظر وی بیتکویین تا هفته آینده بین ۲۸۰۰۰ تا ۲۸۴۰۰ معامله خواهد شد ،،،اما در هفته آینده با اعلام نرخ مصرف در آمریکا بازار دچار صعود و نزول شدید خواهد شد،،در این بین اتریوم با ۱درصد کاهش در رتبه دوم بازار قرار دارد،،،با تشکر

34

هر چی که خودت فکر میکنی

mohamadalavei321

18/فروردین/1402

واقعا این خبر بسیار مهم بود که باعث شد ما این همه نت مصرف کنیم و وارد برنامه بشیم بعدش تازه ۵ دقیقه وقت بذاریم و تحلیلش کنم آخرش بفهمیم که نه به درد دنیا ونه به درد آخرت ما میخوره

17

بیت کوین،، اتریوم

mahsadas

19/فروردین/1402

بیت‌کوین رالی هفت درصدی را ثبت کرد که با این رقم از رالی اتریوم پیشی گرفته است. در حال حاضر، بازار نظاره‌گر حمایت قریب الوقوع برای سپرده‌های بانکی ایالات‌متحده است. تعدادی از گزارش‌ها، از جمله اظهارنظرهای خود جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده، نشان می‌دهد که طرح‌هایی در راه است. آخرین مورد، مقاله واشنگتن پست است که می‌گوید: ایالات‌متحده در حال بررسی محافظت از سپرده‌های بانک سیلیکون ولی است.

24

تحلیل من

[email protected]

19/فروردین/1402

نتونستم آن طوری میخواستم فعالیت داشته باشم به برندگان لین فصل تبریک می‌ گویم و آرزوی خوشبختی در تمام زندگی‌شان رادارم

16

اتریوم

[email protected]

30/فروردین/1402

عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام..... خدمت شما عرض کنم که ارز دیجیتال اتریوم دومین ارزی هست که بعد از بیت کوین شناخته شده هست و سرمایه گذاشتن در این ارز امری درست است

6

راحت تر کنید

alijajy

20/فروردین/1402

یک‌مقدار شرایط برداشت رو راحت تر کنید خیلی تلاش کردم من نشد اول بشم اخه سخته واقعا یک ذره راحت ترش کنید که بشه برداشت کرد خواهشا

13

وضعیت قرمز آتریوم

marwan

18/فروردین/1402

با نگاهی به دو ارز دیجیتال بزرگ در بازار، متوجه می‌شویم که بیت‌کوین (BTC) در این روز سبز است در حالی که رقیب آن اتریوم (ETH) در قرمز است.

25

بیتکوین مهم است

Sagi

27/فروردین/1402

فکر نمی‌کنم مساله‌ای مهم‌تر از بیت‌ کوین در طول زندگی‌ام وجود داشته باشد که روی آن تا به امروز کار کرده باشم و چیزی سودمندتر از این برای مردم وجود ندارد

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.